morten81
|
|
Ikke overaskende efter som at Lasse Quist har overhalt ham. Tror fcn passer godt til knægten!
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja tabet af Berburg gør heller ikke mig noget men han skal da have held og lykke i FCN. Tror på vi kommet til at se mere til Lasse Qvist på 1.holdet end vi gjorde til Berburg
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
Don AA
|
|
Yes sir så er det i aften vores sidste Champions League kamp for denne gang  (forhåbenlig ikke sidste gang) Håber vi slutter god af med en sejr hvilket jeg også tror vi går jeg siger 2-1 hvad med jeg andre
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Yes sir så er det i aften vores sidste Champions League kamp for denne gang  (forhåbenlig ikke sidste gang) Håber vi slutter god af med en sejr hvilket jeg også tror vi går jeg siger 2-1 hvad med jeg andre Hmm FCK score to mål i samme kamp og tilmed i CL.. hmm det ser jeg ikke ske.. dette indlæg burde ligge i humør tråden  .. Nej men spænende at se om det kan lade sig gøre. En spænende bekendtskab har det været at have FCK med i CL og ja jeg tror faktisk at FCK godt kan vinde den kamp.. 1-0 selvfølgelig 
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Hmm FCK score to mål i samme kamp og tilmed i CL.. hmm det ser jeg ikke ske.. dette indlæg burde ligge i humør tråden  .. LOL  Eftersom der ikke rigtig er noget at spille om, tror jeg vi får et X. 0-0 eller 1-1. Men ser gerne at Graver går amok 
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
Don AA
|
|
LOL  Eftersom der ikke rigtig er noget at spille om, tror jeg vi får et X. 0-0 eller 1-1. Men ser gerne at Graver går amok  Ikke rigtigt noget at spille om kan man ikke helt sige vi kan ikke komme videre men der er europa cup point at spille om til både FCK og dansk fodbold
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Sådan 2-0 ved pausen uha vi spillet godt og ikke npget med at lukke dem ind i kampen
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Sådan så er det slut og det endte med en meget smuk 3-1 sejr og dermed ender vi med 7 point i Champions League desværre var det ikke nok til at komme videre men absolut godkendt indsat i Champions League
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Ja, det tager lidt af glæden at vi ikke når noget som helst. Hvis man kigger på nogle af de andre grupper er nogle hold gået til UEFA Cuppen med mindre end 7 point, så det er lidt bittert.
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja men det er der desværre ikke noget at gøre ved vi må bare gå ud og genvinde det danske mesterskab så vi få muligheden for at spille Champions League igen til næste år
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Ja. Jeg synes også at Werge og Frimann snakkede om noget med at FCK havde muligheder for at komme ind i 3. kval runde til næste sæson, eller hørte jeg bare forkert?
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Nå, det må du lige forklare. Hvad skete der lige, de scorede hele tre mål. Det er mere end to, sååå 
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Jah sådan kan det jo gå.. jeg tog jo bare i betragtning at fck jo ikke havde scoret mere ind et mål når de scorede i en CL kamp.. men fair nok.. min fejl.. jeg siger undskyld over for fck  .. Fint tillykke til fck.. det hjalp også United med at slutte nr1 i gruppen..
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja. Jeg synes også at Werge og Frimann snakkede om noget med at FCK havde muligheder for at komme ind i 3. kval runde til næste sæson, eller hørte jeg bare forkert?
Puha jeg hørte ikke lige Chip og Chap sige det men det tvivler jeg meget på selvom vi har tjent gode point til vores europa cup kontoen som jo ikke var alt for god i forvejen
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Godt med en forklaring  Jeg synes også det er mærkeligt at Celtic kan gå videre, de er ikke et særligt godt hold på udebane, og de kan ligeså godt vinke farvel i næste runde hvis de ikke tager sig sammen på udebane.
|
|
|
|
|
|
|
|