home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 960 961 [962] 963 964 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1794444 gange)
Legenden
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14415: 03 Aug 2011, 23:46 »

Malmö kunne være fedt, fordi det ligger så tæt på. Men kender absolut intet til deres niveau, må jeg erkende. Men hvor gode kan de svenskere være?

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Don AA
Manager

« Svar #14416: 05 Aug 2011, 12:00 »

Så starter lodtrækningen til paly-off runden og den kan følges live her http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2012/draws/index.html

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #14417: 05 Aug 2011, 12:11 »

Og det blev Viktoria Plzeň vi skal møde, god lodtrækning efter min mening

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14418: 05 Aug 2011, 12:16 »

Enig, det er rigtig fornuftigt! Vi undgik Genk som var det bedste hold af de 5, mens Wisla ville have været slemme, deres fans er helt fantastiske(som alle fra Polen), og jeg tror også de er ret gode. Plzen er så vidt jeg ved en lille klub, deres stadion har kun plads til 7000, og de blev overraskende mestre. For et par år siden bankede vi Sparta, så jeg håber vi kan gentage lidt af det spil. Bare en skam vi pludselig ikke har flere tjekker, men måske man kan forhøre sig hos Pospech alligevel? Wink

Er egentlig også glad nok for at undgå Malmö, da jeg simpelthen ville være for nervøs. Hvis vi skulle gå hen og tabe til dem, ville det være noget af det værste nogensinde. Dog havde det været en vanvittig away. Wink

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #14419: 05 Aug 2011, 12:23 »

Havde håbet på Malmø da vi ville kunne sende alle mænd afsted, og gøre udebanekampen en del nemmere for spillerne, derudover kunne det blive godt at håne vores svenske naboer. Men nu hvor det ikke blev Malmo er jeg super tilfreds, havde frygtet Genk og Dinamo Zagreb.

Jeg sagde før sæsonstarten at jeg ville være tilfreds med blot Europa League i denne sæson, efter alle rokeringerne, men nu hvor vi skal mod Plzen bliver jeg skuffet hvis vi ikke kan tage dem over 180min.

FCK

Don AA
Manager

« Svar #14420: 05 Aug 2011, 12:26 »

Derudover skulle Plzen stadion også have en del ståpladser, der var i hvert fald ikke mange tilskuere af hvad jeg kunne se i deres kamp mod Rosenborg, så det bliver næppe nogen lille heksekedel i Tjekkiet.

plutonium
Manager

« Svar #14421: 05 Aug 2011, 12:34 »

Jeg havde nu forventet CL uanset hvad lodtrækningen blev. Der er ikke nogen af dem vi kunne trække vi ikke skal kunne vinde imod, hvis vi ønsker at være i top40 på klublisten.

Men god lodtrækning synes jeg

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14422: 05 Aug 2011, 12:41 »

Havde håbet på Malmø da vi ville kunne sende alle mænd afsted, og gøre udebanekampen en del nemmere for spillerne, derudover kunne det blive godt at håne vores svenske naboer. Men nu hvor det ikke blev Malmo er jeg super tilfreds, havde frygtet Genk og Dinamo Zagreb.

Jeg sagde før sæsonstarten at jeg ville være tilfreds med blot Europa League i denne sæson, efter alle rokeringerne, men nu hvor vi skal mod Plzen bliver jeg skuffet hvis vi ikke kan tage dem over 180min.

Vi kunne slet ikke trække Dinamo Zagreb, så det var da en sjov frygt at have. Wink

Og btw, så har jeg lige set at returkampen ikke spilles på Pølzens normale stadion, da det slet ikke er godkendt. Så endnu en grund til at det nok ikke bliver en heksekeddel, i og med at hjemmefansene skal rejse længere end normalt. Omvendt gør det det hele lidt nemmere for vores medrejsende fans, da Prag nok er noget nemmere at komme til!
« Seneste Redigering: 05 Aug 2011, 12:43 af Ghertesteas » Logged

Don AA
Manager

« Svar #14423: 05 Aug 2011, 12:43 »

Lidt fra deres 2 kampe mod Rosenborg:

Kampen i Rosenborg http://www.youtube.com/v/eqm3kUR9wVY

Kampen i Plzeň http://www.youtube.com/v/G8mNXH9t1SQ

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #14424: 05 Aug 2011, 13:00 »

EN udemærket lodtrækning i har fået jer, at de sender ROsenborg ud skal ikke skræmme FCK, da Rosenborg er milevidt fra det niveau de havde for 5 år siden, de ligger og roder i midten af tabellen i Norge...

Jeg ser jeg som 65-35 favoritter her, i har rutinen fra europæisk fodbold og bør sikre jer en samlet sejr, ellers ser jeg det som en skuffelse.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Yessir
Manager

« Svar #14425: 05 Aug 2011, 14:35 »

Og btw, så har jeg lige set at returkampen ikke spilles på Pølzens normale stadion, da det slet ikke er godkendt. Så endnu en grund til at det nok ikke bliver en heksekeddel, i og med at hjemmefansene skal rejse længere end normalt. Omvendt gør det det hele lidt nemmere for vores medrejsende fans, da Prag nok er noget nemmere at komme til!

Det bliver fantastisk med en tur til Prag, kan kun opfordre alle til at tage med. Billig away allez!

AFC
Manager

« Svar #14426: 05 Aug 2011, 14:52 »

Viktoria Plzen. Ønskelodtrækning for os, hvis jeg selv skal sige det. Kender ikke meget til holdet, andet end at de har slået sidste års modstander, Rosenborg ud af turneringen. Formidabel præstation må man sige. Men vi er favoritter til kampen, og det burde være et avancement til gruppespillet igen i år!

Szczesny
Manager

« Svar #14427: 05 Aug 2011, 15:26 »

Lidt fra deres 2 kampe mod Rosenborg:

Kampen i Rosenborg http://www.youtube.com/v/eqm3kUR9wVY

Kampen i Plzeň http://www.youtube.com/v/G8mNXH9t1SQ

Selvom Rosenborgs forsvar er skræmmende ringe, så er det samtidig tydeligt at Pilsnerne er et hold der sprudler af selvtillid. Der er godt nok overskud, i det de foretager sig!

Det bliver spændende, at se om vores egen defensiv, når at oppe niveauet inden de to kampe.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #14428: 05 Aug 2011, 15:29 »

Jeg synes, det er en god lodtrækning, vi har fået, men jeg tror bestemt ikke det bliver en walkover. Vi bliver nødt til at give 110% i begge kampe, og så er jeg da også sikker på vi går videre samlet. Så alt i alt en glimrende lodtrækning Smiley

Yessir
Manager

« Svar #14429: 05 Aug 2011, 16:15 »

Det bliver fantastisk med en tur til Prag, kan kun opfordre alle til at tage med. Billig away allez!

700,- for en bustur med S12, afgang tirsdag tidlig aften, hjemkomst torsdag tidlig formiddag. Det bliver altså en tur der kan gøres for lidt over tusind kroner, afsted afsted!

Sider: 1 ... 960 961 [962] 963 964 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010