home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 667 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 927 928 [929] 930 931 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2053030 gange)
Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13920: 11 Maj 2011, 17:17 »

Der findes intet link Peace

Godt du kan dine røverhistorier til perfektion Smiley

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13921: 11 Maj 2011, 17:23 »

Godt du kan dine røverhistorier til perfektion Smiley

Også derfor jeg skriver, at man selv må bestemme, om man vil tro det.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #13922: 11 Maj 2011, 17:31 »

Nope.

Så kan jeg da lige forklare hvad der skete, så du muligvis kan sætte dig ind i det

Jeg mødtes med mine venner på Hovedbanegården og tog derefter toget mod Glostrup. Vi regnede med, at eventuelle FCK fans ville stå på ved Østerport, hvorfor vi ikke regnede med, at der ville ske noget ved, at tage det tog vi nu tog.

Det viser sig dog, at FCKerne står på ved Dybbølsbro. Jeg havde en Brøndby t-shirt på og kunne ikke nå at dække den, inden FCKerne var inde i toget. Efter "opfordring" var FCK-fansene tog jeg en trøje udenpå; men det var en sort hættetrøje med Brøndby-skrift på. Om de tog det som en provokation eller hvad, ved jeg ikke, men de begyndte i hvert fald at true mig. De sagde, at jeg skulle give dem min(e) trøje(r). Da jeg afviste, sagde de "så er det jo godt, at toget ikke stopper ved Brøndbyøster, men Glostrup". Nå, prøvede at bevare roen, selvom de blev ved med at true mig og "de kunne ikke vente med at komme til Glostrup".

Efter dette er der en mand der sætter en FCK-sticker på mig. Jeg skal til at fjerne dem, da en anden person kommer hen til mig og ENDNU engang bliver jeg truet, fordi jeg vil tage en dum sticker af min trøje. Han knytter sin hånd samtidig med, at han siger, at jeg ikke skal tage stickeren af. Så jeg sidder nu omringet af FCKere der udelukkende har lyst til at smadre mig. Da vi endelig når til Glostrup beslutter jeg mig for, at vente med at stå af til Albertslund. Dog er der pludselig en FCKer der vælger at stjæle min pose i toget.

Ved egentlig ikke hvorfor jeg bruger tid på at skrive det. Synes det er ekstremt lavt gjort, at voksne mænd føler trang til at true og stjæle fra en dreng på 16 år. Hvis jeg havde provokeret dem, så havde det været "helt i orden", men jeg sagde ikke ét ord til dem, medmindre de spurgte mig om noget. Og at én herinde fra var med til det synes jeg er helt utroligt. Vidste ikke, at der fandtes SÅ dumme mennesker her på FMF.

Desuden kunne jeg godt tænke mig at vide, om det er normal procedure for FCK-fans? For selvom Brøndby-fans ikke er hellige, så har jeg aldrig oplevet noget lignende i BIF-sammenhæng.
« Seneste Redigering: 11 Maj 2011, 17:35 af Footi » Logged

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13923: 11 Maj 2011, 17:42 »

Så kan jeg da lige forklare hvad der skete, så du muligvis kan sætte dig ind i det

Jeg mødtes med mine venner på Hovedbanegården og tog derefter toget mod Glostrup. Vi regnede med, at eventuelle FCK fans ville stå på ved Østerport, hvorfor vi ikke regnede med, at der ville ske noget ved, at tage det tog vi nu tog.

Det viser sig dog, at FCKerne står på ved Dybbølsbro. Jeg havde en Brøndby t-shirt på og kunne ikke nå at dække den, inden FCKerne var inde i toget. Efter "opfordring" var FCK-fansene tog jeg en trøje udenpå; men det var en sort hættetrøje med Brøndby-skrift på. Om de tog det som en provokation eller hvad, ved jeg ikke, men de begyndte i hvert fald at true mig. De sagde, at jeg skulle give dem min(e) trøje(r). Da jeg afviste, sagde de "så er det jo godt, at toget ikke stopper ved Brøndbyøster, men Glostrup". Nå, prøvede at bevare roen, selvom de blev ved med at true mig og "de kunne ikke vente med at komme til Glostrup".

Efter dette er der en mand der sætter en FCK-sticker på mig. Jeg skal til at fjerne dem, da en anden person kommer hen til mig og ENDNU engang bliver jeg truet, fordi jeg vil tage en dum sticker af min trøje. Han knytter sin hånd samtidig med, at han siger, at jeg ikke skal tage stickeren af. Så jeg sidder nu omringet af FCKere der udelukkende har lyst til at smadre mig. Da vi endelig når til Glostrup beslutter jeg mig for, at vente med at stå af til Albertslund. Dog er der pludselig en FCKer der vælger at stjæle min pose i toget.

Ved egentlig ikke hvorfor jeg bruger tid på at skrive det. Synes det er ekstremt lavt gjort, at voksne mænd føler trang til at true og stjæle fra en dreng på 16 år. Hvis jeg havde provokeret dem, så havde det været "helt i orden", men jeg sagde ikke ét ord til dem, medmindre de spurgte mig om noget. Og at én herinde fra var med til det synes jeg er helt utroligt. Vidste ikke, at der fandtes SÅ dumme mennesker her på FMF.

Desuden kunne jeg godt tænke mig at vide, om det er normal procedure for FCK-fans? For selvom Brøndby-fans ikke er hellige, så har jeg aldrig oplevet noget lignende i BIF-sammenhæng.

Bare bliv aggressiv. Det virkede sidst jeg var i parken, og der var nogen der virkede truende crazy Har dog stadig Brøndbytrøje på derinde hver gang, dog dækket af en overtrøje oftest. Men der er nok ikke fordi jeg er i parken, men nærmere fordi jeg altid har en Brøndbytrøje på Tunge

Men hold kæft, hvor lyder det dog idiotisk at gøre sådan noget.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13924: 11 Maj 2011, 17:42 »

Lyder ikke ligefrem som om du har hygget dig der. Har ingen sympati for de mennesker der gør den slags, ligemeget hvilket fodboldhold de holder med. Men jeg er da som otteårige blevet ramt af en ølflaske fra en stiv Brøndby fan, så det er ikke kun vores fans der kan være nogle svin.

FCK

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13925: 11 Maj 2011, 17:51 »

Lyder ikke ligefrem som om du har hygget dig der. Har ingen sympati for de mennesker der gør den slags, ligemeget hvilket fodboldhold de holder med. Men jeg er da som otteårige blevet ramt af en ølflaske fra en stiv Brøndby fan, så det er ikke kun vores fans der kan være nogle svin.

Det ligger selvfølgelig ikke til hvilket hold man holder med, nej, men éns personlighed. Sådanne mennesker er forfærdelige, og har sådan set nok ikke andet at tage sig til, end at chikanere andre folk. Hvis jeg var i Brøndbytoget, og der så sad en fck'er ville jeg da nok også lige give ham et blik, men det er det. Men at true folk, det er sgu at gå over stregen.

Føler med Footie, må have været en lang tur.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #13926: 11 Maj 2011, 17:52 »

@Hamza

Tror ærligt talt ikke, at det ville have hjulpet at blive aggressiv, når der alene i den kupé jeg var i, var 50 FCK-fans. Så havde jeg sandsynligvis fået en stor omgang tæsk. Som sagt turde jeg ikke engang stå af på Glostrup station til trods for, at der var politi på stationen.

@nicolajtmadsen

Det er skam heller ikke min pointe. Det der gjorde mig frustreret var, at Ghertesteas kalder det "at mobbe". Trusler, tyveri og hvis jeg skal være rigtig sart, krænkelse, vil jeg ikke kalde mobning. Det er kun dumme mennesker, der kan kalde det mobning.

3.v evaB
Gæst

« Svar #13927: 11 Maj 2011, 17:55 »

Hvis jeg var i Brøndbytoget, og der så sad en fck'er ville jeg da nok også lige give ham et blik.
Er fandme glad for jeg ikke var den FCK'er så.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #13928: 11 Maj 2011, 17:57 »

Det er skam heller ikke min pointe. Det der gjorde mig frustreret var, at Ghertesteas kalder det "at mobbe". Trusler, tyveri og hvis jeg skal være rigtig sart, krænkelse, vil jeg ikke kalde mobning. Det er kun dumme mennesker, der kan kalde det mobning.

Mon ikke Ghertesteas hentydede til en anden slags opførsel. Det tror jeg. Det ligner ikke grækeren at være på den måde. :-)

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13929: 11 Maj 2011, 18:02 »

@Hamza

Tror ærligt talt ikke, at det ville have hjulpet at blive aggressiv, når der alene i den kupé jeg var i, var 50 FCK-fans. Så havde jeg sandsynligvis fået en stor omgang tæsk. Som sagt turde jeg ikke engang stå af på Glostrup station til trods for, at der var politi på stationen.

Kan jeg selvfølgelig godt følge dig i. Havde nok også gjort ligesom dig, hvis det var i et tog :-)

Er fandme glad for jeg ikke var den FCK'er så.

Lol.

Mon ikke Ghertesteas hentydede til en anden slags opførsel. Det tror jeg. Det ligner ikke grækeren at være på den måde. :-)

Synes heller ikke at Ghert lyder som sådan en type, så skulle undre mig, hvis han havde været med til det Smiley

Legenden
Manager

« Svar #13930: 11 Maj 2011, 18:04 »

Så kender du vist ikke Ghert godt nok. Magen til bølle skal man lede længe efter!

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #13931: 11 Maj 2011, 18:05 »

Hvad havde du i posen?

Andreas93
Gæst

« Svar #13932: 11 Maj 2011, 18:06 »

Hej Footi.

Nu var jeg selv til derby i søndags og var sammen med den store gruppe fck fans i toget. Der i toget, hvor jeg var stod var der også tre brøndby fans. Det lyder dog ikke som den gruppe du var i. Vi sang så hadesange mod dem hele vejen og satte stickers på dem. Det er selvfølgelig over kanten, hvis de direkte har truet med at smadrer dig, hvis i bare har siddet stille og passet jer selv, men at de sætter stickers på jer ser jeg sgu mest af alt som god lir.

Om det er normal procedure blandt fck'ere ved jeg nu ikke, men det var jo de uofficielle, der kørte med det tog og derfor også mere "ekstreme" fans. Det kan godt være at du aldrig selv har oplevet noget ligende i brøndby sammenhæng, men det er jo præcis det samme med dem. Jeg snakkede bl.a. med en der havde fået nikket en skalle i toget om morgnen, da han ikke ville give sit halstørklæde.

Kan også kun bekræfte Neymar i at Ghert er en bølle.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #13933: 11 Maj 2011, 18:10 »

Hvad havde du i posen?

Hehe, bare øl og sodavand. Men det er nu ikke det der rør mig, det er mere princippet i, at de (eller han) stjæler.

Footi
Førsteholdsspiller

« Svar #13934: 11 Maj 2011, 18:15 »

Hej Footi.

Nu var jeg selv til derby i søndags og var sammen med den store gruppe fck fans i toget. Der i toget, hvor jeg var stod var der også tre brøndby fans. Det lyder dog ikke som den gruppe du var i. Vi sang så hadesange mod dem hele vejen og satte stickers på dem. Det er selvfølgelig over kanten, hvis de direkte har truet med at smadrer dig, hvis i bare har siddet stille og passet jer selv, men at de sætter stickers på jer ser jeg sgu mest af alt som god lir.

Om det er normal procedure blandt fck'ere ved jeg nu ikke, men det var jo de uofficielle, der kørte med det tog og derfor også mere "ekstreme" fans. Det kan godt være at du aldrig selv har oplevet noget ligende i brøndby sammenhæng, men det er jo præcis det samme med dem. Jeg snakkede bl.a. med en der havde fået nikket en skalle i toget om morgnen, da han ikke ville give sit halstørklæde.

Kan også kun bekræfte Neymar i at Ghert er en bølle.

Nej, vi var 6 personer (jeg var den eneste med Brøndby-trøje, så derfor gik det udover mig). De 5 andre sagde ikke én lyd under hele turen, og jeg selv svarede kun på deres "spørgsmål" (giv mig din trøje). Det med stickeren rør mig heller ikke det store, men at jeg så får trusler endnu engang, fordi jeg vil fjerne den, er jo direkte latterligt.

Sider: 1 ... 927 928 [929] 930 931 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010