home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 925 926 [927] 928 929 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052969 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13890: 08 Maj 2011, 20:17 »

Sæsonens sidste derby er nu færdigt 1-1. Et af de kedeligste derbyer i lang tid, manglede intensitet, og dårligt spil. Det så ellers så godt ud da Damen scorede efter bare 4 minutter, men det var det sidste vi fik set til ham for han burde være skiftet ud efter hans skade. Santin så man ikke meget til, og lige da han begyndte at få spillet til at fungere blev han skiftet ud. Zanka lavede mange dumme fejl, specielt ved målet hvor han så helt skidt ud, men Brøndby fik lov til at lave mange stikninger igennem til Agger. Jeg syntes Bergvold skulle havde været på banen lidt tidligere, han virkede enormt tændt og hans afslutning var da også ganske okay.

På lægterne var der et enormt fedt pyroshow fra vores side to gange, plus en udemærket tifo. Brøndbys fans overdøvede os dog over hele kampen, men det virkede til at viasats producere gav dem lidt hjælp.

Alt i alt ikke den bedste kamp fra vores side, i det hele taget en ringe kamp, hvor jeg savnede noget intensitet.

FCK

AFC
Manager

« Svar #13891: 08 Maj 2011, 20:28 »

Synes nu det var en underholdende kamp. Anden halvleg udviklede sig til at køre kun på omstillingsspil hos begge hold, og det gav nogle chancer i begge ender.

Men ellers kan vi jo være tilfreds med resultatet. Vi havde chancerne til at score til 1-2 b.la. ved N'Doyes hovedstød på overliggeren. Desværre blev han lidt groggy efter hans skade i første halvleg, og forstår ikke hvorfor Ståle ikke skiftede ham ud i pausen. Jeg ville ikke turde andet. Håber ikke det har givet nogle alvorlige skavanker.

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #13892: 08 Maj 2011, 20:29 »

(Inden i læser det her skal det siges at jeg ikke har set brøndbys mål mere end en gang da jeg lige skulle af med vreden)  Peace

Men da du(Nicolai) nævner Zankas fejl ved målet ville jeg lige høre om det kan passe at Hooiveld var den eneste der fulgte sin mand?   Huh For da jeg så målet virkede det som at resten af vores spillere prøvede at lokke Bif´erne i offsiden...  Tunge

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #13893: 08 Maj 2011, 20:39 »

Jeg synes nu nærmere det var Claudemir og N´Doye som blev stående og gloede på dem løbe ind i det lille felt.

Wiland ser heller ikke alt for godt ud sådan som jeg ser den Smiley

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

AFC
Manager

« Svar #13894: 08 Maj 2011, 20:41 »

Jeg synes nu nærmere det var Claudemir og N´Doye som blev stående og gloede på dem løbe ind i det lille felt.

Wiland ser heller ikke alt for godt ud sådan som jeg ser den Smiley

Onsides billeder viser selv, at det er N'Doye, Claudemir og Kvist (tror jeg) som står og sover. Vi prøvede at trække Brøndby spillerne offside tror jeg, men det lykkedes ikke.

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #13895: 08 Maj 2011, 20:42 »

Men da det var Zanka der skulle dække Van der Schaff, som scorede, er det vel Zanka´s skyld?  Ubeslutsom
Altså med mindre der har været en fast aftale om at man ville holde en offside linie så er det jo katastrofalt at det kun er Hooiveld der følger manden  Shockeret

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #13896: 08 Maj 2011, 20:49 »

Onsides billeder viser selv, at det er N'Doye, Claudemir og Kvist (tror jeg) som står og sover. Vi prøvede at trække Brøndby spillerne offside tror jeg, men det lykkedes ikke.

Ja så havde jeg ikke set helt forkert, dog ærgeligt at det ikke lykkedes og at de score.

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

kanok
Reserveholdsspiller

« Svar #13897: 08 Maj 2011, 21:37 »

Det bedste Brøndby-hold jeg har set længe mod et FCK-hold på sommerferie. Så må i jo selv bestemme hvem resultatet siger mest om. Wink

HansenLFC
Gæst

« Svar #13898: 08 Maj 2011, 21:44 »

Skal love for de Københavnere der havde taget turen til Beton idag fik tændt lys, for satan der blev tændt mange. Klasse intet mindre! (Smid meget gerne billeder af de mange shows)

3.v evaB
Gæst

« Svar #13899: 08 Maj 2011, 21:52 »

Skal love for de Københavnere der havde taget turen til Beton idag fik tændt lys, for satan der blev tændt mange. Klasse intet mindre! (Smid meget gerne billeder af de mange shows)
Man må da håbe, at synderne bliver straffet! Der skal slås hårdt ned på den slags uromagere der bringer spillet i miscredit.
Det er heldigt man har FCK-Away, ellers var det gået helt galt....

HansenLFC
Gæst

« Svar #13900: 08 Maj 2011, 21:53 »

Man må da håbe, at synderne bliver straffet! Der skal slås hårdt ned på den slags uromagere der bringer spillet i miscredit.
Det er heldigt man har FCK-Away, ellers var det gået helt galt....

Opstemt  Opstemt Opstemt

FLERE LYS!!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13901: 08 Maj 2011, 22:33 »

Så er de første billeder oppe fra vores afsnit. Et billede af tifoen og et af pyroshowet i slutningen af kampen.
I løbet af de næste dage kommer der en video fra Stilltripping på youtube.

(klik for fuld størrelse)

FCK

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #13902: 11 Maj 2011, 13:24 »

Er der nogle herinde som var med S-toget fra Dybbølsbro i søndags til derbyet mod Brøndby ?

Vi skal alle være her.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #13903: 11 Maj 2011, 14:22 »

Jeg synes ikke, jeg har læst noget om det herinde, men hvad er det her for en gut?: http://www.bold.dk/nyt/Kadi-Jeg-skal-til-FCK ?

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #13904: 11 Maj 2011, 15:56 »

Sider: 1 ... 925 926 [927] 928 929 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010