Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:14:30
RasmusA12
Blogs
Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36
ydersog
Klubsøgnin...
Manchester United
20 Dec 2025, 16:11
Brodtgaard
Omklædning...
Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29
warmon
Blogs
#27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21
Kenitho
Blogs
Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43
warmon
Blogs
[19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere:
23194
0 Brugere, 495 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
GoogleClassroo...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
912
913
[
914
]
915
916
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 2052639 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #13695:
01 Mar 2011, 15:22 »
Citat af: matnic_92 25 Feb 2011, 23:32
Hvad er det for et udsagn at komme med? Lampard og Essien styrede alt på midtbanen og skabte da også en del. Enhver burde bøje sig i støvet for Lampards aflevering til Anelka.
Hvad det er for et udsagn!? - Det er min holdning, og du kan måske fortolke det som værende forkert, men jeg er ikke enig.
Vi bakkede alt for meget i vores bagkæde, hvor Claudemir og Kvist også bakkede med, uden at satse på presspillet mod bl.a. Anelka og Torres. De to fik alt for meget plads, hvilket resulterede i, at de begge skabte rigtig meget. Anelka var ekstrem skarp, men Torres var ikke skarp nok. - Heldigvis for os!
Essien og Lampard kunne stå højere oppe på banen, grundet vores defensive tilgang. Dog synes jeg de begge skuffede, når man tænker på hvad de kan. De er blandt de aller bedste spillere i verden, og det viste de ikke i tirsdags. De kunne holde rigtig meget i bolden, men var jo ikke nogen trussel. Nogle enkelte chanceskabende pasninger blev det til, men det skal man da også forvente af dem. I betragtning af, hvor megen plads de fik, så synes jeg ikke at de spillede særlig godt.
Don AA
Manager
«
Svar #13696:
02 Mar 2011, 22:13 »
Ja så kom Parken ud af 2010 med et overskud på 42 mio. kr efter skat, ikke dårligt når man tænke på, at man til at starte med havde forventet et underskud på 100 mio. kr. Resultatet er selvfølgelig påvirket af vores deltagelse i Champions League.
i 2011 forventer man et resultat før skat omkring de 175 mio. kr. I de forventninger indgår det at vi kommer i Champions League igen. En smule risikabelt, da der skal 2 ting til før det kan ske, 1: Vinde DM, men med et forspring på 19 point ned til nummer 2, så skal der gå meget galt her. 2: Vi skal stadig ud i 2 kval. runder, og der kan godt vente et par giftige hold selvom vi er seedet, BATE og Rosenborg gav os i hvert fald hård kampe tidligere på sæsonen.
Dog er Parken klar med ressourcer, her et lille citat fra årsrapporten:
I bestræbelserne på optimering af sandsynligheden for, at F.C. København kvalificerer sig til det lukrative gruppespil i UEFA Champions League, er det koncernens strategi fortsat at allokere ressourcer til F.C. København i et omfang, der fastholder klubbens sportslige styrke relativt til primært de nationale og sekundært de relevante internationale konkurrenter
Årsrapporten kan læsen her:
http://parken.dk/Images/pse/E_%C3%85rsrapport%202010.pdf
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
plutonium
Manager
«
Svar #13697:
02 Mar 2011, 22:40 »
Husk på, at CL ikke burde indbringe mere end 100-120 mio for os, så at forvente et overskud på 175 mio er et godt tegn! Så har de jo en forventning om overskud med eller uden CL!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Don AA
Manager
«
Svar #13698:
02 Mar 2011, 22:48 »
Det har du ret i, men stadig smule risikabelt at budgettere med indtægter der ikke er sikre, især hvis nogen af de indtægter skal bruges til noget andet f.eks. afdrage på gælden.
plutonium
Manager
«
Svar #13699:
02 Mar 2011, 22:52 »
Enig, men bare det at få overskud (med eller uden CL) er positivt i mine øjne
Om det så er et overskud på 40 eller 170 mio er (næsten) ligegyldigt for FCK som fodboldklub. Alle andre klubber i ligaen ville uden tøven sige ja tak til 40 mio i overskud
Don AA
Manager
«
Svar #13700:
05 Mar 2011, 15:29 »
Så starter superligaen i morgen igen for os, turen går til det smukke midtjyske, hvor vi skal møder FCM, vi har ikke tabt endnu i denne sæson, og er oppe på 20 kampe uden nederlag (ja der er en kamp med fra sidste sæson, til denne langsomme
), rekorden i superligaen er 21 kampe uden nederlag, noget vi har opnået 2 gange og Brøndby en enkelte gang, er det mon denne gang vi kommer til at slå rekorden, hvilket vi gør hvis vi undgår nederlag i morgen og næste gang mod AAB.
Til kampen i morgen: Kampene mod FCM plejer at være underholdene og i de sidste 5 kampe i Herning er der også blevet scoret gennemsnittelig 4 mål pr. kamp. I de 5 kampe er det blevet til 3 sejre til os 1 uafgjort og et nederlag. Hvis vi ser på hvordan vi og FCM kom ud af transfervinduet, så synes jeg, at vi kom en lille smule styrket ud af det, mens FCM i mine øjne var et af transfervinduet store taber, hvis ikke den største, ingen tilgang mens de har mistet ”profiler” som Brian Priske, Ken Ilsø, Frank Kristensen, de sidste 2 har desuden stået for 11 af FCMs 31 mål i efteråret.
Hvor vil jeg så hen med alt det? Jo jeg synes faktisk er vi er store favoritter i morgen, selvom det er på udebane mod nummer 4, selvfølgelig kan FCM overrasket sådan er fodbold jo, men i min verden skal de virkelig ramme dagen, mens vi skal have en off-day for ikke at få point, jeg ”frygter” faktisk mere kampen mod AAB om en uge, selvom de ligger sidst, idet de har handler godt ind i transfervinduet, plus det er en klub vi generelt har det svært i mod.
Men det skal ikke kun være negativ om FCM, jeg vil også roser dem for at ville spille fodbold, og de lover også en ”Barcelona stil” her i foråret, så det bliver da spændende at følge, men jeg tror vi kommer til at straffe dem i morgen.
Truppen mod FCM
1. Kim Christensen
2. Zdenek Pospech
3. Pierre Bengtsson
6. Claudemir
7. Martin Bergvold
8. William Kvist
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
18. Kenneth Zohore
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Jos Hooiveld
25. Mathias Zanka Jørgensen
27. Thomas Delaney
30. Christian Bolaños
Sölvi Ottesen og Oscar Wendt er ude med skader, hvilket nok betyder en startplads til Pierre Bengtsson, derudover tror jeg ikke på de store overraskelser i startopstillingen, det "store" spørgsmål er vel om det bliver med Vingaard eller Santin, sidst vi spillede i FCM blev det med Vingaard, så det tror jeg også på denne gang, så mit bud på en start opstilling er:
Wiland
Pospech - Zanka - Antonsson - Bengtsson
Bolaños - Claudemir - Kvist - Vingaard
Grønkjær
N'Doye
Webber-XX
Reserveholdsspiller
«
Svar #13701:
06 Mar 2011, 10:34 »
Citat af: plutonium 02 Mar 2011, 22:52
Enig, men bare det at få overskud (med eller uden CL) er positivt i mine øjne
Om det så er et overskud på 40 eller 170 mio er (næsten) ligegyldigt for FCK som fodboldklub. Alle andre klubber i ligaen ville uden tøven sige ja tak til 40 mio i overskud
Som du dog kan sige det ...
Jo større ens klub er, flere udgifter & dermed også flere penge ..
Klubber som AB, SønderJYSKE & Lyngby (osv.) ville jo falde død om hvis man kom ud af et år med 40 mio. i overskud ...
Man må bare indse at topfodbold koster mange penge & når man er med de sjove steder (CL), vinder/får man mange penge ..
Citat af: Don AA 05 Mar 2011, 15:29
Så starter superligaen i morgen igen for os, turen går til det smukke midtjyske, hvor vi skal møder FCM, vi har ikke tabt endnu i denne sæson, og er oppe på 20 kampe uden nederlag (ja der er en kamp med fra sidste sæson, til denne langsomme
), rekorden i superligaen er 21 kampe uden nederlag, noget vi har opnået 2 gange og Brøndby en enkelte gang, er det mon denne gang vi kommer til at slå rekorden, hvilket vi gør hvis vi undgår nederlag i morgen og næste gang mod AAB.
Til kampen i morgen: Kampene mod FCM plejer at være underholdene og i de sidste 5 kampe i Herning er der også blevet scoret gennemsnittelig 4 mål pr. kamp. I de 5 kampe er det blevet til 3 sejre til os 1 uafgjort og et nederlag. Hvis vi ser på hvordan vi og FCM kom ud af transfervinduet, så synes jeg, at vi kom en lille smule styrket ud af det, mens FCM i mine øjne var et af transfervinduet store taber, hvis ikke den største, ingen tilgang mens de har mistet ”profiler” som Brian Priske, Ken Ilsø, Frank Kristensen, de sidste 2 har desuden stået for 11 af FCMs 31 mål i efteråret.
Hvor vil jeg så hen med alt det? Jo jeg synes faktisk er vi er store favoritter i morgen, selvom det er på udebane mod nummer 4, selvfølgelig kan FCM overrasket sådan er fodbold jo, men i min verden skal de virkelig ramme dagen, mens vi skal have en off-day for ikke at få point, jeg ”frygter” faktisk mere kampen mod AAB om en uge, selvom de ligger sidst, idet de har handler godt ind i transfervinduet, plus det er en klub vi generelt har det svært i mod.
Men det skal ikke kun være negativ om FCM, jeg vil også roser dem for at ville spille fodbold, og de lover også en ”Barcelona stil” her i foråret, så det bliver da spændende at følge, men jeg tror vi kommer til at straffe dem i morgen.
Truppen mod FCM
1. Kim Christensen
2. Zdenek Pospech
3. Pierre Bengtsson
6. Claudemir
7. Martin Bergvold
8. William Kvist
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
18. Kenneth Zohore
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Jos Hooiveld
25. Mathias Zanka Jørgensen
27. Thomas Delaney
30. Christian Bolaños
Sölvi Ottesen og Oscar Wendt er ude med skader, hvilket nok betyder en startplads til Pierre Bengtsson, derudover tror jeg ikke på de store overraskelser i startopstillingen, det "store" spørgsmål er vel om det bliver med Vingaard eller Santin, sidst vi spillede i FCM blev det med Vingaard, så det tror jeg også på denne gang, så mit bud på en start opstilling er:
Wiland
Pospech - Zanka - Antonsson - Bengtsson
Bolaños - Claudemir - Kvist - Vingaard
Grønkjær
N'Doye
Vi vinder kampen & vi vinder den 1-3 ..
Don AA
Manager
«
Svar #13702:
06 Mar 2011, 21:10 »
Ja så skete det alligevel FCM ramte dagen, og vi ramte bestemt ikke dagen, og derudover røg vores stime uden nederlag, plus muligheden for at går igennem sæsonen uden nederlag.
Det var bare ikke godt nok idag, der var nogle ok momenter, men de afgørende afleveringer var bare slet ikke gode nok
Stor ros til FCM som spillede en god kamp, og gjorde det svært for os med deres aggressive spil, alt i alt en lorte dag, og jeg vågner desværre ikke når jeg niver mig i armen
AFC
Manager
«
Svar #13703:
06 Mar 2011, 21:25 »
Første nederlag i lang tid... Pis.
Det var da godt nok noget af det værste omgang fodbold jeg har set FCK spille i lang tid! Pasningsspillet fungerede overhovedet og det lignede en tro kopi af Chelsea kampen. Omvendt kan man så sige at det var meget flot set og flot udnyttet af FCM, at de lagde højt pres på vores boldholdere og som førte til mange kontraangreb som løb ud i sandet.
Dog vil jeg så sige, at jeg egentlig er ligeglad med vi tabte, for det var fuld fortjent vi tabte og ja, det kan godt være vi ikke kan gå ubesejret igennem sæsonen nu, men vi har råd til at tabe!
Don AA
Manager
«
Svar #13704:
06 Mar 2011, 22:23 »
Citat af: AFC 06 Mar 2011, 21:25
Dog vil jeg så sige, at jeg egentlig er ligeglad med vi tabte, for det var fuld fortjent vi tabte og ja, det kan godt være vi ikke kan gå ubesejret igennem sæsonen nu, men vi har råd til at tabe!
Ligeglad med vi tabte? Undskyld mit sprog, med hvad pokker er det var en tab og vind med samme sind indstilling (hader simpelthen det udtryk) ved godt du ikke siger det, men synes man kan læse det mellem linjerne. Ja FCM var bedre i dag, men derfor skal man ikke være ligeglad, vi spillede langt under niveau, og der er ikke mange som stolt kan se sig selv i spejlet, nej det er tilbage på træningsbanen.
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #13705:
06 Mar 2011, 22:30 »
Citat af: Don AA 06 Mar 2011, 22:23
Ligeglad med vi tabte? Undskyld mit sprog, med hvad pokker er det var en tab og vind med samme sind indstilling (hader simpelthen det udtryk) ved godt du ikke siger det, men synes man kan læse det mellem linjerne. Ja FCM var bedre i dag, men derfor skal man ikke være ligeglad, vi spillede langt under niveau, og der er ikke mange som stolt kan se sig selv i spejlet, nej det er tilbage på træningsbanen.
Meget enig. Der er nok en del af jeres spillere, der føler de er mestre og at sæsonen nu skal sluttes godt af på Stamford Bridge. I er heldige I har en ægte vinder som Solbakken på bænken, der nok skal få spillerne til at se realiteterne. Men hvis selv fansene er tilfredse eller ligeglade med et nederlag - kan det få konsekvenser på længere sigt.
plutonium
Manager
«
Svar #13706:
06 Mar 2011, 22:54 »
Citat af: Don AA 06 Mar 2011, 22:23
+1
ALDRIG være tilfreds med mindre end en sejr. Man kan sige at en uafgjort eller et nederlag kan være 'fair nok' på grund af klasseforskel eller at der trods alt var en god præstation, men man må aldrig se sig mæt med mindre end en sejr.
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #13707:
06 Mar 2011, 23:16 »
Tror da sådan set det er lidt ligegyldigt, om fansene som skriver indlæg en sen søndag, synes, at det er ligegyldigt. Tror jeg egentligt ikke påvirker FCK specielt meget, matnic
matnic_92
Førsteholdsspiller
«
Svar #13708:
06 Mar 2011, 23:22 »
Citat af: Riis 06 Mar 2011, 23:16
Tror da sådan set det er lidt ligegyldigt, om fansene som skriver indlæg en sen søndag, synes, at det er ligegyldigt. Tror jeg egentligt ikke påvirker FCK specielt meget, matnic
Nej, det er jo heller ikke det jeg mener. Men hvis fansene tager mesterskabet for givet, vil der fx være klart færre på lægterne og dermed mister spillerne motivationen.
Yessir
Manager
«
Svar #13709:
06 Mar 2011, 23:49 »
Citat af: matnic_92 06 Mar 2011, 22:30
Meget enig. Der er nok en del af jeres spillere, der føler de er mestre og at sæsonen nu skal sluttes godt af på Stamford Bridge. I er heldige I har en ægte vinder som Solbakken på bænken, der nok skal få spillerne til at se realiteterne. Men hvis selv fansene er tilfredse eller ligeglade med et nederlag - kan det få konsekvenser på længere sigt.
Tag du det bare roligt. De fans der rent faktisk følger holdet på lægterne er bestemt heller ikke ligeglade med den indstilling spillerne havde i dag. Det må være noget der hører sofa fans til...
Sider:
1
...
912
913
[
914
]
915
916
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Klubsøgning og -erfaring
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »