home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:14:30 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  1 Bruger, 652 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 906 907 [908] 909 910 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052538 gange)
Dwizzle
Lilleputspiller
*

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13605: 21 Jan 2011, 11:21 »

Nu bruges Johny Thomsen primært som Højre midtbanespiller og ikke Højre back. Han er en fighter og så er han en utrættelig fodbold spiller. Hans teknik er langt fra FCK's niveau og indlæg er heller ikke det stærkeste, men når det er sagt så er han en kvalitets spiller som ikke bliver lagt særlig meget mærke til i hverdagen. som sagt er han meget utrættelig og kæmper til aller sidste sekund i hver kamp, og er et godt køb hvis han bare skal bruges som en backup spiller.

Guder er dyre i drift, deres indkomster betales af tilskuere og sponsorer og tv og allehånde reklamerende firmaer, der sælger alt fra mælk til bajere og andet styrkende

Yessir
Manager

« Svar #13606: 21 Jan 2011, 11:28 »

Dog sidder jeg lidt med følelsen af at man i Thomsen har hentet en bænkspiller, hvor man før har hentet breddespillere, der måske ikke skubbede start-11's kvalitet endnu højere op, så i hvert fald har sikret at en skade var uden betydning for holdets kvalitet som sådan.

Bum!
Hvordan man kan undre sig over de to-tre seneste indkøb forstår jeg ikke... Bredden er blevet styrket så gevaldigt meget. Der er blevet hentet 2 danske spillere i periferien af landsholdet + en af Allsvenskans bedste forsvarspillere sidste år. Det er i mine øjne helt udemærket garderinger for dem vi nu har i starting XI.

De her spillere skal ikke kigges på som spillere til startopstillingen, som folk har en tendens til at gøre, men der har vi i forvejen et vildt hold, der lige pt. vil være svært at opgradere yderligere. De seneste spillere er udelukkende hentet for bredden, det kan der ikke herske et sekunds tvivl om, eller kan der?

Edit:
« Seneste Redigering: 21 Jan 2011, 11:32 af Yessir » Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13607: 21 Jan 2011, 11:30 »

FCK

TobiasNielsen7155
Lilleputspiller
*

« Svar #13608: 21 Jan 2011, 12:19 »

Man skulle jo tro med den succes de har haft på det seneste i DK og i udlandet, at de havde kapital til at købe nogle spillere af lidt større kaliber. (Her tænker jeg andre europæiske klubber.)?

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #13609: 21 Jan 2011, 12:46 »

Man skulle jo tro med den succes de har haft på det seneste i DK og i udlandet, at de havde kapital til at købe nogle spillere af lidt større kaliber. (Her tænker jeg andre europæiske klubber.)?

Det kan man sige, men samtidig er der jo heller ikke det store behov for, at gå ud og bruge store summer penge på spillere der kan gå direkte i start 11'eren, nu hvor vi har så stærkt et hold. Så hellere fylde lidt til bredden som CV jo så fint har gjort, tror Johnny er hentet i håb og forventning til, at Pospech skriver en ny kontrakt, der er han IMO klasser bedre end den næst bedste højreback i Suppen. Herudover mener jeg den nye centrale forsvars spiller kan gå hen og lave en Antonsson, han har jo allerede vist i Allsvenskan at han har et højt niveau.
Søren Frederiksen blev jo hentet som udviklings spiller, og som en slags gardering og puste rum for både Damen og Santin.
Absalonsen er som jeg før har set nogen sige, en fin blanding af Vingaard og Grønkjær, dog ikke med helt lige så høje kvaliteter som de to individer.

Så jeg ser disse indkøb som helt fine, og ser frem til, hvordan trænerstaben kan udvikle dem, specielt Absalonsen, som jeg mener besidder et højt potentiale som ikke er blevet udløst.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

plutonium
Manager

« Svar #13610: 21 Jan 2011, 13:25 »

Bum!
Hvordan man kan undre sig over de to-tre seneste indkøb forstår jeg ikke... Bredden er blevet styrket så gevaldigt meget. Der er blevet hentet 2 danske spillere i periferien af landsholdet + en af Allsvenskans bedste forsvarspillere sidste år. Det er i mine øjne helt udemærket garderinger for dem vi nu har i starting XI.

De her spillere skal ikke kigges på som spillere til startopstillingen, som folk har en tendens til at gøre, men der har vi i forvejen et vildt hold, der lige pt. vil være svært at opgradere yderligere. De seneste spillere er udelukkende hentet for bredden, det kan der ikke herske et sekunds tvivl om, eller kan der?

Edit:

Jeg føler lidt at med hensyn til det du skriver, så er det forkert at citere mig  crazy

Jeg har INTET sagt om den nye centerforsvarer, som jeg faktisk glæder mig til at finde ud af, hvad er for en spiller. Johan Absalonsen ser jeg som en fin spiller at få til klubben, der netop er en af de breddespillere jeg synes CV har været god til at hente.

Søren Frederiksen og Johnny Thomsen kender jeg ganske enkelt bare ikke særlig godt, og derfor stiller jeg lidt tvivl ved det, fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal forholde mig til dem. Især Thomsen, da han qua sin alder næppe har det store udviklingspotential e. Han skal være god nok NU til holdet, og det ved jeg ikke om han er (fordi jeg ikke kender manden særlig godt). Søren Frederiksen har masser af udviklingspotenital e, så han kan vise sig at være et klassekøb, men igen fordi jeg ikke kender ham, kan jeg ikke rigtig forholde mig til ham.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #13611: 21 Jan 2011, 14:44 »

Jeg har set en del kampe med SønderjyskE. Han er hurtig, nærkampsstærk og en fantastisk udholdenhed. Jeg tror at han vil kunne tage over for Pospech. Han er rigtig i det offensive spil og stabil i det defensive.

Yessir
Manager

« Svar #13612: 23 Jan 2011, 11:28 »

Jeg føler lidt at med hensyn til det du skriver, så er det forkert at citere mig  crazy

Jeg har INTET sagt om den nye centerforsvarer, som jeg faktisk glæder mig til at finde ud af, hvad er for en spiller. Johan Absalonsen ser jeg som en fin spiller at få til klubben, der netop er en af de breddespillere jeg synes CV har været god til at hente.

Søren Frederiksen og Johnny Thomsen kender jeg ganske enkelt bare ikke særlig godt, og derfor stiller jeg lidt tvivl ved det, fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal forholde mig til dem. Især Thomsen, da han qua sin alder næppe har det store udviklingspotential e. Han skal være god nok NU til holdet, og det ved jeg ikke om han er (fordi jeg ikke kender manden særlig godt). Søren Frederiksen har masser af udviklingspotenital e, så han kan vise sig at være et klassekøb, men igen fordi jeg ikke kender ham, kan jeg ikke rigtig forholde mig til ham.

Jeg havde dit citat med, fordi du var inde på noget af det rigtige. Resten af indlægget var som sådan, ikke møntet på dig  Wink

plutonium
Manager

« Svar #13613: 23 Jan 2011, 12:30 »

Jeg havde dit citat med, fordi du var inde på noget af det rigtige. Resten af indlægget var som sådan, ikke møntet på dig  Wink

Ahhh! Så forstår jeg bedre  Opstemt

Jamen så er vi jo sådan set på bølgelængde  crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #13614: 27 Jan 2011, 19:22 »

http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=11047 Så er Oscar Wendt afløser fundet, det bliver Bengtsson fra FCN, hvilket der også tidligere har været snak om. Jeg har ikke holdt så meget øjne med ham, men de få gange har jeg, gør denne handle mig ikke skuffet, vi får i hvert fald en ny offensiv back.

Ang. købet af Johnny Thomsen: Her blev jeg også overrasket lige en del andre, også her har jeg ikke set nok kampe med ham, til at komme med en ordentlig vurdering, men han er jo omkring landsholdet, så helt dårlig er han ikke.
Håber stadig vi får forlænget med Pospech, så kan Johnny Thomsen blive backup til Pospech, som jo også er ved at komme op i årene, plus der måske i en evt. forlængelse, gå at han får fri til at komme hjem til familien i Tjekkiet.

Derudover spiller vi træningskamp mod Vålerenga, som startede her kl. 19.00 den kan ses på Canal 9, hvis man altså har  Skuffet den

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13615: 27 Jan 2011, 19:27 »

Spændende handel I har lavet der! En meget lovende spiller, og om et år er Oscar Wendt glemt.

Ville gerne have haft ham ned i den gule trøje.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13616: 27 Jan 2011, 19:33 »

Godt indkøb af Pierre! Han har jo et par ting tilfældes med Wendt, en ung svensk back der kommer til og lige skal køres ind i et halvt år eller mere(Bergdølmo var jo foran Wendt i starten), og derefter langsomt men sikkert vil blive en rigtig stærk spiller, især fordi han jo allerede har vist et flot superliganiveau for FCN - nu skal han bare op på FCK-stadiet, og det plejer "vi" at være gode til at få spillere op på.

Wendts præstationer har været lidt svingende på det sidste, men jeg kommer stadig til at savne ham når han er væk til sommer, men jeg tror nu godt at Pierre kan tage fint over for ham, især hvis de lige kan få snakket lidt med hinanden, så Wendt kan guide ham til at glide perfekt ind på det københavnske hold. Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #13617: 27 Jan 2011, 19:58 »

Jeg synes det er vildt, som FM gang på gang forbløffer mig crazy

Siden FM09 har jeg rimelig fast købt Pierre Bengtsson i min FCK-saves, og nu er han i klubben. Jeg ser rigtig meget frem til at se ham på banen, for jeg tror ikke det er utænkeligt at det her er en 'nul-løsning'. Og ikke i ordets negative forstand, vel at mærke! Jeg tror, at når han er kørt ind på holdet og Wendt er væk, så vil vi ikke mærke at vi mangler sidstnævnte. Wendt er en super dygtig back, men jeg tror ikke det vil tage lang tid at få Bengtsson op i samme gear.

I hvert fald spændende!

Alt i alt et rigtig godt transfervindue efter min mening! Hvis så bare lige Kvist vil skrive under på en evighedskontrakt med klubben, så kan det sgu ikke blive meget bedre Grin

Absalonsen, hollænderen og Bengtsson er alle hvad jeg vil betegne som gode handler (selvom jeg ikke kender hollænderen så godt, så synes jeg det virker rigtig lovende!)

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13618: 27 Jan 2011, 19:59 »

Godt køb som jeg også havde forventet, nogle der ved om Oviedo så ryger til nordsjælland?
Denne her nyhed kom nemlig i tidligere idag: http://www.bold.dk/nyt/Avis-FCK-bytter-Oviedo-med-Bengtsson

FCK

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13619: 27 Jan 2011, 20:54 »

5-1 over de norske 2ere Vålerenga, der mildt sagt blev fik en fodboldlektion af de større. En kamp som vi dominerede fra start til slut og hvor pasningsspillet, kombinationerne og bevægelsen var som at se den i efteråret. Den eneste af vores stamspillere der ikke virkede helt på toppen var Martin Vingaard, der havde en lidt sløv kamp og blev erstattet af Grønkjær, som bidrog med en del mere bevægelse, ét mål, men også med nogle dumme afslutninger der røg langt over mål.

Santin lavede to kasser, som han bare skulle prikke ind over stregen. Grønkjær en kasse efter et fremragende raid og oplæg af N'Doye, der tog fat i bolden på højreflanken, hvorefter han snørrede to mand inde i det lille felt for derefter at servere til Grønkjær.
Pospech virkede enorm livlig og offensiv i kampens indledning og stort set gennem hele 1. halvleg. Han åbnede"målfesten" med sin scoring til 1-0 efter flot kombinationsspil med bolanös. Pospech ramte iøvrigt også overlæggeren med et godt skud fra ca. 25 meters afstand. Kenneth Zohore lukkede kampen, da han scorede på frispark, der dog blev rettet af i muren og snød Vålerengas målmand fuldstændigt.

Vålerengas ene scoring var selvforskyldt, da vi efter et hjørnespark vælger at heade bolden på vores målmand, Johan Wiland, som i første omgang disker op med en superredning men må i anden omgang se sig passeret, idet Morten Berre sparkede reposten i kassen.

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 906 907 [908] 909 910 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010