home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
23 Dec 2025, 18:13 g00n Blogs Minimalistic 2020
23 Dec 2025, 15:36 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Dec 2025, 20:20 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
20 Dec 2025, 16:11 Brodtgaard Omklædning... Underlige ting
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 895 896 [897] 898 899 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2052238 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13440: 01 Dec 2010, 21:12 »

Idet han er Romans søn må man vel antage at han på en eller anden måde har eller vil få din fars støtte, evt. med nogle millioner Wink

Om han har millioner eller ej, siger vel intet om hvordan han vil lede klubben til den tid. Kan være han ikke er den, som skyder flest penge til transfers. Smiley

Chamberlain15
Manager

« Svar #13441: 01 Dec 2010, 21:13 »

Ja, den har jeg skam fanget. Men når du ikke kender manden, ved du vel heller ikke om FCK kommer til at dominere ligaen, meget mere suverænt, med ham. Smiley

De er allerede langt foran på nuværende tidspunkt og de ser ikke ud til at give slip på første pladsen i ligaen. Som Yoggi siger så får han nok også støtte af sine far med lidt penge som så kan blive brugt på klasse spillere. Kort sagt.

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #13442: 01 Dec 2010, 21:14 »

De er allerede langt foran på nuværende tidspunkt og de ser ikke ud til at give slip på første pladsen i ligaen. Som Yoggi siger så får han nok også støtte af sine far med lidt penge som så kan blive brugt på klasse spillere. Kort sagt.

Hvordan ved du at pengene går til klasse spillere? Du kender ham ikke, altså ved du ikke hvordan han vil styre en klub.

Chamberlain15
Manager

« Svar #13443: 01 Dec 2010, 21:14 »

Hvordan ved du at pengene går til klasse spillere? Du kender ham ikke, altså ved du ikke hvordan han vil styre en klub.

Nej men nu var det jo bare et gæt og muligvis også sådan som jeg tror det kunne foreløbe! Smiley

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13444: 01 Dec 2010, 21:16 »

Åååh Søren han køber nok ikke FCK med henblik på at gøre dem dårligere end de er nu vel??
Desuden er det vidst nok Don Ø der kommer tilbage på magten hvis Arkady overtager FCK Smiley

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #13445: 01 Dec 2010, 21:17 »

Åååh Søren han køber nok ikke FCK med henblik på at gøre dem dårligere end de er nu vel??
Desuden er det vidst nok Don Ø der kommer tilbage på magten hvis Arkady overtager FCK Smiley

De bliver muligvis ikke dårligere, det skriver jeg heller ikke? Jeg skriver, at ingen ved om manden er den store sugar daddy, eller mere holder sig i baggrunden. Derfor vil jeg ikke sige, at holdet bliver sindssygt, når den ukendte mand overtager klubben.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13446: 01 Dec 2010, 21:24 »

Der er også grænser for hvad man kan trække til Danmark..
Men det kommer unægteligt til at give lidt flere penge i kassen at ha en milliardær som ejer.. Er også sikker på han har en ide med at købe klubben?? En vision men det er rigtigt ingen ved om han smider 2 millarder ind i den eller 100 milioner .. Smiley
Men er rimeligt sikker på han smider penge i fordi man normalt giver lovning og garanti til tidl. ejere om hvad ens visioner er for klubben og dette bliver skrevet ind i salgsdokumentet Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13447: 01 Dec 2010, 22:08 »

Der går teorier om, at Fran Arnesen skulle være Ståle Solbakkens mulige afløser. Begrundelsen for dette er, at han længes efter at komme hjem til Danmark - enten som landstræner eller fck-træner.

Thaurat al Shabab

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #13448: 01 Dec 2010, 22:17 »

Hold da kæft et dreamteam(rent ledelsemæssigt  Wink )

Træner: Arnesen
Bestyrelseformand: Don Ø
Ejer: Abramovich Junior

Lyder lidt for sygt  crazy

(PS det her er ren gæt  Opstemt )

plutonium
Manager

« Svar #13449: 01 Dec 2010, 22:27 »

Arnesen som træner: Interessant, for han har nogle vilde kontakter i Europa!
Don Ø tilbage: spændende da jeg tror på hans evner til at lede en virksomhed, men vil med næsten garanti sige at han ikke vil, og spørgsmålet er om det er en falliterklæring at tage manden tilbage i en så høj stilling.

Til gengæld vil jeg frygte at se en pengestærk russer i PARKEN S&E. Det er jeg ikke interesseret i. Det er ok for mig at firmaet tjener penge på andet end fodbold, men de skal ikke bare kastes i nakken fra en russer der mangler en hobby! Vil han derimod ind og styrke forretningen (og også er i stand til det) så er det fint med mig! Så er jeg egentlig ligeglad med om han er i familie med Abramovich eller den lokale købmand. Men pengene skal tjenes ind på normal vis, og ikke bare kastes ind fra ejerens bankkonto.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13450: 01 Dec 2010, 22:55 »

Jeg har tænkt lidt over hvem der kunne gå hen og blive mulige afløsere for begge vore backs. Wendt ryger 110% til sommer og samme vej går Pospech nok. Ifølge Carsten V. Jensens filosofi og indkøbspolitik har vi forrige gange set, at man har hentet en rutineret og gammel gut, der holder 1-1½ år og samtidig agerer mentor for yngre spillere, i det her tilfælde især Bryan Oviedo.
Som jeg ser det lige nu, bør vi intensivere vores scouting efter backs primært da det er der vi kan efterlade de største huller. Hvis en kvist, N'Doye eller Zanka bliver skudt afsted står der dog fine afløsere i skyggen i form af spillere som Delaney, Zohore og Sölvi.
Hvem tror i kunne være et potentielt nyindkøb?
Vil Carsten V. Jensen være sin indkøbsfilosofi troværdig og købe ældre rutinerede backs?

Thaurat al Shabab

plutonium
Manager

« Svar #13451: 01 Dec 2010, 23:24 »

Først og fremmest:

Kvist vs Delaney: Delaney er en spændende spiller. Meget spændende endda! Men han har SLET ikke den samme fysik som en Kvist har, og han kan slet ikke dominere en midtbane endnu. Det samme er gældende for Claudemir. Uanset hvor god han er med hensyn til disciplin og taktisk forståelse, så er han ikke en dominator rent defensivt som Kvist er det. Så hvis han ryger (Gud forbyde det!) så skal der en anden ind. TK har heller ikke den samme dominerende facon som Kvist.

N'Doye vs Zohore: Her er jeg faktisk mere tryg. Hvis det ikke var for alderen. En 16-årig er ikke førsteangriber i en klub som FCK. Bevares, der render en fyr ved navn Lukaku rundt, men det er alt for tidligt at gøre Zohore til en lignende komet. Men om 2 år tror jeg da at han vil i kamp om pladsen som førsteangriber, hvis hans udvikling går som den skal! Han viser allerede evner for at komme frem til chancer, så det skal nok komme! Men N'Doye kan han ikke afløse allerede til sommer. Det tror jeg simpelthen ikke på.

Jeg er dog enig med hensyn til at Zanka og Sölvi begge er super dygtige forsvarsspillere, som jeg ser meget jævnbyrdige. Sölvi er mere disciplineret, mens Zanka er langt mere atletisk (hurtig og bevægelig)

Men back on subject: jeg håber da at man køber en etableret spiller ind. Men gerne en der kan holde nogle år! Jeg tænker om Mikael Dorsin og Mikael Lustig er dygtige nok til FCK, og ellers har man jo snakket om Pierre Bengtsson i FC Nordsjælland. Det er de første navne der kommer frem når jeg tænker erstatninger, men jeg er meget i tvivl om de er dygtige nok. I hvert fald skal vi have en højre back under alle omstændigheder. Danni Jensen virker ikke som om han er fremtiden i klubben, når man ser på år i førsteholdstruppen og antallet af kampe. Oviedo skal nok blive aktuel en dag. Men det betyder at vi kun har ham som backspiller hvis både Wendt og Pospech ryger!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #13452: 02 Dec 2010, 21:19 »

Jeg er overhovedet ikke interesseret i at russeren overtager os!

Hvis abramovich overtager en klub som FCK, når han i forvejen ejer Chelsea, og flere russiske kanonklubber, så er det imo nok ikke for at bringe os op blandt de bedste i verden, men for at skabe en rugekasse for de store klubber. Vi har succes, spiller fast i Europa vært år, og er dermed en stærk udviklingsdestinati on for store talenter, som lige mangler det sidste, for f.eks at gøre sig gældende i Chelsea, og så vil vi givetvis få dem, og det er i og for sig også fint nok at have en masse store talenter. Men problemet er så bare at når de når deres potentiale og begynder at vise tegn på verdensklasse, ja så bliver de bare overført til Chelsea uden at vi får den profit som vi burde, da vores ejers primære interesse er at gøre Chelsea, eller de russiske hold han ejer, til nogle af verdens bedste.

Så vi vil være uden chance for at nå de bedste i verden, ikke at jeg mener vi har potentialet i dansk fodbold til nogensinde at nærme os der, men det er da klart med en rigmand i baghånden, ville vi få et transfer boost, og det vil kunne gøre enormt meget. men det skal ikke være en Abramovich da de nok ikke vil handle til vores bedste Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Yessir
Manager

« Svar #13453: 03 Dec 2010, 18:45 »

Så skulle det være så godt som sikkert, at de elendige russere er kommet ind i FCK Skuffet

Fernando
Gæst

« Svar #13454: 03 Dec 2010, 18:48 »

Er det bare noget du tror eller har du en kilde der kan bekræfte det? Smiley

Sider: 1 ... 895 896 [897] 898 899 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010