home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:01:44 Broen13 Blogs #1 Youth to Gold
I dag kl. 14:39:19 warmon Blogs #0 - Migthy Hammers
I dag kl. 11:18:47 ydersog Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 23:49:33 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
I går kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
Antal Registrerede Brugere: 23174
  2 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejplotsdbl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 890 891 [892] 893 894 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2013422 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13365: 08 Nov 2010, 13:11 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/avis-nigerianer-provetraener-i-fck

Spændende Smiley

Eftersigende skulle det være en ret stor profil i Tippeligaen, og det i en alder af blot 19 år. kender ikke så meget til ham som type, men måske vores norske ven her på sitet, kan fortælle os lidt mere om hvad han indeholder denne spiller Smiley

han skulle vidst være meget al a Atiba/Jallow i sin motorik. Meget store bevægelser, dog virker han også meget robust. Hvis han kunne få 100% styr på krop kunne han måske gå hen og blive samme type som Rosenborg har i Annan eller måske endnu mere end Alex banor Tettey.

Thaurat al Shabab

fc-hansen
Manager

« Svar #13366: 08 Nov 2010, 20:56 »

han skulle vidst være meget al a Atiba/Jallow i sin motorik. Meget store bevægelser, dog virker han også meget robust. Hvis han kunne få 100% styr på krop kunne han måske gå hen og blive samme type som Rosenborg har i Annan eller måske endnu mere end Alex banor Tettey.
Annan og Tettey er balancespillere, hvor ham her, er langt mere en kreativ spiller, som kan skabe noget på den sidste tredjedel. Hurtig, stærk og dygtig med bolden, eftersigende Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #13367: 10 Nov 2010, 11:57 »

Djiby åbner for at komme tilbage til DK, og her ser han muligheder i FCK og OB.
Hvad siger i drenge, er han interessant?
Jeg mener at en gammel topscorer, på alder med Dame, som lige er blevet topscorer i Norge, for et ringe Molde hold, burde ses som et interessant indkøb, især hvis Dame pludselig bliver købt Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #13368: 10 Nov 2010, 12:04 »

Selvfølgelig er han da interresant for både jer og OB, men i har jo allerede to fornuftige angribere i Santín og N´Doye og Santín er jo også topscorere i Superligaen skulle jeg mene og Damen er en utrolig vigtig spiller for jer og en fin ung backup i Kenneth Zohore, så mener ikke at, i behøver at, købe ham og hans pris er jo nok også høj siden han er blevet topscore i den Norske Tippeliga, men ja hvis i får solgt en angriber kan han jo vel være meget interresant, men ser ham hellere i den blågule Brøndbytrøje! Thumbs Up

fc-hansen
Manager

« Svar #13369: 10 Nov 2010, 12:13 »

Self. er Djiby Interessant, men det bliver nok desværre som afløser for Damen, som ikke har lang tid igen hos os, tror jeg.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #13370: 10 Nov 2010, 14:40 »

Med Santin og Dame har vi et godt angreb, dog har der været snak om et muligt Santin salg, manden er 29 år nu, så skal han skydes afsted skal det også være snart, Dame håber jeg vi holder på et år mere Smiley selvom det måske ikke er helt realistisk Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13371: 11 Nov 2010, 20:18 »

http://onside.dk/nyheder/rosenborg-vil-hente-alanzinho

Hvorfor så ikke også FCK og chl?
Jeg er klar over, at han har fortid i Norge og Stabæk, men de kulturelle forskele er minimale, han kommer til en bedre liga og han får højst sandsynligt også en højere paycheck. Jeg så ham meget gerne i klubben, da han ifølge mig ville være oplagt til at kunne erstatte Santin, som der har huseret rygter om skulle være på vej væk. Han er ihvertfald klar til at smutte, når det rigtige tilbud kommer.

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #13372: 12 Nov 2010, 16:25 »

http://onside.dk/nyheder/rosenborg-vil-hente-alanzinho

Hvorfor så ikke også FCK og chl?
Jeg er klar over, at han har fortid i Norge og Stabæk, men de kulturelle forskele er minimale, han kommer til en bedre liga og han får højst sandsynligt også en højere paycheck. Jeg så ham meget gerne i klubben, da han ifølge mig ville være oplagt til at kunne erstatte Santin, som der har huseret rygter om skulle være på vej væk. Han er ihvertfald klar til at smutte, når det rigtige tilbud kommer.
Hm.. mig bekendt er han kantspiller og ikke angriber, skal ikke afvise at han har spillede kampe i angrebet. Han har jo været en stor profil i Norge, da han spillede der, og han er da helt sikkert en spiller man gerne vil ser på ens hold, men mener vi er godt besatte på de pladser, hvor jeg ser han er bedst, så nej sige desværre nej til ham, men hvis Grønkjær stopper til sommer, så kunne det da være en mulighed, hvis han da ikke er solgt.

Fra 2011 vil stemningstribunen blive udvidet http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10882

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Yessir
Manager

« Svar #13373: 12 Nov 2010, 20:40 »

Hm.. mig bekendt er han kantspiller og ikke angriber, skal ikke afvise at han har spillede kampe i angrebet. Han har jo været en stor profil i Norge, da han spillede der, og han er da helt sikkert en spiller man gerne vil ser på ens hold, men mener vi er godt besatte på de pladser, hvor jeg ser han er bedst, så nej sige desværre nej til ham, men hvis Grønkjær stopper til sommer, så kunne det da være en mulighed, hvis han da ikke er solgt.

Fra 2011 vil stemningstribunen blive udvidet http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10882

Så ser jeg hellere Løvenkrands  Smiley

Og hvad vigtigere omkring den nyhed er, at priserne falder på endetribuen  Kys
Hvor var det vigtigt at slippe af Dan Hammer  Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13374: 12 Nov 2010, 21:13 »

Det er klasse. Der vil måske se lidt tomt ud i det første år, men det er det der skal til hvis vi skal bygge noget endnu større op fanmæssigt.

Og hvad vigtigere omkring den nyhed er, at priserne falder på endetribuen  Kys
Hvor var det vigtigt at slippe af Dan Hammer  Thumbs Up

Det er sgu også sådan det skal være! Det var helt absurd med priserne i Parken før, altså der burde være større prisforskel på de forskellige tribuner. Forhåbentlig får det mange flere unge til at købe et sæsonkort, eller bare tage til flere kampe, da økonomien godt kan være det allerstørste problem.

Længe leve den nye ledelse, og du er ikke savnet Hammer!
« Seneste Redigering: 12 Nov 2010, 21:17 af Ghertesteas » Logged

Don AA
Manager

« Svar #13375: 14 Nov 2010, 15:32 »

Så er det i dag vi kan lave en ny rekord, hvis vi altså vinder over SønderjyskE, i form af den støtste afstand mellem nummer 1 og 2 i løbet af sæsonen, mener den gamle rekord var på 17 point, og vi kan med en sejr kommer 18 point foran.

Holdet som skal forsøge at gøre det er:

Wiland
Pospech - Ottesen - Antonsson - Wendt
Bolaños - Claudemir - Kvist - Grønkjær
                Santin - N'Doye

Kampen mod SønderjyskE starter kl. 16 og kan ses på Canal 9

Don AA
Manager

« Svar #13376: 14 Nov 2010, 22:11 »

Der blev ingen ny rekord i dag, men vi kan stadig kalde os for ubesejret  Thumbs Up

1.halvleg var ikke god, og lige til sidst så få SønderjyskE igen et meget tyndt straffespark mod os, som de sikkert scorer på. 2.halvleg meget bedre også selvom vi kommer bagud 2-0, kunne Wiland havde taget den? Måske jeg synes den er svær at vuderer, for bold kommer meget hurtigt. Men vi får reduceret til 2-1, men SønderjyskE kommer igen foran med 2, på først et dumt boldtab af Bolaños mener jeg det var, samt at vi kikser vores offside fælde. Men igen kommer vi tilbage først på et godt mål af Vingaard, efter ikke alt for godt forsvarspil af SønderjyskE, og til allersidst superligaens nye topscorer Dame N'Doye til 3-3.

Selvfølgelig skal vi generelt vinder over SønderjyskE, men de er ikke altid lige nemme at have med at gøre især ikke i Haderslev, så jeg ser positivt på vores moral vi giver ikke op, selvom vi i 2 omgange er bagud med 2 mål, plus vi i 2.halvleg spiller en god omgang bold og skaber mange chancer, og så er vi stadig ubesejret  Opstemt Thumbs Up

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #13377: 16 Nov 2010, 20:46 »

Den store succes i CL får nok også mange flere mennesker på plads hver weekend næste sæson! Wink

Don AA
Manager

« Svar #13378: 21 Nov 2010, 15:43 »

Startopstillingen mod FCN           

Wiland
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
Bolaños - Claudemir - Kvist - Vingaard
             Santin - N'Doye

Så gælder det FCN, et hold som normalt er svært at blive klog på, den ene kamp spiller de godt, runder efter er køre det ikke for dem, i denne sæson er de dog ikke de eneste  Wink Men nok om det, ser ingen grund til at vi skal tabe vores først kamp i dag, og vi skal da også have en god optakt til Rubin Kazan kampen. 

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #13379: 21 Nov 2010, 21:50 »

God sejr i dag, som FCN dog forærer os i første halvleg.
Det var en vigtig sejr i og med vi skal til Rubin onsdag, men vigtigst af alt 3 point og ingen skader, så er vi klar til på onsdag Smiley

Sider: 1 ... 890 891 [892] 893 894 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010