Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 15:01:44
Broen13
Blogs
#1 Youth to Gold
I dag
kl. 14:39:19
warmon
Blogs
#0 - Migthy Hammers
I dag
kl. 11:18:47
ydersog
Omklædning...
Forøg UI hastighed
I går
kl. 23:49:33
warmon
Blogs
[11] Mit AS Roma-event...
I går
kl. 08:18:09
fckbo
Omklædning...
Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22
Sunbao
Omklædning...
Hvad ser folket frem t...
Antal Registrerede Brugere:
23174
2 Brugere, 586 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejplotsdbl
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
889
890
[
891
]
892
893
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 2013423 gange)
Don AA
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #13350:
04 Nov 2010, 22:58 »
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1444349.ece
Jeg regner umiddelbart med at Grønkjær stopper efter denne sæson, men det vil da ikke være helt skidt hvis han tog ½-1 år mere, man har ikke rigtigt hørt noget til hans skade, selvom han selvfølgelig får pauser ind i mellem, og det niveau han viste i Barcelona kampen var jo af høj klasse, og 1 år mere til Grønkjær ja tak, men det vil heller ikke overraske mig hvis han stopper.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1445199.ece
Ville ikke gøre mig noget, Larsson har desværre aldrig slået til, han startede ellers godt, men blev så skadet og han er aldrig rigtigt kommet tilbage, og hvis han skal have gang i karrieren, så er det vel også på tide af skifte til en klub, hvor han kan få fast spilletid.
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #13351:
04 Nov 2010, 23:07 »
Citat af: Don AA 04 Nov 2010, 22:58
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1444349.ece
Jeg regner umiddelbart med at Grønkjær stopper efter denne sæson, men det vil da ikke være helt skidt hvis han tog ½-1 år mere, man har ikke rigtigt hørt noget til hans skade, selvom han selvfølgelig får pauser ind i mellem, og det niveau han viste i Barcelona kampen var jo af høj klasse, og 1 år mere til Grønkjær ja tak, men det vil heller ikke overraske mig hvis han stopper.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1445199.ece
Ville ikke gøre mig noget, Larsson har desværre aldrig slået til, han startede ellers godt, men blev så skadet og han er aldrig rigtigt kommet tilbage, og hvis han skal have gang i karrieren, så er det vel også på tide af skifte til en klub, hvor han kan få fast spilletid.
Helt enig i begge dele!
Det var fantastisk at se Grønkjær mod Barcelona hvor han nok var banens bedste, og efter en mager periode fra hans side var det lækkert at se den høje, høje klasse den mand besidder. Man skulle være et skarn hvis man ikke lige kunne klare et år mere med Grønkjær, som også kan lære de yngre spillere meget.
Ja Larsson skal bare afsted, han har aldrig slået til, og er slet ikke god nok til FCK efter min mening. Omvendt skal han ikke sidde og rådne op på vores bænk, han er i en god alder hvor han har brug for at spille en masse. Så hvorfor ikke sende ham videre til vores venskabsklub Helsingborg. Iøvrigt super at de ligger til mesterskabet derovre, forhåbentlig kan vi snart sige grattis til dem.
EDIT: selvom de ligger i tæt kamp med vores rivalers venner Malmø
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #13352:
04 Nov 2010, 23:26 »
Citat af: Ghertesteas 04 Nov 2010, 23:07
Ja Larsson skal bare afsted, han har aldrig slået til, og er slet ikke god nok til FCK efter min mening. Omvendt skal han ikke sidde og rådne op på vores bænk, han er i en god alder hvor han har brug for at spille en masse. Så hvorfor ikke sende ham videre til vores venskabsklub Helsingborg. Iøvrigt super at de ligger til mesterskabet derovre, forhåbentlig kan vi snart sige grattis til dem.
EDIT: selvom de ligger i tæt kamp med vores rivalers venner Malmø
Ja, helt enig!
Larsson virker usikker i stort set alle spillets aspekter pånær luftspillet. Teknikken og boldomgangen rækker bare ikke til sas-liga niveau ej heller ikke 1. division. Bemærk at dette har absolut intet med kamptræning at gøre i min optik. Manden er bare ikke god nok. Han blev i sin tid købt for hele 14 mio. Anton blev hentet for 1, Zanka for omrking 1,5-2 og Sölvi for 8. Altså, han har været dyrere end alle vores midtstoppere tilsammen og han er 4. valg. Mange nævner Ailton som klubbens største fejlkøb, men jeg må skuffe jer, for Larsson har i den grad overgået Ailton.
Thaurat al Shabab
plutonium
Manager
«
Svar #13353:
04 Nov 2010, 23:31 »
Jeg tror nu at der har været større 'fejl' end de to
Personligt tænker jeg Ijeh og Berglund? Lad nu være med at være SÅ hurtige til at sige nogen er klubbens STØRSTE fejlkøb
Han er en god spiller (var det i hvert fald før han kom til klubben, og var det også før sin skade), og han er bare aldrig kommet ordentligt i gang. Tough luck. For hans egen skyld skal Larsson videre, men jeg mener stadig at det er tilfældigheder der har gjort, at han aldrig fik succes hos os. Han har omvendt ikke fået chancen for alvor heller! Wiland spillede enkelte kampe før Christiansens skade i sin tid, og der var han også meget usikker til tider! I dag er der ingen der vil vove at kalde ham en dårlig keeper! En spiller skal have en række kampe til at spille sig varm, og det har Larsson bare aldrig fået efter sin skade!
Men jo, jeg mener absolut også han skal skippes videre. Vores tre andre på pladsen gør det godt, og jeg ser gerne at man har 3 top kompetente til de to pladser og så et talent som 4. valg.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
mfsjovhat
Landsholdsspiller
«
Svar #13354:
04 Nov 2010, 23:36 »
Citat af: plutonium 04 Nov 2010, 23:31
Jeg tror nu at der har været større 'fejl' end de to
Personligt tænker jeg Ijeh og Berglund? Lad nu være med at være SÅ hurtige til at sige nogen er klubbens STØRSTE fejlkøb
Han er en god spiller (var det i hvert fald før han kom til klubben, og var det også før sin skade), og han er bare aldrig kommet ordentligt i gang. Tough luck. For hans egen skyld skal Larsson videre, men jeg mener stadig at det er tilfældigheder der har gjort, at han aldrig fik succes hos os. Han har omvendt ikke fået chancen for alvor heller! Wiland spillede enkelte kampe før Christiansens skade i sin tid, og der var han også meget usikker til tider! I dag er der ingen der vil vove at kalde ham en dårlig keeper! En spiller skal have en række kampe til at spille sig varm, og det har Larsson bare aldrig fået efter sin skade!
Men jo, jeg mener absolut også han skal skippes videre. Vores tre andre på pladsen gør det godt, og jeg ser gerne at man har 3 top kompetente til de to pladser og så et talent som 4. valg.
Ja, men når jeg siger fejlkøb, så tager jeg også overgangssummen i betragtning. Ijeh blev hentet på en fri og Berglund for et beløb på 7 mio. Det er stadig halvt så meget som Larsson. I alle de kampe jeg har set Larsson spille, har han været meget usikker og ustabil. Berglund scorede så vidt jeg husker 7-8 hvilket har været meget symptomatisk for vores angribere tidligere, da modstanderen oftest har forsvaret så godt og stået kompakt, og derfor været svære at skabe chancer imod. Ijeh var lidt af en sløver, men blev hentet på en fri eller et meget lavt beløb. Og som jeg husker fik vi også solgt ham for mere end vi købte ham, så helt fail var han ikke.
Han scorede jo et yderst vigtigt mål i overtiden i mod Horsens i en sæson vi blev mestre.
Thaurat al Shabab
plutonium
Manager
«
Svar #13355:
04 Nov 2010, 23:46 »
Du kan da ikke bruge salgssummen som argument for om han var et fejlkøb
Anyway, så bedømmer jeg ikke et fejlkøb udelukkende på deres statistik. Berglund SPILLEDE ikke godt for os. Ijeh behøver ingen kommentarer. Det er rigtigt, at beløbet skal tages med i overvejelserne, men for mig personligt kan en spiller på fri transfer sagtens være en større fejlsigning end en spiller hentet for mange penge. At en spiller har kostet mange penge gør det ekstra bittert, men det må vel være præstationerne på banen der gør udslaget for fejlkøb eller ej!
Og der mener jeg personligt at Berglund og Ijeh har været større fejlkøb end Larsson, da de trods alt fik en række kampe i rap til at vise deres værd. Det mener jeg ikke Larsson har fået siden sin skade. Derfor kan man ikke FORVENTE at han spiller godt. De andre har trods alt haft mulighed for at spille sig op i niveau!
Men det var nu heller ikke så meget det jeg ville ind på. Det var mere det, at Ailton og Larsson måske ikke fortjener titlerne vores største fejlkøb 'nogensinde'. Det er måske liiiige at kritisere dem en tand for meget
Yessir
Manager
«
Svar #13356:
05 Nov 2010, 01:13 »
Briaunys & Saarinen... Største fejlspillere i klubbens historie!
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #13357:
05 Nov 2010, 09:29 »
FCK har alligevel købt en del flopspillere gennem tiden, Jörgen Petterson, Pascal Simpsons, Junior, Antonelius, Saarinen, Brian Laudrup, og ham der som havde været til prøvetrænning i United, kan dog ikke huske navnet.
FCK
plutonium
Manager
«
Svar #13358:
05 Nov 2010, 09:32 »
Citat af: nicolajtmadsen 05 Nov 2010, 09:29
Brian Laudrup
Brian Laudrup var et flop, fordi han var for dygtig
Hans fodboldhjerne var udviklingsmæssigt i en HELT anden liga end den det øvrige FCK-hold havde. Han var jo vant til at kunne løbe i de mindste huller, og så regne med at få en god stikning. Eller til at hans medspillere konstant løb i gode positioner. Så at han ikke slog til er ikke et mysterie for mig. Det er noget andet i dag, hvor dansk fodbold TRODS ALT har rykket sig en del, så de bedste klubber i landet faktisk kan have rigtig gode spillere rendende rundt.
Men ja, han var en fiasko for klubben, men det er sgu ikke fordi han var for dårlig. Tvært imod
Yessir
Manager
«
Svar #13359:
05 Nov 2010, 10:04 »
Citat af: nicolajtmadsen 05 Nov 2010, 09:29
FCK har alligevel købt en del flopspillere gennem tiden, Jörgen Petterson, Pascal Simpsons, Junior, Antonelius, Saarinen, Brian Laudrup, og ham der som havde været til prøvetrænning i United, kan dog ikke huske navnet.
Junior scorede trods alt sine mål.
Antonelius blev fodboldinvalid, men var ingen dårlig spiller for klubben.
Laudrup var simpelthen bare for god, til klubben på daværende tidspunkt.
Simpson scorede til 3-1 i den fantastiske sejr mod bif (den med saksesparket) og afgjorde reelt kampen. Det vil han altid have en høj stjerne på.
Petterson kan jeg godt medgive er godt deroppe af, omend han også afgjorde en kamp mod bif med kampens enlige scoring
Men Briaunys siger jeg jer! Vi røg ud til et obskurt hold i Cup winners cup pga hans skandale spil, og vi tabte til agf, endnu engang med ham som den store synder!
Dufke
Lilleputspiller
«
Svar #13360:
06 Nov 2010, 12:40 »
Synes alt det der med flop og fejlkøb er for meget. JA der er spillere som ikke har slået til når de har fået chancen, og hvor forventningerne har vret højere end hvad de har præsteret. men det må man vel kalkulere med. nogle spillere passer bare ikke ind og andre er måske ikke klar til det niveau. Ailton sluttede på toppen og vandt vel nærmest ene mand et mesterskab for klubben i 2009 - så i min bog redede han æren til sidst. Berglund var en sprinter, og holdet spillede ikke et spil der passede ham (vel træneren der var et flop?). Larson har været skadet og aldrig fået chancen for at vise sig over 10kampe i form. sådan kan man sige med de fleste spillere. Ijeh scorede, Junior scorede - dog uden at spille godt. I bund og grund er der vel bare tale om spillere der ikke har passet ind i systemet (med få undtagelser), og det ser jeg som fejlkøb af træneren/sportschefen frem for at spilleren er et flop. for eksempel passede Bolanos ikke ind i OB og spillede ikke godt (måske var han for go? for teknisk?) men i fck har han jo spillet fremragende..
Når man snakker om fejlkøb og flop skal man vel også huske at mange spillere overrasker positivt! Man tager altid en chance og synes det er for meget man focuserer på de dårlige køb og hvor ringe og hvor mange penge man har spildt.. Nyeste eksempel er vel claudemir som kostede 8mil, som har overrasket ENORMT positivt og vel nu har en værdi langt højere. både for holdet men også for salg.. Og en spiller som Hangeland.. Var jo ENORMT klumpfodet i starten! Og set som et flop! men han vendte det og er vel et af de dyreste salg i klubbens historie. ligeledes er mange andre spillere blevet 'dømt' flop og kommet over det..
glæder mig til at se udskiftningerne i truppen og hvordan afgangene og forhåbenligt de mange tilgange kommer til at forandre holdet. håber på en 4-5køb ala Claudemir niveau / potentiale!!! Personligt håber jeg på et par udskiftninger allerede til vinter så ikke ALLE forandringerne sker til sommer.. Eller holde holdet samlet til forårets CL kampe? og risikerer at udskifte et halvt hold på en gang? svært...
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #13361:
06 Nov 2010, 12:52 »
Citat af: Yessir 05 Nov 2010, 10:04
Junior scorede trods alt sine mål.
Antonelius blev fodboldinvalid, men var ingen dårlig spiller for klubben.
Laudrup var simpelthen bare for god, til klubben på daværende tidspunkt.
Simpson scorede til 3-1 i den fantastiske sejr mod bif (den med saksesparket) og afgjorde reelt kampen. Det vil han altid have en høj stjerne på.
Petterson kan jeg godt medgive er godt deroppe af, omend han også afgjorde en kamp mod bif med kampens enlige scoring
Men Briaunys siger jeg jer! Vi røg ud til et obskurt hold i Cup winners cup pga hans skandale spil, og vi tabte til agf, endnu engang med ham som den store synder!
Altså det er rigtig nok Junior scorede en del mål, men han spillede forfærdeligt i de store kampe, og lignede til sidst en som rendte rundt og gemte sig på banen. Jeg havde lige glemt af Antonelius blev fodboldindvalid så den trækker jeg tilbage, jeg mener dog stadig af Simpsons var et fejlkøb, tre mål i 23 kampe er simpelthen ikke godt nok.
Men alle hold i verden laver fejlkøb, og FCK har nogle af de bedste scouts i norden, så hvis man kigger rundt omkring på andre hold i suppen kommer der gerne et fejlkøb hver sæson.
FCK
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #13362:
06 Nov 2010, 12:53 »
Citat af: DimitarBerbatov 04 Nov 2010, 17:43
Hehe men man ka også være ude for man er 19 år gammel og stadig bliver spurgt om hvor gammel man er i indgangen hahahahaha *host*Enged*host*
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA
FCK
Don AA
Manager
«
Svar #13363:
07 Nov 2010, 15:15 »
Så er der ikke længe til dagens superligakamp hjemme mod Horsens, vi har revanche til gode, idet de for ikke så længe siden sendte os ud af EB cup, dengang stillede vi med et ” reservehold”, men det er ingen undskyldning for vi tabte den gang, så lad os da fortsætte den gode point høst vi har gang i og får 3 point.
Startopstillingen:
Wiland
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
Bolaños - Claudemir - Kvist - Vingaard
Santin - N'Doye
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
fc-hansen
Manager
«
Svar #13364:
08 Nov 2010, 12:57 »
http://onside.dk/nyheder/superligaen/avis-nigerianer-provetraener-i-fck
Spændende
Eftersigende skulle det være en ret stor profil i Tippeligaen, og det i en alder af blot 19 år. kender ikke så meget til ham som type, men måske vores norske ven her på sitet, kan fortælle os lidt mere om hvad han indeholder denne spiller
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
Sider:
1
...
889
890
[
891
]
892
893
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »