home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:01:44 Broen13 Blogs #1 Youth to Gold
I dag kl. 14:39:19 warmon Blogs #0 - Migthy Hammers
I dag kl. 11:18:47 ydersog Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 23:49:33 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
I går kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
Antal Registrerede Brugere: 23174
  1 Bruger, 560 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejplotsdbl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 888 889 [890] 891 892 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2013330 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13335: 03 Nov 2010, 20:13 »

Onside: Valdes fik gult
Forhelved da en lille bøsse af en dommer!!
Manden ser hændelsen, Dame N'Doye ligger bevidstløs på jorden, og som man troede det ikke kunne blive værre får Barca sjovt nok også tilkendt sig frisparket? Situationen før sammenstødet er da ren skulder-skulder, overhovedet ikke frispark efter min mening. Hold da kæft en lille fisse den dommer er.!!!!

Beklager sproget, et lille vredesudbrud

Thaurat al Shabab

Legenden
Manager

« Svar #13336: 03 Nov 2010, 20:22 »

Det var virkelig en flot indsats af hele holdet i går, det var utroligt. Havde godt nok set Claudemirs skud på stolpen i starten inde, men han fik heldigvis taget revanche lidt senere. Efter min mening havde vi styr på Messi og co., dog havde de lige et skud på stolpen i slutningen af kampen. Det havde dog været for meget af det gode, hvis de havde taget alle tre point der, når vi blev snydt for en scoring for mig at se. Men 1-1 kom som en overraskelse for mig, og nu ser det jo fandeme godt ud mht. til videre avancement. Barcelona er ikke så mange point foran, så de går med sikkerhed ud og går efter sejrene mod Kazan og PAO, hvilket de nok også ville. Det resulterer jo i, at vi faktisk ikke behøver at gøre mere.

Barcelona - 8 p.
F.C. København - 7 p.
Rubin Kazan - 3 p.
Panathinakos - 2 p.

FCK - Barca satte seer-rekord
Ikke nok med, at der var godt fyldt ud på stadion, 37.000, så var der også en masse, der så den i kassen. Den mest sete kamp i Tv3+ historie. 1.037.000 var der i slutningen af kampen, hvilket må siges at være imponerende.

Kulissen var også helt i top. Stemningen var der hele vejen igennem kampen, det var virkelig en oplevelse. Synes desuden også vores tifo ser flot ud her:

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #13337: 03 Nov 2010, 20:33 »

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

plutonium
Manager

« Svar #13338: 03 Nov 2010, 20:42 »

Det er ikke godt, men 100 % forventet

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #13339: 03 Nov 2010, 20:47 »

Ikke ligefrem nogen overraskelse. Han var skredet hvis ikke vi havde kvalificeret os til CL, men nu da vi kvalificerede os, kunne han godt lige overtales til at blive lidt længere.
Nu da vi med 99 % chance skal spille europæisk efter jul, så kan det næsten ikke betale sig at sælge ham til vinter. Vi får alligevel ikke mere end 4-5 mio for ham. Så jeg tror man vælger at beholde ham indtil sommer og så forsvinder ham ligesom Atiba.
Ærgeligt økonomisk at vi ikke har ham på en længere kontrakt, men Wendt vil gerne væk og han ved nok at vi normalt ikke sælger, med mindre tilbuddet er rigtig godt.

Man kan jo begynde at spekulere i en afløser. Oviedo har set god ud offensivt, men ligner stadig en mand med defensive mangler, hvilket ikke vil gå som førstevalg i Europa.
Man kan vælge den samme løsning som med Wendt, hvor man henter en rutineret mand(Niclas Jensen) og så langsom lader Oviedo få flere kampe. Det kræver dog at man stoler på ham i den sportslige sektor. Det er jeg ikke helt sikker på. Derfor kunne man finde på at hente en spiller a la Claudemir, som hentes fra et godt europæisk hold og er relativt ung.

Wendt er den forventede afgang. Man skal koncentrere sig om at forlænge med Pospech og Anton. Pospech skal måske ikke have meget mere end halvandet år, da han så er ret gammel, mens Antonsson vel godt kan få en tre år. Anton er vores sikreste midterforsvarer i øjeblikket og håber virkelig han bliver.

It's gonna be legendary

plutonium
Manager

« Svar #13340: 03 Nov 2010, 21:27 »

Ret gammel? Er han ikke kun 33 til den tid? En spiller behøver da ikke nødvendigvis tænke pension før 34-35, når han ikke er skadet?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #13341: 03 Nov 2010, 22:55 »

Pospech bliver 32 i december, så kan vi beholde ham 2 år mere, så er det nok også det. Det kan også være at han måske skal have lidt flere pauser fremover ( her tænker jeg 1 år + ude i fremtiden) da han jo ikke er helt ung mere, synes tit man ser offensive back falde af på den, når de begynder at lidt over de 30, men synes ikke man kan se det endnu på Pospech.
Der hvor jeg gerne vil hen er, at jeg gerne ser vi hente en "ung" back, som kan lære af Pospech, og får kampe når Pospech har brug for pauser, så han på sigt kan overtage den plads, som f.eks. Wendt også gjorde i sin tid.   

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #13342: 03 Nov 2010, 23:04 »

Pospech bliver 32 i december, så kan vi beholde ham 2 år mere, så er det nok også det. Det kan også være at han måske skal have lidt flere pauser fremover ( her tænker jeg 1 år + ude i fremtiden) da han jo ikke er helt ung mere, synes tit man ser offensive back falde af på den, når de begynder at lidt over de 30, men synes ikke man kan se det endnu på Pospech.
Der hvor jeg gerne vil hen er, at jeg gerne ser vi hente en "ung" back, som kan lære af Pospech, og får kampe når Pospech har brug for pauser, så han på sigt kan overtage den plads, som f.eks. Wendt også gjorde i sin tid.   

Dér er jeg til gengæld HELT enig  Smiley

Yessir
Manager

« Svar #13343: 04 Nov 2010, 10:00 »

1964 dage siden bif sidst løftede superliga trofæet. Lad der bare gå 1964 dage mere  Thumbs Up

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #13344: 04 Nov 2010, 12:39 »

1964 dage siden bif sidst løftede superliga trofæet. Lad der bare gå 1964 dage mere  Thumbs Up

Og gerne flere Smiley

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #13345: 04 Nov 2010, 17:33 »

Hey er der nogle der ved om man bliver afvist på stemningstribunen hvis man er under 15?

Legenden
Manager

« Svar #13346: 04 Nov 2010, 17:36 »

Hey er der nogle der ved om man bliver afvist på stemningstribunen hvis man er under 15?
Hvis de spørger om ID, så gør du nok.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #13347: 04 Nov 2010, 17:39 »

Jeg har prøvet det et par gange hvor de har spurgt om ID, men de fleste gange har de ladet mig gå ind uden af vise noget nu er jeg også 15 Smiley.

FCK

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #13348: 04 Nov 2010, 17:40 »

Altså vi er næsten 15 og er rimelig høje af vores alder så vi kunne godt ligne nogle på 15

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13349: 04 Nov 2010, 17:43 »

Hehe du ka være heldig og du ka være uheldig Smiley
Du bliver afvist hvis du er under 15 og de spørg om ID, hvis ikke de spørg så kommer du ind ..
Det er også klart fedest at stå på S12 fremfor alt andet derinde...
Hehe men man ka også være ude for man er 19 år gammel og stadig bliver spurgt om hvor gammel man er i indgangen hahahahaha *host*Enged*host* Opstemt

Sider: 1 ... 888 889 [890] 891 892 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010