Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 23:49:33
warmon
Blogs
[11] Mit AS Roma-event...
I går
kl. 22:29:57
csteff
Omklædning...
Forøg UI hastighed
I går
kl. 20:51:01
Broen13
Blogs
Youth to Gold
I går
kl. 08:18:09
fckbo
Omklædning...
Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22
Sunbao
Omklædning...
Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14
morfar
Omklædning...
Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere:
23173
1 Bruger, 519 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Jefferytaive
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
879
880
[
881
]
882
883
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 2013031 gange)
DimitarBerbatov
Gæst
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #13200:
20 Okt 2010, 14:42 »
Citat af: Dalle75 20 Okt 2010, 13:40
Så må det blive Dongbold på bold.dk og FmFreaks.dk
Eller du ku samle gutterne og tage ned på en sportspub og se den ..
Eller du har internet så udnyt det
(tænk dig til resten)
U-4-E
Manager
«
Svar #13201:
20 Okt 2010, 15:00 »
Lidt statistik mm. før kampen i aften:
Plusser
- FCK er et ud af seks hold som ikke har lukket mål ind i dette års CL.
- FCK har vundet deres seneste syv kampe.
Minusser
- Barcelona har aldrig tabt til et dansk hold i Europa.
- Barcelona har kun mødt ét andet dansk hold i CL, hvor de slog Brøndby med 2-0 og 0-2.
- FCK har aldrig vundet over et spansk hold - 3 uafgjorte og 3 nederlag.
Andet
- Barcelona har fået straffe i begge deres CL kampe denne sæson - 1 træffer og 1 brændt.
- Det er præcis ét år siden at Rubin Kazan overraskende vandt med 2-1 på Camp Nou.
alex_champen
Reserveholdsspiller
«
Svar #13202:
20 Okt 2010, 15:40 »
Som mange rigtig siger er det Fck hold som møder Barca stærkere og bedre end nogensinde før, men realistisk må man gå ud fra at Barca vinder komfortabelt.
Dog (som Fck fan) er der så mange ting at tage fat i som går godt for holdet, vi spiller super godt, og er mere optimistiske end nogensinde før, dog syntes jeg medierne er meget hurtige til at spå Fck stor succes, det er trods alt Barca.
Men med vores selvtillid og deres form i øjeblikket kan man ikke lade være med at håbe på en god kamp fra gutterne.
Vores chancer mod Barca bliver nok ikke større i mange år, så med de optimistiske briller på kan man ikke lade være med at sige: hvorfor ikke?
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #13203:
20 Okt 2010, 15:57 »
Så er det sgu i aften!
Jeg tror, at det bliver en rigtig svær kamp, trods Xavi's og Valdes' fravær.
Men vi er super godt kørende for tiden, hvor vi jo gang på gang overrasker, så kampen er bestemt ikke umulig, at vinde i min verden. Barcelona har en fuldstændig unik trup, men bestemt ikke urørlig. Maxwell er i mine øjne det svageste led, hvor jeg håber på at vi ser en Pospech i topform, da han kan være en trussel i højresiden. Damen har en stor kamp foran sig, hvor han skal være en trussel i boksen, men det er bestemt ikke nemt, når forsvarsspillerne hedder Puyol og Pique. Vingaard har rigtig store kvaliteter og jeg håber, at han viser dem igen i aften. Claudemir får en hovedrolle, når han skal bryde Barcelona's kreative spil, og når han samtidig skal være spilfordeler, når vi skal mod Barcelona-målet.
Go' kamp til alle!
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #13204:
20 Okt 2010, 16:47 »
Citat af: Daniel Nordentoft 20 Okt 2010, 15:57
Så er det sgu i aften!
Jeg tror, at det bliver en rigtig svær kamp, trods Xavi's og Valdes' fravær.
Men vi er super godt kørende for tiden, hvor vi jo gang på gang overrasker, så kampen er bestemt ikke umulig, at vinde i min verden. Barcelona har en fuldstændig unik trup, men bestemt ikke urørlig. Maxwell er i mine øjne det svageste led, hvor jeg håber på at vi ser en Pospech i topform, da han kan være en trussel i højresiden. Damen har en stor kamp foran sig, hvor han skal være en trussel i boksen, men det er bestemt ikke nemt, når forsvarsspillerne hedder Puyol og Pique. Vingaard har rigtig store kvaliteter og jeg håber, at han viser dem igen i aften. Claudemir får en hovedrolle, når han skal bryde Barcelona's kreative spil, og når han samtidig skal være spilfordeler, når vi skal mod Barcelona-målet.
Go' kamp til alle!
øøøhhh... vi har ingen chance for at få point... - Vi har det bedste hold ever, spiller det bedste bold ever. men småting som hurtigheden(langsomheden) i vores forsvar er nok til at vi ikke kan følge deres angribere og når Messi kommer fra kanten har vi en kluntet Zanka og en langsom antonsson (set på europæisk niveau). Vores midtbane er stærk, men overfor Xavi er de jo ikke bare en klasse, men 2-3 klasser under!
Er enig i claudemir's rolle og det er nok ham som spilfordeler der skal skabe vores få chancer - Jeg tror det eneste sted vi er stærkest er der hvor modstander er Puyol, men han får nok frispark hver gang han er i nærkamp med N'doye! For han er da lidt af en tøs der falder konstant. Skal vi have point skal vi mindst score 2 gange tror jeg, og det bliver max svært! Men N'doye har forhåbentlig en rigtig god dag, og så kan han lyne (men tror ikke vi i den europæiske top er helt stærke nok på nogle pladser) - Vi taber 2-0 (hvilket jeg dog vil syntes er meget positivt)
Tror på der er større chancer for x i parken 2. November (især hvis der er mange frostgrader)
God kamp i aften og lade os håbe vi alligevel skraber et point hjem
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12
Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
«
Svar #13205:
20 Okt 2010, 16:55 »
Citat af: Hcan 20 Okt 2010, 16:47
øøøhhh... vi har ingen chance for at få point... - Vi har det bedste hold ever, spiller det bedste bold ever. men småting som hurtigheden(langsomheden) i vores forsvar er nok til at vi ikke kan følge deres angribere og når Messi kommer fra kanten har vi en kluntet Zanka og en langsom antonsson (set på europæisk niveau). Vores midtbane er stærk, men overfor Xavi er de jo ikke bare en klasse, men 2-3 klasser under!
Er enig i claudemir's rolle og det er nok ham som spilfordeler der skal skabe vores få chancer - Jeg tror det eneste sted vi er stærkest er der hvor modstander er Puyol, men han får nok frispark hver gang han er i nærkamp med N'doye! For han er da lidt af en tøs der falder konstant. Skal vi have point skal vi mindst score 2 gange tror jeg, og det bliver max svært! Men N'doye har forhåbentlig en rigtig god dag, og så kan han lyne (men tror ikke vi i den europæiske top er helt stærke nok på nogle pladser) - Vi taber 2-0 (hvilket jeg dog vil syntes er meget positivt)
Tror på der er større chancer for x i parken 2. November (især hvis der er mange frostgrader)
God kamp i aften og lade os håbe vi alligevel skraber et point hjem
Joker du?
Det var da en underlig mentalitet at have... I min verden i hvert fald. Jeg tror bestemt at Barca er til at lege med - jeg er helt i Daniels vurdering. Jeg har lagt en tyver på at vi vinder 1-0, så når Damen header os foran i slutminutterne har jeg maaange penge!
The Naked Choir - Join!
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #13206:
20 Okt 2010, 17:08 »
Undskyld, men sikke en kovending!
Du modsiger dig selv fuldstændig Hcan, da du først siger at vi absolut ingen chance har, for derefter at håbe på en sejr alligevel.
For det første er Xavi ikke med i aften, og for det andet har en hvis mand, ved navn Mourinho, bevist at Barcelona "sagtens" kan lukkes ned. (Jeg ved godt, at han er en helt anden en Ståle, og spilmaterialet var en del bedre)
F.C. København har bevist, at de kan meget mere end "bare", at vinde den danske Superliga, og derfor konkluderer jeg, at det overhovedet ikke er umuligt. Vi har en utrolig stærk trup, og Barcelona er ikke udelukkende et verdensklasse hold, da de også har deres svagheder og mangler. Som sagt tror jeg på, at vi kan bruge vores højreside, som et stort våben, da venstresiden hos Barcelona er til, at tale med. Damen skal virkelig vise sine kvaliteter, når han skal udvise en rolle, som truende i boksen.
Ståle Solbakken er FCK's bedste træner nogensinde! Han er en taktikker og får truppen til, at fungerer utrolig godt sammen. Når nordmanden er ude og sige, at han vil spille, som han plejer, trods Barcelona's kvaliteter, tager jeg som en fælde, selvfølgelig spiller de ikke, som de gør imod Silkeborg på en kedelig grå søndag, i Superligaen. Men vi skal selvfølgelig ikke være totalt tilbageholdende og lade Barcelona gøre på deres primisser, vi skal vise at vi bestemmer og det tror jeg, at vi kommer til i aften.
Men når det er sagt, skal det ikke tolkes som om, at FCK går med 3 point uden problemer, men som jeg tidligere skrev i mit andet indlæg, -det bliver utrolig svært, men ikke umuligt!
Crazy-Poul
Freelance Projekt
«
Svar #13207:
20 Okt 2010, 17:13 »
Citat af: MagnusChristiansen 20 Okt 2010, 16:55
Joker du?
Det var da en underlig mentalitet at have... I min verden i hvert fald. Jeg tror bestemt at Barca er til at lege med - jeg er helt i Daniels vurdering. Jeg har lagt en tyver på at vi vinder 1-0, så når Damen header os foran i slutminutterne har jeg maaange penge!
Du tror simpelthen ikke, at Barcelona kan score mod jer på deres egne hjemmebane
FCK har da en chance for, at få point bestemt, men at tro at Barcelona ikke score mindst en enkelt gang er en smule absurd.
Men held og lykke i aften
I kan godt få point, men jeg vil sige, at jeres chance på hjemmebane er væsentlig større end på Camp Nou.
Nyeste projekt fra min hånd
Din Vej 2019
Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter
Crazy-Poul
Freelance Projekt
«
Svar #13208:
20 Okt 2010, 17:26 »
Citat af: Daniel Nordentoft 20 Okt 2010, 17:08
Du modsiger dig selv fuldstændig Hcan, da du først siger at vi absolut ingen chance har, for derefter at håbe på en sejr alligevel.
For det første er Xavi ikke med i aften
, og for det andet har en hvis mand, ved navn Mourinho, bevist at Barcelona "sagtens" kan lukkes ned. (Jeg ved godt, at han er en helt anden en Ståle, og spilmaterialet var en del bedre)
F.C. København har bevist, at de kan meget mere end "bare", at vinde den danske Superliga, og derfor konkluderer jeg, at det overhovedet ikke er umuligt. Vi har en utrolig stærk trup, og Barcelona er ikke udelukkende et verdensklasse hold, da de også har deres svagheder og mangler. Som sagt tror jeg på, at vi kan bruge vores højreside, som et stort våben, da venstresiden hos Barcelona er til, at tale med. Damen skal virkelig vise sine kvaliteter, når han skal udvise en rolle, som truende i boksen.
Ståle Solbakken er FCK's bedste træner nogensinde! Han er en taktikker og får truppen til, at fungerer utrolig godt sammen. Når nordmanden er ude og sige, at han vil spille, som han plejer, trods Barcelona's kvaliteter, tager jeg som en fælde, selvfølgelig spiller de ikke, som de gør imod Silkeborg på en kedelig grå søndag, i Superligaen. Men vi skal selvfølgelig ikke være totalt tilbageholdende og lade Barcelona gøre på deres primisser, vi skal vise at vi bestemmer og det tror jeg, at vi kommer til i aften.
Men når det er sagt, skal det ikke tolkes som om, at FCK går med 3 point uden problemer, men som jeg tidligere skrev i mit andet indlæg, -det bliver utrolig svært, men ikke umuligt!
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Xavi-starter-mod-FCK
Det gør han vidst alligevel, selvom vi selvfølgelig ikke kan være helt sikre
Nyeste projekt fra min hånd
Din Vej 2019
Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter
Daniel Nordentoft
Manager
«
Svar #13209:
20 Okt 2010, 17:36 »
Citat af: Crazy-Poul 20 Okt 2010, 17:26
http://www.bold.dk/nyt/Avis-Xavi-starter-mod-FCK
Det gør han vidst alligevel, selvom vi selvfølgelig ikke kan være helt sikre
Når okay.
Man må håbe, at det ikke passer...
Fernando
Gæst
«
Svar #13210:
20 Okt 2010, 18:25 »
Citat af: DimitarBerbatov 20 Okt 2010, 14:42
Eller du ku samle gutterne og tage ned på en sportspub og se den ..
Eller du har internet så udnyt det
(tænk dig til resten)
Kom til Benløse hallen, hvor vi skal se den på en stor dejlig fladskærm og drikke lidt
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #13211:
20 Okt 2010, 18:33 »
Citat af: Daniel Nordentoft 20 Okt 2010, 17:08
For det første er Xavi ikke med i aften, og for det andet har en hvis mand, ved navn Mourinho, bevist at Barcelona "sagtens" kan lukkes ned. (Jeg ved godt, at han er en helt anden en Ståle, og spilmaterialet var en del bedre)
Nej - jeg modsiger ikke mig selv, for jeg tror ikke vi har en chance - Syntes det er hul i hovedet at sige vi har en chance for at vinde på Camp Nou, men med det sagt, så ved man jo også at det ikke altid er det stærkeste hold der vinder - Hvilket er det håb jeg klamre mig til sidst i min post.
Du skal også tage det som et indlæg hvor jeg er realistisk fra start og jo mere jeg snakker mig selv varm, des mere taler hjertet.
Men syntes det er vildt som at vores resultater i suppen ligepludselig gør at vi kan slå Barcelona på udebane. Barecelona har i de sidste 4 sæsoner tabt ialt 6 hjemmekampe... det er 6 nederlag i 76 kampe!!!! - (har kun Primera division talt med)
Hvad er det lige der gør at vi skulle være et af de 7 % der slår Barcelona på Camp Nou.
Som jeg også skriver tror jeg allerhøjest på vi får 1 point og der skal vi være meget heldige, som sagt tror jeg vi skal score mindst 2 mål for et x.... Vores forsvar er godt, men ikke så godt, der er forskel på at holde Utaka fra at score og så David Villa. Ja ved godt Cisse ikke scorede for Panathinaikos, men han var nu heller ikke meget værd!
Og Hvad er der egentlig i vejen med at håbe på noget man absolut ikke tror på, så længe det er fodbold? Men kan da omskrive det... Tror ikke på det, men drømmer helt klart om en sejr... (håber jo også du efter kampen kan få lov at sige ... HVAD SAGDE JEG!)
God kamp
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
Hcan
Landsholdsspiller
«
Svar #13212:
20 Okt 2010, 18:35 »
Citat af: MagnusChristiansen 20 Okt 2010, 16:55
Joker du?
Hvad mener du med mentalitet... at jeg ikke er jubel optimist, ser jeg da bare som at jeg ejer bare en smule realitetssans... en 1-0 sejr i Barcelona vil da være et mirakel af de større...
>link<
Månedens blog:
Marts 2013
AFC
Manager
«
Svar #13213:
20 Okt 2010, 19:04 »
Så er det snart vi går ind på græstæppet på Camp Nou. Det bliver helt sikkert en af de største fodboldkampe for os og det bliver en sand oplevelse må man sige. Barcelona er svækket med Valdes ude og tilsyneladende skulle Xavi dog være med alligevel, men lad os nu se om det passer. Det vigtigste er bare, at vi ikke bliver fanget omkring midten, for Barcelona er så sindssyg gode til at lave kontraangreb og udnytte dem. Messi skal i hvf. mandsopdækkes hver eneste gang han har bolden, men samtidig sørge for at lukke af nede bagved selvfølgelig.
Det bliver en svær opgave, hvor det nok bliver et nederlag, men kan vi holde Barca fra at score, så tror jeg på det! Et point ville være fantastisk! Jeg håber på det ene point!
Kom så FC!
Hallihallo
Landsholdsspiller
«
Svar #13214:
20 Okt 2010, 19:26 »
Citat af: AFC 20 Okt 2010, 19:04
Så er det snart vi går ind på græstæppet på Camp Nou. Det bliver helt sikkert en af de største fodboldkampe for os og det bliver en sand oplevelse må man sige. Barcelona er svækket med Valdes ude og tilsyneladende skulle Xavi dog være med alligevel, men lad os nu se om det passer. Det vigtigste er bare, at vi ikke bliver fanget omkring midten, for Barcelona er så sindssyg gode til at lave kontraangreb og udnytte dem. Messi skal i hvf. mandsopdækkes hver eneste gang han har bolden, men samtidig sørge for at lukke af nede bagved selvfølgelig.
Det bliver en svær opgave, hvor det nok bliver et nederlag, men kan vi holde Barca fra at score, så tror jeg på det! Et point ville være fantastisk! Jeg håber på det ene point!
Kom så FC!
Hvis i kan holde Barca fra at score tror jeg også rimelig meget på en uafgjort
Sider:
1
...
879
880
[
881
]
882
883
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »