home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:49:33 warmon Blogs [11] Mit AS Roma-event...
I går kl. 22:29:57 csteff Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 20:51:01 Broen13 Blogs Youth to Gold
I går kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
05 Nov 2025, 21:15 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Nov 2025, 12:22 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
Antal Registrerede Brugere: 23173
  1 Bruger, 430 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 874 875 [876] 877 878 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012935 gange)
U-4-E
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13125: 01 Okt 2010, 15:37 »

2 lande, der er lige bagved os på kofficient listen. Som i kan se fik Belgien 1 sølle point ud af 12 mulige, hvorimod Rumænien klarede den en lille smule bedre og fik 1 point ud af 6 mulige. Hvad der giver af point på kofficientlistent, er jeg ikke istand til at udregne.

Det er også noget indviklet noget, men jeg vil anbefale denne side: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.html

Men altså en sejr i både CL og EL giver 2 point, mens uafgjort giver 1. Der er 4 bonus point for at spille CL, og mindst 2 for at spille EL, afhængig af hvor mange kval. runder man har været igennem. Danmarks samlede score skal divideres med 5, da vi havde 5 hold med i Europa, og det er så det antal point vi har tjent. Danmark har i denne sæson scoret 21.5 point i alt, hvilket giver 4,3 koefficient point indtil videre. Til sammenligning har England indtil videre 6.2 point.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13126: 01 Okt 2010, 15:38 »

Det er også noget indviklet noget, men jeg vil anbefale denne side: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.html

Men altså en sejr i både CL og EL giver 2 point, mens uafgjort giver 1. Der er 4 bonus point for at spille CL, og mindst 2 for at spille EL, afhængig af hvor mange kval. runder man har været igennem. Danmarks samlede score skal divideres med 5, da vi havde 5 hold med i Europa, og det er så det antal point vi har tjent. Danmark har i denne sæson scoret 21.5 point i alt, hvilket giver 4,3 koefficient point indtil videre. Til sammenligning har England indtil videre 6.2 point.

Den kender jeg skam godt, og jeg var ellers ret sikker på at jeg havde styr på det, men en lille tanketorsk. Opstemt Iøvrigt kan man på samme side læse at FCK er det 4. bedste hold i Europa i denne sæson(selvfølgelig en delt plads, men alligevel).

U-4-E
Manager

« Svar #13127: 01 Okt 2010, 15:43 »

Den kender jeg skam godt, og jeg var ellers ret sikker på at jeg havde styr på det, men en lille tanketorsk. Opstemt Iøvrigt kan man på samme side læse at FCK er det 4. bedste hold i Europa i denne sæson(selvfølgelig en delt plads, men alligevel).

I har jo faktisk tjent lige så mange point som Arsenal, Chelsea, Real Madrid etc., men de får ekstra point, da de har tjent flere point som nation. Til gengæld er FCK foran Lyon, hvilket betyder Danmark har tjent flere point end Frankrig denne sæson. Thumbs Up

Don AA
Manager

« Svar #13128: 03 Okt 2010, 16:30 »

I dag gælder det Randers, og med FCM nederlag i går, kan vi med en sejr føre superligaen med 10 point efter ”kun” 1/3 af sæsonen, hvilket må siges at være meget godt.

Men som sagt så kræver den en sejr over Randers, og vi skal passe på med at have armene alt for højt oppe, efter nogle flotte resultater, men i stedet holde fokus på næste opgave som jo er Randers. Jeg tror da også på 3 point i dag og skyder på en 3-1 sejr.

Bud på startopstillingen:

Wiland
Pospech - Zanka - Antonsson - Wendt
Bolaños - Kvist - Claudemir - Vingaard
              Santin - N'Doye

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #13129: 03 Okt 2010, 22:00 »

Ikke nogen god kamp i dag, men det blev da til en 1-0 sejr og 3 point, på et godt indlæg af Hjalte, hvor N'doye får vist sin store styre, og header sikkert bolden i mål. Vi havde generelt godt kontrol på kampen, men havde problemer med at åbne Randers stærke defensiv, og Randers kunne også med lidt held havde fået point med fra Parken, men synes at 1-0 sejren var fortjent, men vil selvfølgelig gerne ser noget bedre spil.

Vi er nu 1/3 henne i sæsonen, og vi føre med 10 point, det er sku svært at klage over at være FCK fan, både med succes i Europa og i Superligaen.

Hvad skyldes så at vi fører så stort? Er vi bare så meget bedre end de andre? Til dels ja, 29 point i 11 kampe er sku klasse, men det skyldes i den grad også at der er 11 meget ustabile hold i Superligaen lige pt. Der er 7 point fra nr. 2 til nedrykningsstregen, det er ikke godt nok, håber der nogle hold som vågner op, og byder os op til dans, eller bliver det ”desværre” en meget let sæson for os, som det ser ud lige pt. 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

absalonsen
Gæst

« Svar #13130: 03 Okt 2010, 22:19 »

Den primære årsag er vel, at I er så suveræne, som I er pt. Men det er heller ikke meget modstand, I får. Når man i weekenden slår nærmeste forfølger 3-0 på udebane, og i midtugen slår Pana på udebane fortjent, så har lidt kvalitet. Wink
I mine øjne er jeres største konkurrence stadig jer selv, men nu ser det ikke ud til at være et spørgsmål om I vinder DM, men hvor mange runder før slut, I gør det.

N17
Manager

« Svar #13131: 04 Okt 2010, 00:13 »

For mig at se, så er de ikke engang selv en værdig konkurrent. Tror ikke engang en stime på 3-4 kampe uden sejr vil være nok til, at fck smider mesterskabet. Holdet har simpelthen for meget kvalitet helt ud til tyvende mand i truppen, så det kommer slet ikke i fare.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Enged
Gæst

« Svar #13132: 04 Okt 2010, 00:20 »

Man kan jo håbe på at vi er ved at blive i Danmark, hvad Rosenborg var i Norge for år tilbage. Peace
Det er dog lidt ærgerligt at ingen i Danmark kan følge med så vi rent faktisk kunne få en udvikling af ligaen, men det kan man jo håbe på sker, om ikke andet så for dansk fodbold og den neutrale fodboldfans skyld.

3.v evaB
Gæst

« Svar #13133: 04 Okt 2010, 00:25 »

Man kan jo håbe på at vi er ved at blive i Danmark, hvad Rosenborg var i Norge for år tilbage. Peace
Det er dog lidt ærgerligt at ingen i Danmark kan følge med så vi rent faktisk kunne få en udvikling af ligaen, men det kan man jo håbe på sker, om ikke andet så for dansk fodbold og den neutrale fodboldfans skyld.
Det ville da være trist. Ingen spænding i ligaen.
Det er faktisk et skrækscenarie at ét hold skulle sidde på det hele.
Superligaen har aldrig været kedligere, måske fordi FCK er det bedste hold? Det skal jeg ikke kunne sige.
Men der er ingen spænding, der er ingenting.

N17
Manager

« Svar #13134: 04 Okt 2010, 00:29 »

Siden 2001 er det sket 3 gange, at Rosenborg ikke har vundet mesterskabet, så de er vel stadig lige suveræne i Norge - og vinder det igen i år. Men jeg kan, ærlig talt, ikke se det gode ved den udvikling. Alene muligheden for at tiltrække spillere vil mindske sig, da der ikke er meget udviklingspotential e i, at være sikre vindere af mesterskabet hvert eneste år. Jeg kan godt se, at I kan lokke med CL osv. Men det var/er jo ikke fordi, at Rosenborg tiltrække de helt store stjerner, men alligevel nok til at bibeholde deres suværenitet.

Men er sgu glad for, at jeg ikke har noget hold, som jeg følger helt tæt i DK. Det går simpelthen for langsomt i spillet. Også når fck spiller deres kampe i dk, hvor de kan nøjes med at trille dem hjem, da de er SÅ overlegne ift alle modstandere i den danske liga.

fck har vundet mesterskabet 7 gange siden 2000, så vi har vel egentlig norske tilstande her i dk, selvom det tidligere har været noget tættere end i Norge

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #13135: 04 Okt 2010, 00:31 »

Det ville være en katastrofe hvis dette skete. SAS ligaen er allerede kedelig as hell, og den bliver kun endnu værre, hvis FCK fortsætter deres flotte arbejde, uden nogen af de andre klubber følger trop.

Men man kan kun tage hatten af for arbejdet i FCK, det er godt gået. Men trist at se på for os andre Tunge Især som AaB fan.  Forlegen

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13136: 04 Okt 2010, 00:31 »

Så må de andre hold jo komme med på beatet Wink Hent gode spillere .. BIF har jo formøblet 100 mio kr væk på lort .. I havde pengene og omdømmet til at hente spillere som Martin Vingaard, Wendt, Wiland, N'doye, .. En del af de spillere vi har hentet ku I sagtens ha hentet før os .. Problemet er I henter afdankede spillere og giver dem KISTEN for ingenting .. Det er skuffende I ikke har fået mere ud af 100 mio kr .. HAHA det kan vi ikke gøre for.. Lyngby med et langt mindre budget end jeres klarer sig meget bedre end jer pt.. Det viser hvor SKIDT jeres indkøb har været ..

I stærkt kontrast til jer så gør CV og Ståle et fantastisk scouting arbejde inden vi henter spillere derfor er der langt mellem flop'ne (minus Ailton) men ellers så bliver langt de fleste af de spillere vi køber en stor succes .. Wink Det kan man ik just sige om jeres nyindkøb..

En ting er jeg dog enig med dig i: Suppen er røv syg fordi ingen kan matche os ..

N17
Manager

« Svar #13137: 04 Okt 2010, 00:39 »

Så må de andre hold jo komme med på beatet Wink Hent gode spillere .. BIF har jo formøblet 100 mio kr væk på lort .. I havde pengene og omdømmet til at hente spillere som Martin Vingaard, Wendt, Wiland, N'doye, ..

Så vidt jeg husker, så blev der da buhet en del af N'Doye i starten i fck. Men han har så været bedre til at klare det end f.eks. Farnerud har været. Farnerud var jo en spiller, som angiveligt valgte Brøndby før fck. Der var vel heller ingen, som reelt forventede, at Farnerud ville blive den skuffelse, som han så er blevet. Jeg havde i hvert fald ikke.

At man henter f.eks. Jan Kristiansen var jo heller ikke en man forventede ville falde igennem på den måde, som han har gjort i store dele af sin Brøndby tid - og det samme gælder for mig at se Mikael Nilsson.

Vingaard eller Jan K var på det tidspunkt tilfældigt tror jeg. Og jeg mener stadig ikke, at der er den store forskel på de to, selvom der da ingen tvivl er om, at Vingaard er flere længder foran Jan K pt. Og jeg tvivler sgu ærlig talt på, at Jan K kommer til at slå igennem igen.

Citat
I stærkt kontrast til jer så gør CV og Ståle et fantastisk scouting arbejde inden vi henter spillere derfor er der langt mellem flop'ne (minus Ailton) men ellers så bliver langt de fleste af de spillere vi køber en stor succes .. Wink Det kan man ik just sige om jeres nyindkøb..

Tror bare generelt, at jeres scouting netværk er bygget bedre op. Brøndbys forsvandt jo sammen med Erik Larsen!

En ting er jeg dog enig med dig i: Suppen er røv syg fordi ingen kan matche os ..
Citat

TOTTENHAM HOTSPUR FC

3.v evaB
Gæst

« Svar #13138: 04 Okt 2010, 00:44 »

Så må de andre hold jo komme med på beatet Wink Hent gode spillere .. BIF har jo formøblet 100 mio kr væk på lort .. I havde pengene og omdømmet til at hente spillere som Martin Vingaard, Wendt, Wiland, N'doye, . En del af de spillere vi har hentet ku I sagtens ha hentet før os
Stærk påstand, hvad taler for at de skulle spille hos os i stedet for at spille hos jer?

Det er skuffende I ikke har fået mere ud af 100 mio kr .. HAHA det kan vi ikke gøre for.. Lyngby med et langt mindre budget end jeres klarer sig meget bedre end jer pt.. Det viser hvor SKIDT jeres indkøb har været ..
Uden at vide noget om det tvivler jeg på vi har 100 mio at handle ind for og mon ikke der er lidt af de penge tilbage?
Jamen mange gange tillykke til Lyngby, nu skal de bare op til jer. Hvis de kommer det så lever Superllgaen op igen.

Hatten af for deres arbejde men det er da ikke dem alle der er ubetingede succeser? Nu nævner du selv Ailton, mener ikke han er det bedste eksempel synes folk som Junior & Peter Larsson dækker det bedre.
Dog er det en minimal procent af de spillere i har fået hentet. Nu må vi se hvordan alle de nye klarer sig i denne sæson.

Men ja i er lidt for gode og det er kedeligt for ligaen.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13139: 04 Okt 2010, 00:56 »

Det der taler for de ku spille for os var at dengang vi hentede dem var vi ikke specielt langt foran jer .. I havde jeres gode omdømme måske bedre end vores og I ku gå ind i kampen om det.. Mange BIF fans var super glade for I ikke hentede Vingaard fordi I ik mente han var god nok.. Den der ler sidst ler bedst kan man så sige.. I havde alle muligheder for at hente dem eller gå i kamp med os for at hente dem.. I har jo åbenbart ikke ment de var gode nok eller interessante nok til at I gad have dem.. De kommer jo ik som store stjerner til FCK.. De bliver store stjerner hos os.. Ud af alle de spillere vi har hentet så er det vel kun Ailton, Claudemir og Grønkjær der har været så store stjerner at de nok ikke ville til jer .. Problemet er I ikke scouter en skid i norden eller andre steder.. I køber bare spillere med "gode" navne Wink

I forhold til jeres fejlmargin snakker vi om en minimal procent .. Larsson blev uheldigvis for os skadet og er aldrig kommet tilbage på det niveau han havde inden sin skade sådan er det.. Men snakkede faktisk omkring de der spillere med VK igår og han mente også det har været muligt for BIF at gå i kamp med FCK om dem men så vidt jeg ved har der ik været specielt meget kamp om vores transfermål .. Det er ikke fordi I ikke ville have 8,5 mio kr. til at hente Bolanos eller 6 mio for at hente Wendt .. Eller en kontrakt til Wiland (Fri transfer) Wink Vi er ikke blot et skridt foran jer på banen men også i scouting og transfers Smiley

Sider: 1 ... 874 875 [876] 877 878 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010