home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:56:27 warmon Blogs [10] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  2 Brugere, 889 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 870 871 [872] 873 874 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012808 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13065: 28 Sep 2010, 22:56 »

Syntes BT skulle hvade givet, Claudemir og Grønkjær et 10'tal eller er jeg enig Smiley

FCK

plutonium
Manager

« Svar #13066: 28 Sep 2010, 23:08 »

Syntes BT skulle hvade givet, Claudemir og Grønkjær et 10'tal eller er jeg enig Smiley

Omvendt mener jeg at Gravgaard anno '06 skulle have haft 10 ligeså Wink

Han var hamrende påpasselig defensivt og en evig trussel offensivt. Grønkjær anno '10 synes jeg faktisk kun skal have 7, da han alt for sjældent rammer sit gode niveau. Men enig med hensyn til Claudemir. Den karakter tror jeg de har givet ham, fordi han er så ny. Han kan bare have ramt en fantastisk debut, og så falde i niveau. Tror ikke det er tilfældet, men de prøver at undgå at give ham for høj karakter Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #13067: 28 Sep 2010, 23:49 »

Vores defensiv var bedre dengang, hvor det jo nærmest var et boldværk dernede, med et par centerforsvarer som jo afviste alle bolde der lå mere end 2 meter over jorden Wink Syntes derimod at vores offensiv dengang var tynd, hvor denne her offensiv er meget mere uforudsigelig, flexibel og hurtig Smiley

Vil mene at holdene er meget lige, men forskellen lå i styrkerne og spillestilen Smiley Syntes også at Wiland burde få 10, idet han står mindst ligeså godt, som JC gjorde dengang, selvom Jespers CHL niveau var ekstrem højt, men mener bare at JC lavede mange flere fejl end Wiland, og egentlig også derfor at jeg syntes Wiland er den bedste keeper i klubbens historie Smiley

Syntes også at Allbäck skulle have haft 10, idet han var en fantastisk spilstation, som altid kunne tage lidt pres fra forsvaret ved at holde i bolden, men samtidig også en spiller der når han ikke havde bolden, knoklede for 10, en fantastisk hold spiller. Og så havde han jo en fremragende teknik, enorm fysik, og en evne til at lave ekstremt vigtige mål, og mål i topkampene. Den bedste angriber i vores historie imo Smiley

Ellers syntes jeg at de rammer resten meget godt Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

3.v evaB
Gæst

« Svar #13068: 29 Sep 2010, 00:53 »

Flere og flere brøndbyfans siger, at BIF i dag er et midterhold. Det er jeg fuldstændig enig i. BIF er et midterhold, for det er det de har præsteret til i flere sæsoner nu! Men jeg er da ikke et sekund i tvivl om, at de hurtigt ville kunne genrejse sig. De har stadig et fint renome uden for de danske grænser, og potentialet til at tjene store penge på sponsorer og fans er om muligt større end i FCK!
Nu vil jeg forholde mig til flere sæsoner, kigger vi på de to seneste så er vi blevet nr. 3 pt. ligger vi nr. 3(granted det er på tynd baggrund cirka 1,5 point pr. kamp).
Hvordan kan man få det til at være en midterklub når der er 12 hold i ligaen, midten er vel nærmere fra 5-9.
Sidste år var vi miles away fra jer og OB pointmæssigt men slutresultatet gav os stadig bronze.
Året før det er vi nr. 1 med 3 runder igen og resten er så historie, men det mener jeg på ingen måde kendetegner et midterhold.
Hvordan kan vi være et midterhold når vi vinder bronze to år i træk og på nuværende tidspunkt ligger nr. 3, synes mere det lader til at vi hører til i den lidt sjovere  afdeling, men lige nu er der bare et lile skridt op til jer.

Vi kan intet få som I ikke kan få, sådan er det bare lige nu.

plutonium
Manager

« Svar #13069: 29 Sep 2010, 05:28 »

Nu vil jeg forholde mig til flere sæsoner, kigger vi på de to seneste så er vi blevet nr. 3 pt. ligger vi nr. 3(granted det er på tynd baggrund cirka 1,5 point pr. kamp).
Hvordan kan man få det til at være en midterklub når der er 12 hold i ligaen, midten er vel nærmere fra 5-9.
Sidste år var vi miles away fra jer og OB pointmæssigt men slutresultatet gav os stadig bronze.
Året før det er vi nr. 1 med 3 runder igen og resten er så historie, men det mener jeg på ingen måde kendetegner et midterhold.
Hvordan kan vi være et midterhold når vi vinder bronze to år i træk og på nuværende tidspunkt ligger nr. 3, synes mere det lader til at vi hører til i den lidt sjovere  afdeling, men lige nu er der bare et lile skridt op til jer.

For mig at se kunne I lige så nemt have fået en femteplads sidste år. Den måde I spillede på generelt over sæsonen, der var det da kun i slutspillet under Henrik Jensen, at I fik succes. I var - mildt sagt - hamrende ustabile set over en hel sæson, og det er ikke noget der kendetegner et tophold.

Året før fik I spandevis af point. Men et midterhold kan også ramme en super sæson (i hvert fald herhjemme), hvilket udløser en topplacering.

Men det at I året før igen (sæson 07/08) fik en ottendeplads, og året før en sjetteplads, fortæller mig historien om et tophold der blev et midterhold. De seneste 4 år har i 3/4 sæsoner spillet og skrabet point sammen som de fleste andre midterhold gør det. At få en tredjeplads kan på mange måder være hamrende skadeligt for Brøndby lige nu, for det er sgu ikke fordi de er suveræne! Det er fordi de andre er lige så ustabile som Brøndby selv. Pt er der ét nederlag ned til 8.-pladsen.

Og jeg vil understrege, at det ikke altid er pointene og placeringen der afgør om man er et tophold eller et midterhold. For felen: Herfølge kunne vinde ligaen og rykke ud året efter. Længe siden, ja, men mirakler sker jo ikke kun én gang! Når et hold over en 4 (på vej til 5) årig periode spiller med utroligt svingende præstationer og hele fodbolddanmark skriger på en klub i krise, så kan jeg ganske enkelt ikke forsvare at kalde dem et tophold stadigvæk.

Og nu ved jeg ikke om det er et generelt billede i BIF-fankredse, men dem jeg kender (hvilket er en helvedes masse fra grundskole- og gymnasietiden) kalder ikke længere BIF et tophold. Jeg kan ikke udtale mig om alle Brøndbyfans' holdning, men jeg kan udtale mig om det billede jeg ser hvor jeg kommer, og det er det jeg gør.

Men ja, hvis man blot kigger placering (som du åbenbart gør?), så er BIF da stadig et tophold i dansk fodbold. Det er bare ikke helt det samme billede jeg får, når jeg kigger ud fra kontekst.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13070: 29 Sep 2010, 07:28 »

For mig at se kunne I lige så nemt have fået en femteplads sidste år. Den måde I spillede på generelt over sæsonen, der var det da kun i slutspillet under Henrik Jensen, at I fik succes. I var - mildt sagt - hamrende ustabile set over en hel sæson, og det er ikke noget der kendetegner et tophold.

Året før fik I spandevis af point. Men et midterhold kan også ramme en super sæson (i hvert fald herhjemme), hvilket udløser en topplacering.

Men det at I året før igen (sæson 07/08) fik en ottendeplads, og året før en sjetteplads, fortæller mig historien om et tophold der blev et midterhold. De seneste 4 år har i 3/4 sæsoner spillet og skrabet point sammen som de fleste andre midterhold gør det. At få en tredjeplads kan på mange måder være hamrende skadeligt for Brøndby lige nu, for det er sgu ikke fordi de er suveræne! Det er fordi de andre er lige så ustabile som Brøndby selv. Pt er der ét nederlag ned til 8.-pladsen.

Og jeg vil understrege, at det ikke altid er pointene og placeringen der afgør om man er et tophold eller et midterhold. For felen: Herfølge kunne vinde ligaen og rykke ud året efter. Længe siden, ja, men mirakler sker jo ikke kun én gang! Når et hold over en 4 (på vej til 5) årig periode spiller med utroligt svingende præstationer og hele fodbolddanmark skriger på en klub i krise, så kan jeg ganske enkelt ikke forsvare at kalde dem et tophold stadigvæk.

Og nu ved jeg ikke om det er et generelt billede i BIF-fankredse, men dem jeg kender (hvilket er en helvedes masse fra grundskole- og gymnasietiden) kalder ikke længere BIF et tophold. Jeg kan ikke udtale mig om alle Brøndbyfans' holdning, men jeg kan udtale mig om det billede jeg ser hvor jeg kommer, og det er det jeg gør.

Men ja, hvis man blot kigger placering (som du åbenbart gør?), så er BIF da stadig et tophold i dansk fodbold. Det er bare ikke helt det samme billede jeg får, når jeg kigger ud fra kontekst.

Det er resultaterne der tæller i fodbold, og det er lige meget om man ikke spiller godt, bare pointene kommer på kontoen. Det er jo bare en ekstra gevinst for omverdenen at der bliver spillet flot fodbold.

Smiley

Legenden
Manager

« Svar #13071: 29 Sep 2010, 09:09 »

Nøj, hvor jeg glæder mig til i aften! Jeg tror virkelig, at vi har en chance mod Panathinakos. Sådan havde jeg det slet ikke mod Rubin Kazan, men denne gang er jeg mere optimistisk efter vores kamp mod russerne. Troede ikke helt, at vi havde niveauet til at spille helt med på dette niveau, men det gik da okay mod Rubin Kazan.

Point i Grækenland, ja tak. Så tror jeg på videre avancement i Champions League, hvilket ville være fantastisk. Glæder mig til den dag, vi går videre (Ashti). Wink

Det er resultaterne der tæller i fodbold, og det er lige meget om man ikke spiller godt, bare pointene kommer på kontoen. Det er jo bare en ekstra gevinst for omverdenen at der bliver spillet flot fodbold.

Smiley

Bundholdet Stuttgart mod topholdet OB i morgen. Peace

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13072: 29 Sep 2010, 10:51 »

Brøndby er et midterhold fordi der i Superligaen kun er et TOPHOLD og det er FCK.. Alt andet er midterhold .. Skide ustabile og rigtig tæt på hinanden.. Det siger jo alt når et "bundhold" som Silkeborg kan spille BIF ud af egen bane (angiveligt tophold). Jeg synes det er synd for spændingen i "Suppen" at BIF, OB, FCM blot er reducerede til midterhold som alle de andre.. Vi har et bredt felt af hold der ligger 1-2 niveauer under FCK pt. og derfor er det tit de helt små marginaler der afgør hvem der bliver 2'er og 3'er. At blive 2'er og 3'er er imo ikke at være tophold pt. fordi forskellen på 2 og 3 og 6-7 tit og ofte blot er 3-6 point.. FCK er det eneste hold jeg betegner som et tophold for tiden fordi vi er røvhamrende stabile og når vi kan tage til FCM (nærmeste udfordrer pt.) og spille dem under deres eget græstæppe så overlegent som vi gjorde ja så bekræfter dette blot min teori om at Suppen er fyldt med midterhold også 1 tophold FCK.. Ikke nok med vi er stabile som et tophold vi spiller også klart klart bedst af samtlige hold i Suppen..

At vi er med i CL er fantastisk og jeg glæder mig til aftenens kamp. Opstemt For hver gang vi kommer i CL så rykker vi endnu mere fra de andre hold både økonomisk og spillemæssigt. VI kan hente bedre spillere til og er mere eftertragtede for udenlandske spillere Smiley Jeg tror (desværre) skellet mellem FCK og de andre hold i Suppen vil blive større og større for hvert år der går specielt hvis vi kvalificerer os kontinuerligt til CL gruppespillet og hvis DK får et hold direkte i CL gruppespillet. Jeg synes pt. alle andre klubber ikke blot er "et lille skridt efter" men "et KÆMPE skridt" efter FCK og de skal virkeligt ud og OPFINDE DEN DYBE tallerken..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13073: 29 Sep 2010, 10:52 »

Point i Grækenland, ja tak. Så tror jeg på videre avancement i Champions League, hvilket ville være fantastisk. Glæder mig til den dag, vi går videre (Ashti). Wink

Gør jeg også Nicklas og Andreas!! Opstemt
Håber I kan svømme for jeg redder ikke nogen andet end mig selv i de søer Opstemt hahaha  Thumbs Up  Hævet Øjenbryn

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13074: 29 Sep 2010, 11:23 »

Bundholdet Stuttgart mod topholdet OB i morgen. Peace

?? Smiley

Legenden
Manager

« Svar #13075: 29 Sep 2010, 11:29 »

?? Smiley

Ikke noget, det gav mere mening inde i mit hoved.

Mente bare, at Stuttgart er bundhold i Tyskland, mens OB vel så er tophold i Danmark.  crazy

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #13076: 29 Sep 2010, 11:30 »

Ikke noget, det gav mere mening inde i mit hoved.

Mente bare, at Stuttgart er bundhold i Tyskland, mens OB vel så er tophold i Danmark.  crazy
Det giver ikke nogen mening, Nicklas Grin

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13077: 29 Sep 2010, 12:21 »

En af jeres fans er stukket ned i Grækenland. I skal til møde med UEFA.

EDIT: Nu med link: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/championsleague/article1420906.ece

Det er åbenbart ikke en men to..
« Seneste Redigering: 29 Sep 2010, 12:25 af Altid Brøndby » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #13078: 29 Sep 2010, 12:43 »

Sådan en flok Neandertalere! Når vi kommer ud på sådan et plan, så kan fodbold mildest talt være ligegyldig. UEFA bør skride ind over for det, gerne meget drastisk. Tyrkerne og Grækerne laver ballade næsten hvert år. Udeluk alle græske og tyrkiske hold fra europæisk fodbold i 5 år, det ville være passende og noget nær det eneste der vil virke. Det græske politi giver fansne fuldstændig frit spil, men Champions League er altså kun for civiliserede mennesker, vi skal ikke lade os styre af sådan nogle terrorrister!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #13079: 29 Sep 2010, 12:48 »

Nu er det så nok lidt for meget sagt at de alle bare er terrorister fordi der er nogle komplet idioter der går til angreb på uskyldige mennesker. Er sikker på at alle ikke er sådan dernede. Men en løsning skal der findes og det kan kun gå for langsomt!

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 870 871 [872] 873 874 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010