home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:31:57 warmon Blogs [9] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 08:18:09 fckbo Omklædning... Klub tråd - FC København
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
Antal Registrerede Brugere: 23173
  1 Bruger, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 868 869 [870] 871 872 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2012739 gange)
AFC
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #13035: 25 Sep 2010, 17:11 »

Fuld fortjent sejr på 0-3. FC Midtjylland havde ikke det store at byde med, men hold da op hvor jeg synes Zanka stadig laver mikroput-fejl. Når han bliver nervøs i nærkampene, trækker han sig og det så vi flere eksempler på i dag. Havde nu set en Peter Larsson inde fra start i dag, da han har lidt mere fysik til at kunne hamle op med Frank Kristensen.

Nu er det bare fokus op til Panathinaikos kampen på onsdag.

FORZA FC!

Lights_out
Ynglingespiller

« Svar #13036: 25 Sep 2010, 17:11 »

Jeg må simpelthen tage hatten af for de nytilkommende i denne her sæson! Nu var Sølvi ikke med, men til gengæld viser Claudemir og Bolaños stor klasse igen igen. Vi ser virkelig skarpe ud i denne sæson og jeg tror på at vi henter point igen på onsdag! Smiley

Don AA
Manager

« Svar #13037: 25 Sep 2010, 17:45 »

Dejlig kamp i dag, vi satte nummer 2 godt og grundigt på plads, endda på deres egen hjemmebane, og vi er nu 7 point foran nummer 2 efter 10 kampen, det ser rigtig godt ud, men som tidlige sagt så er der stadig lang vej til målet.

Tror at dagens startopstilling også bliver den vi ser på onsdag i Grækenland.

Har lige tændt for jeres kamp mod FCM. Nu scorede N'Doye så, og der blev selvfølgelig filmet hen mod fansene. Der lagde jeg så mærke til et lille banner hvor der stod "Imod fanforbud". Så jeg vil da bare lige høre hvad Midtjylland har forbudt jer? Smiley
Hvad jeg har hørt, så måtte man ikke have flag eller bannere med, så mon ikke det var rettet mod det, selvom det alligevel lykkes at få et med åbenbart  Wink
Fuld fortjent sejr på 0-3. FC Midtjylland havde ikke det store at byde med, men hold da op hvor jeg synes Zanka stadig laver mikroput-fejl. Når han bliver nervøs i nærkampene, trækker han sig og det så vi flere eksempler på i dag. Havde nu set en Peter Larsson inde fra start i dag, da han har lidt mere fysik til at kunne hamle op med Frank Kristensen.
Nu så jeg kampen på stadion, så kan godt være jeg har overset nogen ting, men synes Zanka spillede en rigtigt god kamp i dag, har været meget efter ham i denne sæson, men han skal også have ros når han gør det godt, og synes han havde godt styr på "ufarlige" Frank i dag  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #13038: 26 Sep 2010, 15:13 »

Syntes heller ikke at Zanka spillede dårligt i går, han har lavet mange dumme fejl, men i går syntes jeg at det så fint ud.
Med vores offensiv ser det godt ud, og Zanka er p.t. vores  eneste svage led, hvis han spiller en god kamp på onsdag kan jeg sagtens se os tage point, og forhåbentlig bliver det 3 Thumbs Up 

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13039: 26 Sep 2010, 20:52 »

Jeg synes nu også at Zanka gjorde det ganske glimrende i går, og han har netop minimeret sit antal miniputfejl. Han har i andre kampe faktisk set en anelse arrogant ud, men i går tog han de rigtige og sikre beslutninger, og han var langt mere vågen. Jeg er stadig lidt nervøs for Zanka i grækenland, da der alt andet end lige er forskel på kulissen i Herning og så på stadion i Athen med nogen af verdens mest larmende fans.

Jeg tror godt vi kan få point med fra Athen, da vi er utroligt godt kørende pt, holdet er homogent, kombinationerne kører, og de nye spillere er kørt perfekt ind, men vi må bare give PAO den credit dit fortjener. De har en rigtig godt hold, med etablerede græske landsholdsstjerner som Katsouranis, Karagounis og Seitaridis, og de har også fået flere spændende internationale navne til som Cisse, Gilberto Silva, Luis Garcia og Govou. De ser dog en smule afdankede ud, og det er jo også derfor PAO har haft mulighed for at hente dem til, så jeg synes bestemt vi har muligheder. For mig at se ligger vores største opgave i at tackle deres publikum og deres individualister. Gør vi det, kan vi godt være med, men det er en stor mundfuld!
« Seneste Redigering: 26 Sep 2010, 20:55 af Ghertesteas » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #13040: 26 Sep 2010, 21:27 »

Uhhh den dag vi mister Ståle Skuffet(
Claudemir og Bolanös ligner jo begge spillere der har været del af truppen i flere sæsoner. Den måde de begår sig i kombinationer mv. Det er jo helt fantastisk. Ståle har virkelig formået at få de nye tilkomne til at adoptere vores spillestil

Thaurat al Shabab

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #13041: 26 Sep 2010, 21:36 »

Uhhh den dag vi mister Ståle Skuffet(
Claudemir og Bolanös ligner jo begge spillere der har været del af truppen i flere sæsoner. Den måde de begår sig i kombinationer mv. Det er jo helt fantastisk. Ståle har virkelig formået at få de nye tilkomne til at adoptere vores spillestil

Ja, jeg skal da ærligt indrømme at jeg i lang tid har været meget stor tilhænger af råbet STÅLE RAUS!!!1, men jeg er virkelig begyndt at blive nervøs for hvor stort et tab det bliver for os. Jeg synes også at min kritik af manden har været berretiget, da han har virket handlingslammet når vi kom bagud, og i starten ikke helt formåede at spille så fin fodbold som nu, men jeg synes virkelig at han har bragt spillerne fantastisk sammen her på det sidste, og vi spiller efterhånden også ret underholdende. Ingen tvivl om at Ståle har mega gode arbejdsbetingelser, men han skal have den credit han fortjener. Han er virkelig blevet en træner der har styr på sagerne, hvor han i starten godt kunne virke en smule i ubalance, hvor han rendte rundt og sparkede til vandflasker i Esbjerg osv. En anden positiv ting er den måde han altid bliver sindsygt begejstret på når vi scorer vigtige mål. Han har en glæde som er fantastisk at se for os fans, som jo elsker når man virkelig kan se glæden skinne ud af træner og spillere.

Don AA
Manager

« Svar #13042: 26 Sep 2010, 21:54 »

Tror bestemt også på point på onsdag, PAO var det hold jeg helst så vi kom i gruppen med fra 2. seednings lag. Selvfølgelig bliver det svært i Grækenland, og de er da også favoritter, men vi er godt kørende så tror bestemt på muligheden. De har et godt hold, samt en hjemmebane med et fantastisk publikum, som kan give deres hold ekstra styrke når de kommer foran, især hvis det er tidligt i kampen, så det skal vi selvfølgelig forsøge at undgå.

Sæsonen er forholdsvis ny i Grækenland, hvor de ”kun” har spillet 4 kampe, og der har også været ballade i PAO, hvor de er blevet anklaget for at være i dårligt form, hvilket også har betydet at deres fysiske træner er blevet fyret. Godt de ikke fik vores fysiske træner (Anders Storskov) som de ellers havde fået kontrakt med, da de i sin tid ansætte Hans Backe. Men da Hans Backe tidligt blev fyret, valgte man at annullere den aftale, og det er vi glæde for i FCK i dag. Så lad os da håbe at deres fysiske form stadig er et problem på onsdag  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Legenden
Manager

« Svar #13043: 27 Sep 2010, 12:56 »

Panathinakos-stjerne skadet

Glæder mig virkelig til denne kamp i Grækenland. Tror at det bliver en uhyggelig svær kamp. Især med det hjemmepublikum, som Panathinakos har. Hørte at de var startet elendigt i ligaen, så det er jo meget godt. Derudover er Sidney Govou ude med en skade, som vist skulle have en vigtig rolle på deres hold. Jeg har ikke set dem spille i år, så ved ikke helt, hvad jeg skal forvente - udover det jeg har hørt selvfølgelig.

6 point efter to kampe i CL ville være konge. Wink

Edit: Mike J: FCK et lille skridt foran

Mike Jensen mener, at FCK kun er en lille smule stærkere i øjeblikket. Men hvis en 11 pointsforskel efter 10 kampe er en lille forskel, så ja - så er vi en lille smule stærkere end jer, Mike Jensen.

Vil da klart mene, at vi pt. er et godt (langt) stykke foran BIF - og alle andre i DK for den sags skyld.

Edit v2: Rigtig god kamp mod FCM i lørdags! crazy
« Seneste Redigering: 27 Sep 2010, 13:14 af NicklasJakobsen » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13044: 27 Sep 2010, 13:15 »

Hahaha hvis BIF-spillerne var ligeså gode til at spille fodbold som de er til at udtale sig stupidt og uheldigt til medierne havde de vundet Champions League nu. Opstemt
Jeg er træt af at se og høre kommentarer fra dem om styrkeforskellen på FCK og BIF.. Eller om egne evner.. Tørnes er ligaens bedste målmand og Fisse Mike er bedre end Claudemir... Yeah right og jeg er den rigtige Dimitar Berbatov !!
Synes de sku tage sig sammen derude og begynde at spille fodbold fremfor at koncentrere sig om at snakke om egne evner .. "Et lille skridt efter FCK" = øhm så taber man bare IKKE til Varde el. Silkeborg på hjemmebane .. Dette betyder man er ET KÆMPE skridt efter face it talentløse idiot.. Men i disse dage så betyder udtalelser om egne evner og fans der prøver at gøre sig større end klubben mere for BIF end spillet på banen og det er måske derfor de har de problemer som de har.. Men jaja bare lige et surt opstød over Mike Jensen og resten af BIF.. Man er ved at være en smule træt af at høre deres totalt stupide og hjernedøde udtalelser !

Ariana Grande
Manager

« Svar #13045: 27 Sep 2010, 13:18 »

Hahaha hvis BIF-spillerne var ligeså gode til at spille fodbold som de er til at udtale sig stupidt og uheldigt til medierne havde de vundet Champions League nu. Opstemt
Jeg er træt af at se og høre kommentarer fra dem om styrkeforskellen på FCK og BIF.. Eller om egne evner.. Tørnes er ligaens bedste målmand og Fisse Mike er bedre end Claudemir... Yeah right og jeg er den rigtige Dimitar Berbatov !!
Synes de sku tage sig sammen derude og begynde at spille fodbold fremfor at koncentrere sig om at snakke om egne evner .. "Et lille skridt efter FCK" = øhm så taber man bare IKKE til Varde el. Silkeborg på hjemmebane .. Dette betyder man er ET KÆMPE skridt efter face it talentløse idiot.. Men i disse dage så betyder udtalelser om egne evner og fans der prøver at gøre sig større end klubben mere for BIF end spillet på banen og det er måske derfor de har de problemer som de har.. Men jaja bare lige et surt opstød over Mike Jensen og resten af BIF.. Man er ved at være en smule træt af at høre deres totalt stupide og hjernedøde udtalelser !

Altså vi fik da uafgjort mod jer Tunge

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #13046: 27 Sep 2010, 13:20 »

Altså vi fik da uafgjort mod jer Tunge

Der er UNÆGTELIGT stor forskel på hvordan de to resultater kom hjem.. BIF blev spillet ud af eget græs .. Det gjorde vi ikke   Peace
De er ET KÆMPE skridt efter os, som resten af Superligaen..  Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #13047: 27 Sep 2010, 13:22 »

Der er UNÆGTELIGT stor forskel på hvordan de to resultater kom hjem.. BIF blev spillet ud af eget græs .. Det gjorde vi ikke   Peace
De er ET KÆMPE skridt efter os, som resten af Superligaen..  Cool

I er også så seje  Skuffet

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #13048: 27 Sep 2010, 13:31 »

Tro mig, som Brøndby fan er jeg sgu også godt træt af diverse BIF-spilleres udtalelser. Det er bare ikke det, der skal til nu. FCK er uendelig langt foran for tiden og det vil de være i mange år ( Græder ). Der skal helt sikkert en masse selvransagelse til derude og så skal man lade være med, at komme med så mange dumme udtagelser.

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

plutonium
Manager

« Svar #13049: 27 Sep 2010, 13:39 »

Edit: Mike J: FCK et lille skridt foran

Mike Jensen mener, at FCK kun er en lille smule stærkere i øjeblikket. Men hvis en 11 pointsforskel efter 10 kampe er en lille forskel, så ja - så er vi en lille smule stærkere end jer, Mike Jensen.

Vil da klart mene, at vi pt. er et godt (langt) stykke foran BIF - og alle andre i DK for den sags skyld.

Edit v2: Rigtig god kamp mod FCM i lørdags! crazy

Det tror jeg faktisk er den primære årsag til, at BIF kører længere og længere ind i krisen. De (spillere og ledelse) bliver jo ved med at sige, at de er gode og hører til i toppen af dansk fodbold. Ja, hvis man kigger på deres omdømme internationalt set, så er de stadig en topklub. Hvis man kigger på deres fanskare, ja, så er de stadig en topklub. Men spillermaterialet (sådan som de agerer i kampene) er ikke toptunet.

Flere og flere brøndbyfans siger, at BIF i dag er et midterhold. Det er jeg fuldstændig enig i. BIF er et midterhold, for det er det de har præsteret til i flere sæsoner nu! Men jeg er da ikke et sekund i tvivl om, at de hurtigt ville kunne genrejse sig. De har stadig et fint renome uden for de danske grænser, og potentialet til at tjene store penge på sponsorer og fans er om muligt større end i FCK! Deres enorme fanbase gør, at sponsorer vil finde dem interessante det øjeblik de vender skuden mod succes igen. Der er FCK fortsat en ung klub, der kun lige er på vej med anden generation af fans (altså at dem der var fans fra dag 1 nu er ved at have deres børn igennem og klar til at løfte fankulturen). Hvis vi gik i krise i morgen, så ville mange af vores fans gå hen og blive passive, for fanskabet ligger slet ikke rodfæstet i dem endnu. Men om 10 år, så vil vi se det samme som BIF oplever nu med deres fantastiske support. Også i modgang.

Men tilbage til BIF: jeg tror ganske enkelt ikke på, at de får succes igen før spillere og ledelse indser, at de ikke længere er en topklub. Når de begynder at finde ydmygheden frem, og spiller i øjenhøjde med alle andre, så kan de hurtigt få sat skub i deres genopbygning. Selvtillid er en god ting, men man er nødt til at være realistisk!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 868 869 [870] 871 872 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010