home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 20:56:18 warmon Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
Antal Registrerede Brugere: 23173
  3 Brugere, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 846 847 [848] 849 850 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011740 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12705: 25 Aug 2010, 23:51 »

Fuck hvor er jeg pavestolt lige nu. Der er så mange dimensioner i den her sejr! Vi spiller fantastisk, og det bliver jo alt for spændende, med tanke på at vi kunne have lukket kampen stort set i første halvleg. Nå, men til de dimensioner:

- For det første er vi i CL igen, som i sig selv er det vigtigste og er for vildt!
- Vi slår de forpulede nordmænd, og kan nu endelig med rette kalde os nordens bedste hold!
- Vi er det første nordiske hold der slår Rosenborg ud af europa
- Vi er sammen med Deportivo de eneste der har formået at slå RBK ud af CL-kvallen i deres gyldne æra, og her snakker vi altså 12 eller 13 forsøg

Jeg er så glad lige nu. Jeg er SÅ glad lige nu.

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #12706: 25 Aug 2010, 23:58 »

tillykke med sejren:D og 3 seedning slag:d få så nogle point til danmark:D..
så må brøndby<3 og OB osse gøre fck efter

søgaard
Gæst

« Svar #12707: 26 Aug 2010, 00:00 »

Lækkert med endnu et dansk eventyr i Champions League!
Bliver utrolig spændende at se hvilke hold, som der bliver trukket i morgen og man må håbe på at man får en af de mere overkommelige grupper. Samtidig ville det dog også være spændende at trække en af giganterne fra Spanien, hvor man virkelig vil kunne se forskellen på dansk fodbold og de nok to stærkeste hold i årets Champions League i form af Real Madrid og Barcelona.

Når man ser dagens kamp, så ser man også lidt nødvendigheden af en makker mere til N'Doye og Santin oppe foran. Spillet begynder langsomt at smuldre, da Santin bliver skiftet ud og N'Doye reelt kommer til at løbe alene rundt i angrebet. Det var af taktiske årsager i dag, men hvis Rosenborg havde udlignet, så havde det været svært at opnå det samme pres på Rosenborgs angreb, som I havde med to angribere. Man kan da håbe, at Nordea ikke tager alle pengene, men efterlader 10-20 millioner til en angriber af en kvalitet, som kan forstærke det nuværende FCK hold. Hvis N'Doye kan begynde at ramme målet i de europæiske kampe, så ser jeg nemt ham smutte til næste sommer og så ville det være udmærket at allerede have alternativet i truppen.

Jeg har tit tænkt at Grønkjær var "over the hill" og færdig med at præstere på allerhøjeste niveau, men i aften viste han jo bare at han endnu besidder det antrit og driblekunst, som gjorde ham så god i sine yngre dage. Desværre virker det, som om at Grønkjær ikke helt besidder den samme gnist, når der er kamp på Lyngby stadion eller i Haderslev. Claudemir viste igen at han er en god erstatning for Atiba og han ligesom sin forgænger kan løbe solen sort. Hvis han forsætter hans spil, så kan han meget nemt også blive et salgsobjekt allerede til næste sommer. Champions League er det største udstillingvindue og hvis I opnår succes, så kan det være næsten umuligt at holde på stjernerne. Vi så AaB's hold miste et par vigtige spillere og FCK kan meget nemt komme til at gennemgå samme scenarie. Forskellen på de to hold er dog nok, at FCK, trods stor gæld, har råd til at hente fuldgode erstatninger for spillerne, hvor AaB ikke har formået at holde den positive udvikling i gang.

Dansk fodbold er dog på vej mod lysere tider og vi kan faktisk ende med at vi indenfor en årrække har en liga, hvor næsten halvdelen er i Europa. Allerede fra næste sæson har vi to Champions League kval billetter, hvor mesteren har samme "nemme" lodtrækning, som FCK har haft i år. Hvis Brøndby og OB kan gøre kunsten efter i morgen, så har vi vel aldrig nogensinde gjort noget lignende og det ser ud til at blive et historisk år for dansk fodbold.

Jeg synes dog det er utroligt, som især Brøndby-fans nægter at erkende FCK's succes og anser det nærmest som et nederlag at de kommer i Champions Leauge. Man må da kunne kigge udover egen næsetip og se at dette er en stor bedrift for FCK, men også for dansk fodbold generelt. Det er en ting, som kan komme til at gavne dem i sidste ende. Det kan tolkes, som usikkerhed på eget holds evner i morgen, men den diskussion er nok bedre at tage i Brøndby-tråden Wink Faktum er dog, at dette er en ting, som enhver fodboldinteresseret dansker burde være glad for!

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12708: 26 Aug 2010, 00:05 »

Er 110% enig Søgaard især det sidste, jeg håber da Brøndby går vidre da det ville være fantastisk for dansk fodbold selvom jeg er brændene FCK'er Smiley

FCK

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #12709: 26 Aug 2010, 00:17 »

had hinanden i ligaen, og elsk hinanden i europa:d

plutonium
Manager

« Svar #12710: 26 Aug 2010, 00:42 »

Min personlige drømmegruppe (mange vil utvivlsomt være uenige):

Manchester United/AC Milan
Panathinaikos
FC København
'Alt andet end Auxerre og Cluj'

Fy fa'en hvor ville jeg gerne se det! FCK mod et af mine to favorithold. Panathinaikos mener jeg kan blive meget spændende kampe, hvor vi faktisk godt kan vinde, og så ville jeg sætte pris på et hold i 4. lag vi ikke bør have for meget bøvl med.  crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager

« Svar #12711: 26 Aug 2010, 10:10 »

Jeg har stadig ikke fået armene ned efter i går! Det var fandeme en klasse kamp, som vi fortjent gik sejrrigt ud af. Jeg troede slet ikke, at vi ville få så meget spil i kampen, som vi havde, efter jeg så Rosenborgs først chance efter små 20 sekunder. Vi kom dog stærkt tilbage og ejede kampen. Super ærgerligt, at vi ikke fik scoret flere mål - vi havde virkelig mange chancer! Hvis man var neutral, så tror jeg virkelig det var en god kamp. Jeg begriber det ikke. To skud på stolpen, men Rosenborg havde godt nok også en kæmpe chance til sidst!

Glæder mig godt nok til lodtrækning i aften! Thumbs Up

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Goikoetxea
Gæst

« Svar #12712: 26 Aug 2010, 10:37 »

Ja tillykke med sejren igår.

Dog syntes jeg at man allerede nu skal begynde, at kigge ind mod sig selv, og spørger om hvordan man dog kan brænde så mange chancer?

Man vil ikke få mange chancer i CL, og derfor skal man jo netop score på dem som byder sig. Jeg var ganske overrasker over at man kunne blive ved med at skabe så meget og intet få ud af det.

Hvornår er der lodtrækning til CL?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12713: 26 Aug 2010, 10:38 »

dejlig sejr igår
santin faldt igennem og vi skal ud og have en ny angriber
mon ikke nogle af de 100+ mio bliver brugt?

dejligt med den sejr. hade eggen

Thaurat al Shabab

søgaard
Gæst

« Svar #12714: 26 Aug 2010, 10:41 »

Hvornår er der lodtrækning til CL?
Klokken 18.00 i aften Smiley

Goikoetxea
Gæst

« Svar #12715: 26 Aug 2010, 10:44 »

Troede de tog CL og EL på samme tidspunkt..

Don AA
Manager

« Svar #12716: 26 Aug 2010, 10:45 »

Min personlige drømmegruppe (mange vil utvivlsomt være uenige):

Manchester United/AC Milan
Panathinaikos
FC København
'Alt andet end Auxerre og Cluj'

Fy fa'en hvor ville jeg gerne se det! FCK mod et af mine to favorithold. Panathinaikos mener jeg kan blive meget spændende kampe, hvor vi faktisk godt kan vinde, og så ville jeg sætte pris på et hold i 4. lag vi ikke bør have for meget bøvl med.  crazy
Næsten enig med dig plutonium , som tidligere sagt, så vil vi være stort set være chanceløse, mod de fleste hold fra pot 1. Det kunne være sjovt med Barcelona, men mon ikke de vil give 2 store nederlag, og så er det nok ikke så sjovt alligevel, der er selvfølgelig også andre hold vi kan får store nederlag i mod.  
Er ikke den store ekspert i italiensk fodbold, men føler ikke at Milan er det stor hold som de tidligere var, men det kan du måske bedre komme ind på, og her tror jeg måske godt vi kan drille dem lidt i Parken.

Panathinaikos ja tak, klart det ”nemmeste” hold i pot 2, og de blev også kun 2.seedet på baggrund af 2 overraskelser (Brage over Sevilla og Auxerre over Zenit) også et hold jeg tror vi kan drille, og så kan man lige set avis overskrifterne dagen efter en evt. sejr ” N'doyes hævn”.

Forstår ikke helt hvorfor du gerne vil undgå Cluj, så gode mener jeg heller ikke de var, da vi mødte dem sidste år, selvom vi tabte på udebanen. Men ja Auxerre nej tak sammen med Rubin Kazan, Twente og så er jeg heller ikke så sikker på de tyrkiske mestre Bursaspor, ellers skulle vi have gode chancer mod resten.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Goikoetxea
Gæst

« Svar #12717: 26 Aug 2010, 11:00 »

Milan er altså Milan og de vil give jer ligeså store problemer som Barca ville kunne gøre, ikke fordi Milan spiller på samme måde langtfra. Men pga den taktiske måde som Milan før har spillet på, dog er det igen svært at udtale sig om, da de har fået ny træner som er kendt for sit offensive spil fra sin tidligere klub.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #12718: 26 Aug 2010, 11:07 »

Jeg så gerne at gruppen kommer til at se således ud:

Barcelona/Chelsea - Det ville være skønt at møde et tophold, gode oplevelser både for spillerne og for danske fodbold fans.

Panathinaikos/Real Madrid
- Grunden til at Real står her, er af samme grund som holdene fra 1. seednings lag. Panathinaikos fordi at det er det nemmeste af de hold de har mulighed for at møde i dette lag.

FCK

Hapoel/Cluj/Partizan/Zilina/Twente - Her skal Auxerre og Rubin bare undgåes!

Jeg var i mine valg, lidt i tvivl om 2. seednings lag. Hvis man håber på at FCK skal videre fra gruppe spillet så skal man jo klart trække Panathinaikos, dog så jeg hellere (også fordi jeg ikke er FCK fan), at de mødte Real Madrid i det lag.

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #12719: 26 Aug 2010, 14:50 »

Hey, nu da vi kvalificerede os til CL, havde jeg tænkt mig at købe guldkort, så jeg kan komme ind og se alle CL kampene + de sas kampe jeg har tid til. Havde tænkt mig at købe til sektionen, men er kun 14 og der er aldersgrænse på 15 tror i man kan komme ind alligevel?

FORZA FCK

Sider: 1 ... 846 847 [848] 849 850 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010