home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 15:16:21 morfar Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23172
  1 Bruger, 947 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Georgegex
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 831 832 [833] 834 835 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011045 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12480: 31 Jul 2010, 18:29 »

Zohore er slet ikke god nok endnu (Enged kom først  Smiley) men ok han er også "kun" 16 år. Men ja vi skal have en offensiv spiller/angriber mere, Bille vil jeg gerne se over en længere periode, synes ikke han har vidst nok endnu, så vil jeg meget heller have Movsisyan, men problemet med begge er, at de har spillet europæisk med FCN og Randers, så jeg er ikke sikker på vi kan bruge dem i europa, men er ikke helt sikker på reglerne.

Macoumba Kandjis fra New York Red Bulls kunne være spændene, og da Hans Backe er træner for New York Red Bulls, så kunne der måske godt være noget om snakken.  
Bille lavede 8 mål her i foråret, og spillede fremragende. Blev topscorer ved den største internationale ungdomsturnering i Toulon med 5 mål i 5 kampe. Lavede 2 mål mod silkeborg i premieren, vel og mærke to rigtige forwardmål, og så imponerede han mig rigtig meget mod Sporting Lissabon her i torsdags, og var nærmest en enmandshær mod portugiserne. De præstationer laver han altså ikke, hvis ikke man har et højt niveau imo. Smiley

Kandjis en fantastisk spændende, enormt eksplosiv med en fremragende teknik, kan også dække kanten, men skulle omvendt være meget ombejlet, og vil nok være rigtig dyr at anskaffe. Bille derimod er også meget eftertragtet, men tror, med FCN's økonomi in mente, at han er til at anskaffe for en rimelig pris Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #12481: 31 Jul 2010, 18:35 »

og ang. de europæiske regler, mener jeg kun at det binder, hvis de har optrådt i samme turnering, altså hvis De havde optrådt i CHL, men da begge kun har optrådt i Euro league, så bør det jo være muligt. Og kan i øvrigt ikke rigtigt se dit argument med at Bille ikke har præsteret nok over længere tid, og at du så nævner Movsisyan, som mig bekendt ikke har leveret mere stabilt og længere end Bille Huh

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #12482: 31 Jul 2010, 18:41 »

Bille lavede 8 mål her i foråret, og spillede fremragende. Blev topscorer ved den største internationale ungdomsturnering i Toulon med 5 mål i 5 kampe. Lavede 2 mål mod silkeborg i premieren, vel og mærke to rigtige forwardmål, og så imponerede han mig rigtig meget mod Sporting Lissabon her i torsdags, og var nærmest en enmandshær mod portugiserne. De præstationer laver han altså ikke, hvis ikke man har et højt niveau imo. Smiley

Kandjis en fantastisk spændende, enormt eksplosiv med en fremragende teknik, kan også dække kanten, men skulle omvendt være meget ombejlet, og vil nok være rigtig dyr at anskaffe. Bille derimod er også meget eftertragtet, men tror, med FCN's økonomi in mente, at han er til at anskaffe for en rimelig pris Wink
Jeg er nok bare ikke ramt af "Bille feber" som store dele af fodbold Danmark åbenbart er  Smiley Synes Movsisyan ser mere spændene ud, desuden bryde jeg mig ikke om Bille lidt arrogante attitude. Men igen kan vi bruge nogen af dem i Europa, når de har spillet for et hold i Europa, det vil da være dumt at købe en vi ikke kan bruge i Europa.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #12483: 31 Jul 2010, 18:45 »

Jeg er nok bare ikke ramt af "Bille feber" som store dele af fodbold Danmark åbenbart er  Smiley Synes Movsisyan ser mere spændene ud, desuden bryde jeg mig ikke om Bille lidt arrogante attitude. Men igen kan vi bruge nogen af dem i Europa, når de har spillet for et hold i Europa, det vil da være dumt at købe en vi ikke kan bruge i Europa.
Eller også har flertallet bare ret i at han er en klasseangriber, og så er det dig/jer der er forkert på den? Wink

Igen mener jeg ikke at Movsisyan har leveret mere stabilt  end Bille, men mener derimod at Bille er mere komplet, og derfor passer bedre til flere modstandere end en Movsisyan, som måske minder lidt for meget om Santin, hvor jeg så mener at vi med Bille, får både N'Doyes fysik og power, og Santins Teknik og hurtighed Smiley

Men vil også meget gerne have Kandji, tror bare at prisen kan være et problem, uden dog at vide det Wink

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #12484: 31 Jul 2010, 18:49 »

og ang. de europæiske regler, mener jeg kun at det binder, hvis de har optrådt i samme turnering, altså hvis De havde optrådt i CHL, men da begge kun har optrådt i Euro league, så bør det jo være muligt. Og kan i øvrigt ikke rigtigt se dit argument med at Bille ikke har præsteret nok over længere tid, og at du så nævner Movsisyan, som mig bekendt ikke har leveret mere stabilt og længere end Bille Huh
Nej jeg vil da også gerne se Movsisyan over en længere periode, det skulle jeg nok havde haft med i det første, så kan han vise det samme for Randers i denne sæson, så ser jeg da gerne vi hente ham til næste sæson, og så må Bille da gerne tage til Brøndby for min skyld  Smiley
Eller også har flertallet bare ret i at han er en klasseangriber, og så er det dig/jer der er forkert på den? Wink
Det må tiden jo vise  Smiley

- MESSI -
Gæst

« Svar #12485: 31 Jul 2010, 19:06 »

For at blande mig lidt i jeres lille debat - så mener jeg ikke at nogle af de spillere der er tale om er stærke nok til at forbedre truppen.

De er begge uprøvede i større klubber, og har slet ikke været med fremme længe nok. De er begge samme type som ham vi har hentet i SønderjyskE (har lige glemt hans navn), og han kommer til at gøre det rigtig godt for os.

Ham vi henter skal bejle til truppen med det samme, og have været i en stor klub i en god liga. Lidt alla købet med Damen, som var forholdsvis ukendt - men som vi jo nu kan se, besidder nogle rigtig store evner.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #12486: 31 Jul 2010, 19:18 »

@know112233
Brug chatten til de korte beskeder, der er ingen grund til, at tråden skal fyldes med korte updates af kampen som "1-0 til Aab efter første halvleg".

I orden Smiley

Altid FCK
Manager

« Svar #12487: 31 Jul 2010, 19:27 »

Ærgerligt vi ikke vinder! Vi har et hav af chancer, men scorer alligevel på et billigt straffe, hor AaB scorer, uden at have en eneste chance.
Vi bliver nødt til at hente en ny angriber, Zohore er slet ikke god nok til at være joker endnu.

Virkede til at der var rigtig god stemning på Stemningstribunen i dag, trods det lave fremmøde på stadion.

Og hvad fanden laver dommeren med at fløjte af der til sidst!? Ærgerligt at de holdt N'Doye, kunne have været dejligt med et par tæsk til Herman Grin

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12488: 31 Jul 2010, 19:32 »

Virkede til at der var rigtig god stemning på Stemningstribunen i dag, trods det lave fremmøde på stadion.

Hehe, det er jeg da glad for at høre, for jeg synes den var rædselsfuld, når man sammenligner med andre kampe. Man kunne godt mærke at folk stadig var på ferie, og så hjalp det heller ikke at vi kom bagud efter 7 minutter. Det var selvfølgelig positivt at der var høj sang lige efter AaBs mål for at få gang i spillerne, men jeg synes nu nok folk begyndte at koge lidt efter den trodsreaktion. Smiley

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #12489: 31 Jul 2010, 19:33 »

Altså.. Vi har jo Nordstrand, men han er jo skadet. Nogen der ved hvor lang tid?

Altid FCK
Manager

« Svar #12490: 31 Jul 2010, 19:47 »

Hehe, det er jeg da glad for at høre, for jeg synes den var rædselsfuld, når man sammenligner med andre kampe. Man kunne godt mærke at folk stadig var på ferie, og så hjalp det heller ikke at vi kom bagud efter 7 minutter. Det var selvfølgelig positivt at der var høj sang lige efter AaBs mål for at få gang i spillerne, men jeg synes nu nok folk begyndte at koge lidt efter den trodsreaktion. Smiley

Mente heller ikke at der var god stemning, men at der var god stemning, i forhold til det lave fremmøde Wink

Altså.. Vi har jo Nordstrand, men han er jo skadet. Nogen der ved hvor lang tid?

Men så er Zohore 4. angriber. Vi skal have en til, da vi forhåbentlig kommer til at have en del kampe i sæsonen.

Don AA
Manager

« Svar #12491: 31 Jul 2010, 20:23 »

Og hvad fanden laver dommeren med at fløjte af der til sidst!? Ærgerligt at de holdt N'Doye, kunne have været dejligt med et par tæsk til Herman Grin
Ja kæmpe skandale han fløjte af til sidst, men nok godt at N'Doye blev holdt tilbage, for så havde han nok været ude resten af efteråret  Smiley, og så havde vi for alvor været i problemer, da han klart er vores bedste angriber.
Har hørt noget med 4-6 uger.

Kunne i øvrigt godt tænke mig at vide, hvad for en kamp Karim Zaza så i dag Citat: "Jeg synes, vi spiller lige op med FCK"  Shockeret  http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10449

Altid FCK
Manager

« Svar #12492: 31 Jul 2010, 20:27 »

Han er sgu lidt af en cirkusklovn. "Vi havde et par gode chancer til at komme på 2-0 før pausen".
De havde ikke en eneste chance i kampen Grin

AFC
Manager

« Svar #12493: 01 Aug 2010, 11:17 »

Utroligt skuffende igår, og som mange af jer siger, så vadede vi i chancer, men er igen uheldige med ikke at få den ind. I store dele af kampen, dominerede vi og havde klart overtaget ved AaB. Målet de kommer foran kan diskuteres om det er en bold Wiland skal have eller ej, men jeg mener helt klart han skal have den. Han kan følge den hele vejen.

Ellers, savner jeg bare den effektivitet foran mål og det mangler vi helt klart i en ny angriber. Zohore er ikke god nok endnu som I snakker om, og kan ikke bare gå ind og levere varen. Så vidt jeg ved, så kigger Ståle på en angriber fra MLS, men jeg kan se I debatterer om en evt. ny angriber, og jeg skal ikke kunne sige hvem, så jeg må hellere trække mig fra den debat Wink. Ville bare lige give mit besyv med fra kampen igår! Smiley

derbystar
Lilleputspiller
*

« Svar #12494: 01 Aug 2010, 11:44 »

Vi var uheldige igår og hvis Vingaards klask på overliggeren var gået ind, så havde de 3 point været i hus Wink FCK er alt for uskarpe foran mål, så vi mangler Nordstrand på banen igen!

Sider: 1 ... 831 832 [833] 834 835 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010