home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:07:19 warmon Blogs [7] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 15:16:21 morfar Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I dag kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I dag kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 830 831 [832] 833 834 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2010212 gange)
AFC
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12465: 31 Jul 2010, 13:15 »

Ja, vi skal møde AaB i dag i første hjemmekamp i denne sæson. Jesper C vil vist være at finde på tribunerne og får blomster for sine præstationer i klubben. Men nok om det. Kampen bliver spillet på Canal 9 ( ticked off ) og jeg kan derfor ikke se den, men jeg tror da på vi vinder kampen 3-0 Wink

1-0 Santin
2-0 Kvist
3-0 Antonsson

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #12466: 31 Jul 2010, 13:51 »

Jeg kan heldigvis godt se den  funny

Jeg holder jer opdateret.

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #12467: 31 Jul 2010, 14:34 »

Ny opstilling mod AAB:

Wiland
Pospech                        Zanka                          Ottesen                 Wendt

Claudemir                       Kvist                             T.K                      Grønkjær

N'Doye                        Santin

Don AA
Manager

« Svar #12468: 31 Jul 2010, 16:03 »

0-1 til AaB efter første halveg....
Drømte faktisk at vi tabte 1-0 til AAB på et tilfældigt mål  Sur men synes ellers vi presser dem godt, men vi kommer ikke helt til de store chancer, så må vi håbe målene kommer i 2.halvleg. 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #12469: 31 Jul 2010, 16:06 »

Ja.. Vi skal lave mange af dem her; http://www.youtube.com/v/FxsMWnK1X7k

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #12470: 31 Jul 2010, 16:15 »

Stor chance ind i sidenettet. Vi scorer lige om lidt, tror jeg Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12471: 31 Jul 2010, 17:59 »

Øv øv øv hvor er det ærgerligt i dag! Vi er simpelthen så ineffektive, og kan slet ikke score på vores chancer. Specielt N'Doye har problemer, men han gør sgu et fantastiske stykke arbejde ellers, så det er ærgerligt at han ikke kan skubbe bolden ind over stregen. Trist at vi skal bruge et noget tyndt straffe for at score, når vi har bolden hele tide, og skaber mange kæmpechancer. Nu skal vi igen høre på hvor heldige vi er, i en kamp hvor vi faktisk burde ha' vundet klart, med alle de chancer.

Claudemir virker spændende, han løber godt nok meget, og han er meget agressiv og ivrig. Han spiller rimelig simpel og sikker fodbold, men han har da også lavet spektakulære afleveringer og dybdeløb. En skam han blev dømt offside på hans "mål", det var fantastisk lavet. Godt løb og lækkert chip!

Vi skal helt klart have en skarp angriber ind asap, for jeg synes spillet er rigtig godt i dag, hvor vi presser de der Åb godt ned i banen. Vi havde en rigtig skidt periode fra de scorer til omkring et kvarter inde i kampen, hvor vi ikke får clearet ordentligt, og der skulle vi nok være glade for at der ikke blev øget til 2-0. Men alt i alt mener jeg vi burde have vundet. Nu skal vi simpelthen score på vores chancer på onsdag, mod hviderusserne!

Don AA
Manager

« Svar #12472: 31 Jul 2010, 18:02 »

1-1 mod AAB det er jeg ikke helt tilfreds med, vi presser og presser AAB i bund det meste af kampen, men vi kommer til meget få åbne målchancer, håber der kommer flere af dem på onsdag, plus vi selvfølgelig scorer på dem  Smiley Og ja det var en tyndt straffe vi fik, men sådan er det jo nogen gange, SønderjyskE fik også et mod os i åbningskampen, desunden synes jeg, det var et mærkeligt tidspunkt at fløjte kampen af, N'Doye var lige ved at komme fri  Shockeret Shockeret

fc-hansen
Manager

« Svar #12473: 31 Jul 2010, 18:10 »

Vi skal altså have en angriber mere imo!!

Når vi har en skade eller karantæne på en af de 3 kompetente, ja så har vi ikke noget at skyde med fra bænken af. JEg er imponeret over Zohore, men mener stadig ikke han er god nok til at være joker for et hold som os.Syntes virkelig at vi bør hente en, og vi er jo også blevet kædet sammen med en Amerikansk født Senegaleser, som virker meget spændende af hvad jeg har set til ham.

Ellers er jeg jo stadig af den overbevisning, at Bille ville være en fremragende tilføjelse til vores hold. En rigtig målscorer, som samtidig kan alle de andre ting en klasse angriber skal kunne, Driblestærk, kropsstærk og god med hovedet, og så er han som sagt meget afslutningsstærk. Lige sådan en type som vi godt kan bruge Wink

Og hvis vi så kunne hente en spiller som Emil Larsen fra LBK samtidig, så er jeg mere end tilfreds med dette transfervindue Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Enged
Gæst

« Svar #12474: 31 Jul 2010, 18:11 »

@know112233
Brug chatten til de korte beskeder, der er ingen grund til, at tråden skal fyldes med korte updates af kampen som "1-0 til Aab efter første halvleg".

Enged
Gæst

« Svar #12475: 31 Jul 2010, 18:14 »

Når vi har en skade eller karantæne på en af de 3 kompetente, ja så har vi ikke noget at skyde med fra bænken af. JEg er imponeret over Zohore, men mener stadig ikke han er god nok til at være joker for et hold som os.Syntes virkelig at vi bør hente en, og vi er jo også blevet kædet sammen med en Amerikansk født Senegaleser, som virker meget spændende af hvad jeg har set til ham.

Ellers er jeg jo stadig af den overbevisning, at Bille ville være en fremragende tilføjelse til vores hold. En rigtig målscorer, som samtidig kan alle de andre ting en klasse angriber skal kunne, Driblestærk, kropsstærk og god med hovedet, og så er han som sagt meget afslutningsstærk. Lige sådan en type som vi godt kan bruge Wink

Og hvis vi så kunne hente en spiller som Emil Larsen fra LBK samtidig, så er jeg mere end tilfreds med dette transfervindue Wink
Zohore er slet ikke god nok endnu, ikke til at komme ind og skulle afgøre en kamp som i dag. Jeg er fuldkommen enig i, at vi skal have hentet en angriber mere. Dog er Emil Larsen i hvert fald ikke det rigtige valg. Han er stadig alt for ung, og desuden er han slet ikke angriber. Jeg tror også at han har Lyngby 'i hjertet', og så vil han næppe til FCK. Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #12476: 31 Jul 2010, 18:16 »

Zohore er slet ikke god nok endnu, ikke til at komme ind og skulle afgøre en kamp som i dag. Jeg er fuldkommen enig i, at vi skal have hentet en angriber mere. Dog er Emil Larsen i hvert fald ikke det rigtige valg. Han er stadig alt for ung, og desuden er han slet ikke angriber. Jeg tror også at han har Lyngby 'i hjertet', og så vil han næppe til FCK. Smiley
Hvis du ser ordentligt efter, så var Emil larsen bare en ekstra tilføjelse, jeg mener helt klart at vi skal have en rigtig angriber, men vores offensiv kunne godt bruge en uforudsigelig kantspiller som Emil L. Wink

Så han skule blot være en tilføjelse til evt. en Nicki Bille eller måske ham her http://www.sporten.dk/fodbold/fck-jagter-ham-her

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12477: 31 Jul 2010, 18:17 »

Også en skuffelse herfra. Vi presser dem, som du selv siger Don AA, så Aab spiller med en utrolig dyb bagkæde, men er åbentbart bare gode nok til, at holde os væk fra målet, selvom chancerne egentlig var der. Havde egentlig forventet en sejr idag, men sådan er det nu engang.

En ny angriber ville jeg også gerne se, som er mere effektiv foran målet, da vi mangler en mand, som kan sparke bolden i kassen, i kampe hvor vi kun kan skabe lidt, via. vores midtbane.

Don AA
Manager

« Svar #12478: 31 Jul 2010, 18:23 »

Zohore er slet ikke god nok endnu (Enged kom først  Smiley) men ok han er også "kun" 16 år. Men ja vi skal have en offensiv spiller/angriber mere, Bille vil jeg gerne se over en længere periode, synes ikke han har vidst nok endnu, så vil jeg meget heller have Movsisyan, men problemet med begge er, at de har spillet europæisk med FCN og Randers, så jeg er ikke sikker på vi kan bruge dem i europa, men er ikke helt sikker på reglerne.

Macoumba Kandjis fra New York Red Bulls kunne være spændene, og da Hans Backe er træner for New York Red Bulls, så kunne der måske godt være noget om snakken.  

- MESSI -
Gæst

« Svar #12479: 31 Jul 2010, 18:27 »

Det var han vist heller ikke helt tilfreds med N'Doye - selvom han med hans nuværende "skaphed" sgu nok havde brændt alligevel. Jeg er sikker på at han vurderede det samme Hermansen.

Vi starter jo som lyn og torden, og jeg var forberedt på at mine tømmermænd skulle erstattes af målrus. Nu sidder jeg så her efter kampen, og er sgu stadig lidt ramt af tømmermænd. Vi er simpelthen ikke skarpe nok idag, og Santin er nærmest Houdini de første 45 min. Ghertesteas har fuldstændig ret i at vi mangler noget bredde i angrebet, men det har jeg ikke de bange anelser for ikke vil blive løst da det jo allerede er omtalt flere gange. Zohore er slet, slet ikke god nok endnu.

Kampen er vigtig, uanset resultatet, for at få spillerne i kampform op til den vigtige kamp mod BATE onsdag. Den kamp skal bare vindes. Vigtigt at se at Ståle sparrede spillere som Hjalte og Anton til onsdag - så er der bare ingen undskyldning for at de ikke kæmper røven ud af bukserne i den kamp. Lad os håbe at vi med lidt bedre form - og ikke mindst held - kan få holdet ordentlig igang i den kommnde uge.

En sidste kommentar skal lige tilfalde Claudemir. Han spillede jo en rimelig solid kamp må man sige, men virker ikke helt tryg på den plads han pt. spiller. Bør nok være placeret mere centralt efter min mening - selvom han nok ikke står forrest i køen. TK spillede en solid kamp som afløser for Hjalte desuden, til dem der ikke så kampen.

Sider: 1 ... 830 831 [832] 833 834 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010