home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:40:11 warmon Blogs [5] Mit AS Roma-eventy...
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
30 Okt 2025, 22:04 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
30 Okt 2025, 18:01 g00n Blogs Minimalistic 2020
30 Okt 2025, 16:59 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  4 Brugere, 558 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 815 816 [817] 818 819 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2009494 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12240: 12 Jun 2010, 00:43 »

Når man bliver sammenlignet med Arjen Robben er det jo ikke fordi ca. er lige stærke. Som regl sammenligner man spillere fordi de minder utroligt meget om hinanden. Og  der er altså forskel på de to ting, selvom jeg ikke formulerede mig specielt godt lige der..

Søren Frederiksen har overhovedet ikke imponeret mig, men jeg håber da FCK har set noget, vi andre ikke har set i ham:).
Jeg har heller aldrig sagt at han var på niveau med Robben, men det jeg gerne vil frem til er at typer som Robben er sjælne i international fodbold, og derfor må han jo kunne noget når man sammenligner ham med Robben, så besidder han jo nogle af disse sjældenheder Smiley for self. er han da ikke på niveau med Robben!!

Men må bare sige at jeg er langt fra imponeret CV! Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12241: 12 Jun 2010, 01:01 »

Men må bare sige at jeg er langt fra imponeret CV! Opstemt

Hvorfor? Han er jo et talent der er hentet til fremtiden, og jeg tror sagtens du kan forvente en rigtig stærk erstatning for Hutchinson, og en super god centerforsvarer til klubben. Men vi skal jo også bruge et par spillere som ikke er så fremtrædende nu, men som kan blive det i fremtiden. Søren Frederiksen-handlen minder mig lidt om Oviedo-handlen Wink

Jeg er ret overbevist om at han bliver den "mindst prominente" spiller vi køber i dette vindue...!

fc-hansen
Manager

« Svar #12242: 12 Jun 2010, 02:01 »

Hvorfor? Han er jo et talent der er hentet til fremtiden, og jeg tror sagtens du kan forvente en rigtig stærk erstatning for Hutchinson, og en super god centerforsvarer til klubben. Men vi skal jo også bruge et par spillere som ikke er så fremtrædende nu, men som kan blive det i fremtiden. Søren Frederiksen-handlen minder mig lidt om Oviedo-handlen Wink

Jeg er ret overbevist om at han bliver den "mindst prominente" spiller vi køber i dette vindue...!
Jeg tænker på ingen måde på om vi henter bedre spillere, men må bare sige, med alt ære og respekt for Søren Frederiksen, så er det ikke et indkøb, der imponerer mig, og du er godt nok en positivt indstillet fyr, hvis denne signing imponerer dig Opstemt

Men hvis du læser mitindlæg ordentligt såsiger jeg bare at jeg ikke er imponeret, jeg siger hverken at han bliver et flop eller at han ikke er et stort talent, men nogen imponerende signing syntes jeg bestemt ikke det er, og håber jeg så sandelig heller ikke dig, der snakker om at det er mangel på ambition at sælge en af vores bedste folk til en græsk storklub, syntes, for så er du da lidt dobbeltmoralsk! Smiley

hay que joder?

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #12243: 12 Jun 2010, 02:05 »

Syntes det er en okay handel, i sidste sæson viste han sit talent for SønderjyskE, men tror han ville floppe - han kan ikke hamle op til FCK's forventninger, men god idé af leje ham til SJ i kommende sæson.

Dog kom det som en kæmpe overraskelse af vi hentede ham, da det ikke er FCK's normale måde af handle på, men bliver spændene og se ham om et par sæsoner.

FCK

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12244: 12 Jun 2010, 02:09 »

Jeg tænker på ingen måde på om vi henter bedre spillere, men må bare sige, med alt ære og respekt for Søren Frederiksen, så er det ikke et indkøb, der imponerer mig, og du er godt nok en positivt indstillet fyr, hvis denne signing imponerer dig Opstemt

Men hvis du læser mitindlæg ordentligt såsiger jeg bare at jeg ikke er imponeret, jeg siger hverken at han bliver et flop eller at han ikke er et stort talent, men nogen imponerende signing syntes jeg bestemt ikke det er, og håber jeg så sandelig heller ikke dig, der snakker om at det er mangel på ambition at sælge en af vores bedste folk til en græsk storklub, syntes, for så er du da lidt dobbeltmoralsk! Smiley

Jeg er da heller ikke voldsomt imponeret, men jeg er glad for at vi forsøger os med nogen unge danske talenter. Det er heller ikke alle indkøb der skal være opsigtsvækkende. Nej Søren er ingen stor profil, men jeg tror han kan blive et rigtig fornuftigt aktiv for os. Om ikke andet så en god breddespiller Opstemt

Dobbeltmoralsk!? funny Jeg er som sagt heller ikke i oppe og køre over denne signing, men jeg synes den er spændende! Søren er inde i en rivende udvikling, og der ser man en gang imellem at ukendte spillere pludselig er med helt fremme. Men nej, nogen profil tror jeg næppe han bliver. Og så kan jeg ikke se sammenhængen med det med AEK, for jeg synes da det er ganske fint at vi henter en ung dansk spiller ind til bredden, som har potentiale til at blive rigtig god. Zanka var godt nok yngre da han kom til, men også dårligere, så det viser da at unge danskere godt kan bruges... Men nej, helt enig, det er ingen opsigtsvækkende signing, og hvis han bliver den eneste, så vil du også se mig råbe op over vores manglende ambitioner, men nu lever jeg i troen om at han er hentet til bredden, og at vi har et par store nye navne i klubben når sæsonen begynder.

fc-hansen
Manager

« Svar #12245: 12 Jun 2010, 02:17 »

Jeg er da heller ikke voldsomt imponeret, men jeg er glad for at vi forsøger os med nogen unge danske talenter. Det er heller ikke alle indkøb der skal være opsigtsvækkende. Nej Søren er ingen stor profil, men jeg tror han kan blive et rigtig fornuftigt aktiv for os. Om ikke andet så en god breddespiller Opstemt

Dobbeltmoralsk!? funny Jeg er som sagt heller ikke i oppe og køre over denne signing, men jeg synes den er spændende! Søren er inde i en rivende udvikling, og der ser man en gang imellem at ukendte spillere pludselig er med helt fremme. Men nej, nogen profil tror jeg næppe han bliver. Og så kan jeg ikke se sammenhængen med det med AEK, for jeg synes da det er ganske fint at vi henter en ung dansk spiller ind til bredden, som har potentiale til at blive rigtig god. Zanka var godt nok yngre da han kom til, men også dårligere, så det viser da at unge danskere godt kan bruges... Men nej, helt enig, det er ingen opsigtsvækkende signing, og hvis han bliver den eneste, så vil du også se mig råbe op over vores manglende ambitioner, men nu lever jeg i troen om at han er hentet til bredden, og at vi har et par store nye navne i klubben når sæsonen begynder.
Kan måske godt være det bare er mig der ikke har den store fidus til Søren F. men syntes bare ikke den signing virker særlig ambitiøs, men lad ham da for guds skyld overraske mig Wink

Jeg mener at du var dobbeltmoralsk, hvis du nu så indkøbet af Søren F. som en imponerende signing, og så mente at det var uambitiøst at sælge Wendt til Grækenland, så syntes jeg du var dobbeltmoralsk, men så længe du ikke er mere imponeret af signingen så går det nok, havde bare en opfattelse af at du var helt vild over købet af S.F Opstemt
« Seneste Redigering: 12 Jun 2010, 02:20 af fc-hansen » Logged

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12246: 12 Jun 2010, 02:23 »

Kan måske godt være det bare er mig der ikke har den store fidus til Søren F. men syntes bare ikke den signing virker særlig ambitiøs, men lad ham da for guds skyld overraske mig Wink

Jeg mener at du var dobbeltmoralsk, hvis du nu så indkøbet af Søren F. som en imponerende signing, og så mente at det var uambitiøst at sælge Wendt til Grækenland, så syntes jeg du var dobbeltmoralsk, men så længe du ikke er mere imponeret af signingen så går det nok, havde bare en opfattelse af at du var helt vild over købet af S.F Opstemt

Mener ikke den er imponerende, jeg mener bare den har et par gode aspekter. Vi prøver os af med en ung dansker der har gjort det godt på det sidste, og det er trods alt kun 2 millioner. Så nej ikke imponerende, men jeg er ganske positiv overfor den. Jeg synes der er forskel. Wink

Næh nej, lad os håbe erstatningerne for Ulle og Hutch bliver imponerende Opstemt

Og jeg kan sagtens se hvad du mener, men nu mente jeg, som du så ved nu, ikke at den var imponerende, bare spændende Opstemt

fc-hansen
Manager

« Svar #12247: 12 Jun 2010, 02:27 »

Mener ikke den er imponerende, jeg mener bare den har et par gode aspekter. Vi prøver os af med en ung dansker der har gjort det godt på det sidste, og det er trods alt kun 2 millioner. Så nej ikke imponerende, men jeg er ganske positiv overfor den. Jeg synes der er forskel. Wink

Næh nej, lad os håbe erstatningerne for Ulle og Hutch bliver imponerende Opstemt

Og jeg kan sagtens se hvad du mener, men nu mente jeg, som du så ved nu, ikke at den var imponerende, bare spændende Opstemt
Kan vi også godt blive enige om den er, for i min bog kan han altså næsten kun overraske, mig ihvertfald Smiley Men lad ham da endelig gøre det, og som du siger, er det jo stadig kun 2 mio. så vi overlever nok, hvis han evt, skulle gå hen og floppe Smiley

Men lad os håbe at vores venlighed med at udleje ham til SE fra start, bliver belønnet med at vi må købe Sølvi, det kunne nemlig være en imponerende signing! Opstemt

hay que joder?

DeBuur
Manager

« Svar #12248: 12 Jun 2010, 10:54 »

Mon ikke indkøbet af Søren F skal ses som et signal på ændrede tider i FCK, nemlig hvor der satses på at finde talenter for menneske penge, satse på deres udvikling (han får jo spilletid i Superligaen) istedet for at hente en eller anden "2. rangsbrasser" fra en eller anden svensk liga klub... jeg tror ikke FCK bliver alene om denne strategi og for udviklingen af danske spillere så er det altså positivt  Thumbs Up

Om Søren F. er pengene værd aner jeg ikke, det må tiden jo vise.

YNWA

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12249: 12 Jun 2010, 11:12 »

Kan vi også godt blive enige om den er, for i min bog kan han altså næsten kun overraske, mig ihvertfald Smiley Men lad ham da endelig gøre det, og som du siger, er det jo stadig kun 2 mio. så vi overlever nok, hvis han evt, skulle gå hen og floppe Smiley

Men lad os håbe at vores venlighed med at udleje ham til SE fra start, bliver belønnet med at vi må købe Sølvi, det kunne nemlig være en imponerende signing! Opstemt

Thumbs Up

Den tanke har jeg også tænkt Opstemt Den islandske jernmand så jeg også gerne i klubben!

Mon ikke indkøbet af Søren F skal ses som et signal på ændrede tider i FCK, nemlig hvor der satses på at finde talenter for menneske penge, satse på deres udvikling (han får jo spilletid i Superligaen) istedet for at hente en eller anden "2. rangsbrasser" fra en eller anden svensk liga klub... jeg tror ikke FCK bliver alene om denne strategi og for udviklingen af danske spillere så er det altså positivt  Thumbs Up

Jep, FCK er begyndt at gå mere ned af talentvejen, blandt andet ved at starte akedemiet "School of excellence", og ved at hente spillere som Oviedo(godt nok ikke dansker), Zanka og nu Søren F. Det er da ganske positivt, men de skal krydres med et par store navne nu Wink

Don AA
Manager

« Svar #12250: 12 Jun 2010, 13:11 »

Det skader jo aldrig at man også tænker langsigtet, hvilket FCK er begyndt at gør mere, som Ghertesteas også beskriver med School of excellence, Oviedo og Zanka. Desuden så kommer vi først til at se Søren F i FCK til 2011, da han jo er udlejet til SønderjyskE hele næste sæson, at han så skal afløse Grønkjær nå han kommer tilbage, som nogle aviser skriver, har jeg meget svært ved at se. Men mon ikke man kommer til, at holde lidt ekstra øje med SønderjyskE kampe næste sæson  Wink

Vores spilletrøjer til næste sæson er i øvrigt blevet offenligt gjort i FCK Balls, jeg fik mit med posten i dag, og der er det vores udebanetrøje som er blevet ændret mest, hvor den stort set altid har været sort. I den nye er den blå farve kommet med så det bliver en tværstribet trøje i sort og blå. Synes der er blevet rigtigt flot, og der er store chancer for jeg køber min første udebanetrøje, frem for vores normale hjemmebanetrøje, som jeg har købt en del af gennem årene.   

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12251: 12 Jun 2010, 13:15 »

Det skader jo aldrig at man også tænker langsigtet, hvilket FCK er begyndt at gør mere, som Ghertesteas også beskriver med School of excellence, Oviedo og Zanka. Desuden så kommer vi først til at se Søren F i FCK til 2011, da han jo er udlejet til SønderjyskE hele næste sæson, at han så skal afløse Grønkjær nå han kommer tilbage, som nogle aviser skriver, har jeg meget svært ved at se. Men mon ikke man kommer til, at holde lidt ekstra øje med SønderjyskE kampe næste sæson  Wink

Vores spilletrøjer til næste sæson er i øvrigt blevet offenligt gjort i FCK Balls, jeg fik mit med posten i dag, og der er det vores udebanetrøje som er blevet ændret mest, hvor den stort set altid har været sort. I den nye er den blå farve kommet med så det bliver en tværstribet trøje i sort og blå. Synes der er blevet rigtigt flot, og der er store chancer for jeg køber min første udebanetrøje, frem for vores normale hjemmebanetrøje, som jeg har købt en del af gennem årene.   

Jep, de nye trøjer kom i dag. Jeg modtager godt nok ikke FCK Balls, men der er en inde på sidelinien.dk der har scannet billederne ind, så jeg har set dem, og også lige lavet dem i Photoshop sådan nogenlunde som de ser ud. Opstemt I vis dit grafik (kits).

Enged
Gæst

« Svar #12252: 12 Jun 2010, 13:59 »

Jeg kan godt lide vores udebanetrøje til her hjemme. Der er sgu noget retro over den! Men som Ghert skriver i kits-tråden, så er de europæiske trøjer jo til grin. Skuffet

Don AA
Manager

« Svar #12253: 14 Jun 2010, 20:27 »

Peter Sørensen blev i dag præsenteret som ny cheftræner i AGF, han har ellers tidligere været sat i forbindelse med os, da Ståle jo stopper efter denne sæson, men føler mig nu meget sikker på at vi får ny træner d. 1/1 2011, da det er det bedste tidspunkt at skifte træner på, i det der er en "dejlig" lang ferie, og dermed god tid til at lære holdet at kende og komme med sine indput.

Hvem skal så afløse Ståle? Jan Jönsson fra Stabæk synes jeg kunne være spændene, mener også han kontrakt udløber ved årsskiftet, så han kommer ikke til at koste noget. Han blev jo norsk mester med Stabæk i 2009, han skulle også have en fremadrette spillestil, hvilke jeg også synes vi så i kampene mod os i kval. til CL sidste år.
En andet bud kunne også være Allan Kuhn, synes han har gjort det godt specielt her til sidst i FCM, samt han korte periode i AAB, synes bestemt han kunne være spændene i FCK.

Der er sikkert mange andre muligheder, hvem ser i gerne som ny træner efter Ståle?

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #12254: 15 Jun 2010, 00:06 »

Jeg så gerne at vi fik Morten Wieghorst ind. han har en offensiv spillestil, og kommer godt nok fra BIF, men syntes at han har gjort det Fremragende i FCN, og kunne godt være et spændende navn, og så ville det heller ikke gøre mig noget, hvis han kunne tage Nicki Bille med sig Wink

hay que joder?

Sider: 1 ... 815 816 [817] 818 819 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010