Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:35:57
Broen13
Omklædning...
Hvad siger vi til det?
I går
kl. 22:04:57
DeBuur
Omklædning...
Forøg UI hastighed
I går
kl. 18:01:48
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 16:59:02
Fisken
Omklædning...
Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23
DeBuur
Omklædning...
Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43
Sirstaal
Blogs
Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18
JG v25
Omklædning...
Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere:
23172
0 Brugere, 638 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
csteff
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
803
804
[
805
]
806
807
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1993222 gange)
Don AA
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #12060:
10 Aug 2009, 18:18 »
Citat af: fc-hansen 10 Aug 2009, 17:13
og nej han bliver netop ikke en god spiller i CHL, da vi vil blive presset så langt tilbage på banen, at vi har brug for små, hurtige individer foran, til at udnytte mnodstanderens boldtab.
Eller en lang bold op som N'Doye som header bolden videre til Ailton eller Santin og bang småkage mål
(nok ikke så nemt som det lyder)
Som Mikkellas siger så kan man ikke bare forvente man komme ind på banen og score i kampens slutface, da der som regl går taktik i det. Et godt eks. på det er Ailton som er kommet ind mange gange i kampens slutface uden held, og bagefter er han blevet svinet til.
Lad os nu ikke male fanden på væggen, vi har 4 gode angriber som vi kan kombinerer, og så er det op til Ståle at finde den den rette kombination.
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
fc-hansen
Manager
«
Svar #12061:
10 Aug 2009, 22:08 »
Citat af: Don AA 10 Aug 2009, 18:18
Eller en lang bold op som N'Doye som header bolden videre til Ailton eller Santin og bang småkage mål
(nok ikke så nemt som det lyder)
Som Mikkellas siger så kan man ikke bare forvente man komme ind på banen og score i kampens slutface, da der som regl går taktik i det. Et godt eks. på det er Ailton som er kommet ind mange gange i kampens slutface uden held, og bagefter er han blevet svinet til.
Lad os nu ikke male fanden på væggen, vi har 4 gode angriber som vi kan kombinerer, og så er det op til Ståle at finde den den rette kombination.
Nej, men når han så får en chance som den han vælger at afslutte med hælen på, så skal man sku scorer, ellers så fortjener man ikke en plads i startopstillingen.
imo er den rette kombiantion stadig vores brassere. De kan begge noget ekstraordinært, og er utrolig stærke mand mand, samtidig med at deres fysik og hurtighed ikke er til at kimse af. og vigtigst af alt: De kan spille sammen!
de har et kanon godt blik for hinanden, og de skaber utrolig mange chancer, når det vel og mærke kører for dem. Vores imo to bedste kort fremm.
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
Don AA
Manager
«
Svar #12062:
11 Aug 2009, 17:14 »
Citat af: fc-hansen 10 Aug 2009, 22:08
Nej, men når han så får en chance som den han vælger at afslutte med hælen på, så skal man sku scorer, ellers så fortjener man ikke en plads i startopstillingen.
imo er den rette kombiantion stadig vores brassere. De kan begge noget ekstraordinært, og er utrolig stærke mand mand, samtidig med at deres fysik og hurtighed ikke er til at kimse af. og vigtigst af alt: De kan spille sammen!
de har et kanon godt blik for hinanden, og de skaber utrolig mange chancer, når det vel og mærke kører for dem. Vores imo to bedste kort fremm.
Ja han skulle have scoret på den chancen, og heldigvis kostet den afbrænder ikke de 3 point, men afbrænder ske i fodbold, stort ser hver weekend bliver der brændt kæmpe chancer rundt omkring i europa, hvor man bagefter sidder og tænke nej nej nej den kunne min invalide bedstemor have scoret på, det er selvfølgelig frustrerende at se på, især når det er ens eget hold der brænder sådan chancen, men sådan er charmen ved fodbold nu også engang.
Enig i at Santin og Ailton er 1.valg oppe foran, dog synes jeg også man skal tage hensyn til hvem man møde, jeg havde f.eks. gerne set N'Doye starte inde mod SønderjyskE, men Ståle valgte Santin og Ailton og vi vandt så svært at klage over vores startopstilling
pølleboben
Ynglingespiller
«
Svar #12063:
11 Aug 2009, 23:34 »
Citat af: Mikkellas 10 Aug 2009, 15:45
Forventer du, at han går ind og laver to mål på 18 minutter på et tidspunkt, hvor vi mere fokuserer på at holde dem fra at score, end vi selv går efter at score?
Jeg mener bare at vi måske godt efterhånden kunne se noget vindermentalitet og fighterhjerte fra ham. Det der med at han er kropsstærk og det er godt for FCK osv, ja ja det er da også blevet bedre, men han falder stadig som Nord på de værste dage..
Som der tidligere bliver nævnt virker det som om at N'doye har overtaget rollen fra Ailton som elendig indhopper og syndebuk, men når jeg tænker på "gamle" Ailton så mindes jeg at han prøvede det hele på den halve tid, hvor N'doye bare altid går ind og bliver usynlig.
Jeg sidder samtidig og tænker på om det er den nye Junior. Bliver udråbt som FCK's muskelmand i front, men kommer aldrig rigtig i omdrejninger eller får chancen for alvor, og ender med at blive marginalspiller for næste sommer at ryge til en eller anden 2. bundesliga klub...
andersfa123
Gæst
«
Svar #12064:
11 Aug 2009, 23:45 »
Han kæmper sgu da også så meget han kan, ihf det jeg har set af ham..
AFC
Manager
«
Svar #12065:
12 Aug 2009, 14:40 »
Citat af: pølleboben 11 Aug 2009, 23:34
Jeg mener bare at vi måske godt efterhånden kunne se noget vindermentalitet og fighterhjerte fra ham. Det der med at han er kropsstærk og det er godt for FCK osv, ja ja det er da også blevet bedre, men han falder stadig som Nord på de værste dage..
Som der tidligere bliver nævnt virker det som om at N'doye har overtaget rollen fra Ailton som elendig indhopper og syndebuk, men når jeg tænker på "gamle" Ailton så mindes jeg at han prøvede det hele på den halve tid,
hvor N'doye bare altid går ind og bliver usynlig.
Jeg sidder samtidig og tænker på om det er den nye Junior. Bliver udråbt som FCK's muskelmand i front, men kommer aldrig rigtig i omdrejninger eller får chancen for alvor, og ender med at blive marginalspiller for næste sommer at ryge til en eller anden 2. bundesliga klub...
Dame N'Doye går IKKE ind og er usynlig når han kommer ind. Jeg mindes at han altid har en målchance eller to hver gang han kommer ind. Han fungerer som en targetman synes jeg. Han får altid bolden i fødderne og hovedet og så er han jo kropsttærk og får tit noget godt ud af det, når det er han står med ryggen mod målet. Du kan ikke sidde og sige N'Doye kommer ind og bliver usynlig. Man er ikke usynlig, hvis man hele tiden er i fokus som han er når han kommer ind. Han løfter vores spil af en slags syntes jeg. Vi så mod OB i Odense i Maj, at vi kunne ikke rigtig få spillet til at fungere med 15 minutter igen og så kommer han ind og vi får løftet spillet. Så han er ikke usynlig.
AFC
Manager
«
Svar #12066:
13 Aug 2009, 18:41 »
http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=9482
Nathan Coe skifter til Randers FC. Jeg ville ellers gerne have set ham som et fremtidstalent, men på den anden side set, så ville han alligevel heller ikke haft en chance imod Christiansen og Wiland, eller jo måske hvis Jesper røg, men det er for sent nu. Jeg ønsker Coe held og lykke i Randers, selvom han måske ikke får spilletid pga en Kevin Stuhr Ellegaard der dog har skuffet i starten af sæsonen her. Det bliver godt at se noget til Coe igen, hvis han kommer til at spille.
plutonium
Manager
«
Svar #12067:
13 Aug 2009, 18:46 »
Jeg så ham på ingen måde som et talent. 25 år gammel er det heller ikke et passende prædikat. Han var i mine øjne vores direkte back-up for JC, og jeg er rigtig ked af at vi har mistet ham. Han var en god keeper, som jeg havde store forventninger til som JC's afløser. Hvad vi købte Wiland for forstår jeg stadig ikke.
Men det er der ikke noget at gøre ved. Jeg ønsker ham alt mulig held og lykke! Det fortjener han!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
- MESSI -
Gæst
«
Svar #12068:
13 Aug 2009, 18:54 »
Han har vist ikke været et talent de sidste 5 år, men ærgeligt vi mister ham. Syntes én topklub som vores bør have mindst 3 kvalificeret målmænd, i tilfælde af skader osv. Hvis vi skal gøre os gældende i europa, er det nødvendigt med en bred og stærk trup. Et tab for holdets bredde, men helt sikkert et kæmpe plus for stor satsende Randers FC, der nok også har indset at de ikke er i stand til at holde på KSE for altid.
Jeg ønsker ham alt held og lykke i sin nye klub, og glæder mig til at vores angribere skal stå over for ham om én til to sæsoner.
Don AA
Manager
«
Svar #12069:
13 Aug 2009, 20:18 »
Kommer ikke som den helt store overraskelse, at Coe skifter til Randers, da de har været ude og sige de blandt andet jagter en målmand. Synes også det er rigtigt for ham at skifte klub, han har været reservemålmand stort set hele hans karriere, da han er 25 år, han er dermed brug for at spille noget mere for at udvikle sig, om han komme til det i Randers må tiden vise, Kevin Stuhr har ikke fået den bedste start, så chancen for at Coe får chancen er bestemt til stede.
Han var en god målmand at have i klubben, men vi er god besat med Jesper og Johan, så ser det ikke som et tab, men vil alligevel ønske ham alt mulig held og lykke i Randers.
Don AA
Manager
«
Svar #12070:
14 Aug 2009, 17:46 »
Så er det i morgen der er "topkamp" i Parken mod AGF
, men der er jo også kun spillet 4 kampe, så man skal nok ikke ligge så meget i ordet topkamp. AGF har fået en god start på sæson, især en Jakob Poulsen er i stor form for tiden, AGF har måske været lidt heldig til tider, men det er de nok ligeglad med. Vi har fået en ok start på sæsonen, men det var jo det samme sidste sæson, hvor vi på nuværende tidspunkt kun havde et point mere, og det hele endte jo meget godt til sidst
Vi har statistiken med os i mogen
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/fc_koebenhavn/article1205994.ece
men statistikker holder jo ikke evigt, men lad os da håbe vores statistik mod AGF ser endnu bedre ud, efter kampen på lørdag.
Truppen ser sådan:
1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N'Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
25. Mathias Zanka Jørgensen
27. Thomas Delaney
- MESSI -
Gæst
«
Svar #12071:
15 Aug 2009, 11:32 »
http://www.bold.dk/nyt/Staale-starter-med-17-aarig
Så ser det endelig ud til at Ståle bruger Delaney. Som jeg tidligere har skrevet, håbede jeg han ville gøre mere brug af de unge talenter, og nu ser det endelig sådan ud.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #12072:
15 Aug 2009, 17:49 »
Øv øv øv hvor er det bare en elendig omgang fodbold! Igen kommer vi bagud, ligesom alle vores andre superligakampe, med undtagelse af SønderjyskE-kampen! Jeg ser ikke nogen vilje, sult eller kreativitet! Der er sket nøjagtig det jeg frygtede, og som jeg også skrev herinde tidligere på sæsonen, nemlig det med nye spillere. Det at holde på stammen er det dummeste vi kunne gøre, de har vundet deres, og der er ingen sult. Nej, lidt nyt blod ind giver nye kvaliteter og ny sult. De andre hold kender os nu, og vi kommer ikke frem til meget. Brasserduoen fungerer slet ikke, de mister bolden konstant, og skaber ikke meget. De er læst.
Midtbanen er også helt forkert i dag. Stakkels Delaney egentlig, at han bliver sat ind i denne kamp. Nej det er en topkamp, og der skal vi bruge mere etablerede spillere! Og hvornår fatter Ståle at Atiba IKKE skal spille på kanten!? Øv der er mange frustrationer i dag, hvor jeg på intet tidspunkt havde fornemmelsen af at vi kunne score.
Jeg synes vores spil minder om 2007/08 sæsonen, utroligt uinspireret. Det var også efter en sæson der den gang blev betegnet som den bedste i klubbens historie, og det samme er der tegn på her, en skidt sæson efter en kongesæson. Kampen mindede mig om Panathinaikos-kampen hvor vi tabte 0-1 også, vi kommer bagud, og så skaber vi intet. I den kamp var det også utroligt fantasiløst. Jeg forlanger nye spillere!
Don AA
Manager
«
Svar #12073:
15 Aug 2009, 19:19 »
Puha man sidder med en lorte fornemmelse her efter kampe, synes ellers Santin og Ailton gør det godt i 1.halvleg hvor de sætte AGFs forsvar under pres, men vi får ikke skabt de helt store chancer, dog har vi da 3 kampe chancer hcor Atiba og Santin x2 skal scorer, synes vi havde fortjent mindst 1-1, men sådan gik det ikke og synes det er lidt bekymrende at vi har smidt så mange dumme point her i starten.
Er delvis enig med dig Ghertesteas, men hensyn til nye spillere, CV har engang sagt forandring fryder, og det er jeg da enig i, men mener også vi har et par "nye" spillere som vi ikke helt har fået chancer for at se ordenligt endnu, her taler jeg om Larsson, Vingaard og N'Doye.
Hvis vi skal ud og have en ny spiller, så kunne det f.eks. være i stedet for Sionko, som jeg undre mig over slet ikke var med i dag, eller i SønderjyskE for den sag skyld. Synes det virker som Ståle ikke tror på ham mere, og et salg af ham og indkøb af en erstatning vil jeg gerne se.
AFC
Manager
«
Svar #12074:
15 Aug 2009, 21:57 »
Hvor er det jammerligt,skuffende, skandaløst, ringe alt i alt direkte dårligt vi taber idag. Vi har set det gang på gang også sidste sæson, vi kan sgu ikke omsætte vores kæmpe store chancer til mål. Hvor er det jammerligt at se på. Jeg synes vores spil kører fint i perioder af 2. halvleg, men i 1. halvleg gik det sgu ad helvede til. Jeg synes virkelig vi præsterer dårligt. Vores brassere i front, begynder snart ikke at være noget værd. De er gennemskuet ved hver eneste træk de vil have og de er generelt begyndt at falde i niveau og skarphed endda på det seneste. At Santin ikke kan score på den sidste chance, er for ringe. Det samme med Hutchinsons chance. Sådan en skal altså sidde der og så er jeg ligeglad med hvem det er der har chancen, for den skal ind! Vi kender jo Hutchinson. Han er ikke en offensiv spiller, han er åbenbart defensivt og der gør han det også super godt ved at læse spillet godt osv, men når han kommer i offensiven, hjælper det intet. Han fungerer IKKE på venstrekanten, for den tilhører Jesper Grønkjær. Der sker INTET ude på den plads, når Grønkjær ikke er inde.
Spillet kom meget mere fremad i det Jesper Grønkjær kom ind, men igen chancerne er for store og vi brænder dem. Kom nu med den træfsikkerhed!
Men jeg tror snart jeg kender grunden til vores nedadgående form. Jeg tror det har noget at gøre med at de forskellige hold har mistimet sin form op til starten af sæsonen og der er vi uheldigvis blevet ramt. Vi ser AGF som et eksempel nu og det er ikke fordi jeg er en dårlig taber, men vi har før set hold som AGF, OB osv toppe i starten, men når der så går et stykke tid, går de ned og de mister hurtigt formen. Derved tror jeg af AGF har timet deres form til at være fuldt op gående i starten her og så spille forsigtigt til sidst, mens vi har timet den helt hen i vejret ved at ligge stille og roligt ud og så gemme det hele til aller sidst. Ligesom de foregående sæsoner faktisk.
Sider:
1
...
803
804
[
805
]
806
807
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »