Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 12:41:54
ydersog
Omklædning...
Hvad siger vi til det?
I dag
kl. 08:19:13
Broen13
Omklædning...
Forøg UI hastighed
I dag
kl. 08:14:11
Christoffer
Blogs
Minimalistic 2020
I går
kl. 19:31:16
Broen13
Omklædning...
Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23
DeBuur
Omklædning...
Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43
Sirstaal
Blogs
Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18
JG v25
Omklædning...
Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere:
23172
0 Brugere, 595 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
csteff
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
793
794
[
795
]
796
797
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1992929 gange)
Don AA
Manager
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #11910:
31 Jul 2009, 20:16 »
Citat af: tturbo1 31 Jul 2009, 20:04
http://www.bold.dk/nyt/Groenkjaer-misser-Silkeborg
Han bliver vel sparet mod en formodet svagere modstander tror du ikke???
Lige præcis, det samme med Antonsson, som så nu til at være lidt småskadet under kampen mod Stabæk. Så mon ikke det bliver Vingaard som starter istedet for Grønkjær, og så bliver det et midterforsvar med Larsson sammen med enten Zanka eller Laursen.
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
Mikkellas
Gæst
«
Svar #11911:
31 Jul 2009, 21:02 »
Citat af: AFC 31 Jul 2009, 19:58
Nogen der ved hvorfor Jesper Grønkjær ikke er med?
Nu var jeg også inde at se kampen mod Stabæk, og der havde Grønkjær også en stor ispose om sit knæ, og så har han jo også tidligere sagt, at han ikke vil kunne spille alle kampe, og så er det jo bedre at undvære ham mod Silkeborg, end det er mod Stabæk.
AFC
Manager
«
Svar #11912:
31 Jul 2009, 22:18 »
Så lad os håbe Vingaard får noget spilletid hvor han forhåbenligt han holde sit gode niveau på det seneste. Jeg tror kampen er den rette for ham til at gå ind i banen og sende nogen kvalitetsskud afsted mod mål.
fc-hansen
Manager
«
Svar #11913:
01 Aug 2009, 12:46 »
Mit bud på en startopstilling:
JC
Pospech-Larsson-Zanka-Wendt
Kvist-Hutch-Hjalte-Vingaard
Ailton-Santin
mit bud. Jeg er meget usikker på Ailton, men hvad jeg har hørt, skulle hans, knap så imponerende præstationer, skyldes en lidt for dårlig form, så mon ikke han lader ham spille, og Nord igen må tage plads på bænken
resultat: 4-0
2x Santin
1x Ailton
1x Nordstrand
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
- MESSI -
Gæst
«
Svar #11914:
01 Aug 2009, 13:09 »
Jeg har ikke tidligere været en del af dette forum, men det vil jeg ændre på nu.
Jeg må indrømme at jeg ikke har læst alle 795 sider igennem, ved godt det er for dårligt, så hvis jeg nævner noget der på forhånd er debatteret så må I lige bære over med mig.
Jeg undrer mig lidt over at FCK på nuværende tildspunkt ikke har forstærket sig til den nye sæson, og er lidt nysgerrig efter at vide om der går eventuelle rygter om spillere de skulle være interesseret i, eller om det er et signal om at yngre spillere mere og mere vil få chancen?
Så bl.a. kampen mod Mogren, ved godt de er dårlige, men der gjorde det højt profilerede talent Thomas Delaney en mere en godkendt indsats, og hans spillestil mindede mig egentlig lidt om en ung Christian Poulsen. Spiller simpelt, overvejet og med meget præcise afleveringer. Han var i mine, og mange andres øjne, den helt store spiller i returopgøret. Jeg håber at Ståle vil bruge ham så meget som det tillader i den nye sæson, så han som Zanka, kan bide sig fast og ikke som Laudrup føle sig overset.
Vi er vel alle enige om at FC København er Danmarks bedste klub. Deres økonomi skulle eftersigende stadig være den bedste, trods den finasielle krise, så der er råd til at købe. Men hvis de er lidt trængte på det økonomiske, hvorfor så ikke satse på at købe de største talenter i Danmark? Det vil forstærke holdet i fremtiden, og økonomien på sigt hvis de kan leve op til deres potentiale. Jeg så gerne at de ville få større fokus på dette, og hentede eksempelvis Brian Nielsen og Boilesen (Boysen - kan ikke huske navnet) fra AB.
Den generelle styrke og bredde i truppen gør at klubben sagtens kan eksperimentere mere med deres talenter. Talenteren vil være omgivet af spillere der kan rette eventuelle fejl og rydde op hvis nødvendigt. De er alle boldsikre og løbevillige, så der vil altid være én eller flere at aflevere til (eksemplet her er myndet på Delaney, men det er min generelle opfattelse af holdet).
Lad os håbe på et lige så succesfuldt år som det sidste, dog gerne med lidt CL også.
God lørdag til alle tilhængere af FCK.
-MESSI-
AFC
Manager
«
Svar #11915:
01 Aug 2009, 13:23 »
Jeg tror på denne opstilling idag:
JC
Pospech Larsson Zanka Wendt
Kvist Hutch Hjalte Vingaard
Santin Ailton
Som FC-H siger, så har Ailton's seneste præstationer været knap så imponerende og det kan skyldes en dårlig form, men jeg tror stadigvæk på han starter inde idag igen. Nordstrand skal ikke starte inde - han skal starte ude og så komme ind. Eks. Vi så i Odense den dag hvor vi tabte 3-2. Hvis I log mærke til hvor meget Nordstrand dæmpede vores spil med en latterlig dribling eller en latterlig beslutning, så fik han altså dæmpet vores opsspil en smule hver gang han fik bolden og jeg tror det var derfor vi ikke fik sendt nogen flotte skud afsted eller fik spillet os igennem det ellers stærke OB-forsvar. Så er det bedre at sætte ham ind, for han scorer jo i hver kamp næsten. I Mogren kampene scorede han, den vigtige sejr over OB hjemme og alt i alt dukker han frem på de mest mærkelige steder og scorer også i hver kamp han kommer ind. Så det er bedst at lade ham komme ind.
Citat af: - MESSI - 01 Aug 2009, 13:09
Jeg har ikke tidligere været en del af dette forum, men det vil jeg ændre på nu.
Jeg må indrømme at jeg ikke har læst alle 795 sider igennem, ved godt det er for dårligt, så hvis jeg nævner noget der på forhånd er debatteret så må I lige bære over med mig.
Jeg undrer mig lidt over at FCK på nuværende tildspunkt ikke har forstærket sig til den nye sæson, og er lidt nysgerrig efter at vide om der går eventuelle rygter om spillere de skulle være interesseret i, eller om det er et signal om at yngre spillere mere og mere vil få chancen?
Så bl.a. kampen mod Mogren, ved godt de er dårlige, men der gjorde det højt profilerede talent Thomas Delaney en mere en godkendt indsats, og hans spillestil mindede mig egentlig lidt om en ung Christian Poulsen. Spiller simpelt, overvejet og med meget præcise afleveringer. Han var i mine, og mange andres øjne, den helt store spiller i returopgøret. Jeg håber at Ståle vil bruge ham så meget som det tillader i den nye sæson, så han som Zanka, kan bide sig fast og ikke som Laudrup føle sig overset.
Vi er vel alle enige om at FC København er Danmarks bedste klub. Deres økonomi skulle eftersigende stadig være den bedste, trods den finasielle krise, så der er råd til at købe. Men hvis de er lidt trængte på det økonomiske, hvorfor så ikke satse på at købe de største talenter i Danmark? Det vil forstærke holdet i fremtiden, og økonomien på sigt hvis de kan leve op til deres potentiale. Jeg så gerne at de ville få større fokus på dette, og hentede eksempelvis Brian Nielsen og Boilesen (Boysen - kan ikke huske navnet) fra AB.
Den generelle styrke og bredde i truppen gør at klubben sagtens kan eksperimentere mere med deres talenter. Talenteren vil være omgivet af spillere der kan rette eventuelle fejl og rydde op hvis nødvendigt. De er alle boldsikre og løbevillige, så der vil altid være én eller flere at aflevere til (eksemplet her er myndet på Delaney, men det er min generelle opfattelse af holdet).
Lad os håbe på et lige så succesfuldt år som det sidste, dog gerne med lidt CL også.
God lørdag til alle tilhængere af FCK.
-MESSI-
Jeg vil også mene vi skal forstærke os med en god stærk centerforsvar til Champions League ihvf. Vi har allerede en stærk Mikael Antonsson eller Peter Larsson, men i Champions League kommer der sgu andre boller på suppen og vi er derfor nødsaget til at hente en centerforsvar. Ulrik har jo nok spillet sin sidste kamp i FCK, da Zanka, Antonsson og Larsson er stærkere og derfor får vi et lille problem hvis enten Larsson eller Antonsson bliver skadet. Så har vi Zanka at kunne sætte ind, ja, men så heller hente en stærkere centerforsvarer end ham. Zanka er god på hovedet også hurtig, men jeg tror styrken kommer til at få en vigtigere faktor i Champions League.
- MESSI -
Gæst
«
Svar #11916:
01 Aug 2009, 13:34 »
Kunne ikke være mere enig.
Også derfor jeg var nysgerrig efter at vide om der går andre rygter, end dem man kan læse på de gængse hjemmesider?
Ved der har været snak om en svensk center-forsvar. Men hvorfor ikke forsøge at hente én spiller som Michael Jakobsen i AaB? Han er I mine øjne en af de bedste danske forsvarer i den hjemlige liga, og han kan både spille centralt og på kanten. Jeg syntes ikke at NJ har klasse til at true OW, og kan vel kun bruges i pokal kampene. Han har altid haft en stor stjerne i min bog NJ, men vi må være realistiske og indse at alderen vist viser sine tegn.
AFC
Manager
«
Svar #11917:
01 Aug 2009, 13:39 »
Vi havde også kig på forskellige spillere som Rasmus Bengtsson, Matias Bjärsmyr, Patrick Mtiliga og Emil Johansson til både centerforsvaret og venstrebacken, men vi fik ikke rigtig noget ud af det. Jeg tror gerne Michael Jakobsen vil til FCK, men det bliver også på vilkår af, at han får en startplads og det tror jeg ikke bare lige han får med det samme. Michael Jakobsen fungerer jo også som venstreback, men der er Oscar Wendt altså stærkere vil jeg mene og jeg tror ikke Jakobsen vil sidde som reserve på den plads af. Så jeg tror ikke han vil få en startplads lige sådan i FCK. Det kommer jo også helt an på prisen.
- MESSI -
Gæst
«
Svar #11918:
01 Aug 2009, 13:44 »
Prisen er vel det mest afgørende. Wendt er vel nok den bedste på sin position i ligaen, skarpt forfuldt af Jakobsen. Men mon ikke Wendt ryger allerede til januar eller om et år. Så stiger prisen på MJ, så man kunne af flere grunde vælge allerede at hente ham nu.
Han ville måske sidde på bænken nogle kampe, men han ville lære miljøet at kende i klubben, og når så OW bliver skudt af, ville han være mere end klar til at tage over. Men lad os se tiden an, det ville bare i mine øjne, være nu vi skulle hente ham.
Hvad siger du til mit forslag ang. at benytte og satse mere på talent udviklingen?
AFC
Manager
«
Svar #11919:
01 Aug 2009, 13:46 »
Altså bruge vores spillere som Jacob Albrecthsen, Zanka, Thomas Delaney osv?
- MESSI -
Gæst
«
Svar #11920:
01 Aug 2009, 13:55 »
Ja, satse mere på de yngre spillere, og have mere fokus på at hente de bedste talenter vi kan få.
Det kan godt irritere mig at det altid er vores største konkurrenter der har eftertragtet talenter, mens vi i FCK sjældent har helt unge spillere der har talentet. Jeg tror bare det ville gavne hele klubben hvis man gjorde vejen til 1.holdet mere attraktiv. Hvis vi kigger på FC midtjylland, så er der vel de bedste til at udvikle talenter pt. Hvorfor kan man i FCK ikke det? Hvad er det dem fra heden kan tilbyde, som dem fra byen ikke kan? Ved godt vi har vores såkaldte "fodbold-klasse". Men det varer stadig et par år, inden vi kan se effekten af dette.
Måske jeg skeler for meget til mine yndling klubber i udlandet (Barcelona - Arsenal), men der er de bedste spillere på holdet, dem de selv har fostret. Det vil gavne sportsligt som økonomisk hvis vi kunne bruge vores egne, i stedet for at købe altid.
coli1104
Reserveholdsspiller
«
Svar #11921:
01 Aug 2009, 14:34 »
Er skidesur over jeg ikke kan se FCK - SIlkeborg på mit Fjernsyn
Men tager over til min Far om lidt, han har Canal 9 hHaha
SkovGaards
Landsholdsspiller
«
Svar #11922:
01 Aug 2009, 14:41 »
Citat af: - MESSI - 01 Aug 2009, 13:55
Ja, satse mere på de yngre spillere, og have mere fokus på at hente de bedste talenter vi kan få.
Det kan godt irritere mig at det altid er vores største konkurrenter der har eftertragtet talenter, mens vi i FCK sjældent har helt unge spillere der har talentet. Jeg tror bare det ville gavne hele klubben hvis man gjorde vejen til 1.holdet mere attraktiv. Hvis vi kigger på FC midtjylland, så er der vel de bedste til at udvikle talenter pt. Hvorfor kan man i FCK ikke det? Hvad er det dem fra heden kan tilbyde, som dem fra byen ikke kan? Ved godt vi har vores såkaldte "fodbold-klasse". Men det varer stadig et par år, inden vi kan se effekten af dette.
Måske jeg skeler for meget til mine yndling klubber i udlandet (Barcelona - Arsenal), men der er de bedste spillere på holdet, dem de selv har fostret. Det vil gavne sportsligt som økonomisk hvis vi kunne bruge vores egne, i stedet for at købe altid.
Det jo ret simpelt, vores hold er simpelthen for stærkt besat på alle pladser til vi kan bruge spillere som delaney og özdogan fast, selvom det måske er to spillere der ville spille fast for flere hold i sas ligaen:)
- MESSI -
Gæst
«
Svar #11923:
01 Aug 2009, 15:05 »
Jeg nævner ikke at de skal have en fast plads. Men til gengæld at de burde få flere chancer, så klubben kan udvikle sig. Bare se på Zanka, han er vist det bedste eksempel man kan få på dette. Han var forholdsvis ukendt, og nu er han 3 valg i forsvaret.
Hvis man kigger rundt omkring i europa, så er mange af de bedste spiller rundt omkring, dem som klubben selv har "uddannet".
AFC
Manager
«
Svar #11924:
01 Aug 2009, 15:23 »
Altså vi udviklede eller har udviklet Zanka jo. Han er jo blevet en solid stærk forsvarsspiller med en god hurtighed og en ok fysik. Men jeg synes også det er simpelt. Vores hold er simpelthen for stærkt besat på alle pladser til vi kan bruge spillere såsom Delaney og Özdogan fast, selvom det måske er to spillere der ville spille fast for flere hold i Sas ligaen.
Men lige pt synes jeg ikke det er nødvendigt at prøve at udvikle flere talenter lige nu. Vi er på vej ind i Champions League og der skal vi bruge solide stærke spillere, ikke talenter, fordi råstyrke er noget af en vigtig del i Champions League. Spillere med niveau som Michael Gravgaard skal vi bruge i Champions League. Larsson har lidt af det. Hovedspilsstyrke og god kropsstyrke. Det samme med Antonsson. Antonsson er dog en svagere header, end Larsson, men Antonsson har været vores solide forsvarsspiller igennem Europa sidste sæson og er det vel stadig i ligaen..
Sider:
1
...
793
794
[
795
]
796
797
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2026
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »