|
Bimmand
Gæst
|
|
Hvad håber i at kampen bliver i morgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MagnusChristiansen
|
|
Det er fandme for dårligt... Hvis bare YouSee kunne tage sig sammen, så ville hele problemet jo være løst?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Hvad håber i at kampen bliver i morgen  Bare vi vinder så er jeg ligegald  Men skal jeg komme med et bud på et resultat, så tror jeg vi vinder 3-1
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Jeg tror at vi vinder 3-0 på mål af TK, Nord og Damen
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hm jeg tror FCK vinder 2-0 Ailton laver en og Nordstrand laver den anden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Vi plejer at starte svingende, så jeg tror på en 1-0 sejr. Jeg tror at Ailton scorer målet, da han vil være opsat på, at bevise han kan holde sit niveau fra sidste sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Hvad håber i at kampen bliver i morgen  Jeg håber vi vinder 600-0, men tror som de andre på en smal sejr. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Jeg tror mest på en 2-0-sejr lige nu med Ailton og Damen i rollerne som målscorere. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TBM_DK
|
|
I kan være ganske rolige - indtilvidere er det "kun" de første 4 fck kampe som kanal9 sender 
|
|
|
|
|
|
De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hehe jaa du kan ik se det fra september måned endnu da programmet ikke er fastlagt så langt endnu .. Så nej vi ka ik være så rolige ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TBM_DK
|
|
Men i har ganske ret - det er rent ud sagt noget Lort! Jeg ville gerne have muligheden for at se dem hver gang og når man som jeg bor på Bornholm, så er det sgu lidt af en udskrivning/dagsrejse at skulle tage i Parken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
True dat men det er virkeligt noget lort .. Hjemmekampene er jeg ligeglad med da jeg er i Parken og se dem .. Men udekampene vil jeg gerne ha på tv2sport eller tv3+ .. I hvert fald indtil man en dag selv får Canal9.. Føler tilgengæld med dig for som du siger det er virkeligt svært for dig at komme ind på stadion og se FCK.. Eller det bliver dyrt + tidskrævende..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TBM_DK
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkellas
Gæst
|
|
Canal 9 har andetvalg hver uge til SAS Liga-kampene, så de kan jo næsten altid vælge FCK's kampe, da 3+ nok kun vælger dem, hvis de møder OB, FCM, AaB og BIF og måske andre kampe, men der er jo så mange interessante opgør efterhånden, så Canal 9 jo også næsten altid kan få FCK.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|