home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:46:24 Fisken Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I dag kl. 13:32:54 Broen13 Omklædning... Fryser fast
I går kl. 12:34:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 08:50:16 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
22 Okt 2025, 20:38 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23171
  5 Brugere, 681 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 773 774 [775] 776 777 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1990340 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11610: 17 Jul 2009, 19:41 »

Jaa det er de færreste der har den skide kanal..
Eneste positive for os med Kabel-tv er at Canal Digital stadig forhandler med Yousee omkring at indkludere kanalen i den store pakke.. Den pakke vi har herhjemme ihf og HVIS det sker bliver jeg jublende lykkelig for så ka jeg også se PL Opstemt hehe

Indtil da er det NOGET LORT med den kanal og at jeg ikke ka se alle FCK's ude kampe længere !!!

Altid FCK
Manager

« Svar #11611: 17 Jul 2009, 19:44 »

Eneste positive for os med Kabel-tv er at Canal Digital stadig forhandler med Yousee omkring at indkludere kanalen i den store pakke.. Den pakke vi har herhjemme ihf og HVIS det sker bliver jeg jublende lykkelig for så ka jeg også se PL Opstemt hehe

Indtil da er det NOGET LORT med den kanal og at jeg ikke ka se alle FCK's ude kampe længere !!!

Så ville jeg danse salsa selvom jeg ikke kan Grin ej det ville helt seriøst være skønt

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Don AA
Manager

« Svar #11612: 17 Jul 2009, 19:46 »

Den kommer heller ikke hos yousee http://yousee.dk/privat/nyheder/publish.php?id=21791, havde jeg håbe da de gamle har det, men nej  Skuffet

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Altid FCK
Manager

« Svar #11613: 17 Jul 2009, 19:48 »

Nej æv æv æv ticked off

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #11614: 17 Jul 2009, 19:54 »

Neeeej Skuffet! Det skete bare ikke, vi har også den store pakke hos YouSee, og ville så inderligt gerne have Canal 9. Den kanal lyder som noget af det fedeste længe. Jeg snakkede med én fra deres kundeservice tidligere på dagen, og hun sagde og at man skulle til Canal Digital for at få den. Nu overvejer vi kraftigt at skifte til Canal Digital. Det ville være SÅ fedt at kunne se Canal 9. Jeg ville være så ulykkelig, hvis jeg ikke kunne se fck-kampe. Skuffet

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11615: 17 Jul 2009, 19:56 »

Den kommer heller ikke hos yousee http://yousee.dk/privat/nyheder/publish.php?id=21791, havde jeg håbe da de gamle har det, men nej  Skuffet

HVAD FANDEN en prisstigning på 23 kr. pr. månden vil ikke byde vore kunder.. Øøøh det er KUN 23 KR.. Kom ind i kampen din fede abe (vicedirektøren for yousee)... Uuuuh man ku dræbe dem.. Det ville betyde det sku skubbe en anden kanal ud.. SKUB ARD ud af pakken hva fanden ka vi danskere bruge en tysk kanal til.. Fatter alligevel ik hva de siger Peace hehe og der kommer vist nok heller aldrig noget godt på hvis det var.. Altså kom ind i kampen .. Man kan ALDRIG få for mange fodboldkanaler Wink

I det mindste ku de da udbyde den for dem der gerne vil ha den så man ka bestille den til hver enkelt husstand hvis det er det man vil..

Altid FCK
Manager

« Svar #11616: 17 Jul 2009, 19:58 »

HVAD FANDEN en prisstigning på 23 kr. pr. månden vil ikke byde vore kunder.. Øøøh det er KUN 23 KR.. Kom ind i kampen din fede abe (vicedirektøren for yousee)... Uuuuh man ku dræbe dem.. Det ville betyde det sku skubbe en anden kanal ud.. SKUB ARD ud af pakken hva fanden ka vi danskere bruge en tysk kanal til.. Fatter alligevel ik hva de siger Peace hehe og der kommer vist nok heller aldrig noget godt på hvis det var.. Altså kom ind i kampen .. Man kan ALDRIG få for mange fodboldkanaler Wink

I det mindste ku de da udbyde den for dem der gerne vil ha den så man ka bestille den til hver enkelt husstand hvis det er det man vil..

ENIG!!! ticked off Eller også bytte den ud med Kanal 4

Andreas93
Gæst

« Svar #11617: 17 Jul 2009, 19:59 »

Det er så fucking nedern at jeg ikke kan tage Canal 9  ticked off

Kanalen lyder sindsygt fed og jeg håber inderligt at Yousee tager sig sammen og for købt kanalen.

Hvis man har Canal Digital, kan man så tage tv3 og 3+ ?

Don AA
Manager

« Svar #11618: 17 Jul 2009, 19:59 »

Neeeej Skuffet! Det skete bare ikke, vi har også den store pakke hos YouSee, og ville så inderligt gerne have Canal 9. Den kanal lyder som noget af det fedeste længe. Jeg snakkede med én fra deres kundeservice tidligere på dagen, og hun sagde og at man skulle til Canal Digital for at få den. Nu overvejer vi kraftigt at skifte til Canal Digital. Det ville være SÅ fedt at kunne se Canal 9. Jeg ville være så ulykkelig, hvis jeg ikke kunne se fck-kampe. Skuffet
Ja sådan noget er sku ikke til at holde til, kan ikke huske hvornår, jeg sidst gik glip af en FCK kamp, og så bliver vores 4 første kampe selvfølgelig sendt derpå jubii (ironi er anvendt)

Altid FCK
Manager

« Svar #11619: 17 Jul 2009, 20:01 »

Ja sådan noget er sku ikke til at holde til, kan ikke huske hvornår, jeg sidst gik glip af en FCK kamp, og så bliver vores 4 første kampe selvfølgelig sendt derpå jubii (ironi er anvendt)

Virkelig Huh Grin

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11620: 17 Jul 2009, 20:02 »

Det er så fucking nedern at jeg ikke kan tage Canal 9  ticked off

Kanalen lyder sindsygt fed og jeg håber inderligt at Yousee tager sig sammen og for købt kanalen.

Hvis man har Canal Digital, kan man så tage tv3 og 3+ ?

Nej så ska du også ha Viasat Smiley
Det er derfor det er så fucking TRICKY ... Canal Digital og Viasat er store konkurrenter..

Don AA
Manager

« Svar #11621: 17 Jul 2009, 20:10 »

Nå kan se at man kan købe kampen via canal 9, så man kan se den på nette til den nette pris af 79 kr.

Andreas93
Gæst

« Svar #11622: 17 Jul 2009, 20:11 »

Nej så ska du også ha Viasat Smiley
Det er derfor det er så fucking TRICKY ... Canal Digital og Viasat er store konkurrenter..

Arrrrrrrrgggggghhhh hhhhh hvorfor kan man ikke bare selv bestemme sine kanaler  Opstemt

Men jeg HÅBER at Yousee tager sig sammen og for skaffet Canal 9  Wink

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #11623: 17 Jul 2009, 20:14 »

Ja, det ville være SÅ godt at få Canal 9 på YouSee. Men skal lige være helt med... Hvis man både vil have TV3(+) og Canal 9, skal man så både have Canal Digital og Viasat?

Altid FCK
Manager

« Svar #11624: 17 Jul 2009, 20:15 »

Ja, det ville være SÅ godt at få Canal 9 på YouSee. Men skal lige være helt med... Hvis man både vil have TV3(+) og Canal 9, skal man så både have Canal Digital og Viasat?

Ja det tror jeg godt, det bliver bare meget dyrt Wink

Sider: 1 ... 773 774 [775] 776 777 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010