home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:13:17 minimee1 Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I dag kl. 12:34:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 08:50:16 Broen13 Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I går kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  7 Brugere, 859 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 767 768 [769] 770 771 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1990076 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11520: 08 Jul 2009, 22:53 »

Jeg husker ihvertfald at hele PARKEN jublede højlydt ved 0-5 målet. Tunge

Don AA
Manager

« Svar #11521: 08 Jul 2009, 22:59 »

Har ingen ide om, hvad i 2 snakker om, tak til alderdommen  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #11522: 08 Jul 2009, 23:12 »

Enig med Donnen!

Mindes ikke en sådan dag, og hvis I har jeres liv kært, så gør I det heller ikke Djævel Cool

Sådanne minder kan give ar på sjælen der gør, at I 40 år gamle bryder sammen hos psykologen Grin

(alt i dette indlæger er naturligvis 0 % alvor, hvis nogen derude skulle blive fortørnede over livstrusler crazy)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Altid FCK
Manager

« Svar #11523: 08 Jul 2009, 23:16 »

Enig med Donnen!

Mindes ikke en sådan dag, og hvis I har jeres liv kært, så gør I det heller ikke Djævel Cool

Sådanne minder kan give ar på sjælen der gør, at I 40 år gamle bryder sammen hos psykologen Grin

(alt i dette indlæger er naturligvis 0 % alvor, hvis nogen derude skulle blive fortørnede over livstrusler crazy)

Puha var lige nervøs Shockeret

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

plutonium
Manager

« Svar #11524: 08 Jul 2009, 23:19 »

Puha var lige nervøs Shockeret

Grin

Kan jeg sgu godt forstå Wink Ham Pluto er jo kendt for sine voldsomme angreb på andre mennesker! Det rolige gemyt er blot en facade Djævel

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #11525: 09 Jul 2009, 00:14 »

Jeg mener faktisk at FCK-holdet, har fået så meget mere stjernepotentiale, at et nederlag som Gorica ikke bliver set i mange år frem. Jeg mener at holde er så meget bedre, end dengang, at jeg anser det meget usandsynligt, at FCK overhovedet skulle komme i problemer mod et lilleputhold. Selvfølgelig var det også usandsynligt mod Gorica, men jeg nægter at tro på at det nuværende hold, kan komme i nærheden af at gå så meget ned.

Don AA
Manager

« Svar #11526: 09 Jul 2009, 09:43 »

Rasmus Würtz solgt til AAB http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=9373, en god løsning for begge parter, han var en stykke fra holdet hos os, så fint han kan komme "hjem" til AAB, som også har solgt et par spillere. Synes Würtz er en udemærket spiller, men på nuværende tidspunkt kun marginalspiller i FCK, så der skal ikke hentet en erstartning for ham.

plutonium
Manager

« Svar #11527: 09 Jul 2009, 09:47 »

Würtz er sådan set god nok til FCK. Det er jeg ikke i tvivl om. Men Ståle ville bruge ham anderledes end han burde blive brugt. Han er ikke en Linderoth. Men ja, den rette løsning for alle parter. Selvom Würtz er dygtig nok til FCK, så kan hans spillestil åbenbart ikke bruges i truppen. Især ikke når Hjalte (og i mine øjne Kvist som afløser) har den defensive midtbane.

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #11528: 09 Jul 2009, 10:07 »

Hvor meget solgte vi egentlig Würtz for?

Don AA
Manager

« Svar #11529: 09 Jul 2009, 11:13 »

Hvor meget solgte vi egentlig Würtz for?
Lynge er jo ikke kendt for at bruge mange penge, når han købe ind, så mit gæt vil være vi max. har fået 3 mio. for ham. Mener vi købte ham for omkring de 8 mio. dengang, så der er et lille tab der, men vi overlever nok  Smiley

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #11530: 09 Jul 2009, 12:07 »

Lynge er jo ikke kendt for at bruge mange penge, når han købe ind, så mit gæt vil være vi max. har fået 3 mio. for ham. Mener vi købte ham for omkring de 8 mio. dengang, så der er et lille tab der, men vi overlever nok  Smiley
Det har I gjort før Wink
Men så længe I også laver så god en profit på Atiba, så kan det jo være ligeegyldigt om i mister 4-5 mio på Wurtz, hvis I så tjener 15 på Atiba Smiley

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #11531: 10 Jul 2009, 10:48 »

FCK skulle eftersigende havde afvist et bud på 30 mio på Atiba fordi Transbonzi (stav?) ville betale det over flere omgange..
Hvad siger i til det? Burde vi ikke sælge Atiba nu, så vi kan få nogle penge i kassen for ham, og ikke lade ham ryge på fri transfer snart? jeg ved godt han er en kæmpe profil i klubben, men det ville være skidt ikke at få nogle penge for ham, og lade ham ryge væk på fri.

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #11532: 10 Jul 2009, 10:58 »

Helt enig, Atiba er alt for god til at ryge på fri transfer. Så lad os da sælge ham nu for 30 mio, i stedet.

Don AA
Manager

« Svar #11533: 10 Jul 2009, 11:16 »

FCK skulle eftersigende havde afvist et bud på 30 mio på Atiba fordi Transbonzi (stav?) ville betale det over flere omgange..
Hvad siger i til det? Burde vi ikke sælge Atiba nu, så vi kan få nogle penge i kassen for ham, og ikke lade ham ryge på fri transfer snart? jeg ved godt han er en kæmpe profil i klubben, men det ville være skidt ikke at få nogle penge for ham, og lade ham ryge væk på fri.
Der kan måske være nogle grunde til at vi har afvist, måske har Tyrkiske klubber ikke et godt ry, nå de drejer sig om en sådan betalingsordning. Ja 30 mio. kr er mange penge, frem for vi måske ender med at få 0 for ham, men vi skal jo også spille kval. til CHL, og der bliver han meget vigtigt, i forhåbenlig i 3. og 4. kval runde, og en kval. til CHL vil give meget mere end 30 mio.
Vi kan selvfølgelig hente en ny spiller, hvis Atiba bliver solgt, men kan han finde hurtigt inde på holdet, er jo altid det store spørgsmål, så jeg kan godt forstå vi trækker lidt på det.

AFC
Manager

« Svar #11534: 10 Jul 2009, 11:31 »

Det er en trist nyhed at høre Atiba er på vej væk, men Trabszonspor er iøjeblikket også ved at kigge på Mikkel Thygesen. Måske kan det afskrvie rygterne lidt, selvom Thygesen og Atiba, ikke er af samme spillertype. Atiba er den mere hårdtarbejdende spiller med en god teknik, hvor Thygesen har en lidt mere offensiv side af sit spil. Jeg håber det afskriver det lidt og så håber jeg også Atiba bliver klar til Champions League, så han bliver sværre at skaffe til en klub.

Sider: 1 ... 767 768 [769] 770 771 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010