home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:50:18 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
I går kl. 20:38:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:16:57 NAsMaR Omklædning... Hvad ser folket frem t...
20 Okt 2025, 13:05 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 706 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 760 761 [762] 763 764 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1989802 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11415: 24 Jun 2009, 03:12 »

Jeg mener helt bestemt at Hutch ville gøre det bedst i at forlænge. Han er allerede nu kendt over det meste af fodbold-Europa og vakt interesse adskillige steder. F.c. København eller et dansk hold har aldrig haft en større chance for chl-avancement og hermed ville Hutchinson kunne gøre sit navn endnu større og varmere. Og med en forlængelsen i løbet af snart (forhåbentligt), ville Fck kunne indtjene mere på ham, og spekulationer om kontraktudløb mm. ville falde til jorden, så truppen, og i særdelshed trænerne, kun behøvelse at koncentrere sig om fodbolden og "fast" trup.

Thaurat al Shabab

fc-hansen
Manager

« Svar #11416: 24 Jun 2009, 13:54 »

helt enig, den tyrkiske klub ville ikke have ham, fordi salgsprisen var for høj. Jeg tror ikke vi vil sænke den, så den eneste mulighed han har for at ryge til udlandet, er at spille et fantastisk CHL for os, og derefter, vil han kunne sælges for de store penge vi eftersigende vil have for ham.....

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #11417: 24 Jun 2009, 14:02 »

Helt sikkert rigtig dejligt med en forlængelse til Oscar Wendt. Superduper.

Jeg vil ikke lægge skjul på at jeg helst ser Atiba H. forlader klubben - men hvis en forlængelse med ham kan få en højere slagspris og kan også godt sætte mig ind i, at hvis vi kommer i CHL så stiger interressen og flere folk kommer til at se de gode kvaliteter han besider. Så det er måske det klogeste i sidste ende at forlænge og lade ham blive et år mere.

Så nu håber jeg bare at vi tager til Malta og slår det hold dernede så vi kan komme videre i kvalifikationen - dermed i gruppespillet. Glæder mig utroligt  meget til at se hvad vi kan i champions league, og om vi kan vinde the double for 2. gang i træk. Næste sæson tyder i hvertfald til stor spædning.

Don AA
Manager

« Svar #11418: 24 Jun 2009, 18:32 »

Uha den gode Atiba, ham kan man sikkert snakke længe om. Ja er faktisk blevet meget glad for ham igen, ud fra den han leveret på den centrale midtbane her i foråret, efter jeg har bandet ham langt væk, mange gange mens han spillede på kanten. Synes han var med til at løfte den centrale midtbane sammen med Hjalte, i forhold til det Hjalte og TK leveret i efteråret, uden at sige det var dårligt. Så hvis vi kan lave en kort forlængelse med Atiba ligesom med Wendt, fint med mig.

Tror også at meningen med den korte forlængelse med Wendt, var at sætte en stoppe for de rygter der har været, også ender det med at vi sælge ham om et ½ år, eller til sommer, afhængig af om vi spiller europæisk fodbold til foråret.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11419: 25 Jun 2009, 22:53 »

http://www.onside.dk/node/35757

Efter jeg læste denne nyhed, tror jeg da bestemt at en Per Ciljan eller en Alex Tettey kunne trække FCK-trøjen over hovedet om senest et halvt år. Nu hvor, at Rosenborgs økonomiske situation anses som mindre kritisk, kan de vel være nødsaget til at acceptere et bud svarende til 15-18 mio fra FCKs side.
Allerede der synes det store "bump" at være løst, da jeg sagtens kunne forestille mig at både Alex og Per hellere ville spille i Danmark, end i Norge, grundet tempoet og teknikken. Et dansk hold (FCK) har jo også lidt lettere til chl end et norsk hold har lige pt. og derved kunne fristen være endnu større, fordi bestræbelserne på europæisk top-fodbold overgår alt.

Thaurat al Shabab

Mikkellas
Gæst

« Svar #11420: 25 Jun 2009, 23:04 »

Selvfølgelig er det blevet mere realistisk, at de kommer til FCK, men jeg tror også, at de kan vælge mellem flere interesserede klubber i udlandet, og så bliver det jo bare spændende at se, om vi kan tiltrække spillere fra Norges største klub i konkurrence med udenlandske klubber.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11421: 25 Jun 2009, 23:10 »

Selvfølgelig er det blevet mere realistisk, at de kommer til FCK, men jeg tror også, at de kan vælge mellem flere interesserede klubber i udlandet, og så bliver det jo bare spændende at se, om vi kan tiltrække spillere fra Norges største klub i konkurrence med udenlandske klubber.

Lad ios nu sige, at der er interesse fra andre europæiske klubber. Men jeg tør godt vædde på, at de ikke kan tilbyde dem chance for championsleague-bold eller mesterskaber samt pokaltitler, som F.c. København kan det.
Allerede der, er det jo en kæmpe bonus eller et kæmpe plus.

Thaurat al Shabab

Mikkellas
Gæst

« Svar #11422: 25 Jun 2009, 23:12 »

Ja, det er et kæmpe plus, og det skal vi udnytte. Der er dog stadig utrolig mange spillere, der stadig vil vælge en midterklub i Premier League frem for et tophold i SAS Ligaen.

Enged
Gæst

« Svar #11423: 25 Jun 2009, 23:24 »

Lad ios nu sige, at der er interesse fra andre europæiske klubber. Men jeg tør godt vædde på, at de ikke kan tilbyde dem chance for championsleague-bold eller mesterskaber samt pokaltitler, som F.c. København kan det.
Allerede der, er det jo en kæmpe bonus eller et kæmpe plus.
Tja, et midterhold i England, Spanien, you name it, kan da tilbyde større lønninger og modstand på højere niveau.
Dog mener jeg at de begge to stadig er relativt unge, så hvis de tænker sig lidt om, så vælger de da at skifte til os, da den danske liga er et godt sted at udvikle sig, inden man tager skridtet til en af de store ligaer, bare se på Hangeland som er en stjerne i Fulham nu.
Jeg er ret fortrøstningsfuld over at skulle finde en god afløser/forstærkning til holdet, selv om jeg ikke kan se hvor vi skal forstærke os, udover på højrekanten, når Ståle nu ikke vil bruge Sionko, som jeg mener er helt hen i vejret.

Ja, det er et kæmpe plus, og det skal vi udnytte. Der er dog stadig utrolig mange spillere, der stadig vil vælge en midterklub i Premier League frem for et tophold i SAS Ligaen.
Som jeg skriver længere oppe, så er SAS ligaen en god liga at udvikle sig i, så mon ikke at de smartere spillere godt kan se at masser af spilletid i 2-3 år hos os kan modne dem gevaldigt, i stedet for at de måske får 10-20 kampe i hver sæson i en midterklub?
Selvfølgelig er det et plus at vi skal i CHL, hvad skulle det ellers være Rullende Øjne, men vi har jo ikke en ærlig chance for at vinde turneringen alligevel, jeg vil mene at vi skal gå efter en 3. plads også håbe på at vi er usvineligt heldige i Euro League eller hvad Uefa Cuppen nu kommer til at hedde Wink Jeg kan ikke se hvorfor det egentlig er SÅ vigtigt for en spiller om klubben er i CHL, fordi 6 kampe kan jo ikke udvikle dig sindsygt meget. Det skulle da mere være for oplevelsen af at have spillet CHL der skulle tælle så.

Don AA
Manager

« Svar #11424: 25 Jun 2009, 23:30 »

Har tidligere sagt, at jeg ikke troede på en handel mellem os og Rosenborg, men med den økonomiske krise der åbenbart er i norsk fodbold for tiden, så er chancen bestemt blevet større. Som vi også siger så kan vi lokke med kval. bold til CHL, hvilket er et stor plus, da mange spillere gerne vil prøve at spille i CHL. Dog skal vi nok betale omkring de 20 + mio. for Per Ciljan og måske lidt mindre for Alex Tettey, men det plejer jo ikke at holde os tilbage. Kunne da været super med en af de 2 spillere på holdet.

fc-hansen
Manager

« Svar #11425: 26 Jun 2009, 11:39 »

enged: Tag ikke fejl af 6 kampe. På et sådant niveau, så udvikler du dig meget ved at spille det, men specielt erfaringen får du, og det følte jeg faktisk var den største forskel på os, Celtic og Benfica. United var/er bare 2-3 klasser over, men jeg tror faktisk godt vi kunne have snuppet den 2. plads, hvis vores spillere, havde spillet CHL 1-2 gange før. så laver man bare ikke de børnefejl, som kostede os sejren i skotland og Portugal. Og jeg føler faktisk at vi er endnu bedre rustet i år, fordi vi har flere indivduelle spillere nu. Ailton, Santin, Grønkjær dem havde vi jo ikke der, jo J.G men han var jo kun med i 1 1/2 kamp. Det tror jeg kan blive afgørende også, at vi har disse folk, som på egen hånd kan skabe noget. At vi, i mine øjne, langt fra er lige så stærke defensivt, ja det er så et problem, Men kan vi må spillet Peter L. og Anton sammen derinde, så tror jeg også vores defensiv bliver stærk. 3. pladsen bør vi gå efter, og alt efter lodtrækningen, måske endda 2. pladsen, selvom det bliver svært Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11426: 26 Jun 2009, 16:31 »

Nu hvor at Uefa Cuppen, er blevet lavet om til Europa cuppen, tror jeg ikke at en 3. plads i chl giver adgang til endnu en omgang europæisk fodbold. Jeg har hørt, at man er helt ude af Europa, hvis du ikke formår at få mindst i 2. plads i chl.

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #11427: 27 Jun 2009, 11:36 »

Nu hvor at Uefa Cuppen, er blevet lavet om til Europa cuppen, tror jeg ikke at en 3. plads i chl giver adgang til endnu en omgang europæisk fodbold. Jeg har hørt, at man er helt ude af Europa, hvis du ikke formår at få mindst i 2. plads i chl.
Nej en 3.plads i CHL så spiller man stadig europæisk fodbold http://www.uefa.com/competitions/ucl/format/index.html Citat: The eight teams that finish the groups in third place cross over into the knockout phase of the new UEFA Europa League, formerly the UEFA Cup.

Derudover synes jeg også at havde hørt, at vi har mulighed for at blive seedet 3 i gruppespillet i CHL, hvis selvfølgelig er par hold (kan ikke huske antallet) med en bedre koefficient ryger ud, hvilket der jo er gode muligheder for med den nye struktur. Men lad os nu lige først komme i gennem de 3 kval runder først, bare fordi vi er seedet i alle 3 runde, så betyder det ikke at vi allerede er i CHL, der er stadig et par svære hold vi kan rende ind i. 

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #11428: 27 Jun 2009, 11:42 »

Er vi egentlig igang med at købe nogle?

Mikkellas
Gæst

« Svar #11429: 27 Jun 2009, 12:25 »

Det har du ret i, Don AA. Der er jo hold, som kan overraske, ligesom vi selv gjorde mod Ajax. Nu står vi så bare som favoritten til at gå videre, og det kan jo også være en uleme såvel som en fordel.

Sider: 1 ... 760 761 [762] 763 764 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010