home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:05:12 g00n Blogs Minimalistic 2020
16 Okt 2025, 15:24 Christoffer Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
09 Okt 2025, 21:01 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 662 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 744 745 [746] 747 748 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1988745 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #11175: 01 Jun 2009, 18:30 »

Hvis Verdenskrig havde postet den video havde han jo fået en advarsel for det på stedet.

Præcis, og imo bør det koste advarsel og slut som crew prospect.. Lige for alle tak!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11176: 01 Jun 2009, 18:58 »

Helt enig med VK..
Som Crew Prospect er ens opgave ikke kun, at sørge for guides og hjælp mm.
Ens, nok største opgave er nok, at være en god og optimal rollemodel for websitets mange andre brugere.
Du har faktisk lige opfordret til "krig" og provokation. Du er ikke egnet til at være et crew prospect og hvis det stod til mig skal den status fjernes fra dig OMGÅENDE!
Men ellers tilykke med Bronze - hold da op en kasse Lorentzen lavede, manden der løfter jeres hold - en skam i ikke forlængede med ham. Han har sku årene for sig.

Thaurat al Shabab

AFC
Manager

« Svar #11177: 01 Jun 2009, 19:15 »

Det var sgu ærgeligt jeg ikke kunne se vores gutter hæve pokalen igår pga jeg var på arbejde, men nu har jeg set lidt sammendrag på onside og det ser sgu vildt ud vi fik udlignet på så kort tid. Det beviser bare hvor klasse vi er til at stadig tro på det, selvom det ser sortest ud! Lidt ærgeligt at Nordstrand's andet straffespark ikke bliver talt som hans mål, istedet for Kevin Stuhr skulle have æren for det. Ellers ville han have blevet topscorer, men flot spillet af Nordstrand i kampen.

Men det her har været vores aller bedste sæson i den tid jeg har været FCK-fan. Der er jo mange argumenter i det. Videredeltagelsen i Uefa Cuppen, sejre over Brøndby og alt i alt bare en god sæson med masser af gode kampe og en masse dejlige sejre og selvfølgelig endnu federe at snuppe guldet fra rivalerne fra Vestegnen som kun fik bronze Smiley

Jeg er endda meget spændt på at se hvad vi kommer til at foretage os i transfervinduet til den nye sæson. Personligt så jeg gerne vi hentede en ny central midtbanespiller. Vi har Hjalte Nørregaard og Atiba Hutchinson på den centralte i øjeblikket, men hvis nu Atiba ryger, så er vi sgu nødsaget til at hente en ny, da hverken Kvist eller Kristensen har niveauet til det. Vi kunne hente en arbejdstærk Alexander Tettey eller en af samme kaliber. Eller ihvf. bare en som har europæisk niveau.

Men jeg læste at Hjalte Nørregaard blev Årets Spiller for os. Jeg er helt enig i det, i og med at han har præsteret rigtig godt langt hen af vejen. Han har været den arbejdsdygtige midtbanespiller som virkelig har udviklet sig meget i forhold til den spiller han var for nogle år siden. Hjalte er en kompetent midtbanespiller som også har forståelse for spillet og er heller ikke sådan en bisse som bare kløver folk ned bagfra. Han timer sine taklinger rigtig godt og det er også min stemme som ville have faldet på Hjalte.

Men nu kan vi bare se fremad til den nye sæson og håbe vi kan genskabe vores store succes i denne sæson.
FORZA FCK!!!!!

Btw. Rimelig latterligt at et Crew Prospect sætter sig til at poste et indlæg med en hade sang til FCK. Rimelig lavt. Det burde da være en banning det der. Tsk. Så må der jo være gemt noget misundelighed i Lonsdale. Farvel til crewet!
« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 19:56 af AFC » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #11178: 01 Jun 2009, 19:20 »

Men det her har været vores aller bedste sæson i den tid jeg har været FCK-fan. Der er jo mange argumenter i det. Videredeltagelsen i Uefa Cuppen, sejre over Brøndby og alt i alt bare en god sæson med masser af gode kampe og en masse dejlige sejre og selvfølgelig endnu federe at snuppe guldet fra rivalerne fra Vestegnen som kun fik sølv Smiley

Rullende Øjne Rart at vide at jeg bare havde mareridt da jeg så vores hold blive skåret midt over i går Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hamza_BIF
Manager

« Svar #11179: 01 Jun 2009, 19:23 »

Rullende Øjne Rart at vide at jeg bare havde mareridt da jeg så vores hold blive skåret midt over i går Grin

Ih ja ham AFC er vel nok gavmild Kys

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Bave
Gæst

« Svar #11180: 01 Jun 2009, 19:24 »

Btw. Rimelig latterligt at et Crew Prospect sætter sig til at poste et indlæg med en hade sang til FCK. Rimelig lavt. Det burde da være en banning det der. Tsk. Så må der jo være gemt noget misundelighed i Lonsdale. Farvel til crewet!

Kan vi ikke komme tilbage til topic? (ikke rettet mod dig AFC men nu var du den seneste der skrev)
Crewet skal nok håndtere denne sag..

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11181: 01 Jun 2009, 19:29 »

Hmm AFC get you facts straight..
FCK vandt guld .. Incestegnen fik Bronze .. Lad vær med at gør dem bedre end de er..
Ved ikke om det her var FCK's bedste sæson nogensinde men god var den.. Det år i CL hvor vi slog United hjemme og Celtic synes jeg personligt var ligeså stort som i år .. Det var bare stort på en anden måde og vi fik store resultater blandt toppen af poppen .. Wink
Spillemæssigt var i år bedst men synes ikke vi skal styrke os på den centrale midtbane .. vi har sgu masser af stærkespillere og tror netop William Kvist ville kunne løfte det inde i midtzonen .. Det er han force han bliver brugt FORKERT på fløjen og derfor kan du ikke bedømme ham til midtzonen da du ikke har set ham derinde.. Wink

For et par dage siden mente du vi sku ha en ny midterforsvar .. så længe du selv ved hva du mener er det fint nok vi andre ved det ikke i hvert fald..
Hvis du så onside VILLE DU VIDE at BIF fik bronze og OB fik sølv..

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11182: 01 Jun 2009, 19:31 »

Haha, hvad skulle jeg have ondt i røven over? Det er ikke midt hold der smider en første plads væk og ender med bronze? Det er vist dig der har ondt i røven, incestegns-bøsse.

Vi klarer Lonsdale internt.

At du så behøver at skrive ting som ovenstående er du forhåbentlig også selv klar over ikke hjælper det mindste.

Phrepsak
Ynglingespiller

« Svar #11183: 01 Jun 2009, 19:45 »

Ja, Brøndby får endda "kun" bronze...

Med hensyn til transfers kunne en Tettey fra Rosenborg være spændende, som du siger, AFC (Undskyld for udeladelse af quote. Er bange for, det bliver for langt).
Dog kunne jeg næsten forestille mig, at den midtbane bliver alt for defensiv med Tettey og Hjalte (Går ud fra, han skal erstatte Hutch).
Ellers kunne man kigge lidt længere nordpå i forhold til Tetteys position, hvor man i samme klub finder Marek Sapara, som der er blevet talt rigtig meget om. Han har dog også udtalt, at han ikke vil til FCK, men mon ikke en eventuel CL-deltagelse og en lille pose penge kunne ændre på det?

Ellers kunne jeg virkelig godt tænke mig at se følgende offensiv i FCK:
                                     Ailton - Nordstrand/N´Doye/Cesar Santin
     Cesar Santin/Vingaard                                                                Jesper Grønkjær
                                              Hutch     -    Hjalte

Det kunne virkelig være spændende, men måske lige en tand for offensivt?

Ellers ved jeg virkelig ikke, hvordan vi skulle kunne forstærke vores hold, medmindre nogen bliver solgt, selvfølgelig.

For mig at se, har vi dog nogle spørgsmålstegn i truppen;

1. Johan Wiland. Måske ikke det største spørgsmålstegn, men jeg synes ikke, han har været for heldig i første kamp. Jeg har dog in mente, at han - da vi hentede ham - var landsholdsreserve. Mit bud: Alt afhænger af JC. Bliver han, eller gør han ikke? Synd og skam for Johan. Men omvendt er det en stor chance at tage, at skifte fra sikker starter til mesterhold, indtil videre kun med bænk til følge. Hvis jeg ikke husker galt, tog han så ikke titlen som Sveriges bedste målmand, foran blandt andre Andreas Issakson og Rami Shaaban? Hvis JC smutter, er mit bud, at han er sikker starter.

2. Dame N´Doye. Han har ikke formået at bide sig fast på det mesterhold, FCK har. Jeg ved ikke rigtigt, men han har både markeret sig positivt såvel som negativt:
Først og fremmest scorede han det afgørende mål i Sønderjyske-kampen, og mindes også - en dog mindre svær - scoring mod Randers til 1-3, tror jeg det var. Mit bud: Får det rigtig svært, men kan muligvis stadig være indhopper, med det system Ståle spiller med. Med "mit" system er han jo endnu tættere på en startplads.

Peter Larsson. Er han Bredes afløser, eller hvad? Han så absolut ikke sikker ud i Esbjerg-kampen, men hvem gjorde så også det? Forhåbentlig kan han blive den sikre mand i forsvaret næste sæson, eventuelt sammen med Ulrik Laursen eller Mikael Antonsson. Mit bud: Starter inde i de fleste kampe næste sæson.

Rasmus Würtz. Udlejet til Vejle, men hvad nu? En utroligt stærk midtbane han nu befinder sig på, og spørgsmålet er, om han kan bide sig fast. Synd for den tidligere AaB - og Skive-midtbanespiller, der da vi hentede ham var i periferien af landsholdet. Mit bud: Et led i genopbygningen i AaB.

Puha. Det var en større omgang, end jeg havde regnet med, men forhåbentlig har altsammen ikke været vrøvl.

EDIT: A little bit too late.

EDIT 2: En lille ting mere: Hvordan tror I, guldtrøjen vil se ud med standardtryk, da guldtryk ikke kan fås?
« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 19:53 af Phrepsak » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11184: 01 Jun 2009, 21:45 »

Ja, Brøndby får endda "kun" bronze...

Med hensyn til transfers kunne en Tettey fra Rosenborg være spændende, som du siger, AFC (Undskyld for udeladelse af quote. Er bange for, det bliver for langt).
Dog kunne jeg næsten forestille mig, at den midtbane bliver alt for defensiv med Tettey og Hjalte (Går ud fra, han skal erstatte Hutch).

Efter min egen viden om norsk fodbold, så skulle Alex Tettey være delt topscorer i ligaen, med ingen andre end Prica, hvor de begge er noteret for 5 fudtræffere hver på bare 12 kampe.
Det kan godt være, at manden er defensivt orienteret. Men jeg ser det da kun som en bonus, hvis han arbejder hårdt defensiv samt han scorer kasser.
Det kan måske også åbne op for Hjalte Bo i det offensive. Han tør måske satse mere, når han ved der er en bag hans ryg der leverer et ligeså hårdt/godt stykke arbejde som ham selv.

EDIT: skal lige siges, at han er topscorer hvad angår Rosenborg spillere i ligaen og ikke bare generelt i ligaen.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 21:47 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #11185: 01 Jun 2009, 22:05 »

Efter min egen viden om norsk fodbold, så skulle Alex Tettey være delt topscorer i ligaen, med ingen andre end Prica, hvor de begge er noteret for 5 fudtræffere hver på bare 12 kampe.
Det kan godt være, at manden er defensivt orienteret. Men jeg ser det da kun som en bonus, hvis han arbejder hårdt defensiv samt han scorer kasser.
Det kan måske også åbne op for Hjalte Bo i det offensive. Han tør måske satse mere, når han ved der er en bag hans ryg der leverer et ligeså hårdt/godt stykke arbejde som ham selv.

EDIT: skal lige siges, at han er topscorer hvad angår Rosenborg spillere i ligaen og ikke bare generelt i ligaen.

Ja Tettey lavede 2 mål i Rosenborg 4-0 sejr i dag, så det hjæpe da sikkert på hans målscorer  Smiley
Men jeg har meget svært ved at se, at Rosenborg skulle sælge en af deres store profiler til en stor konkurrent i norden, så kommer det i hvert fald til at koste kassen. Tettey eller Sapara vil da helt sikkert være spændene, men tror ikke Rosenborg vil være interesseret i at sælge til os.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2009, 22:39 af Don AA » Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #11186: 02 Jun 2009, 00:10 »

Igår var der som jeg skriver længere oppe ikke ret meget gang i den, der var ingen der sang det samme, det var i hvert fald meget sjældent, ikke at jeg klandrer nogen, fordi vi var jo sikre på mesterskabet, og folk drak meget mere end normalt, så der var mere fest end stemning på tribunen, og det er jo også det der skal være på sådan en dag.
Jeg kan bare råde dig til at tage ind på S12 til en hvilken som helst anden kamp, så skal du se og høre meget mere stemning!

ja okay, jeg var godt stegt.
Forresten vi stod lige ved siden af hinanden Opstemt

EDIT: kunne bare ikke kende dig så godt Opstemt

Thaurat al Shabab

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #11187: 02 Jun 2009, 01:45 »

ja okay, jeg var godt stegt.
Forresten vi stod lige ved siden af hinanden Opstemt

EDIT: kunne bare ikke kende dig så godt Opstemt

Gjorde vi mfsjovhat Huh
Hvor stod du ?? :S
Jeg stod nemlig sammen med Andreas (Enged) Peace

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #11188: 02 Jun 2009, 09:43 »

Vores tidligere dribler, Elrio Van Heerden, skifter på fri transfer til Blackburn.
Det bliver spænende at kunne følge vores tidligere spillere i en klub, som jeg ihvertfald, følger jævligt.

http://www.bold.dk/nyt/Tidligere-FCK-helt-til-Premier-League

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #11189: 02 Jun 2009, 09:45 »

Ja, det er sgu godt gået af knægten. Jeg troede ellers, at han var gået lidt i stå i Belgien, men Blackburn må åbenbart se noget i ham, og så gør det jo heller ikke noget, at han er gratis Wink

Sider: 1 ... 744 745 [746] 747 748 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010