home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 710 711 [712] 713 714 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1682633 gange)
Mikkellas
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10665: 14 Maj 2009, 21:01 »

Antonsson er den nok mest komplette forsvarsspiller, vi har, så derfor er han da uvurderlig for os, og især når han spiller ved siden af en Laursen, der ikke har den fornødne hurtighed til at spille i FCK's bageste forsvar, da vi gerne skulle kunne skubbe kæden rigtig langt frem, så vi kan lægge et godt pres på modstanderen højt oppe på banen.

Jeg forstår dog ikke, hvorfor vi lige pludselig taler om at sælge en masse spillere efter en dårlig kamp? Vi kan stadig selv afgøre mesterskabet med tre sejre her til sidst, og det er altså ikke usandsynligt, at det sker.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #10666: 14 Maj 2009, 21:05 »

Jamen hvorfor synes du han er svageste led, når han er den mest sikre i forsvaret i startopstillingen hver kamp næsten? ..

Svageste er måske også et forkert ord at bruge. Jeg kunne bare godt tænke mig at få noget nyt ind i forsvaret da jeg ikke synes det kører optimalt.

En anden mulighed ville være at få Peter Larsson skadesfri, og så spille de to sammen?!

plutonium
Manager

« Svar #10667: 14 Maj 2009, 21:06 »

Altså vi er da rimelig enige, men der er selvfølgelig altid noget der skiller os mennesker fra hinandens enighed. Heldigvis, for hvad ville vi være uden debat? Jeg synes jeg står lidt alene med med min mening om Libor Sionko. Jeg synes ikke vi skal have den mand længere. Vi har bedre alternativer. Vingaard fx. Jeg vil da tusinde gange hellere have at han spillere mere end Sionko.

Jeg havde fuldstændig glemt alt om Atiba H. Der er jeg fuldtstændige enige med dig. Jeg kunne også godt tænke mig noget nyt blod på midtbanen. Og der synes jeg ligesom dig at Atiba er den der skal sælges. Han har været i klubben en del år, og der er interresse for ham. Så jeg siger sælg.!

Jeg har skal heller ikke været uenig med dig på nogen måde Grin

Jeg synes bare lige jeg ville skrive min mening om alle dem der har været fremme her i tråden omkring salg  Peace

Antonsson er den nok mest komplette forsvarsspiller, vi har, så derfor er han da uvurderlig for os, og især når han spiller ved siden af en Laursen, der ikke har den fornødne hurtighed til at spille i FCK's bageste forsvar, da vi gerne skulle kunne skubbe kæden rigtig langt frem, så vi kan lægge et godt pres på modstanderen højt oppe på banen.

Jeg forstår dog ikke, hvorfor vi lige pludselig taler om at sælge en masse spillere efter en dårlig kamp? Vi kan stadig selv afgøre mesterskabet med tre sejre her til sidst, og det er altså ikke usandsynligt, at det sker.

Det har (for min side) ikke noget med en dårlig kamp at gøre! Det er bare nu diskussionen er der, og derfor skal alle argumenter og holdninger på bordet! Jeg vil ikke bedømme ud fra én kamp Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #10668: 14 Maj 2009, 21:10 »

Jeg har skal heller ikke været uenig med dig på nogen måde Grin

Mikkellas @: Jeg synes nu snakken om køb/salg har stået på lidt tid nu. Og jeg synes nu heller ikke at alt det vi snakker om er på bagrund af OB kampen. Vi har da snakket om at Sionko har spillet dårlig over en lægere periode.

Plitonium@ : Jeg tænker nu på det med salg af Sionko  Tunge Rullende Øjne

Don AA
Manager

« Svar #10669: 14 Maj 2009, 21:28 »

[color=Black]SPILLERE SOM KUNNE SÆLGES!:
▪ Libor Sionko
▪ Ulrik Laursen
▪ Mikael Antonsson (?)
▪ Oscar Wendt
▪ Jesper Christiansen

Libor Sionko: Puha ved ikke rigtigt med den mand, han er bestemt ikke været god i denne sæson, han har så heller ikke fået så meget spilletid, men så må man jo gribe chancen når man får den. Ser da gerne nyt blod istedet for ham, men vi har næsten lige forlænget med ham så tror ikke der sker noget her.

Laursen: Har heller ikke været super i denne sæson, dog synes jeg han har gjort det godt de sidste par kampe, hvor han også har været farlige på vores dødbolde. Han får en meget god løn, så tror han er godt tilfreds med at være i FCK, men tror max. han har en sæson tilbage, hvor han skal regne med en del spilletid.

Mikael Antonsson: Synes han har været vores bedte centrale forsvarspiller her i foråret, så ingen grund til at komme af med ham, med mindre vi får et godt tilbud på ham.

Oscar Wendt: Ser gerne vi forlænge med ham, men tror der er gode chance for vi sælge ham, da der er interresse fra udlandet, og mon ikke han også gerne vil videre, hvis han får muligheden.

Jesper Christiansen: Inden vi fik ham, havde vi haft store problemer på målmandsposten, det fik han rettet op på fra dag et. Derudover meget enig i plutonium beskrivelse af ham, og han vil være et kæmpe tab, men tror der ligge og lurer noget til sommer, tror der en mening med vi har købt Wiland, og ikke bare fordi vi vil have bedre konkurrence på målmandsposten, men håber jeg tager fejl.

Atiba: Har været rigtigt god i foråret, men har 1 år tilbage af sin kontrakt til sommer, har tidligere sagt har gerne vil videre, så kan vi får ca. 20 mio for ham så sælg, så kan vi jo passende hente Linderoth tilbage, lyder til han savner skandinavien.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst

« Svar #10670: 14 Maj 2009, 22:21 »

Hvis Sionko skal sælges pga. nogle dårlige præstationer, så skal vi vel også overveje Kvists situation i klubben, selvom han stadig er ung. Det, han har præsteret i de seneste kampe, har simpelthen været så langt under standard, at han burde sættes af med det samme. Mod OB kunne man virkelig se, hvor vigtig en spiller, Hjalte er for os.

pølleboben
Ynglingespiller

« Svar #10671: 14 Maj 2009, 22:54 »

Nu siger du Kvis skal ud.. Til et punkt er jeg enig, han har på ingen måde potentialet på midtbanen, som han vil spille, som han har som højre bak. MEN det viser sig også gang på gang at når FCK ikke bruger ham og vi heller ikke, som mod OB, har Hjalte er midtbanen åbenbart for offensiv til at fungere. Jeg er enig i at Kvist ikke er en kvalitetesspiller og man kunne godt savne det ekstraordinære engang imellem, men det var ligesom Hjalte tidligere på sæsonen og se hvor han er nu?! Det kommer vel også meget an på indkøbene til sommer, at sælge Ståles to fortrunkte højre midtbaner ville måske være lige optimistisk nok, da det så ville forventes at der skulle hentes to, bedre, spillere til denne plads. Er dog klart enig i den påstand at Sionko skal videre i vagten - hvor er hans vindermentalitet?! Men som Don AA tidligere har påpeget har han lige forlænget...

plutonium
Manager

« Svar #10672: 14 Maj 2009, 23:39 »

I mine øjne er Kvist en dygtig spiller. Ikke teknisk, men han har en mentalitet på banen der ikke er til at skyde igennem, og hans fysik er fremragende. Desværre er det jo sådan, at Nørregaard er vores maskinmester på midtbanen, hvor han gør det fantastisk godt (efter min mening på højde med Linderoth, der blot var en mere synlig spiller). Men når Nørregaard ikke kan (karantæne eller skade) så er Kvist den direkte afløser. Han er ikke en fløjspiller, og han har ikke haft mange kampe på den centrale midtbane, hvor jeg faktisk ser et stort potentiale i ham som indpisker og oprydder.

Derudover er han faktisk en rimelig sikker afslutter. De få gange han trykker af bliver det som oftest rimelig farlige bolde! Han er ekstremt kalkulerende i sit spil, hvilket jeg godt kan lide hos en spiller. Han fighter og brugere hovedet hele tiden.

Vores midtbane skal der i mine øjne ikke ændres ved. Den er helt perfekt sammensat, selvom et salg af Hutchinson ikke ville skade (pga. af de 20-30 mio han i hvert fald skulle kunne indbringe). Vingaard, Grønkjær, Kristensen, Nørregaard, Kvist, Sionko. Ikke dårlige navne nogen af dem! Hutchinson kunne evt. godt erstattes af en spiller der kan begge veje, men der er Vingaard faktisk afløseren i mine øjne. De to har mange af de samme kvaliteter. Vingaard har endda vist i de par kampe han har spillet, at han er en uhyggelig farlig spiller med et enormt løbepensum og masser af gejst.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #10673: 15 Maj 2009, 08:46 »

Synes helt klart ikke at Sionko har præsteret i år og derfor ser jeg ham gerne solgt, det samme gælder for william kvist dog synes jeg han er en ok reserve der kan dække for os når vi har skader, en ting er dog helt sikkert han hører ikke hjemme i nærheden af startopstillingen han har simpelthen ikke talentet til det....

Synes virkelig det var tydeligt at OB overmatchede vores midtbane totalt i sidste kamp og ville virkelig gerne se en spiller på niveau med djemba djemba til fck... hjalte og tk gør det da godt... men synes bare ikke at nogen af dem er gode nok til hvis vi vil helt op på internationalt niveau... Atiba har det til tider men han har også kampe som mod OB hvor han falder helt igennem, dog mener jeg helt klart det også kan skyldes hans manglende spilletid centralt der er den position han klart er bedst på...

Må indrømme at jeg synes N'doye skal have en sæson mere, han har kun haft en halv sæson og har ikke rigtig fået muligheden for at vise hvad han kan endnu, derimod synes jeg at TK har skuffet, havde forventet han ville være som en Henrik Hansen og lægge gude baller og styre spillet, dette synes jeg slet ikke han har været i nærheden af istedet er han bare en simpel boldflytter uden den store kreativitet...

Synes det er ok at JC bliver solgt selvom han er en utroligt vigtig mand for klubben da vi har hentet wiland og han burde ikke sidde på bænken... tror helt sikkert han har niveauet til at spille mindst lige op med JC

Don AA
Manager

« Svar #10674: 15 Maj 2009, 09:36 »

I mine øjne er Kvist en dygtig spiller. Ikke teknisk, men han har en mentalitet på banen der ikke er til at skyde igennem, og hans fysik er fremragende. Desværre er det jo sådan, at Nørregaard er vores maskinmester på midtbanen, hvor han gør det fantastisk godt (efter min mening på højde med Linderoth, der blot var en mere synlig spiller). Men når Nørregaard ikke kan (karantæne eller skade) så er Kvist den direkte afløser. Han er ikke en fløjspiller, og han har ikke haft mange kampe på den centrale midtbane, hvor jeg faktisk ser et stort potentiale i ham som indpisker og oprydder.

Derudover er han faktisk en rimelig sikker afslutter. De få gange han trykker af bliver det som oftest rimelig farlige bolde! Han er ekstremt kalkulerende i sit spil, hvilket jeg godt kan lide hos en spiller. Han fighter og brugere hovedet hele tiden.

Vores midtbane skal der i mine øjne ikke ændres ved. Den er helt perfekt sammensat, selvom et salg af Hutchinson ikke ville skade (pga. af de 20-30 mio han i hvert fald skulle kunne indbringe). Vingaard, Grønkjær, Kristensen, Nørregaard, Kvist, Sionko. Ikke dårlige navne nogen af dem! Hutchinson kunne evt. godt erstattes af en spiller der kan begge veje, men der er Vingaard faktisk afløseren i mine øjne. De to har mange af de samme kvaliteter. Vingaard har endda vist i de par kampe han har spillet, at han er en uhyggelig farlig spiller med et enormt løbepensum og masser af gejst.
Meget enig med dig, synes altid Kvist arbejder stenhårdt for holdet, desværre kommer der også kampe hvor det ikke helt køre, f.eks. kampen mod OB, synes bestemt ikke vi skal sælge ham, og tror heller ikke det kommer til at ske.
Også enig i vores midtbanen er stærk nok, selvom vi skulle sælge Atiba til sommer, så kommer Würtz også tilbage og han skal da have en ny chance. Men skulle der opstå en mulighed, for at vi kan få Linderoth tilbage, så synes jeg det ville være dumt ikke at prøve.

Don AA
Manager

« Svar #10675: 15 Maj 2009, 11:14 »

Wendt har jo været rygter til udlandet, ser gerne vi forlænger med ham, men tror der er gode chancer for han bliver solgt til sommer, hans afløser http://www.bold.dk/nyt/?vis=100573&rss=true? Kender intet til ham, nogen som gør det?

AFC
Manager

« Svar #10676: 15 Maj 2009, 13:17 »

Wendt har jo været rygter til udlandet, ser gerne vi forlænger med ham, men tror der er gode chancer for han bliver solgt til sommer, hans afløser http://www.bold.dk/nyt/?vis=100573&rss=true? Kender intet til ham, nogen som gør det?
Jeg kender ham heller ikke, men han ser spændende ud. Lad os håbe han har de samme kvaliteter som Oscar Wendt. Ser da også vi forlænger med ham, men tror ikke det sker når interessen for ham er så stor.

fc-hansen
Manager

« Svar #10677: 15 Maj 2009, 13:22 »

han er en fremadrettet spiller, som har et fremragende venstreben, men også en ung spiller som endnu ikke er på Wendt niveau. Dette tror njeg ikke har noget med Wendt at gøre, men snarrere at Niclas dage i FC nok er talte, og derfor skal vi have en reserve for Wendt frem mod den nye sæson. når Wendt så om et 1/2 til 1 år forlader, så er han klar til at tage over.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #10678: 15 Maj 2009, 13:26 »

jeg så rigtig gerne at vi gav Peter Larsson chancen imod BIF, da han for det første er en del hurtigere en Ulle, og samtidig ligeså stærk i kroppen, såvæl som i hovedspillet. Anton har igennem en lang periode været vores bedste forsvarsspiller, og jeg syntes faktisk at han er en af de få, som kan være sin indsats i Odense bekendt. Ulrik derimod har nok overskredet sidste salgsdato, og jeg tror ikke på at han får ret mange flere kampe i FCK trøjen.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #10679: 15 Maj 2009, 13:34 »

han er en fremadrettet spiller, som har et fremragende venstreben, men også en ung spiller som endnu ikke er på Wendt niveau. Dette tror njeg ikke har noget med Wendt at gøre, men snarrere at Niclas dage i FC nok er talte, og derfor skal vi have en reserve for Wendt frem mod den nye sæson. når Wendt så om et 1/2 til 1 år forlader, så er han klar til at tage over.
Ja det kunne godt se sådan ud for pokker da en kasse http://www.youtube.com/v/QnpQSa7wIMw
jeg så rigtig gerne at vi gav Peter Larsson chancen imod BIF, da han for det første er en del hurtigere en Ulle, og samtidig ligeså stærk i kroppen, såvæl som i hovedspillet. Anton har igennem en lang periode været vores bedste forsvarsspiller, og jeg syntes faktisk at han er en af de få, som kan være sin indsats i Odense bekendt. Ulrik derimod har nok overskredet sidste salgsdato, og jeg tror ikke på at han får ret mange flere kampe i FCK trøjen.
Tror ikke Larsson kommer til at spille mere i denne sæson, tror Ståle vælger dem som har spillede mest det sidste stykke tid, og også kender hinanden bedst nemlig Anton, Ulrik og Zanka. Synes Ulrik har gjort det ok de sidste par kampe, så mit bud er Anton og Ulrik mod Brøndby.

Sider: 1 ... 710 711 [712] 713 714 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010