Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
12 Maj 2025, 10:08
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23569
0 Brugere, 753 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Lavilldrymn
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
709
710
[
711
]
712
713
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1681552 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #10650:
14 Maj 2009, 09:02 »
Når vi bliver mødt af et hjemmehold der stormer frem og har nogen eksplosive typer, så går vi i stykker. Vi så det i går, og vi så det mod AaB hvor vi tabte 3-1. På søndag har vi hjemmebane, og vi er det bedste hjemmehold i Malta-ligaen, og samtidig forventer jeg at vi ser spillerne med en helt anden attitude. I går så vi også, at vi manglede Hjalte. Vi spillede ihf. med alt for mange offensive spillere. Grønkjær, Atiba og Sionko på midtbanen, ja det er ikke meget de yder i defensiven. Jeg er 99% sikker på at Brøndby vinder i dag, for de vinder hele tiden, ligegyldigt hvordan de spiller, men jeg tror godt vi kan slå dem, for jeg mener at vi er bedre end dem, især når vi spiller i Parken.
Ærger mig stadig, men Brøndby har en kamp i dag som de godt kan smide piont i, selvom jeg ikke tror de gør det. Hvis de som ventet vinder, og indtager førstepladsen, så kan vi jo trods alt stadig afgøre det selv. En sejr over Brøndby, og derefter EfB ude, jamen så er vi Danmarksmestre. Men ingen tvivl om det bliver sinsygt svært, især efter den kamel vi måtte sluge i går.
AFC
Manager
«
Svar #10651:
14 Maj 2009, 14:12 »
Kan ikke være mere enig. OB viste igår hvilket hold de indebærer og de viste virkelig at de ville frem i banen og det var vi bare ikke klar på. Forstår heller ikke Ståle med at have 3 offensive midtbanespillere inde på midtbanen. Det hjalp jo intet. Når OB kom i angreb, var vi alt for nemme at spille igennem og en TK ville have hjulpet tror jeg.
Men er også sikker på BIF vinder idag, i og med at Randers ikke har Marc Nygaard med. En overraskelse kan ske, men tror simpelthen ikke Randers får point med fra Vestegnen. Håber da på et nederlag, men tror ikke det sker. Det ville være klasse af Randers ihvf.
Anyways så må vi sgu kigge fremad mod BIF kampen. Der SKAL vi vinde for at holde fast i guldkampen. Det bliver svært efter kampen igår som Gherte siger, men jeg tror sgu på vi retter op på det. Håber virkelig vi tager os sammen!
KOM NU!
Don AA
Manager
«
Svar #10652:
14 Maj 2009, 14:39 »
Tro desværre også Brøndby vinder i aften, de spiller ikke specielt godt, men vinder alligevel, hvilket vel også er klasse, men vi kan da håbe det går ligesom sidst Randers var på Brøndby stadion
Fryger ikke OB så meget i guldkampen, da både vi og Brøndby skal dumme sig, mens de skal vinde de sidste kampe, og de skal blandt andet til FCM hvor ikke mange vinder, samt Sønderjyse som kæmpe om at blive oppe og gør det godt for tiden, så er sikker på det bliver en kamp mellem os og Brøndby.
Der skal laves en del om til på søndag, den bagerste kæde bliver nok den samme, selvom det var alt for godt igår. På midtbanen var der en del som ikke fungeret Sionko spillede ikke godt, og man forstå godt hvorfor han ikke bliver brugt så meget for tiden, Kvist var heller ikke god i går så mon ikke også han komme på bænken på søndag. Heldigvis får vi Hjalte tilbage så ham og Atiba på centrale midtbane, også Grønkjær og Vingaard på kanterne så er jeg tilfreds, men tror også godt det kan blive TK og Hjalte centralt også Grønkjær og Atiba på kanterne.
I angrebet greb Nord ikke chancen i går, så ud på bænken med ham,også Santin og Ailton fra start, det går jo super på den måde.
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
AFC
Manager
«
Svar #10653:
14 Maj 2009, 14:44 »
Det fungerede absolut ikke med Nordstrand fra start af igår. Han skal starte ude og så blive aggresiv og på den måde komme ind og vise det. Han kunne jo hverken gøre fra eller til igår og var simpelthen bare overmandet i OB forsvaret. Han kunne ikke hamle op med dem, som Ailton kunne. Så lad os få Santin ind fra start igen. Han gjorde det fint igår.
Mikkellas
Gæst
«
Svar #10654:
14 Maj 2009, 19:48 »
Ja, det bliver jo nødt til at blive Santin som makker med Ailton, da N'Doye har fået karantæne efter hans gule kort i går. Skide irriterende, da det kunne være rart at se ham fra start igen over for Remco, hvis han er med for Brøndby.
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #10655:
14 Maj 2009, 20:15 »
Evaluering!
Det var helt sikkert noget der gjorde ondt at se på igår. Det var virkelig dårligt spil i første halvleg, især forsvaret. Min personlige mening er, at jeg aldrig er tryg ved FCK's forsvar. Det går mig virkelig på nerverne. Det kan godt ske at vi er det hold der har lukket mindst mål ind i denne sæson, men det synes jeg ikke forsvaret kan tage al æren for. Jeg ved ikke hvad det er ved forsvaret, der er bare noget der gør mig nervøs ved Ulrik Laursen - Mikael Antonsson - Zanka. Det er lang tid jeg har set Peter Larsson spiller 4 kampe i træk. Men jeg synes helt klart, at der skal ske noget i forsvaret, i transfervinduet.
Noget andet er som Ghert også har nævnt. Ligeså snart at vores modstander spiller rigtig hurtig fodbold, mister Oscar Wendt eller Pospech koncentration. Jeg var virkelig utryg ved Wendt igår, han fløj jo rundt når han fik en skulder af nogle af deres angriber. Pospech viste jo sin ukoncentration ved et af målene. Det er frytgeligt at vi spiller med sådan en forsvar.
Libor Sionko.. Jeg har sagt det før. Libor Sionko skal sælges. Vingaard er altså bare bedre, det ses kan på gang. Sionko skuffer og skuffer og det er pisse irreternede at se. Han havde på et tidspunkt et godt samarbejde med Posepech, men det er gået i vasken, og det var det også igår. Jeg ser ham rigtig gerne solgt, da han også er ved at være oppe i årene. Jeg har ikke lige umiddelbart nogle købsemner til hans plads. Måske Andres Vasquez, som har være linket til Sasligaen før. Hans spil er bare begyndt at gå mig på nerverne, og det er træls. Jeg ved ikke om i har det på samme måde. Men i må da næsten give mig ret i, at der er lang tid siden han spillede to gode kampe i træk.
Vores angreb er jeg faktisk tilfreds med. Ailton er jo begyndt at score regelmæssigt, og det er noget der gør mit hjerte glad. Det mand har jeg bare så meget til overs for. Altid smilene, som jeg ikke kan stå for ved fodbold spillere. Han er ikke en fyr der prøver at filme sig til noget, som vi så med hans mål mod Horsens. Tekniske angriber er ellers kendt for ofte at falde lidt med vilje. Det er så noget helt andet med Morten Nordstrand. Han skal til at passe på at han ikke gør sig selv til indskiftnings joker. Han skulle virkelig have grebet chancen igår. Ærgeligt at han ikke gjorde. Han lignede også en mand der havde det fysikssvært mod de stærke forsvarspiller. Måske skulle Damen været blevet brugt det. Jeg så at der var nogle af jer herinde der havde set den komme, med at vi ville være fysiksunderlegne. Det var ærgeligt at Damen ikke kom op i angrebet, men blev sat på midtbanen. Han skal også snart til at gribe chancen oppe i angrebet. Jeg synes han har skuffet. Jeg havde forventet noget stort af ham, det er desværre ikke blevet indfriet endnu. Men Ailton fik jo lang snor, skal Dame også have det?
Santin er stadig i virkelig elendig form. Det er virkelig et træls tidspunkt at få sådan et formdyk, lige midt i mesterskabstriden. Men jeg har virkelig aldrig set noget ligende. Så hurtigt et dykfald. Det virker helt underligt at han er vores mest uskarpe angriber pt. Jeg ved godt nok ikke hvad der er sket i AGF den dag, han bare mistede formen. Jeg kunne ellers virkelig godt tænke mig at se to brasilienere oppe i angrebet trylle sammen. Hvor ville det være skønt. Men åbenbart kun noget vi kan drømme om?
Igår da kampen var ved at slutte tænkte jeg på hvordan vores transfervindue kommer til at se ud. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se nogle ændringer i forsvaret. Jeg synes det er på tide at give slip på Oscar Wendt, som der har været snak om. Jeg tror også det ville være bedst for ham, at skifte nu. Udover Oscar Wendt ville jeg gerne se Libor Sionko solgt. Jeg har beskrevet hvorfor. Ulrik Laursen synes jeg også at vi skal sælge. Eller jeg er faktisk lidt splittet i den situation. Han er uden tvivl en skøn person at have på et hold. Så jeg ved ikke om vi skal sælge ham, eller lade ham være i klubben og hjælpe unge spiller. En slags træner? Mikal Antonsson. Tjaa. Jeg synes han er en okay forsvarspiller. Men jeg så bare gerne nogle nye folk i forsvaret, fordi vores forsvar har virkelig skuffet mig.
Er det mig som har analyseret helt ved siden af, eller er jeg for nervøs? Hvad mener i?
SPILLERE SOM KUNNE SÆLGES!:
▪ Libor Sionko
▪ Ulrik Laursen
▪ Mikael Antonsson
(?)
▪ Oscar Wendt
▪ Jesper Christiansen
«
Seneste Redigering: 14 Maj 2009, 20:35 af JakobHove
»
Altid FCK
Manager
«
Svar #10656:
14 Maj 2009, 20:24 »
Citat af: JakobHove 14 Maj 2009, 20:15
Evaluering!
Det var helt sikkert noget der gjorde ondt at se på igår. Det var virkelig dårligt spil i første halvleg, især forsvaret. Min personlige mening er, at jeg aldrig er tryg ved FCK's forsvar. Det går mig virkelig på nerverne. Det kan godt ske at vi er det hold der har lukket mindst mål ind i denne sæson, men det synes jeg ikke forsvaret kan tage al æren for. Jeg ved ikke hvad det er ved forsvaret, der er bare noget der gør mig nervøs ved Ulrik Laursen - Mikael Antonsson - Zanka. Det er lang tid jeg har set Peter Larsson spiller 4 kampe i træk. Men jeg synes helt klart, at der skal ske noget i forsvaret, i transfervinduet.
Noget andet er som Ghert også har nævnt. Ligeså snart at vores modstander spiller rigtig hurtig fodbold, mister Oscar Wendt eller Pospech koncentration. Jeg var virkelig utryg ved Wendt igår, han fløj jo rundt når han fik en skulder af nogle af deres angriber. Pospech viste jo sin ukoncentration ved et af målene. Det er frytgeligt at vi spiller med sådan en forsvar.
Libor Sionko.. Jeg har sagt det før. Libor Sionko skal sælges. Vingaard er altså bare bedre, det ses kan på gang. Sionko skuffer og skuffer og det er pisse irreternede at se. Han havde på et tidspunkt et godt samarbejde med Posepech, men det er gået i vasken, og det var det også igår. Jeg ser ham rigtig gerne solgt, da han også er ved at være oppe i årene. Jeg har ikke lige umiddelbart nogle købsemner til hans plads. Måske Andres Vasquez, som har være linket til Sasligaen før. Hans spil er bare begyndt at gå mig på nerverne, og det er træls. Jeg ved ikke om i har det på samme måde. Men i må da næsten give mig ret i, at der er lang tid siden han spillede to gode kampe i træk.
Vores angreb er jeg faktisk tilfreds med. Ailton er jo begyndt at score regelmæssigt, og det er noget der gør mit hjerte glad. Det mand har jeg bare så meget til overs for. Altid smilene, som jeg ikke kan stå for ved fodbold spillere. Han er ikke en fyr der prøver at filme sig til noget, som vi så med hans mål mod Horsens. Tekniske angriber er ellers kendt for ofte at falde lidt med vilje. Det er så noget helt andet med Morten Nordstrand. Han skal til at passe på at han ikke gør sig selv til indskiftnings joker. Han skulle virkelig have grebet chancen igår. Ærgeligt at han ikke gjorde. Han lignede også en mand der havde det fysikssvært mod de stærke forsvarspiller. Måske skulle Damen været blevet brugt det. Jeg så at der var nogle af jer herinde der havde set den komme, med at vi ville være fysiksunderlegne. Det var ærgeligt at Damen ikke kom op i angrebet, men blev sat på midtbanen. Han skal også snart til at gribe chancen oppe i angrebet. Jeg synes han har skuffet. Jeg havde forventet noget stort af ham, det er desværre ikke blevet indfriet endnu. Men Ailton fik jo lang snor, skal Dame også have det?
Santin er stadig i virkelig elendig form. Det er virkelig et træls tidspunkt at få sådan et formdyk, lige midt i mesterskabstriden. Men jeg har virkelig aldrig set noget ligende. Så hurtigt et dykfald. Det virker helt underligt at han er vores mest uskarpe angriber pt. Jeg ved godt nok ikke hvad der er sket i AGF den dag, han bare mistede formen. Jeg kunne ellers virkelig godt tænke mig at se to brasilienere oppe i angrebet trylle sammen. Hvor ville det være skønt. Men åbenbart kun noget vi kan drømme om?
Igår da kampen var ved at slutte tænkte jeg på hvordan vores transfervindue kommer til at se ud. Jeg kunne virkelig godt tænke mig at se nogle ændringer i forsvaret. Jeg synes det er på tide at give slip på Oscar Wendt, som der har været snak om. Jeg tror også det ville være bedst for ham, at skifte nu. Udover Oscar Wendt ville jeg gerne se Libor Sionko solgt. Jeg har beskrevet hvorfor. Ulrik Laursen synes jeg også at vi skal sælge. Eller jeg er faktisk lidt splittet i den situation. Han er uden tvivl en skøn person at have på et hold. Så jeg ved ikke om vi skal sælge ham, eller lade ham være i klubben og hjælpe unge spiller. En slags træner? Mikal Antonsson. Tjaa. Jeg synes han er en okay forsvarspiller. Men jeg så bare gerne nogle nye folk i forsvaret, fordi vores forsvar har virkelig skuffet mig.
1.Hold spillere som skal sælges:
▪ Libor Sionko
▪ Ulrik Laursen
▪ Mikael Antonsson
▪ Oscar Wendt
▪ Jesper Christiansen
Hvorfor skal JC og Wendt sælges? Og Antonsson? Synes da alle tre de har gjort det godt
Citat af: Hamza_BIF 20 Jan 2011, 17:02
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?
Andreas93
Gæst
«
Svar #10657:
14 Maj 2009, 20:26 »
Citat af: Altid FCK 14 Maj 2009, 20:24
Hvorfor skal JC og Wendt sælges? Og Antonsson? Synes da alle tre de har gjort det godt
har det præcist på samme måde
Mikkellas
Gæst
«
Svar #10658:
14 Maj 2009, 20:30 »
Jeg kan da ikke se, hvorfor Antonsson skulle sælges? Han har da været en af vores bedste forsvarsspillere i foråret, så det giver da ingen mening at sælge ham, da han også har alderen med sig.
Det er en helt anden sag med Wendt og Christiansen. Jeg vil utrolig gerne se dem i klubben i lang tid, men de ryger nok desværre begge to i det kommende vindue, men der er jo en grund til, at vi har købt Wiland
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #10659:
14 Maj 2009, 20:32 »
Citat af: Altid FCK 14 Maj 2009, 20:24
Vil du ikke lige ændre dit indlæg så du ikke har citeret hele min tekst. Det bliver så langt så
Citat af: Andreas93 14 Maj 2009, 20:26
har det præcist på samme måde
Vi kan starte med Jesper C. Jeg har skrevet ham udelukket på listen pga. købet af Johan Wiland. JEg har også sagt "spillere som kunne sælges". Der må være en bagtanke med JW kommen til klubben og jeg tror at det er fordi at Jesper bliver solgt til sommer. Jeg tror ik Wiland er kommet til klubben for at sidde på bænken.
Oscar Wendt: Jeg synes at det må være nu, hvis vi skal have kassen. Der er stor interresse for ham pt. og jeg tror han bliver solgt. Jeg har ikke satte disse spillere på listen fordi de har spillet dårlig, men fordi jeg tror at de bliver solgt.
Mikael Antonsson: Jeg synes bare vi trænger til nye forsvarspillere. Og der ser jeg Mikael Antonssson som svageste led. Altså det er også ham jeg er mest i tvivl om. Men jeg synes bare at der skal nye forsvar ind i truppen. Nogen med stort potential. Jeg troede Peter Larsson var sådan en type.
AFC
Manager
«
Svar #10660:
14 Maj 2009, 20:47 »
Citat af: JakobHove 14 Maj 2009, 20:32
Vil du ikke lige ændre dit indlæg så du ikke har citeret hele min tekst. Det bliver så langt så
Vi kan starte med Jesper C. Jeg har skrevet ham udelukket på listen pga. købet af Johan Wiland. JEg har også sagt "spillere som kunne sælges". Der må være en bagtanke med JW kommen til klubben og jeg tror at det er fordi at Jesper bliver solgt til sommer. Jeg tror ik Wiland er kommet til klubben for at sidde på bænken.
Oscar Wendt: Jeg synes at det må være nu, hvis vi skal have kassen. Der er stor interresse for ham pt. og jeg tror han bliver solgt. Jeg har ikke satte disse spillere på listen fordi de har spillet dårlig, men fordi jeg tror at de bliver solgt.
Mikael Antonsson: Jeg synes bare vi trænger til nye forsvarspillere.
Og der ser jeg Mikael Antonssson som svageste led.
Altså det er også ham jeg er mest i tvivl om. Men jeg synes bare at der skal nye forsvar ind i truppen. Nogen med stort potential. Jeg troede Peter Larsson var sådan en type.
Han har da været den mest stabile og sikre forsvarsspiller på det seneste. Det fungerer jo godt med ham. Han kommer ned i de rigtige nærkampe og vinder dem stortset hver gang. Han har en glimrende fysik og igår gjorde han det også godt ved at dække i forsvaret. Så kan ikke se hvorfor han skulle ryge.
Ang. Jesper C og Oscar W så er jeg enig.
plutonium
Manager
«
Svar #10661:
14 Maj 2009, 20:50 »
Ulrik Laursen har i år spillet en sæson under middel. Hans topniveau er stadig højt, men han har mange kampe hvor han er for dårlig. Ganske enkelt. Han hæver en høj hyre, han desværre ikke kan leve op til. Så han kunne for min skyld godt blive solgt. Han er dog en god ledertype, og jeg kan godt lide at høre ham udtale sig til pressen. En fornuftig fyr, der godt kunne blive træner i fremtiden, skulle han have de interesser (og evner)!
Wendt skal der ganske enkelt forlænges med! 5-årig kontrakt, 5 mio om året (samme som Grønkjær). Det er min holdning, at den svensker kan tjene klubben mange flere penge ind på CL og anden europæisk fodbold end et salg på 25 mio kan gøre nu til sommer! Han er ligaens bedste venstre back. Offensivt upåklagelig, defensivt bliver han bedre og bedre (og vi taler ikke om at gå fra dårlig til god, vi taler god til pletfri!). Jeg vil slet ikke høre tale om et salg! Han skal overtales til at blive, især fordi vi gerne skal kunne matche den løn en middelklub i fx England ville betale ham!
Sionko så jeg gerne spille noget mere. Han har ganske vist ikke været særlig god i foråret, men se sådan på det: Det har også været småt med spilletiden! Så er det svært at performe ordentligt når chancen omsider er der! Alle er jo ikke Nordstrand-typer! Sionko har stadig en alder der gør, at han kan have en fremtid på holdet, men så skal han have spilletid til at holde det ved lige!
Antonsson skal ikke sælges. No way. Han har spillet godt, og jeg må tage hatten af for ham! Da han kom til klubben var jeg dybt skeptisk over hans indsatser, hvor han mest af alt lignede en spiller der var bange for bolden! Tøvende og klodset, med mange dumme frispark på dén konto! I dag ser jeg ham som vores mest formstærke forsvarsspiller. Dog tror jeg Larssons niveau er højere når han er fit. Zanka kan heller ikke diskuteres. Han er 100 % kompetent nok til holdet, hvor han, Anton og Larsson skal slås om de to pladser i mine øjne!
Et evt. sommersalg af JC vil blive det sørgeligste der kunne ske for mig som fan af FCK. Den mand er bare indbegrebet af hvordan en målmand skal være i mine øjne. Hans attitude og hans kvaliteter er gode, selvom han ganske vist ikke er en verdensklasse-målmand. Ikke desto mindre indeholder han alt det en keeper skal have, synes jeg. Den dag han forlader klubben må jeg nok sænke hovedet i sorg. Den mand har reddet SÅ mange europæiske kampe for os, og han har kan løfte holdet fra den bagerste skanse. Han har en stor aktie i vores sten-sikre forsvar! Han vil altid komme til at fremstå som noget specielt hos mig. Men ja, et salg er desværre nok i kortene. Sørgeligt!
N'doye ser jeg desværre som et fejlkøb. Ikke at han ikke er en udmærket spiller, men han passer ikke ind i vores spillestil. Han skulle være hentet i sommer, da Allbäck lige havde forladt os, for så havde vores spillestil stadig kunne gøre Dame brugbar. Nu spiller vi teknisk fodbold med hurtige vævre typer, og der er N'doye ikke just 'the perfect match'. Det er synd for manden, der uden tvivl har store kvaliteter, men jeg ser ikke nogen fremtid for ham i FCK så længe vi spiller som vi gør!
Atiba må egentlig også gerne blive solgt for 30 mio eller deromkring. Han har spillet kanon godt i foråret, men han bliver sgu aldrig min kop te. Han har et topniveau der kan gøre ham til ligaens bedste midt, men hans bundniveau er også så lavt, at han kan være helt usynlig. Han vælger ofte den forkerte beslutning når han skal vælge mellem at sparke og spille bolden. DOG har han som sagt spillet stabilt super godt i foråret, hvor han har vist at han er egnet til startopstillingen.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #10662:
14 Maj 2009, 20:51 »
Citat af: AFC 14 Maj 2009, 20:47
Han har da været den mest stabile og sikre forsvarsspiller på det seneste. Det fungerer jo godt med ham. Han kommer ned i de rigtige nærkampe og vinder dem stortset hver gang. Han har en glimrende fysik og igår gjorde han det også godt ved at dække i forsvaret. Så kan ikke se hvorfor han skulle ryge.
Ang. Jesper C og Oscar W så er jeg enig.
Jeg synes bare at Peter Larsson og Zanka har større potential og derfor ser jeg Mikael som den svageste i leddet.
AFC
Manager
«
Svar #10663:
14 Maj 2009, 20:55 »
Jeg så nu disse spillere blev solgt:
Ulrik Laursen
Libor Sionko
Begge spillere har ikke præsteret på højeste niveau i de forskellige kampe. Sionko præsterede godt for nogle år siden, men har ikke samme niveau mere end han havde førhen. Han var ikke særlig god igår. Han var alt for usikker og lavede mange dumme og personlige fejl.
Ulrik Laursen kan jeg kun sige det samme om.
Citat af: JakobHove 14 Maj 2009, 20:51
Jeg synes bare at Peter Larsson og Zanka har større potential og derfor ser jeg Mikael som den svageste i leddet.
Jamen hvorfor synes du han er svageste led, når han er den mest sikre i forsvaret i startopstillingen hver kamp næsten? ..
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #10664:
14 Maj 2009, 21:00 »
Citat af: plutonium 14 Maj 2009, 20:50
Sionko så jeg gerne spille noget mere.
OSV
Antonsson skal ikke sælges.
OSV
Atiba må egentlig også gerne blive solgt for 30 mio eller deromkring.
OSV!
Altså vi er da rimelig enige, men der er selvfølgelig altid noget der skiller os mennesker fra hinandens enighed. Heldigvis, for hvad ville vi være uden debat? Jeg synes jeg står lidt alene med med min mening om Libor Sionko. Jeg synes ikke vi skal have den mand længere. Vi har bedre alternativer. Vingaard fx. Jeg vil da tusinde gange hellere have at han spillere mere end Sionko.
Jeg havde fuldstændig glemt alt om Atiba H. Der er jeg fuldtstændige enige med dig. Jeg kunne også godt tænke mig noget nyt blod på midtbanen. Og der synes jeg ligesom dig at Atiba er den der skal sælges. Han har været i klubben en del år, og der er interresse for ham. Så jeg siger sælg.!
Sider:
1
...
709
710
[
711
]
712
713
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »