home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 705 706 [707] 708 709 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1680607 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10590: 10 Maj 2009, 22:42 »

vi tabte jo både til Ajax og Aab hjemme? Huh

men også mest den sæson som du siger der, jeg hentydede til om i syntes denne var bedre Smiley Jeg syntes personligt at denne her, så ville være bedre Smiley the double er stort, og samtidig så stor europæisk succes. Men den afgørende faktor for mig, ville nok være at ligaen i år er stærkere, og derfor sværrere at vinde end dengang i 06/07 Opstemt
Tror han mener ubesejret på hjemmebane i CL gruppespillet (der var jeg for langsom) Smiley

Men hensyn til dit spørgsmål, så er jeg enig med dig at hvis vi vinder the double, så ville denne sæson være den bedste i klubbens historie, blandt andet fordi ligaen er stærkere i år som du selv siger, samt vores gode sæson i europa også.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst

« Svar #10591: 10 Maj 2009, 22:49 »

Jeg er lidt i tvivl om hvad for en sæson, der har været den bedste, hvis vi vinder både mesterskabet og pokalturneringen i år. Champions League-sæsonen var helt unik, og så fik vi samtidig hevet det danske mesterskab hjem, hvilket var klasse. Syv point i Champions League er der ikke mange, der kan prale af og slet ikke, når man slutter sidst i puljen.

I år vil i givet fald være fantastisk med to titler samt et flot europæisk eventyr, hvor vi for første gang gik videre fra det indledende gruppespil, hvilket selvfølgelig er en stor præstation i sig selv.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #10592: 10 Maj 2009, 23:09 »

ved ikke hvorfor jeg siger det her, men jeg synes at Ailton er ret "cute" Opstemt

han er bare så sympatisk og rar at lytte til Opstemt

Thaurat al Shabab

AFC
Manager

« Svar #10593: 11 Maj 2009, 15:46 »

Er I sindsyge hvor jeg glæder mig til kampen på onsdag. Jeg tror at det bliver den bedste kamp i Årets Sas Liga. Begge hold kører jo derud af med point og er vel egentlig lige stærke, men jeg tror sgu at kampen alligevel kan tage en drejning til vores fordel da jeg synes vi er meget stærkere på mange punkter.

Vi kan sætte en klasse spiller ind som udskifter som scorer mål, det kan OB ikke. OB har ikke spillerne på bænken af sådan en klasse og det er netop en af grundene til jeg mener vi er stærkest. OB's pasningspil har fungeret rigtig godt her de seneste kampe, men igår mod Randers virkede det altså ikke optimalt hvor imod vores pasningsspil virker godt.
Selvfølgelig har vi Cesar Santin som er svingende for tiden, men se igen på den positive side. Vi har en Morten Nordstrand og Dame N'Doye at sætte ind som har højere klasse end OB's spillere. OB har vel kun Peter Nymann og Björn Runstrøm som er nævnelsesværdige, men de har stadigvæk ikke niveauet højere end os.

Kampen på onsdag tror jeg bliver afgjort ved at det hold der først kommer bedst ud af starthullerne som også får skabt flest chancer. Der kan ske så meget i kampen, men altså. Der kan være mange ting der kan sætte sit præg på onsdag. I så fald så tror jeg mesterskabet bliver afgjort for FCK, hvis vi slår OB på onsdag og Brøndby søndag. Det er til at håbe, men vi ved også godt at OB er stærke på hjemmebanen hvor de spiller forrygende fodbold når de rammer dagen og er gode i deres spil osv., men vi er ikke til at bide skeer med og det tror jeg også vi kommer til at se på onsdag.

En ting jeg håber er i hvf. at Santin får en pause og så kan Morten Nordstrand få chancen fra start af, men det kan jo være at Ståle vælger at bruge Nordstrand som ''joker'' og så sætte ham ind så han kan score de vigtige mål. Vi ved jo Santin er meget svingende for tiden, men vi har jo også en Dame N'Doye som vi kan sætte ind som ikke får så meget spilletid, og jeg tror sådan en kamp mod OB fra start eller noget virkelig vil give ham noget selvtillid og så forhåbentlig få ham til at blomstre op. En ting vi skal rette op på ihvf. er vores venstreside som virkelig ikke fungerede særlig godt i mod FCN. FCN kom jo til chancer dernede hele tiden og det var alt for nemt at spille om bag Wendt og Laursen. Det er en vigtig ting at rette op på, da vi ved OB gerne vil slå indlæg og spille sig igennem forsvaret.

Set på Brøndbykampen på søndag, så kommer den jo også til at have en afgørende faktor for guldkampen. Vinderen af kampen bliver mester tror jeg. FCK og Brøndby er gode i år, men Brøndby har haft deres nedture og jeg tror også vi vinder The New Firm, for vi har jo hjemmebanen hvor vi er uhyre farlige. Jeg tror heller ikke vi skal frygte Alexander Farnerud og alle dem som ser ud til at skal skaffe medaljer til Vestegnen. Vi ser i nogle kampe at en som Farnerud spiller lorte kampe samt en Michael Krohn-Dehli f.eks, men i nogle kampe er de gode, men FCK er for stærke til Brøndby tror jeg og al den massive opbakning FCK vil få, tror jeg påvirker Brøndby spillerne lidt.

Håber virkelig på denne opstilling:

Christiansen
Pospech Laursen Antonsson Wendt
Kvist Kristensen Hutchinson Grønkjær
Ailton Nordstrand/N'Doye

Ude på højrekanten kunne vi også bruge en Libor Sionko da han virkelig kan udfordre modstanderen godt, og jeg tror sgu ikke Chris Sørensen kan følge med, selvom han er en dygtig forsvarsspiller, men samtidig så får vi også brug for Kvist som er hårdtarbejdende og virkelig kæmper for sin sag. Han har udviklet sig meget i FCK tiden og det er rart at se ham spille fodbold. Synes det er et svært valg, men hælder mest til Kvist.
Hvad med jer?

Men vi ses jo nok derude. Jeg skal sidde på Fionia Bank tribunen ved D10 ca. så mon ikke jeg kan kigge over til nogle af jer FCK'fans i ''buret'' og så måske se et kendt ansigt fra sitet her?
Smiley

Vi ses derude!

AFC
Manager

« Svar #10594: 11 Maj 2009, 16:56 »

http://www.bold.dk/nyt/Haaland-misser-FCK-braget

Håland misser kampen mod os på onsdag. Det er jo kun godt. Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #10595: 11 Maj 2009, 17:02 »

Kvist er fornærmende ringe, så selvfølgelig skal han ikke spille, hvis det står til mig. Derudover tror jeg det bliver en halvkedelig kamp som det altid bliver når vi spiller i Odense, og der bliver højest scoret 2 mål tror jeg. Tror mest på 0-0 eller en 1-0 sejr til et af holdene.

enged
Gæst

« Svar #10596: 11 Maj 2009, 17:10 »

Jeg er mere eller mindre enig med Ghert, fornærmende ringe er måske så meget sagt, men som kant er Kvist sgu ikke meget værd, jeg forstår det simpelthen ikke. Han kan ikke sætte en mand, han kan ikke sparke ude fra og han ikke slå et ordentligt indlæg, hmm. Kvist er god til de flade afleveringer inde fra den centrale midtbane hvor han gør det godt, men han når altså hverken Sionko, Grønkjær eller Santin for den sags skyld som kantspiller. Kvist kan hoppe ud på bænken også sæt Sionko ind på den højrekant som han fortjener.
I angrebet er det vidst også ved at være Santins tur til at få en pause, konstellationen Nordstrand - Ailton har vi jo set har virket godt i foråret, så hvorfor ikke bare blive ved?
Jeg tror på at vi vinder kampen, hvis bare vi kan holde styr på Utaka og HHA, de er klart de mest farlige i OB i øjeblikket. Jeg tror ikke på at OB kan holde os fra at score, Ailton skal nok drive gæk med deres bassemænd i forsvaret. Hvis han ikke selv scorer er jeg sikker på at han nok skal sætte de andre i scene.

Don AA
Manager

« Svar #10597: 11 Maj 2009, 17:15 »

Heller som tidligere sagt til Kvist i starten af kampen, da han er bedre i den denfensive del, så kan vi bruge Sionko  senere, når OB begynder at satse mere, da han er bedre i kontra facen end Kvist.

Tror også ligesom Ghertesteas på en lidt kedelig kamp på onsdag, mener de sidste 3 kampe i OB er endt 0-0, så tror også på noget lignende denne gang, men håber da vi hiver en sejr hjem.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #10598: 11 Maj 2009, 18:54 »

jeg fik et lettere grin idag, da jeg læste, tror det var Ekstra Bladets sportssektion, hvor Farnerud og Nordstrand var sat som "ugens holds" angribere.
Nordstrand var nærmest selvskrevet med sine 2 mål, men journalisten fornærmede mig, da der under Farnerud stod, at han med et flot hovedstødsmål var med til at sikre brøndby de 3 points.
Hvis Farneruds såkaldt flotte var hovedårsagen til at han blev valgt til ugens hold, er det mig en kæmpe gåde at Ailtons drømmekasse ikke var prioteret lidt foran. heh.
Det er som om, at journalisten har tænkt: "Ailton var på ugens hold i sidste uge og sidste uge igen..... Så denne her gang må det hellere blive Farnerud." Er du gal en slap journalistik. Rigtig snøbel... Opstemt

Thaurat al Shabab

kirederf19
Ynglingespiller

« Svar #10599: 11 Maj 2009, 19:16 »

jeg fik et lettere grin idag, da jeg læste, tror det var Ekstra Bladets sportssektion, hvor Farnerud og Nordstrand var sat som "ugens holds" angribere.
Nordstrand var nærmest selvskrevet med sine 2 mål, men journalisten fornærmede mig, da der under Farnerud stod, at han med et flot hovedstødsmål var med til at sikre brøndby de 3 points.
Hvis Farneruds såkaldt flotte var hovedårsagen til at han blev valgt til ugens hold, er det mig en kæmpe gåde at Ailtons drømmekasse ikke var prioteret lidt foran. heh.
Det er som om, at journalisten har tænkt: "Ailton var på ugens hold i sidste uge og sidste uge igen..... Så denne her gang må det hellere blive Farnerud." Er du gal en slap journalistik. Rigtig snøbel... Opstemt

Ja jeg så også lige den artikel, det er ikke den skarpeste kniv i skuffen da.  Grin

Men for at kigge lidt på kampen på onsdag, som jeg selvfølgelig glæder mig til, helt uimodståeligt meget.
Så tror jeg heller ikke på den helt store målfest, vi(Odense Boldklub) har næsten altid spillet meget lige op med jer, tjek statistikken (Statistik.
Det er klart at statistik ikke altid taler for kampens udfald, men når der ikke er en forskel på mere end ét mål eller mindre, de sidste 6 kampe mod FCK, så tror jeg heller ikke på, at det sker denne gang. Selvom at begge hold er forrygende kørende for tiden.

FCK har fordel i både, at vi mangler Håland i forsvaret. Plus at vi led et lille knæk i går mod Randers, men jeg tror stadig på at vi kan gøre det.

Vi ses i O'ense.. Wink

Don AA
Manager

« Svar #10600: 12 Maj 2009, 15:21 »

Så er truppen mod OB på plads:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N'Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen

Dejligt med alle klar, dog mangler Hjalte som sidder ude med karantæne.

AFC
Manager

« Svar #10601: 12 Maj 2009, 15:24 »

Det er ærgeligt Hjalte har karantæne. Jeg tror at han kunne have vist den vigtige klasse på banen imorgen. Hans arbejdsstyrke er en fornøjelse at se på, og han er en rigtig dygtig holdspiller.
Men så må vi håbe at TK og Hutchinson som det ser ud til at blive nu, gør det endnu bedre, og det er vigtigt imod et stærkt OB hold som er gode på kontra. Det har man set fra flere kampe.

Don AA
Manager

« Svar #10602: 12 Maj 2009, 15:47 »

Det er ærgeligt Hjalte har karantæne. Jeg tror at han kunne have vist den vigtige klasse på banen imorgen. Hans arbejdsstyrke er en fornøjelse at se på, og han er en rigtig dygtig holdspiller.
Men så må vi håbe at TK og Hutchinson som det ser ud til at blive nu, gør det endnu bedre, og det er vigtigt imod et stærkt OB hold som er gode på kontra. Det har man set fra flere kampe.
Ja men så må vi se positiv på det, så får Hjalte sig en lille pause til kampen mod Brøndby på søndag  Smiley
TK og Atiba gjorde det ok i 2.halvleg mod FCN, lige et gear mere op så ser det fint ud i morgen.

Derudover har vi også et par spillere som kan komme i karantæne mod Brøndby hvis de får gult i morgen blandt andet Pospech som jeg nødig vil undvære mod Brøndby.

Mikkellas
Gæst

« Svar #10603: 12 Maj 2009, 20:50 »

OB er utrolig farlige, men hvad der er positivt for os, så skal de have en sejr, hvis de skal ind i guldkampen igen, og derfor kan vi sætte os igennem med en masse farlige kontraangreb, og vi har jo også nogle giftige folk, vi kan sætte ind, hvis startopstillingen bliver, som jeg tror lige nu; JC - ZP, MA, UL, OW - WK, TK, AH, MV - AA DN. Det vil sige, at vi har Grønkjær, Nordstrand, Santin og Sionko at sætte ind, og alle disse fire er utrolig farlige, når det kommer til kontraer, og her er Martin Vingaard også en utrolig giftig herre, da han har et fantastisk spark, og derfor tror jeg, at han vil starte inde i kampen, og selvfølgelig også pga. hans arbejdsraseri. Thumbs Up

fc-hansen
Manager

« Svar #10604: 13 Maj 2009, 12:07 »

de kilder jeg har været i kontakt med omkring klubben, siger at vi stiller op på følgende måde:

JC
Pospa-Anton-Laursen-Wendt
Sionko-kvist-TK-Hutch
Ailton-Nordstrand

ser jo rigtig spændende ud. specielt at vi bruger kvist centralt, kan jeg godt lide, da han har et drive, som er rigtig godt. At Nord er med, kommer ikke bag på mig, efter hans kamp mod FCN, og AA er jo mere eller mindre fast mand Smiley så rigtig spændende 11'er. den skulle efersigende være rimelig fortrolige, så går ud fra den ser sådan ud. Tag dog forbehold for ændringer Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 705 706 [707] 708 709 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010