home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
10 Maj 2025, 20:54 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23569
  1 Bruger, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Lavilldrymn
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 704 705 [706] 707 708 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1681058 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10575: 10 Maj 2009, 21:52 »

Jeg ER stensikker på at vi slår både OB og Brøndby.
Med vores glimrende bredde og gode start 11'er hiver vi en smal sejr hjem i Odensen. Brøndby har på ingen møde imponeret mig. I Parken får de ikke straffe og Farnerud kommer ikke til at blive en trussel, og slet ikke i luftrummet.
Brøndby er ikke lige et mandskab, som jeg tror vil sprudle af mål i Parken og jeg mener derimod, at Ailton og Nordstrand (som jeg håber starter inde) klapper et på bolde i netmaskerne.
Jeg ser virkelig frem til begge dise kampe og jeg mener, at vi vil få det klart sværest i Odense, da jeg mener de er det eneste der kan byde os op til dans i Sas ligaen, på nuværende tidspunkt.

Thaurat al Shabab

fc-hansen
Manager

« Svar #10576: 10 Maj 2009, 22:00 »

Det gør vi vel alle sammen  Cool

Jeg håber meget på denne opstilling:

JC
ZP - MA - UL - OW
LS - AH - TK - JG
AA - DN
Den ser rigtigt spændende ud, men kan du være sikker på at ståle ikke vælger. Sionko, Grønkjær, ailton, N'Doye inde på samme tid ville han aldrig gøre i en topkamp som den mod OB. Nej, der vil vi nok se Vingaard og Kvist på kanterne, da de arbejder hårdere defensivt Smiley

Derudover kan vi tage guldet på søndag hvis resultaterne flasker sig, men lad os i første omgang koncentrerer os om at vinde over OB på onsdag.
det kunne vel ikke være meget bedre at tage guldet hjemme mod Brøndby, men som du også siger skal vi lige tage den med ro, da jeg også ser det sådan at vi, med to nederlag også kan ttabe guldet, søndag.

Så vigtigt at vi ikke taber i Odense, onsdag. og så slår Ailton brøndby på søndag Wink Opstemt

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

« Svar #10577: 10 Maj 2009, 22:04 »

Den ser rigtigt spændende ud, men kan du være sikker på at ståle ikke vælger. Sionko, Grønkjær, ailton, N'Doye inde på samme tid ville han aldrig gøre i en topkamp som den mod OB. Nej, der vil vi nok se Vingaard og Kvist på kanterne, da de arbejder hårdere defensivt Smiley

Jeg kan dog også godt se Martin Vingaard på kanten, da Grønkjær så kan komme ind senere for at skabe noget på egen hånd, når OB skal lukke mere og mere op, da de skal have en sejr. Han kan i så fald komme frem i angrebet sammen med Ailton eller måske Santin, der nok også burde blive farlig på nogle kontraangreb.

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #10578: 10 Maj 2009, 22:10 »

Jeg vil sige, at jeg er sgu tilfreds bare vi får point med fra Odense.. Opstemt

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #10579: 10 Maj 2009, 22:13 »

dårlig stil... siden hvornår er OB bleven frygtet så meget? Opstemt

Thaurat al Shabab

fc-hansen
Manager

« Svar #10580: 10 Maj 2009, 22:16 »

dårlig stil... siden hvornår er OB bleven frygtet så meget? Opstemt
Det vigtigste er at vi ikke taber. Drømmesceneariet er self. at vi vinder Smiley

mfsjovhat:

OB har altid været kanon svære at spille mod, specielt på Fionia Park, fordi de er så fyssisk stærke. og med vores position i laigaen in mente, skal vi vidst være tilfredse med 1 point....

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #10581: 10 Maj 2009, 22:19 »

jeg har egentlg lige et spørgsmål til jer drenge:

hvis nu drømmescenariet bliver realiseret, og vi vinder the double, vil i så karakteriserer denne sæson som den bedste i klubbens historie? Opstemt

hay que joder?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #10582: 10 Maj 2009, 22:19 »

hehe umuligt... Hvis vi gik derned og spillede uafgjort ville jeg ikke være tilfreds..
Tag spillematerialet
Tag økonomien
Tag den sportslige succes gennem de seneste 5 år
- Den skal vindes. Opstemt - vi har rutinen, vi har prøvet det før, vi er professionelle nok til at tage den med ro og spille bold.

Thaurat al Shabab

fc-hansen
Manager

« Svar #10583: 10 Maj 2009, 22:21 »

hehe umuligt... Hvis vi gik derned og spillede uafgjort ville jeg ikke være tilfreds..
Tag spillematerialet
Tag økonomien
Tag den sportslige succes gennem de seneste 5 år
- Den skal vindes. Opstemt - vi har rutinen, vi har prøvet det før, vi er professionelle nok til at tage den med ro og spille bold.
ja, men hvis du angriber en kamp sådan der, så er der ogsaå en større risiko for at tabe, og jeg mener at med vores situation pt. skal vi ihvf. ikke tabe Smiley

så der ville jeg være tilfreds med 1 point Smiley

hay que joder?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #10584: 10 Maj 2009, 22:22 »

jeg har egentlg lige et spørgsmål til jer drenge:

hvis nu drømmescenariet bliver realiseret, og vi vinder the double, vil i så karakteriserer denne sæson som den bedste i klubbens historie? Opstemt

Nej, det synes jeg ikke det vil være.
Ved godt, at "the double" vindes + vi har været i Uefa Cuppens 1/16 dels finaler.
Men jeg synes chl-sæsonen var noget helt enestående, unikt. Det vil jeg aldrig glemme. Ubesejret på hjemmebane + vi genvinder mesterskabet... KLASSE.!
Jeg vil dog sige, at dette vil blive vores næstbedste sæson. MEN kun hvis det lykkedes. Opstemt

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #10585: 10 Maj 2009, 22:27 »

Jeg håber meget på denne opstilling:

JC
ZP - MA - UL - OW
LS - AH - TK - JG
AA - DN
Lige Kvist istedet for Sionko så er jeg enig, vi får brug for en hårdtarbejdende Kvist i starten, som også er bedre i den defensive del, så kan Sionko komme ind senere, når OB begynder at satse mere, han vil helt sikkert være god i et hurtig kontraangreb.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #10586: 10 Maj 2009, 22:28 »

Nej, det synes jeg ikke det vil være.
Ved godt, at "the double" vindes + vi har været i Uefa Cuppens 1/16 dels finaler.
Men jeg synes chl-sæsonen var noget helt enestående, unikt. Det vil jeg aldrig glemme. Ubesejret på hjemmebane + vi genvinder mesterskabet... KLASSE.!
Jeg vil dog sige, at dette vil blive vores næstbedste sæson. MEN kun hvis det lykkedes. Opstemt
vi tabte jo både til Ajax og Aab hjemme? Huh

men også mest den sæson som du siger der, jeg hentydede til om i syntes denne var bedre Smiley Jeg syntes personligt at denne her, så ville være bedre Smiley the double er stort, og samtidig så stor europæisk succes. Men den afgørende faktor for mig, ville nok være at ligaen i år er stærkere, og derfor sværrere at vinde end dengang i 06/07 Opstemt

hay que joder?

Mikkellas
Gæst

« Svar #10587: 10 Maj 2009, 22:34 »

Jeg tror, at han mener, at vi var ubesejrede på hjemmebane i gruppespillet i Champions League med uafgjort mod Benfica og sejre over Manchester United og Celtic. Thumbs Up

fc-hansen
Manager

« Svar #10588: 10 Maj 2009, 22:36 »

Jeg tror, at han mener, at vi var ubesejrede på hjemmebane i gruppespillet i Champions League med uafgjort mod Benfica og sejre over Manchester United og Celtic. Thumbs Up
hvis han gør det, så har han selvfølgelig ret Wink

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #10589: 10 Maj 2009, 22:41 »

hay que joder?

Sider: 1 ... 704 705 [706] 707 708 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010