home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1222 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 695 696 [697] 698 699 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1544739 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10440: 28 Apr 2009, 21:34 »

Kampen idag var der ikke det store ved, men vi kunne næste også kun skuffe, men vi vandt og gik sikkert i finalen med en samlet 6-1 sejr. Kunne da være sjovt med en finale mod Brøndby, den blev vi jo snydt for sidste år, fordi vi dummet os, men ved ikke om jeg vil sidde og holde med Brøndby i morgen, vil nok juble mest over en AAB scoring  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10441: 28 Apr 2009, 21:56 »

Var det jeg der stod på forrerste række med det der nedern flag? Grin eller en af de forrerste rækker Smiley
Nej, vi stod ikke forrest.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10442: 28 Apr 2009, 23:57 »

For det første kan du ikke mene at Vingård burde gøres til anføre Grin
For det andet, så ved de fleste vel at dette ikke er en kamp hvor FCK vil bruge alt for mange kræfter.
For det tredje så mener jeg Ståle har gjort det udemærket i FCK og at du siger han kun har gjort det dårligt kan jeg ikke forstå?

jamen, hør her lille skat... hvornår siger jeg, at det er ståle skyld? siger bare, at den mand ikke orker sjusk
Logged

Thaurat al Shabab

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10443: 29 Apr 2009, 00:05 »

mfsjovhat@
Der var forresten heller ikke over 10000 tilskuere til dagens kamp Smiley

Men vi kan hurtigt blive enige om at vi slet ikke spillede godt nok i dag, defensivt var vi for slingrende og offensivt var vi alt for uskarpe, men helt ærligt, det kan da heller ikke være det mest ophidsende at skulle spille en kamp hvor man ved at man bare skal undgå at tabe med 4 eller mere, slet ikke mod et så svagere hold.
Men super at være i finalen! Så må vi bare tage The Double hjem og sende dem fra pestegnen hjem uden pokaler Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10444: 30 Apr 2009, 15:51 »

http://onside.dk/node/32049

Klamt man. Som om det skulle gøre nogen forskel.
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10445: 30 Apr 2009, 15:57 »

Kan nu alligevel også bedst lide de sorte Peace
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10446: 30 Apr 2009, 16:17 »

http://onside.dk/node/32049

Klamt man. Som om det skulle gøre nogen forskel.
Pis... fordel AAB  Smiley

Lidt små rygter om at vi følgeder vores "gamle" spiller Erton Fejzullahu http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligaen-2008-2009/vil-have-stortalent-tilbage de gange vi så ham, hvilket vel kun var i forbindelse med det årlige indendørsstævne i Brøndby, så han spændene ud, men lige pt. er der ikke plads til ham, så skal der i hvert fald sælges en angriber.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10447: 30 Apr 2009, 16:32 »

http://onside.dk/node/32049

Klamt man. Som om det skulle gøre nogen forskel.
Så kan man så spørge sig selv, hvad I skulle have hjemmetrøjen for. I har jo allerede fået jeres hjemmebane mens vi andre skal køre 5 timer i bus for at komme frem.

Og hvis det alligevel ikke gør nogen forskel, hvorfor vil I så have den?
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10448: 30 Apr 2009, 16:51 »

Så kan man så spørge sig selv, hvad I skulle have hjemmetrøjen for. I har jo allerede fået jeres hjemmebane mens vi andre skal køre 5 timer i bus for at komme frem.

Og hvis det alligevel ikke gør nogen forskel, hvorfor vil I så have den?

Jeg synes det er morsomt, at Kuhn brokkede sig sådan over det Grin

Jeg ser det ikke som en fordel at spille i ude- eller hjemmebanetrøje. Der er (teoretisk set) lige mange Aab- og FCK-fans til stede, da det jo er pokalfinalen, og derfor skal stadion ikke rumme flere af én fanskare end en anden. Der er selvfølgelig den lange rejse for Aabs fans, men det ville jo ikke have været anderledes, om I skulle spille mod Nordvest!

Det er nu en gang sådan strukturen er i cuppen, at finalen spilles i Parken.

Men jeg tror ikke på held eller uheld i trøjer. Spillerne burde være professionelle nok til at vide, at trøjefarven ikke afgør hvor gode de er!  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10449: 30 Apr 2009, 17:25 »

Hvordan kan det være Claus Bo ikke dømmer finalen? Er det fordi de vil spare ham til en eventuel chl finale?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10450: 30 Apr 2009, 17:30 »

Helt enig med dig Pluto.. Men undrede mig bare over, hvorfor det var klamt.

Forstår heller ikke Kuhns kritik. Det er Danmarks største stadion, og det har altid været PARKEN, den har været spillet i. Og det ligger i Danmarks største by, så der er en chance for at få flest tilskuere. Var i PARKEN sidste gang, der var pokalfinale mellem AaB og FCK, og der var der vel kun halvt fyldt. Så det klager jeg heller ikke over.
Logged


thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10451: 30 Apr 2009, 17:38 »

Hvordan kan det være Claus Bo ikke dømmer finalen? Er det fordi de vil spare ham til en eventuel chl finale?
Kan ikke svare på hvorfor han ikke dømmer finalen, men han må ikke dømme Champions League finalen, fordi han allerede har dømt både kvart- og semifinaler Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10452: 30 Apr 2009, 17:49 »

Lad os da bare få Erton tilbage. Hvis han er så god indendørs, så håber jeg da også han er lige så god udendørs. Hvis han skal til skal der en angriber ud.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10453: 30 Apr 2009, 18:06 »

Det indendørsstævne han spillede for os har nok ikke særlig meget at gøre med at vi vil have ham tilbage. Det at han i en ung alder ser god ud, og er topscorer i Superttan, er nok det der gør at vi vil have ham tilbage til København. Jeg synes det kunne være rigtig spændende. Smiley
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10454: 30 Apr 2009, 18:12 »

Det ville helt klart være rigtigt spændende med ham tilbage. Men jeg kan bare ikke se, hvem han skulle afløse i angrebet ?
Logged

Sider: 1 ... 695 696 [697] 698 699 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010