home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Indlæg: 1132915 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 691 692 [693] 694 695 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1549422 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10380: 26 Apr 2009, 18:36 »

Ailtons mål igår er virkelig et super mål og en svær detalje at lave med den yderside og at redde bolden nede ved sidelinjen. Jeg vil mene det er Årets Mål anno 2008/2009 sæsonen. Men alt i alt er det vigtigt vi vandt igår og vi spillede sgu fint, men Santin er sgu ikke meget ved for tiden. Jeg vil mene Nordstrand eller en N'Doye skal have en startplads nu, for Santin har ikke scoret i lang tid og jeg har nu altid set ham som en målscorende angriber, men det er han begyndt at falde fra nu. Han falder meget tilbage i perioder af kampene og det holder bare ikke.

Men dejligt vi stadig ligger nummer 1!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10381: 26 Apr 2009, 19:04 »

Ved godt vi har upgraderet vores stab gevaldigt her på det seneste med b. la. Bård Wiggen, Johan Lange og Jan Michaelsen.
Men efter Ove Christensens fyring i Vejle har der floreret rygter om, at han vil ligge karrieren som træner på hylden for derfor at fortsætte som scout / talentudvikler.
Her  tænkte jeg så, at han kunne være en genial mand at få ind til nyindkøb og udvikling af unge spillere.. hvad synes i?

Han kunne godt bruges i School of Excellence. Han er jo en dygtig træner, der (så vidt jeg ved) har et meget far/søn forhold til spillerne, hvad de nok skal bruge i den alder, hvor FCK SE er aktuelt!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10382: 26 Apr 2009, 19:23 »

BRILLER!! VI LIGGER NUMMER 1! VI LIGGER NUMMER 1!! LÅLÅLÅLÅLÅ
Logged

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10383: 26 Apr 2009, 19:35 »

BRILLER!! VI LIGGER NUMMER 1! VI LIGGER NUMMER 1!! LÅLÅLÅLÅLÅ
Det havde vi også gjort selvom Brøndby havde vundet, men dejligt med en hul ned til nummer 2 nu.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10384: 26 Apr 2009, 19:44 »

ja okay... med nummer 1, mener jeg, at der faktisk er hul ned mellem 1 og 2. Ikke at holdende er A-points
Logged

Thaurat al Shabab

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10385: 26 Apr 2009, 19:51 »

Synes vi skal diskutere et emne her i FCK-tråden ang. vores angriber Cesar Santin. Vi ved jo alle sammen han er en god angriber, men hans form er begyndt at gå meget nedad for tiden og det kan godt skade vores hold på en måde tror jeg. Lige pt. ser jeg Ailton som den bedste angriber i truppen. Santin var god i perioder hvor han holdt formen, men han går altså ned efter 60 minutter eller noget og er til at komme til kende i resten af kampene som sagt.

Igår mod Horsens var han ingenting værd. Hans skulder hænger meget nede for tiden tror jeg og jeg synes snart Ståle burde indse det og give N'Doye eller Nordstrand chancen fra start.

Hvad mener I?
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10386: 26 Apr 2009, 19:54 »

Cesar Santin har været i gang længe. Sæsonen i Sverige begyndte lige et par måneder før end i Danmark, hvorfor det i mine øjne er helt naturligt, at han er gået ned i niveau, og derfor er jeg sikker på, at en pause er en god idé, især i aprilmåned, som er helvedes lang. Smiley
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10387: 26 Apr 2009, 19:59 »

Santin virker træt og fantasiløs, og han burde få en pause. Jeg synes at Ailton til tider ligefrem overståler ham (hvem havde troet det i efterårs sæsonen  Rullende Øjne ) Så jeg synes, at vi skal lade en vores 2 andre dygtige angribere, spille ved siden af ham i næsten kamp  Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10388: 26 Apr 2009, 20:09 »

Ligesom jer andre, så mener jeg også, at Santin skal have en pause, og det har jeg faktisk ment længe. Han har set træt ud i lang tid, og han har også spillet mange kampe ift. vores andre angribere. Nordstrand eller N'Doye ind ved siden af Ailton ville gavne holdet meget lige nu, tror jeg. Jeg ved dog ikke lige hvem af dem, man burde sætte ind ved siden af ham. Ståle har noget af en kabale, han skal få til at gå op på den positive måde Thumbs Up
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10389: 27 Apr 2009, 16:53 »

Ståle Solbakkens udvalgte

Jesper Christiansen
Zdenek Pospech
Niclas Jensen
Ulrik Laursen
William Kvist
Morten Nordstrand
Peter Larsson
Dame N'Doye
Thomas Kristensen
Martin Vingaard
Johan Wiland
Thomas Delaney
Libor Sionko
Mathias "Zanka" Jørgensen
Saban Özdogan



Her er så truppen Ståle Solbakken har valgt at udtage til kampen mod FC Nordvest. På en måde er jeg skuffet over Ståle Solbakken. Jeg har valgt at farve de ungdomsspiller sort, som normalt ikke optræder i 1. truppen. Der er 2, det synes jeg altså er for sløvt. Jeg ville gerne have set nogle flere ungdomsspiller. For pokker da. Det er et Danmarksseriehold, og vi føre 4-0 i for vejen. Der vil jeg sgu gerne have set nogle navne som: Cagri Erdem, Jacob Neestrup osv. Nogle fra ungdomsrækken. Det kunne altså være dejligt, især da jeg ikke rigtig har set nogle af dem spille rigtigt.

Men altså nu er truppen udtaget, og jeg ser ingen grund til at jeg skal se kampen, da der bliver ingen spænding - måske flotte mål, hvem ved.
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10390: 27 Apr 2009, 16:57 »

Jeg synes absolut også det er for kedeligt/dårligt af Ståle!
Vi føre 4-0 på udebane mod FC Nordvestsjælland, så hvorfor ikke give nogle fler af vores unge talenter chancen?
Jeg havde ellers håbet på Neestrup, Jacob Albretchen og Erdem var blevet udtaget med Delaney og Ozdogan. Nu håber jeg bare de to unge spillere får chancen fra start, da jeg synes de alt for lidt får det i FCK generalt (:
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10391: 27 Apr 2009, 16:58 »

Ståle Solbakkens udvalgte

Jesper Christiansen
Zdenek Pospech
Niclas Jensen
Ulrik Laursen
William Kvist
Morten Nordstrand
Peter Larsson
Dame N'Doye
Thomas Kristensen
Martin Vingaard
Johan Wiland
Thomas Delaney
Libor Sionko
Mathias "Zanka" Jørgensen
Saban Özdogan



Her er så truppen Ståle Solbakken har valgt at udtage til kampen mod FC Nordvest. På en måde er jeg skuffet over Ståle Solbakken. Jeg har valgt at farve de ungdomsspiller sort, som normalt ikke optræder i 1. truppen. Der er 2, det synes jeg altså er for sløvt. Jeg ville gerne have set nogle flere ungdomsspiller. For pokker da. Det er et Danmarksseriehold, og vi føre 4-0 i for vejen. Der vil jeg sgu gerne have set nogle navne som: Cagri Erdem, Jacob Neestrup osv. Nogle fra ungdomsrækken. Det kunne altså være dejligt, især da jeg ikke rigtig har set nogle af dem spille rigtigt.

Men altså nu er truppen udtaget, og jeg ser ingen grund til at jeg skal se kampen, da der bliver ingen spænding - måske flotte mål, hvem ved.

Med sådan en bred trup vi har, synes jeg altså godt det kan forsvares at give tid til dem, der normalt ikke spiller så meget istedet for at hive et helt ungdomshold op. Hvis vi nu kun havde 15-16 spillere af høj standard skulle der self. unge med, men med de klasse backups vi har på stort set samtlige pladser skal de altså have noget tid.
Logged

It's gonna be legendary

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10392: 27 Apr 2009, 16:58 »

Syntes også Danni Jensen skal havde chancen
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10393: 27 Apr 2009, 17:00 »

Ham havde jeg lige glemt Simze, men helt sikkert burde han det Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10394: 27 Apr 2009, 17:22 »

Det kan godt være, at jeg er konservativ, men Pospech skal altså have den kamp. Han har ikke været med i to kampe grundet en mindre skaden i lysten, og han skal altså hurtigt igang igen, så vi ikke skal bruge Kvist for meget nede i forsvaret.

Jeg er fint tilfreds med truppen. Jacob Albrechtsen er skadet, så han kan ikke komme i betragtning, og det er også fint nok at bruge Larsson og Laursen, da de skal holdes igang, hvis enten Zanka eller Anton skulle blive skadet. Özdogan bliver utrolig spændende at se i aktion, hvis han altså kommer ind i kampen Smiley
Logged

Sider: 1 ... 691 692 [693] 694 695 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010