home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  1 Bruger, 661 Gæster Online.

Indlæg: 1132915 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 690 691 [692] 693 694 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1549407 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10365: 26 Apr 2009, 12:38 »

Personligt synes jeg det er meget specielt. Han chipper målmanden og scorer fra en skæv vinkel! Et løb på en banehalvdel, snubler, men genvinder balancen. Det er da klasse!

I hvert fald i mine øjne!

Men smag og behag er som bekendt forskellig. Jeg synes det var et super mål!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10366: 26 Apr 2009, 12:42 »

Som jeg ser målet: en dårlig berøring ned mod forsvarsspilleren, der tvinger ham til at tage det lange træk forbi. Jochumsen overvurderer sig selv og tror han kan nå den. Han får presset Ille ned i hjørnet og laver vel et lille straffe på ham - flot at han ikke smider sig. Derefter runder han smart Jochumsen og slutter af med en fantastisk yderside.

Det er på ingen måde et dårligt mål - jeg blev bare lidt skuffet efter  al den hype og sammenligningen med Zumas saksespark Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10367: 26 Apr 2009, 12:44 »

Hatten af for Ailton han er endelig begyndt at vise hvorfor i gav så mange millioner for ham
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10368: 26 Apr 2009, 12:47 »

Målet er efter min mening bedre end diverse langskud. På et langskud skal du have én ting der lykkedes, selvfølgelig en svær detalje. Der bliver lavet flere langskdsmål end sådan en Ailton lavede, netop fordi man "kun" skal have én ting rigtig, og det er ikke tilfældet for Ailtons. Først skal han udenom en forsvarsspiller, så skal han prikke den udenom målmanden, derefter må han ud i en brav kamp for at holde bolden inde, og før han ved af det, skal han også forbi målmanden igen, og til sidst laver han et helt sindsyg detalje med ydersiden. Dermed er der en del flere "50/50-situationer" der skal gå i vinkel, end ved f.eks. et langskudsmål, derfor synes jeg det er lidt mere specielt end så mange andre mål. Men at det skulle være i samme klasse som Zumas kan jeg afvise blankt.

Peace
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10369: 26 Apr 2009, 13:00 »

Jeg synes at Ailton er en fremragende angriber. Ikke nok med, at han scorer flotte mål (Saksespark, soloture osv..)
Så har han os en formidabel god udstråling, som bare for mig til at elske ham som fck-spiller.
- Ailton har altså nettet hele 7 gange i sæsonen efterhånden, det samme som duncan og mere end farnerud
Logged

Thaurat al Shabab

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10370: 26 Apr 2009, 13:00 »


Det er på ingen måde et dårligt mål - jeg blev bare lidt skuffet efter  al den hype og sammenligningen med Zumas saksespark Peace

Hov-hov! Det var ikke for at sammenligne Zumas mål med Ailtons (eller rettere omvendt!). Zumas mål er langt bedre end det mål Ailton kom med. Det jeg sagde var, at Ailtons mål nok vil ende i diverse goal-compilations på you-tube. Men nej, Zuma's mål var i en klasse for sig, og desuden var vigtigheden af det mål Zuma lavede jo det der gør, at det er blevet det mest berømte mål i Danmark!

Jeg synes Ailtons mål var superklasse, men Zumas mål var unikt i dansk fodbold!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10371: 26 Apr 2009, 13:15 »

Hov-hov! Det var ikke for at sammenligne Zumas mål med Ailtons (eller rettere omvendt!). Zumas mål er langt bedre end det mål Ailton kom med. Det jeg sagde var, at Ailtons mål nok vil ende i diverse goal-compilations på you-tube. Men nej, Zuma's mål var i en klasse for sig, og desuden var vigtigheden af det mål Zuma lavede jo det der gør, at det er blevet det mest berømte mål i Danmark!

Jeg synes Ailtons mål var superklasse, men Zumas mål var unikt i dansk fodbold!

Det var nu heller ikke pga din sammenligning Wink Der er mange der har givet udtryk for at de finder Ailtons mål i samme klasse som Zumas saksespark og der er jeg lodret uenig. Det er flot, bevares. Meeeeeen... det andet er nu at stramme den!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10372: 26 Apr 2009, 15:12 »

Hvis man ikke kan se, at det mål er specielt, så er der faktisk ikke ret mange mål, der er specielle. Et fantastisk mål, der virkelig viser, hvad den mand er i stand til. Ståles beskrivelse af ham passer dog bedst: "Han kan jo drible forbi mænd i en telefonboks" Smiley
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10373: 26 Apr 2009, 15:30 »

Om 2 dage gælder det FC Nordvest i pokalturneringen. Man kan vist godt kalde os selvskrevne til at gå videre, efter første kamp. Så jeg håber at se en trup fyldt med talenter. Jeg håber ikke at det igen er Dame N'Doye og Morten Nordstrand i angrebet.  Jeg vil heller se Saban Ozdogan og/eller Cagri Erdem i angrebet. Hvad er jeres bud på en start 11er.?
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10374: 26 Apr 2009, 15:39 »

Jeg vil gerne se en masse talenter i aktion, men vi skal også sørge for at bruge nogle fra vores førsteholdstrup, så de holdes igang. Hvis Pospech er klar, så spiller han nok, da han skal komme igang igen. Det samme med Peter Larsson og Ulrik Laursen. Thomas Kristensen spiller nok igen, og så kunne det godt være, at han spiller sammen med Jacob Neestrup. Smiley
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10375: 26 Apr 2009, 15:40 »

Om 2 dage gælder det FC Nordvest i pokalturneringen. Man kan vist godt kalde os selvskrevne til at gå videre, efter første kamp. Så jeg håber at se en trup fyldt med talenter. Jeg håber ikke at det igen er Dame N'Doye og Morten Nordstrand i angrebet.  Jeg vil heller se Saban Ozdogan og/eller Cagri Erdem i angrebet. Hvad er jeres bud på en start 11er.?
Ja det burde ikke gå galt på tirsdag  Smiley Tror vi får en del flere unge at se denne gang end sidst, synes nu at N'Doye skal spille, han har ikke fået meget spilletid, så det vil være en god ide at holde ham i gang, her slut på sæsonen. Kunne måske også være en ide at bruge Santin, så han måske kan få noget selvtillid, men lad os nu se hvem Ståle udtager.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10376: 26 Apr 2009, 15:41 »

Hvis man ikke kan se, at det mål er specielt, så er der faktisk ikke ret mange mål, der er specielle. Et fantastisk mål, der virkelig viser, hvad den mand er i stand til. Ståles beskrivelse af ham passer dog bedst: "Han kan jo drible forbi mænd i en telefonboks" Smiley

Haha sejt! Grin Det vil jeg sgu godt se Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10377: 26 Apr 2009, 15:45 »

Haha sejt! Grin Det vil jeg sgu godt se Thumbs Up

Man siger jo også at Messi kan lave en 1-2 i en telefonboks. Men det skal nok tages med et Gran salt. Tror du ikk?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10378: 26 Apr 2009, 17:28 »

Det var nu heller ikke pga din sammenligning Wink Der er mange der har givet udtryk for at de finder Ailtons mål i samme klasse som Zumas saksespark og der er jeg lodret uenig. Det er flot, bevares. Meeeeeen... det andet er nu at stramme den!
Det er jeg enig med dig i! Zumas mål var uden sammenligning det bedste i FCK's historie, og jeg har ikke set noget der er lige så godt lavet!

Ailtons var som sagt et supermål, der i dén grad fik mig op af stolen, men det var ikke en ny Zuma!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10379: 26 Apr 2009, 18:36 »

Ved godt vi har upgraderet vores stab gevaldigt her på det seneste med b. la. Bård Wiggen, Johan Lange og Jan Michaelsen.
Men efter Ove Christensens fyring i Vejle har der floreret rygter om, at han vil ligge karrieren som træner på hylden for derfor at fortsætte som scout / talentudvikler.
Her  tænkte jeg så, at han kunne være en genial mand at få ind til nyindkøb og udvikling af unge spillere.. hvad synes i?
Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 690 691 [692] 693 694 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010