home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  1 Bruger, 732 Gæster Online.

Indlæg: 1132915 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 681 682 [683] 684 685 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1549176 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10230: 24 Apr 2009, 22:15 »

Han sagde det faktisk lige før vinterpausen igen til BT

Men ja, jeg vil også umiddelbart mene, at han er bedst som angriber. Men han føler åbenbart at han kan mest som fløj crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10231: 24 Apr 2009, 22:38 »

Mit Bud på en start 11er


Wendt- Laursen - Zanka - Pospech skadet ( eventuelt en kvist )

Vingaard - Hutchinson - Nørregaard - Sionko

            Nordstrand - Santin
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10232: 24 Apr 2009, 23:01 »

Så vil jeg da også lige komme med mit bud/håb på en startopstilling i morgen med en enkelt målmand i modsætning til Jonem Smiley

JC
Kvist - Zanka - Antonsson - Wendt
Sionko - Hjalte - Atiba - Vingaard
Nord - Ailton (mere et håb end et realistisk bud Wink)
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10233: 24 Apr 2009, 23:57 »

Mit Bud på en start 11er


 Wendt- Laursen - Zanka - Pospech skadet ( eventuelt en kvist )

 Vingaard - Hutchinson - Nørregaard - Sionko

            Nordstrand - Santin

Ud fra det du har skrevet, så har du byttet om på vores højre- og venstre side! Opstemt

Men derudover, så tror (og håber) jeg på at Ailton starter inde, da han har fysikken til at udfordre modstanderen. Desuden ville Santin (ja, ikke Nord!) være god at kunne sætte ind senere i kampen, når Horsens er presset lidt i bund, så der pludselig kommer en energisk brasilianer ind!

Derudover tror jeg du har ramt den taktik han vil stille med (Ståle), selvom jeg gerne så den anderledes Skuffet


EDIT
med andre ord er jeg ret så enig med Mikellas' bud
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10234: 25 Apr 2009, 16:27 »

Dagens start 11er

   Christiansen
   Kvist - Zanka - Antonsson - Wendt
   Hutchinson - Nørregaard - Kristensen - Vingaard
Ailton - Santin

___________________ ___________________ ___________________ __________________

Der er en del at bemærke i denne startopstilling. Hvis man starter fra en ende af er det William Kvist's anden kamp på højre backen, det er en selvfølge da Pospech er ude med skade. Jeg håber snart han bliver klar.

Hutchinson er rykket over i højre side hvor Sionko ellers har spillet de sidste par kampe. Jeg synes ikk sionko har gjort det overraskende godt. Jeg havde faktisk forventet mere af ham efter hans flotte EM. Men han har aldrig rigtig bragt lige præcis den form vi så under EM, videre til FCK.

Thomas Kristensen er kommet tilbage fra skade, glæder mig meget til at se ham siden af Hjalte Bo igen. De havde et rigitg godt makkerpar, og jeg håber det kommer tilbage.  Vingaard er kommet ind på Grønkjærs plads. Jeg kunne nu hellere ikke rigtig se andre spille den plads end Vingaard. Ellers skulle mand sætte Hutchinson på den plads og Sionko over i højre side. Men jeg synes bare Sionko har brugt sine chancer. Under EM sagde folk at han spillede bedre end Cristiano Ronaldo, det har han bare ikke hold fast ved i Danmark.

I angrebet har Ståle igen valgt de to Brasilierne, Ailton & Santin. Jeg har tidligere sagt at jeg synes Santin skal have en pause, og Nordstand skal ind igen. Men jeg kan godt forstå Ståle på den måde at Santin og Ailton altså kommer frem til en del chancer, og man må bare håbe at de brændte chancer ikke sker igen.

Jeg glæder mig til denne kamp i Horsens idag. Horsens har slået begge vores topkonkurenter fra Odense og Vestegnen, derfor er 10ende pladsen fra Horsens altså ikke en dårlig modstander, det bliver en hård udekamp - som jeg dog alligevel mener at vi vinder.

AC Horsens - FC København (1-0) 1

« Seneste Redigering: 25 Apr 2009, 16:46 af JakobHove » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10235: 25 Apr 2009, 17:29 »

Der er en del at bemærke i denne startopstilling. Hvis man starter fra en ende af er det William Kvist's anden kamp på højre backen, det er en selvfølge da Pospech er ude med skade. Jeg håber snart han bliver klar.

Hutchinson er rykket over i højre side hvor Sionko ellers har spillet de sidste par kampe. Jeg synes ikk sionko har gjort det overraskende godt. Jeg havde faktisk forventet mere af ham efter hans flotte EM. Men han har aldrig rigtig bragt lige præcis den form vi så under EM, videre til FCK.

Thomas Kristensen er kommet tilbage fra skade, glæder mig meget til at se ham siden af Hjalte Bo igen. De havde et rigitg godt makkerpar, og jeg håber det kommer tilbage.  Vingaard er kommet ind på Grønkjærs plads. Jeg kunne nu hellere ikke rigtig se andre spille den plads end Vingaard. Ellers skulle mand sætte Hutchinson på den plads og Sionko over i højre side. Men jeg synes bare Sionko har brugt sine chancer. Under EM sagde folk at han spillede bedre end Cristiano Ronaldo, det har han bare ikke hold fast ved i Danmark.

I angrebet har Ståle igen valgt de to Brasilierne, Ailton & Santin. Jeg har tidligere sagt at jeg synes Santin skal have en pause, og Nordstand skal ind igen. Men jeg kan godt forstå Ståle på den måde at Santin og Ailton altså kommer frem til en del chancer, og man må bare håbe at de brændte chancer ikke sker igen.


Det er Kvists 3. kamp på pladsen i træk, hvilket ikke kommer som en overraskelse siden Pospech stadig er skadet, og ikke er med i truppen. Desuden er Danni Jensen ikke med, så Kvist er vores eneste reelle valg til pladsen. Ganske vist kan Wendt spille den, men Kvist bør være valget

Jeg er enig i, at Sionko ikke har gjort det overbevisende, men vi spiller bredt, og derfor er Sionko et mere naturligt valg idet han er en født wing. Udfordrende og initiativrig! Mener dog stadig han er vores bedste valg til pladsen, bedre end både Hutch og Kvist. Den eneste jeg kunne finde på at smide ud på dén kant er Grønkjær (det åber op for Vingaard til venstre), men han er jo som bekendt skadet påny.

TK håber jeg gør det bedre denne gang efter hans skade, da han i forårets første par kampe havde spillet meget anonymt. Han fightede ikke ordentligt og hans offensive spil manglede en del kreativitet. Der må jeg jo erkende, at Hutch har spillet ganske glimrende ved siden af Hjalte.

At Sionko har brugt sine chancer synes jeg er hårdt. Han har været henvist til bænken i lang tid, da Kvist har været foretrukket på pladsen, og derfor er man rusten i nogle kampe. Hans initiativ og vilje synes jeg dog har været så stærk som altid! Det er marginalerne der mangler, og de kommer kun med spilletiden!

Jeg er enig i, at Nordstrand burde spille frem for Santin, da sidstnævnte har scoret mål, men virket fantasi-forladt. Omvendt har Nord også scoret målene, og har desuden skabt meget mere ravage i forsvaret hos vores modstandere!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10236: 25 Apr 2009, 17:41 »

Det er Kvists 3. kamp på pladsen i træk, hvilket ikke kommer som en overraskelse siden Pospech stadig er skadet, og ikke er med i truppen. Desuden er Danni Jensen ikke med, så Kvist er vores eneste reelle valg til pladsen. Ganske vist kan Wendt spille den, men Kvist bør være valget

Jeg er enig i, at Sionko ikke har gjort det overbevisende, men vi spiller bredt, og derfor er Sionko et mere naturligt valg idet han er en født wing. Udfordrende og initiativrig! Mener dog stadig han er vores bedste valg til pladsen, bedre end både Hutch og Kvist. Den eneste jeg kunne finde på at smide ud på dén kant er Grønkjær (det åber op for Vingaard til venstre), men han er jo som bekendt skadet påny.

TK håber jeg gør det bedre denne gang efter hans skade, da han i forårets første par kampe havde spillet meget anonymt. Han fightede ikke ordentligt og hans offensive spil manglede en del kreativitet. Der må jeg jo erkende, at Hutch har spillet ganske glimrende ved siden af Hjalte.

At Sionko har brugt sine chancer synes jeg er hårdt. Han har været henvist til bænken i lang tid, da Kvist har været foretrukket på pladsen, og derfor er man rusten i nogle kampe. Hans initiativ og vilje synes jeg dog har været så stærk som altid! Det er marginalerne der mangler, og de kommer kun med spilletiden!

Jeg er enig i, at Nordstrand burde spille frem for Santin, da sidstnævnte har scoret mål, men virket fantasi-forladt. Omvendt har Nord også scoret målene, og har desuden skabt meget mere ravage i forsvaret hos vores modstandere!

Jeg mener da også at Vingaard kan spille højrekant og hans favorit ben er højre. Så det er vel ikke kun Grønkjær der kan spille i højre side udover Sionko..

Mht. Sionko siger jeg bare at han har skuffet mig. Jeg husker stadig at jeg virkelig havde store forventninger efter Em, og dem har han bare stadig ikke levet op til. Jeg ser hellere en ung dansker end en gammel tjekker, ovre i højre side. Og jeg synes også at Vingaard er en bedre spiller end Sionko.

Hvis vi kigger på kampen her 10min. inden halvleg synes jeg det er værd at lægge mærke til Santin. Jeg er virkelig målløs. Ingen af de ting han begiver sig ud i lykkes. Det er virkelig bedrøvene at se på. Hver gang han mister den, slår han ikke ud med armene, men kigger bare trist ned i jorden.

OG HVILKET MÅL AF AILTON!. Først fantastisk træk rundt om forsvaren, dernæst kan han næsten vælge at filme sig til et straffe, fordi det ligner han bliver ramt efter han får bolden rundt om målmanden. Men prøver at sætte ham af på baglinjen og for den på flotteste vist prikket ind næsten nede fra baglinjen..
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10237: 25 Apr 2009, 17:46 »

Ja, Santin er lidt ideforladt. Han har scoret en del mål i foråret, men han har mangler at være farlig i alle 90 minutter

Angående Vingaard, så ser jeg ham klart som en venstre- eller central midt. Han kan bruge begge ben, men hans langskud er vist ofte med højre ben, hvilket er logisk nok, da han er venstre kant normalt. Så er det nemmere at skyde på mål med højre.

Jeg er også lidt skuffet over Sionko, men jeg mener stadig at han skal have flere kampe til at komme i gear. De par stykker han har haft i foråret er ikke nok!

Og ja! Ailtons mål er det bedste jeg har set i år fra FCKs side. Sådan en dribletur, og så hans spil på baglinien overfor Jochumsen, og så et lob der går ind via overliggeren. Instant classic! Håber det kommer på YouTube, så skal den ind under favoritter med det samme Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10238: 25 Apr 2009, 17:52 »

Ja, Santin er lidt ideforladt. Han har scoret en del mål i foråret, men han har mangler at være farlig i alle 90 minutter

Angående Vingaard, så ser jeg ham klart som en venstre- eller central midt. Han kan bruge begge ben, men hans langskud er vist ofte med højre ben, hvilket er logisk nok, da han er venstre kant normalt. Så er det nemmere at skyde på mål med højre.

Jeg er også lidt skuffet over Sionko, men jeg mener stadig at han skal have flere kampe til at komme i gear. De par stykker han har haft i foråret er ikke nok!

Og ja! Ailtons mål er det bedste jeg har set i år fra FCKs side. Sådan en dribletur, og så hans spil på baglinien overfor Jochumsen, og så et lob der går ind via overliggeren. Instant classic! Håber det kommer på YouTube, så skal den ind under favoritter med det samme Thumbs Up

Altså hvis Vingaard kan bruge begge ben, men er bedst med højre, vil jeg da sige at det er mest oplagt at spille højrekant. Du er bedst med højre som du kan ligge indlæg med, men kan også skyde på mål med dit venstre hvis  du trækker ind i banen.

Jeg håber snart at Sionko er fortid i FCK. Han er ved at være oppe i årene, og jeg synes han har tabt en del i sine færdigheder. Han er i overskud. Så synes jeg det er bedre at hive en op fra KB. En Säban Özdogan, eller andre som kan sidde på bænken og nogle gange komme ind.

Du må bare selv tage intiativ og sætte det på Youtube  Thumbs Up Grin
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10239: 25 Apr 2009, 18:06 »

Altså hvis Vingaard kan bruge begge ben, men er bedst med højre, vil jeg da sige at det er mest oplagt at spille højrekant. Du er bedst med højre som du kan ligge indlæg med, men kan også skyde på mål med dit venstre hvis  du trækker ind i banen.

Jeg håber snart at Sionko er fortid i FCK. Han er ved at være oppe i årene, og jeg synes han har tabt en del i sine færdigheder. Han er i overskud. Så synes jeg det er bedre at hive en op fra KB. En Säban Özdogan, eller andre som kan sidde på bænken og nogle gange komme ind.

Du må bare selv tage intiativ og sætte det på Youtube  Thumbs Up Grin

Ang. Youtube: jeg har ikke båndet målet Skuffet

Ligesom jeg er bedst som venstre back, selvom mit venstre ben er super ringe, så er Vingaard åbenbart bedst på venstre kant. Der er spillere jo forskellige! Man kan jo godt føle sig bedre tilpase på en plads de fleste ville synes var besynderlig!

Og så synes jeg Sionko fortjener at blive i klubben. SÅ gammel er han heller ikke! Han har gjort det fortrinligt i klubben, men så kom en skade og ødelagde hans efterår, hvor Kvist så satte sig på pladsen. Det betyder jo ikke at Sionko er en dårlig spiller! Men ligesom jeg gerne så Hutch solgt, så ser du gerne Sionko solgt. Sådan er det. Det er sådan noget der giver debat Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10240: 25 Apr 2009, 18:11 »

Ang. Youtube: jeg har ikke båndet målet Skuffet

Ligesom jeg er bedst som venstre back, selvom mit venstre ben er super ringe, så er Vingaard åbenbart bedst på venstre kant. Der er spillere jo forskellige! Man kan jo godt føle sig bedre tilpase på en plads de fleste ville synes var besynderlig!

Og så synes jeg Sionko fortjener at blive i klubben. SÅ gammel er han heller ikke! Han har gjort det fortrinligt i klubben, men så kom en skade og ødelagde hans efterår, hvor Kvist så satte sig på pladsen. Det betyder jo ikke at Sionko er en dårlig spiller! Men ligesom jeg gerne så Hutch solgt, så ser du gerne Sionko solgt. Sådan er det. Det er sådan noget der giver debat Thumbs Up

Sådan er vi alle jo forskellige - selvom jeg nu også så Hutch solgt. Hvis man skal have kassen for ham, så synes jeg det er ved at være tid.  Smiley
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10241: 25 Apr 2009, 18:43 »

Hvad synger jeres fans? det lyder som "ole ole ole maklahukada oooooooh meribithika!" Hvad er det for noget? Huh
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10242: 25 Apr 2009, 18:53 »

Ok det vil så sige at efter over 10 minutter er der ingen af jer der kan jeres egne tekster? Huh

seeejt crazy
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10243: 25 Apr 2009, 18:55 »

Ok det vil så sige at efter over 10 minutter er der ingen af jer der kan jeres egne tekster? Huh

seeejt crazy

Kunne også være folk bare ikke gad at svare dig fordi du er så latterlig.. .. ..
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10244: 25 Apr 2009, 18:56 »

Ok det vil så sige at efter over 10 minutter er der ingen af jer der kan jeres egne tekster? Huh

seeejt crazy
Hvis man ikke kan se kampen, men kun læse det volapyk du skriver, hvordan i al verden skal man så vide hvilken sang du snakker om?
Logged

Sider: 1 ... 681 682 [683] 684 685 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010