home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:13:53 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I går kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  1 Bruger, 710 Gæster Online.

Indlæg: 1132915 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 680 681 [682] 683 684 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1549166 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10215: 23 Apr 2009, 13:47 »

Ja, ham glemte jeg lige at nævne. Klart vores bedste mand i dag, og han gør det bedre og bedre inde centralt Thumbs Up

Hvem var det, der tidligere sagde, at vi skulle have Hutch ud, så vi ikke skulle risikere, at han fik chancen for at skyde på mål? Opstemt

Ved ikke om det er mig du hentyder til. Men jeg sagde vi skulle beholde Atiba på midten, hvor hans løbepensum kom til sin ret. Men at han skulle holde sig væk fra modstanderholdets felt, så han ikke fik mulighed for at skyde på mål  Wink
Det gjorde han så også, da han skød udefra feltet  crazy


En skam han har ellers været godt kørende på det sidste http://www.bold.dk/nyt/Groenkjaer-ude-i-et-par-uger det kan jo give Vingaard chancen, ellers er muligheden jo også at Atiba ryger ud på kanten igen, og TK ind på midten nu hvor er han er tilbage. Jeg håber på vi giver Vingaard chancen på kanten, og at vi beholder Atiba på den centrale midtbanen.

Nu ved man aldrig helt hvad Ståle tænker, men mon ikke han snart har indset at Atiba hører til på midten? Så ind med Vingaard!  Smiley
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10216: 23 Apr 2009, 14:08 »

nu ved jeg godt jeg sikkert bliver irettesat for at sige det her i fc k tråden, men sys bestemt ikke i har virket overbevisende de sidste 2-3 kampe, specielt jeres angribere, har skulle bruge uffatelig mange chancer på, at proppe bolden i kassen (lige pånær Nordstrand), så hvis jeg var ståle, (er jeg heldigvis ikke hehe) ville jeg da godt nok forsøge en anden angrebs duo, for nok ser det pænt ud, at angriberne kan en masse, for bevares de er ekseptionelle teknikkere de to brasser, men sys personligt ikke de skal spille sammen da der går for meget hat og briller i angrebet.. men som BIF fan håber jeg da i fortsætter med at spille de to i front hehe Opstemt
I har da heller ikke spillet specielt godt efter Kent Nielsen er kommet til træner posten Rullende Øjne
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10217: 23 Apr 2009, 15:04 »

Jeg er da enig i at Nordstrand skal have en start plads snart, men vi er vel også enige om at fordi en af angriberne spiller en lidt sløj kamp så skal de ikke ned bagi køen. næste uge vil der med garenti være mange indlæg om hvor dårlig Nordstarnd er og Dame skal have chancen, og ugen efter er det Ailton der skal have chancen... Lad os nu bare prøve at holde 2 faste angribere et stykke tid.
Det giver jeg dig ret i, men Nordstrand har næsten scoret i hver kamp han er kommet ind og i efteråret som jeg nævner havde han en god form sammen med netop Santin og de fungerede jo rigtig godt. Så hvorfor ikke sætte dem ind? Vi brænder jo for store chancer og Nordstrand er vel snart vores sikreste?
Ailton har snart haft chancen så mange gange. Nogle gange har han udnyttet det rigtig godt, men igår beviste han ikke hvad han kunne. Hans afbrænder skal altså sidde der i kassen af sådan en spillers kaliber. Ved ikke hvor enige i er, men sådan mener jeg det.

Desuden så synes jeg det var ringe dømt af Claus Bo at han ikke dømte straffe til JG. Der var jo klart straffe. Marcic eller hvem det var har jo benet helt oppe ved maven af ham og rammer ikke bolden. Kun manden. Det havde jeg ikke troet om Claus Bo, men det vigtigste er vi fik 3 point. Nu skal Brøndby bare tabe i aften, og vi kan igen stikke af.

Claus Bo indrømme det også selv her: http://onside.dk/node/31467

Og Jesper Grønkjær er desværre ude i 2 uger og misser kampene mod Horsens, Nordvest og AAB. Det er dog bare godt han er med mod OB. Det står der på onside.dk: http://onside.dk/node/31507
« Seneste Redigering: 23 Apr 2009, 15:10 af AFC » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10218: 23 Apr 2009, 15:13 »

Jeg tror du skal være mere end glad så længe Brøndby bare sætter point til. At sige de bare skal tabe i dag, lyder på mig, som om du virker ret sikker på de gør det, men det sker nok ikke så let. Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10219: 23 Apr 2009, 15:15 »

Jeg tror du skal være mere end glad så længe Brøndby bare sætter point til. At sige de bare skal tabe i dag, lyder på mig, som om du virker ret sikker på de gør det, men det sker nok ikke så let. Wink
Jeg tror sgu de taber til FCN. Godt nok viste de jammerligt spil mod OB i sidste uge, men de har hjemmebanen hvor de er farlige. Junior må jo nok betegnes som den vigtigste spiller, men Novakovic i målet skal virkelig tage sig sammen.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10220: 23 Apr 2009, 15:19 »

Jeg tror sgu de taber til FCN. Godt nok viste de jammerligt spil mod OB i sidste uge, men de har hjemmebanen hvor de er farlige. Junior må jo nok betegnes som den vigtigste spiller, men Novakovic i målet skal virkelig tage sig sammen.

Så tror jeg nok desværre du bliver skuffet. Brøndby har med sejren over SønderjyskE fået noget tro tilbage, og man kan ikke sætte spørgsmålstegn ved hvor sultne alle i Brøndby er. BIFs hold er også en klasse over FCNs. Hjemmebane hjælper sgu nok ikke FCN så meget igen, da der nok vil være flere Brøndby fans end FCN fans til kampen. Jeg håber dog med alt jeg har at du får ret. Opstemt
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10221: 24 Apr 2009, 18:01 »

Så er der kamp igen i morgen ude mod Horsens, truppen er udtaget og ser sådan ud:

1. Jesper Christiansen
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen

Pospech og Grønkjær er ude med skader med alligevel en meget stræk trup som er udtaget  : Thumbs Up Horsens er svær er bliver klog på, til tider spiller de godt fodbold, hvilket de har gjort mod de 2 andre tophold OB og Brøndby, mens andre gange sejler deres forsvaret, hvilket vi så i deres sidste kamp mod Randers hvor de taber 5-1. Er en lille smule nervøs for kampen i morgen men tror vi hiver en 2-1 sejr med hjem, og så kan vi jo håbe at Brøndby og OB spiller uafgjort.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10222: 24 Apr 2009, 21:35 »

Det bliver en utrolig svær kamp, for Horsens er utrolig stærke hjemme, hvilket deres 3-0-sejr over Brøndby beviser meget godt. Vi skal passe meget på deres tre hurtige frontløbere i Lawan, Gilberto og Berisha. De kan godt skabe problemer for vores forsvar, og hvis Ståle tænker ligesom mod FCM, så bliver det Zanka og Antonsson igen i midterforsvaret for at spille med det hurtigste midterforsvar muligt.

Mht. Grønkjærs straffesparkssituat ion, så var der straffe, og det er også godt, at Claus Bo indrømmer det efterfølgende, og Grønkjærs karantænepoint er også blevet taget væk, hvilket jo er fantastisk. Dejligt med sådan en dommer, der bare indrømmer fejlen og kommer videre i modsætning til andre dommere.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10223: 24 Apr 2009, 21:43 »

Claus Bo er DKs pt bedste dommer Wink

Jeg tror også på en svær kamp, dog med en sejr til os. Ganske enkelt fordi en sejr er et must, hvis vi gerne vil være mestre! Spillerne er så vant til det pres, at jeg tror de trives under det! Det er tragisk at Grønkjær igen er skadet, selvom det denne gang ikke er nær så alvorligt! Omvendt betyder det mulighed for spilletid til Vingaard, eller måske endda en alternativ opstilling! Santin på venstre kant åbner op for den mulighed, at vi får både Ailton og Nord ind fra starten! Med Sionko på højre kant har vi en fantastisk offensiv! Mod Horsens er det måske en måde at få åbnet deres forsvar op! Tror dog stadig at Ståle vælger enten Vingaard eller Hutch til venstre kanten.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10224: 24 Apr 2009, 21:47 »

Jeg håber for guds skyld ikke, at han vælger at rykke Hutch derud igen. Han har gjort det mere end fremragende inde centralt med Hjalte, og de supplerer hinanden sublimt derinde. Der er ikke nogen grund til at lave om på det nu, hvor det lige er begyndt at kører godt derinde igen. Vingaard ind på venstrekanten. Jeg tror simpelthen ikke på,  at Ståle tør sætte Santin derud, da Horsens er giftige på deres kontraangreb, og så er Santin vel ikke den, der tager en 80 meter lang spurt tilbage Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10225: 24 Apr 2009, 21:56 »

Synes det er svært hvem der skal tage venstrekanten, nu hvor Grønkjær er ude igen... Der er masser er muligheder, da FC København jo heldigvis har en bred trup. Hutch har gjort det godt med Hjalte på midten, men synes også han gjorde det fint som venstrekant, men omvendt er Vingaard jo hentet til. Vingaard på venstre med Hucht og Hjalte på midten er en mulighed. Men man kan også flytte Hutch ud og så have Hjalte og Thomas på midten. En alternativ løsning kunne være Oscar Wendt op som venstremidt, mens Niclas Jensen så får lov til at spille back. Problemet opstår så bare med Horsens' hurtige angreb, for Niclas har en særlig meget hurtighed tilbage.

I angrebet kan Ståle vel ikke blive ved med at overse at Nordstrand kun skal bruge 20 minutter per mål? Tror det kommer til at gå ud over den lidt langsommere Aílton. Så det bliver Nordstrand og Santin der skal løbe fra Horsens forsvaret...
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10226: 24 Apr 2009, 21:58 »

Vingaard har et godt løbepensum, og han vil have hjertet (læs viljen) til at tage en lang spurt tilbage i forsvaret, hvis det er nødvendigt!

Så set ud fra det synspunkt, som Mikkelas stiller op, så vil jeg mene at han er et godt valg. Til gengæld kan deres forsvar godt være en svær nød at knække, hvor effektivitet er nøglen til sejr!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10227: 24 Apr 2009, 21:59 »

Ja dejlig at Claus Bo indrømmer at der var straffe mod Grønkjær og dermed ophæver hans gule kort, men FCMs Florescu fik også en mærkeligt gult kort, hvor Claus Bo åbenbart mener han filmen, som jeg så det så mistet han bare balancen, og det skal man vel ikke have gult for.

Men håber da også at det bliver Vingaard på kanten i morgen, og Atiba på den centrale hvor han og Hjalte har været klasse. Tror ikke det bliver Santin, da det ser ud til at Ståle har set han er bedst som angriber, men man ved jo aldrig med Ståle  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10228: 24 Apr 2009, 22:02 »

Santin har i hvert fald selv udtalt, at han ser sig selv som værende bedre som fløj end som spydspids.

Personligt synes jeg han har størst kvaliteter som angriber, da hans løbepensum ikke er godt nok til fløjen, hvor man skal kunne løbe begge veje!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10229: 24 Apr 2009, 22:05 »

Santin har i hvert fald selv udtalt, at han ser sig selv som værende bedre som fløj end som spydspids.
Var det ikke da han lige var kommet til klubben? Han er måske også blevet klogere  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 680 681 [682] 683 684 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010