home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:56:10 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 19:52:48 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  2 Brugere, 719 Gæster Online.

Indlæg: 1132913 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 676 677 [678] 679 680 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1549065 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10155: 20 Apr 2009, 22:59 »

Jamen alt taler jo for en duo bestående af Nord og Almeida på onsdag.
1: Sidste opgør mod FCM, nettede ailton x 2, hvor Nord var i oplæggerens x 2
2: De supplerede og fandt hinanden fornemt og viste begge stor målfarlighed
3: De har begge virkelig gode attituder, (i modsætning til Damen), og det er rigtigt vigtigt for at motivere folkene omkring en.

REDIGERET: jeg undskylder mange gange over mine stupide og skamfulde indlæg tidl. i tråden. Det er barnligt og umodent og det hører ikke hjemme i en fornuftig debat som denne.
jeg vil dog sige, at tidspunktet indlægget blev postet paa var lidt pudsigt og indlæggets indhold os var lidt "ringe kvalitet".

Det kan der ikke være to meninger om Wink

Men det er flot, at du erkender det og undskylder for det! Det er de færreste der kan det.

(dette indlæg er ikke ment som fornærmelse eller noget, tvært imod. Respekt for at du erkender en fejl, og undskylder den)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10156: 20 Apr 2009, 23:01 »

Offensivt er Ailton vores fysisk bedste angriber, så han bør være selvskreven!

Hmm  Rullende Øjne
Hvis vi skal have vores fysisk bedste angriber som selvskreven starter, burde det vel være N'Doye?  Wink
Anyway så hedder statistikken mod fcm 16v 8u 6n, og jeg er egentlig heller ikke specielt bange for vi mister point mod dem. Den nervøsitet opbrugte jeg op til kampen mod agf, som jeg desværre også havde grund til  Ubeslutsom
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10157: 20 Apr 2009, 23:07 »

Hmm  Rullende Øjne
Hvis vi skal have vores fysisk bedste angriber som selvskreven starter, burde det vel være N'Doye?  Wink
Anyway så hedder statistikken mod fcm 16v 8u 6n, og jeg er egentlig heller ikke specielt bange for vi mister point mod dem. Den nervøsitet opbrugte jeg op til kampen mod agf, som jeg desværre også havde grund til  Ubeslutsom

Det er sjovt du nævner N'Doye, for ham har jeg slet ikke tænkt på. For mig at se, så er han vores mindst skarpe angriber, og han har endnu ikke imponeret mig. Jeg er da ikke i tvivl om, at han nok skal blive et godt aktiv (ellers blev han vel ikke købt), men lige nu ser jeg ikke en plads til ham. Så af de tre i mine øjne aktuelle angribere, så er Ailton den fysisk stærkeste Wink

Og ja, vi plejer at vinde mod ulvene, og ofte med flere mål, men det er kampe med hård fight, og der KAN det gå begge veje. Derfor synes jeg ikke vi skal eksperimentere, men derimod vælge vores mest skarpe angribere, og så ellers nogle midtbanefolk med fighterhjerte. Nørregaard, Sionko, Kvist og Grønkjær ser jeg som de idelle. Evt. Vingaard.

TK har ikke haft en god SAS-ligakamp i foråret (ja, han har været skadet, men før det var han heller ikke overbevisende), så han bør få en bænkplads i mine øjne.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10158: 20 Apr 2009, 23:48 »

Det er sjovt du nævner N'Doye, for ham har jeg slet ikke tænkt på. For mig at se, så er han vores mindst skarpe angriber, og han har endnu ikke imponeret mig. Jeg er da ikke i tvivl om, at han nok skal blive et godt aktiv (ellers blev han vel ikke købt), men lige nu ser jeg ikke en plads til ham. Så af de tre i mine øjne aktuelle angribere, så er Ailton den fysisk stærkeste Wink

Og ja, vi plejer at vinde mod ulvene, og ofte med flere mål, men det er kampe med hård fight, og der KAN det gå begge veje. Derfor synes jeg ikke vi skal eksperimentere, men derimod vælge vores mest skarpe angribere, og så ellers nogle midtbanefolk med fighterhjerte. Nørregaard, Sionko, Kvist og Grønkjær ser jeg som de idelle. Evt. Vingaard.

TK har ikke haft en god SAS-ligakamp i foråret (ja, han har været skadet, men før det var han heller ikke overbevisende), så han bør få en bænkplads i mine øjne.

Det var også lidt mere venligt drilleri. Havde godt på fornemmelsen at N'Doye ikke var med i dine betragtninger grundet hans manglende skarphed  Wink

Og nej der skal bestemt ikke eksperimenteres. Grønkjær - Hutch - Hjalte - Sionko burde være vores midtbane. Hutch løber solen sort, selvom han godt nok så brugt ud i slutningen af agf kampen, så det kunne være argumentet for at vælge Kvist/Vingaard. TK kan der ikke herske tvivl om, at der ikke skal satses på!

Men alt i alt er jeg rimelig rolig for denne her kamp. Har ikke samme mavefornemmelse som før agf kampen, og den plejer trods alt at holde stik de få gange i løbet af en sæson jeg får den  Thumbs Up

Så drenge sæt bare jeres penge på en FCK sejr  Wink (der refunderes ikke, ved tilfælde af at det går galt)
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10159: 20 Apr 2009, 23:53 »

Jeg tror også vi vinder, men hvis vi satser på usikre kort, så kan det sagtens gå galt. Dårligere er FCM heller ikke! Tvært imod! Men vi har generelt et godt tag om dem, og sjældent vinder de. Men det er 9/10 gange kampe præget af hård fight!

Så vi skal have nogen der kan slås lidt, og der tror jeg desværre ikke at Hutch er den rette. Han løber konstant, og er god i begge retninger (dog lidt svingende på den sidste tredjedel), men jeg ser Kvist og Vingaard som bedre fightere, i den forstand at de både kan tage imod og uddele knubs, hvis det er nødvendigt. Især Kvist kan virkelig være kompromisløs, hvis det er nødvendigt. Og alligevel får han sjældent gule kort for grove tacklinger, i forhold til andre spillere med samme kvaliteter som ham selv.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10160: 21 Apr 2009, 21:59 »

At sige at N'Doye ikke spiller pga. hans manglede skarphed synes jeg nu ikke holder, så vil jeg da gerne høre hvad i mener om Santin og Ailton  Smiley men er da enig i at han ikke helt har slået til endnu, dermed ikke sagt at han har været dårlig. Vi har 4 gode angriber og der har vel aldrig været så stor konkurence på angrebspladserne som nu, tror f.eks. godt vi kan se Ailton og Santin i morgen og så kan den hedde Nordstrand og N'Doye på lørdag i Horsens.

Men hensyn til den centrale midtbane, så synes jeg det ser rigtigt godt ud med Hjalte og Atiba, har tidligere været efter Atiba da han spillede på kanten, men synes ikke der har været noget at komme efter, de kampe han har spillet på den centrale her i foråret. Synes at Hjalte og Atiba supplerer hinanden godt, så de ligner bænken for TK.

Til kampen i morgen, kan vi fortsætte spillet fra de sidste kampe tror jeg også vi vinder over FCM, vi skal selvfølgelig scorer på vores chance  Smiley

Truppen mod FCM ser sådan ud:
1. Jesper Christiansen
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10161: 21 Apr 2009, 22:15 »

Der bliver nok ikke noget med Kvist på den centrale midtbane, da han nok skal spille istedet for Pospech igen på højre back. Der kan dog heller ikke rigtig pilles meget ved holdet, udover at jeg gerne så Santin få en lille pause. Desuden mener jeg heller ikke, at Anton skal starte inde, hvis han ikke kan holde til en hel kamp. Det er spild af en udskiftning. En opstilling kunne godt se således ud i mine øjne:

Jesper C
Kvist - Zanka - Laursen - Wendt
Sionko - Hjalte - Hutch - Grønkjær/Vingaard
Ailton - Nord
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10162: 21 Apr 2009, 22:45 »

Ville være fin i mine øjne, dog ville jeg kyle Hutchinson på bænken, og sætte Vingaard ind centralt!

Ellers er jeg helt enig med dig!

Det ville være min ideal-opstilling til kampen.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10163: 22 Apr 2009, 11:38 »

Ville være fin i mine øjne, dog ville jeg kyle Hutchinson på bænken, og sætte Vingaard ind centralt!

Ellers er jeg helt enig med dig!

Det ville være min ideal-opstilling til kampen.

nej ikke Hutchinson på bænken.  han er jo klart sindsyg vigtig for vores spil Smiley.
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10164: 22 Apr 2009, 12:01 »

Ville være fin i mine øjne, dog ville jeg kyle Hutchinson på bænken, og sætte Vingaard ind centralt!

Ellers er jeg helt enig med dig!

Det ville være min ideal-opstilling til kampen.

Nu har jeg kun set et par live kampe med FCK, men for guds skyld! Ikke sæt ham på bænken.. Han spiller så godt  Cool
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10165: 22 Apr 2009, 12:25 »

Superpew, du kan ikke have set ret mange kampe med FCK så Peace Han spiller virkelig som en pose nødder! Manden kan virkelig ikke finde ud af hvornår han skal sende bolden videre. Det er tit at han varmer bolden og stopper et kontra angreb, fordi han bare laller lidt rundt med bolden. Som det er blevet sagt så mange gange før i denne tråd: Sælg Hutchinson mens vi kan få penge for ham!

At Vingaard skal ind centralt er jeg ikke helt enig i, jeg ser ham mere som en spiller der skal have sine skud ude fra kanten af, og ikke centralt. Desuden slår han jo også nogen udmærkede indlæg. Dog kan han ikke slå Grønkjær af i venstre side eller Sionko i højre, selv om han af en eller anden grund ikke har spillet så meget som jeg gerne så han gjorde.

En opstilling jeg gerne ville se bedømt ud fra truppen er
JC
Kvist-Zanka-Antonsson-Wendt
Sionko-TK-Hjalte-Grønkjær
Nordstrand-Santin

Dog tror jeg at Zanka kommer på bænken og sætter Laursen ind. Det kan vel også tænkes at Ståle foretrækker Vingaard centralt i forhold til TK, som egentlig heller ikke har gjort det specielt godt det seneste stykke tid, men når Pospech er skadet og Danni Jensen ikke er udtaget, så er Kvist jo den eneste der reelt set spiller højreback, og derfor kan han ikke spille ved siden af Hjalte på midten Peace
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10166: 22 Apr 2009, 12:27 »

Superpew, du kan ikke have set ret mange kampe med FCK så Peace Han spiller virkelig som en pose nødder! Manden kan virkelig ikke finde ud af hvornår han skal sende bolden videre. Det er tit at han varmer bolden og stopper et kontra angreb, fordi han bare laller lidt rundt med bolden. Som det er blevet sagt så mange gange før i denne tråd: Sælg Hutchinson mens vi kan få penge for ham!

At Vingaard skal ind centralt er jeg ikke helt enig i, jeg ser ham mere som en spiller der skal have sine skud ude fra kanten af, og ikke centralt. Desuden slår han jo også nogen udmærkede indlæg. Dog kan han ikke slå Grønkjær af i venstre side eller Sionko i højre, selv om han af en eller anden grund ikke har spillet så meget som jeg gerne så han gjorde.

En opstilling jeg gerne ville se bedømt ud fra truppen er
JC
Kvist-Zanka-Antonsson-Wendt
Sionko-TK-Hjalte-Grønkjær
Nordstrand-Santin

Dog tror jeg at Zanka kommer på bænken og sætter Laursen ind. Det kan vel også tænkes at Ståle foretrækker Vingaard centralt i forhold til TK, som egentlig heller ikke har gjort det specielt godt det seneste stykke tid, men når Pospech er skadet og Danni Jensen ikke er udtaget, så er Kvist jo den eneste der reelt set spiller højreback, og derfor kan han ikke spille ved siden af Hjalte på midten Peace

Det vel smag og behag så for jeg synes godt nok han spiller godt  Thumbs Up!

Men jeg er jo ikke FCK'er .. Men ser da kampe med dem når jeg nu kan komme til det  Smiley
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10167: 22 Apr 2009, 12:33 »

Han har bestemt sine ryk hvor han sætter alt og alle, men de kommer sjældnere og sjældnere. Nu laller han bare rundt hygger sig på banen. Som jeg hørte en i Parken sige "Han må satme gøre det godt til træning, når han bliver ved med at spille, for han er godt nok elendig i kampene" hvilket jeg synes rammer rigtig godt! Han var rigtig god i starten, men nu er det lidt som om han har hovedet et andet sted når han er på banen.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10168: 22 Apr 2009, 12:38 »

Superpew, du kan ikke have set ret mange kampe med FCK så Peace Han spiller virkelig som en pose nødder! Manden kan virkelig ikke finde ud af hvornår han skal sende bolden videre. Det er tit at han varmer bolden og stopper et kontra angreb, fordi han bare laller lidt rundt med bolden. Som det er blevet sagt så mange gange før i denne tråd: Sælg Hutchinson mens vi kan få penge for ham!



Du kan ikke have set de sidste par kampe med FCK så Peace Han spiller virkelig som den klassespiller han er, når han bliver rykket ind på midten! De gange folk har sagt, at nu skal han sælges, har været dengang han lå på kanten, hvor han tydeligvis ikke befandt sig lige så godt. Hvis han siger noget andet, så lyver han  Wink

Jeg mener stadig han skal sælges til sommer, men når han spiller som han gør på midten, skal han være mere end velkommen til at sælge sig selv via sine præstationer derinde. Så må folk som Kvist, Vingaard og TK stille sig om i køen til hvem der skal overtage pladsen efter sommerferien.
Logged


enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10169: 22 Apr 2009, 12:43 »

Kampen mod agf gjorde han da ikke nogen god figur af sig, ikke hvad jeg så i hvert fald. Mod Esbjerg var han da helt til grin ligesom resten af holdet, de mellemliggende kampe ville jeg lyve om hvis jeg sagde jeg havde set, men eftersom der ikke har været noget om ham når man har læst kampreferater så går jeg da ud fra at han igen har hygget sig og været anonym.
Logged

Sider: 1 ... 676 677 [678] 679 680 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010