home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:36:52 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23435
  1 Bruger, 676 Gæster Online.

Indlæg: 1132910 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: DesmondSmith
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 675 676 [677] 678 679 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548996 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10140: 19 Apr 2009, 22:00 »

Jeg glæder mig meget til at se hvordan SS vil stille op, for den eneste jeg ser som sikker helt fremme, er Ailton. Han var, i mine øjne, en af vores bedste idag, og har gennem en lang periode været meget stærk. Han kan nogle ting, som selv Brøndbyfans må tage hatten af for, men hvem der skal være hans makker er uvist. Jeg regner dog med at Cesar spiller igen. Som der er nævnt, spiller han sjældent to kampe af den kaliber i træk, dog vil jeg sige brænder så meget i træk, for syntes faktisk at han spillemæssigt, gør det helt fint. Så mon ikke de to brassere spiller igen, virker som de to, med bedst inbyrdes forståelse.

Hvis der er en af dem, som skal ud, bliver Nord afløseren. Jeg ser N'Doye som en Arbejdssky, Egoistisk Peter Møller. JEg syntes simpelthen ikke at hans evner med bold, rækker til i den grad, at drive den af. Jeg er langt fra tilfreds med ham, indtil videre, og når man ser over til Farum, og ser hvilken succes Junior har, kontra N'Doye's hidtidige præstationer, kan man da godt ærgre sig over det skift, men okay, vi har højst sansynligt ikke set det bedste fra ham endnu, og så har han da en god alder Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10141: 19 Apr 2009, 22:04 »

tak for det Shoci i'jem,

ses ikke, Ta chi Nënen, Ma ha Karin, Pë Dër, Pickën Ê Nënes - forskellige sprog for vi ses spejder venner

Hvad er det for noget at skrive?
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10142: 19 Apr 2009, 22:13 »

Nu vil jeg lige bidrage til tråden.
Mener at Nordstrand og N'Doy står fuldstændig lige.
Dame har været ret effektiv iforhold til den spilletid han har fået.
Og så har han noget ingen andre af angriberne har: fysik.
Men er enig i at Santin skal på bænken næste kamp, især når vi har 4 så gode angribere
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10143: 19 Apr 2009, 22:24 »

tak for det Shoci i'jem,

ses ikke, Ta chi Nënen, Ma ha Karin, Pë Dër, Pickën Ê Nënes - forskellige sprog for vi ses spejder venner

Nu blander jeg mig altså i debatten!
Nu stopper du de der ondsvage kommentare og lader vær at provokere!
Jeg ser ingen hån i Gossers indlæg og hvis du føler det burde du nok ikke befinde dig på en debat side.

TIL KAMPEN:
Santins præstation var simpelthen ikke acceptabel i dag og jeg mener at når klasse angriber som Nord og Dame sidder på bænken må Santi ud i næste kamp fra start.
Jeg så gerne Dame og Ailton fra start, da Nord virker som om han spiller bedst som indskifter. Det kan godt være Doye ikke er den mest hurtige og smidige angriber, men han har fysikken og det kan blive en væsentlig faktor mod FCM.
Derudover vil jeg godt nævne en enkelt positiv ting ved dagens kamp og det var Jesper Christiansen Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10144: 19 Apr 2009, 22:39 »

For en gangs skyld har vi 4 rigtigt stærke angribere. De 2 brassiliener(stave) fungere godt sammen i dag. Der er bare alt alt for mange brændte chancer. Jeg tror dog at ståle vælger de samme 2 til på onsdag, da at Santin nok er ekstra opsat, efter de mange brændte chancer i dag.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10145: 19 Apr 2009, 23:20 »

Vi skabte rigtig mange chancer i dag, og det er også det eneste, vi kan tage med fra kampen. Vi stod ikke godt defensivt i flere situationer, hvor AGF fik alt for meget plads at bevæge sig rundt på. Wendt så også lidt rusten ud overfor White, men det er også hans første mindre gode præstation i denne sæson, og lidt svipsere er der plads til.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10146: 19 Apr 2009, 23:43 »

Lige dér! Mellem linierne siger du jo, at AFC (eller jeg for denne sags skyld) ikke er værdige FCK-fans i din optik. Jeg synes du har et meget småligt syn på at det være fodboldfan. For mig er fodbold altså ikke noget helligt.

Jeg skulle mene jeg talte lige ud af posen, og ikke prøvede at skjule noget mellem linierne. Jeg siger at man burde genoverveje hvilket hold man skal holde med, hvis man vælger at tage ud at se en anden kamp (mens man vel og mærke går glip af sit eget holds kamp) Jeg siger at jeg ikke kan forstå det. Jeg kalder ingen for uværdige/dårlige fans, det må I sgu selv ligge og rode med. At jeg kalder det for en jyde/fynbo ting bunder i, at I næppe følger holdets kampe på stadion anyway, og så må jeg jo formode at der mangler det sidste i tilhørsholdet til ens hold.

Fint nok at du ikke ser fodbold som noget helligt. Men for mig er fodbold min weekend og mit fristed, og den tager jeg skam meget seriøst...
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10147: 19 Apr 2009, 23:50 »

Fint nok at du ikke ser fodbold som noget helligt. Men for mig er fodbold min weekend og mit fristed, og den tager jeg skam meget seriøst...

Fodbold bliver aldrig andet for mig end underholdning. Og det bliver aldrig noget jeg vil tage alt for seriøs. Jeg kan sagtens nyde, at se fodboldkampe med hold som er modstandere af de hold jeg som jeg sympatiserer med.

Men at vi ikke bliver enige, kan jeg selvfølgelig godt se, så lad os nu lade den ligge.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10148: 19 Apr 2009, 23:53 »

Nu blander jeg mig altså i debatten!
Nu stopper du de der ondsvage kommentare og lader vær at provokere!
Jeg ser ingen hån i Gossers indlæg og hvis du føler det burde du nok ikke befinde dig på en debat side.


Jeg er helt enig!

At han roser en af vores spillere mener jeg ikke der kan lægges mere i. Ja, den kommer på et sjovt tidspunkt, men vi nævner jo selv, at vi brænder meget! Det er nærtagende at se det som hån, i mine øjne.

Jeg er overrasket (negativt) over at en så uskyldig bemærkning som den Gosser kom med, kunne skabe så meget dårlig debat!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10149: 20 Apr 2009, 21:44 »

Tænkte på. Hvorfor var Pospech ikke med igår?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10150: 20 Apr 2009, 21:45 »

Han har en lyskenskade...

Men han er forhåbentlig med allerede i overmorgen Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10151: 20 Apr 2009, 21:53 »

Ja, det må vi håbe. Han er utrolig vigtig i vores offensive spil, og her kan man godt se, at Kvist ikke normalt er back. Der kommer ikke voldsomt mange overlap fra hans side, og det gør det også meget sværere for Sionko.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10152: 20 Apr 2009, 22:20 »

Om 2 dage gælder det FC Midtjylland - som altid er en svær modstander lige meget deres form. Jeg har altid en dårlig fornemmelse inden et opgør mod FCM, og denne gang er ingen undtagelse.

Jeg håber at Ståle udtager en lidt anden angribsduo denne gang, end han plejer. Som Gosser (så hånligt) var inde på brændte Santin en del chancer mod AGF. Det kunne alle vel se, derfor ser jeg ingen hån i Gosser's indlæg. Hvis Gosser's avatar ikke var en Brønd, er jeg sikker på at det ikke var blevet betragtet som hån. Men håber da den håbløse diskussion er skudt i jorden. Et lille sidespring - men jeg mener at Morten Nordstrand skal have chancen nu. Ståle har tidligere sagt konkurrencen er hård i FCK, og hvis du ikke præstere bliver du udskifte. Det burde også ske med Santin, som jeg synes er en fantastisk angriber - men han ligner en mand der trænger til en pause.

Ailton - Nordstrand


Denne angrebsduo ser jeg som den optimale mod FCM. Men hvad synes i?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10153: 20 Apr 2009, 22:44 »

Om 2 dage gælder det FC Midtjylland - som altid er en svær modstander lige meget deres form. Jeg har altid en dårlig fornemmelse inden et opgør mod FCM, og denne gang er ingen undtagelse.

Jeg håber at Ståle udtager en lidt anden angribsduo denne gang, end han plejer. Som Gosser (så hånligt) var inde på brændte Santin en del chancer mod AGF. Det kunne alle vel se, derfor ser jeg ingen hån i Gosser's indlæg. Hvis Gosser's avatar ikke var en Brønd, er jeg sikker på at det ikke var blevet betragtet som hån. Men håber da den håbløse diskussion er skudt i jorden. Et lille sidespring - men jeg mener at Morten Nordstrand skal have chancen nu. Ståle har tidligere sagt konkurrencen er hård i FCK, og hvis du ikke præstere bliver du udskifte. Det burde også ske med Santin, som jeg synes er en fantastisk angriber - men han ligner en mand der trænger til en pause.

Ailton - Nordstrand


Denne angrebsduo ser jeg som den optimale mod FCM. Men hvad synes i?

Jeg er enig i, at Morten skal spille! Ailton er i hopla, men jeg har svært ved at lade Santin ryge ud på bænken. Han har spillet lidt svingende i foråret, men han har scoret målene! Som sådan kunne jeg godt tænke mig at forsøge Santin på venstrekanten, hvor han selv mener at han er bedst. Så er der plads til både Nord og Ailton oppe foran. Det gør dog, at Grønkjær enten skal på bænken, eller spille på højre fløj, hvilket skubber Sionko ud. Det er en kattepine...

Dog vil jeg mene, at FCK-FCM er den forkerte kamp at eksperimentere i offensive finesser i. Det er ofte kampe med hård fight, og der vil jeg hellere have en Grønkjær der slår fra sig på venstrekanten og en Sionko der ligeså kæmper på højrekanten, end en Santin der ikke er meget bevendt i hårde nærkampe. Han kan drible, ja, men hans fysik bliver banket i bund lynhurtigt. Offensivt er Ailton vores fysisk bedste angriber, så han bør være selvskreven! Nord og Santin skal så slås om pladsen ved siden af Ailton, og der må jeg indrømme, at jeg ser Santin som bedre mand-mod-mand. Til gengæld skal Nord bare se skyggen af en chance, så sidder den i kassen. Det er i sandhed en kattepine...

Jeg må dog indrømme, at jeg også gerne så både Nord og Ailton fremme, især fordi Santin vil være så meget mere farlig, når han så evt. kommer ind fra bænken. Så er han springfyldt med energi, og kan afdrible forsvaret endnu nemmere, end han normalt gør det! Så Santin i en jokerrolle sidst i anden halvleg ville måske være løsningen!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10154: 20 Apr 2009, 22:52 »

Jamen alt taler jo for en duo bestående af Nord og Almeida på onsdag.
1: Sidste opgør mod FCM, nettede ailton x 2, hvor Nord var i oplæggerens x 2
2: De supplerede og fandt hinanden fornemt og viste begge stor målfarlighed
3: De har begge virkelig gode attituder, (i modsætning til Damen), og det er rigtigt vigtigt for at motivere folkene omkring en.

REDIGERET: jeg undskylder mange gange over mine stupide og skamfulde indlæg tidl. i tråden. Det er barnligt og umodent og det hører ikke hjemme i en fornuftig debat som denne.
jeg vil dog sige, at tidspunktet indlægget blev postet paa var lidt pudsigt og indlæggets indhold os var lidt "ringe kvalitet".
« Seneste Redigering: 20 Apr 2009, 22:56 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 675 676 [677] 678 679 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010