home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:08:06 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 673 Gæster Online.

Indlæg: 1132909 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 673 674 [675] 676 677 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548912 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10110: 19 Apr 2009, 21:15 »

Absalonse er i meget velkomne i fck-tråden, hvis i kan supplere med konstruktiv debat og snak... ikke alt det ævl... Kom med en mindre analyse af kampen og et syn på enkelte af spillernes præstationer.
Gosser hjernedøde latterlige påstand, tolkes da klart som provokation når vi fck-fans sidder i den situation hvor vi er lig med bif.
og som sagt tidligere...
Hvis vi havde vundet kampen, var den lille spejder aldrig kommet krybende herind... Så fortæl mig, hvad kan du se at konstruktive aspekter i Gossers indlæg min kammerat.?
Logged

Thaurat al Shabab

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10111: 19 Apr 2009, 21:15 »

Gosser: hvis du virkelig føler, at du har behov for at ytre en sådan påstand, findes der mange åbne debatfora på nettet. www.bold.dk, onside.dk osv...
Forstå ikke, hvad du ville opnå med den kommentar andet en splid og kaos.
Absalonsen: Cut it tak... Vi kan alle høre at du ikke forholder dig helt objektivt nu... smut hjem med dig

Du er da et bræt at høre på, tør dog øjnene og kom videre, Gosser håner jo ingenting, han roser jo netop Santin for at være en god spiller der dog brænder for meget, hvilket er rigtigt nok....

Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10112: 19 Apr 2009, 21:15 »

Brøndby-fans er lige så meget velkomne i denne tråd, som FCK-fans er. De kommer dog nok ikke lige så tæt normalt, da det jo ikke er deres hold. Hån gider vi dog ikke, men jeg har faktisk heller ikke set nogle hånlige indlæg i hverken FCK- eller Brøndby-tråden, og det er dejligt, at vi kan forholde os på et rimeligt niveau mellem de to klubber.

Lad os nu bare lukke den debat omkring Gossers indlæg. Jeg ser intet håneri i hans kommentar, og han er velkommen til at knytte en kommentar til debatten omkring Santin i dagens kamp, hvor han brændte mange chancer.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10113: 19 Apr 2009, 21:16 »

Ja Gosser. Han brændte mange. Men lad være med at kom herind og fortæl om det når du er BIF fan og så skal håne den vej.

Hån? Hvad fanden? Huh Det var på ingen måde ment som hån - jeg skriver at han er en god angriber, men brænder mange store chancer? Hvor er hånen? Blot dig der regner med at det er hån, fordi jeg er BIF-fan, og du ikke regner med at en BIF-fan kan rose noget der har med FCK at gøre.

Absa og Gosser... og jer andre... jeg giver AFC 100% ret.
Gosser skriver dette indlæg af en grund - håneri. Jeg ved ikk, om i kan huske det, men jeg skrev engang i arsenal-tråden efter et nederlag til fulham, noget i den her retning: "Spændende og intens kamp med gode chancer og en dejlig smuk kasse af Hangeland"
Det var hovedårsagen til 2 måneders ban...
Gosser havde aldrig i verden, nærmet sig fck-tråden hvis vi havde klasket agf med 6 - 0... Så det er jo den rene provokation for dem som virkelig brænder for fck.
og hvis du bliver ved med at påstå, at det ikke er håneri eller provokation burde du have en vis forståelse for SITUATIONSFORNEMMEL SE min ven .

Peace yo im out

Undskyld for mit kommende ordvalg, men du skal seriøst holde din k*ft med det der, og med at dømme mig på den måde. Det gider jeg sgu ikke at høre på! Der var overhovedet intet hån i mit indlæg, og min intention med indlægget havde absolut intet med hån at gøre! Tro mig.

Forstår at i er sure og skuffede over dagens nederlag, men hvorfor skal det gå udover mig? Det forstår jeg ikke.

Edit: mfsjovhat@ Egentlig meget sjovt at du er så hurtig til at sige andre håner (hvilket jeg som sagt ikke gjorde), når du selv er ret god til at håne. Se blot her: Link.

Kast ikke med sten, når du selv bor i et glashus. Tyv tror hver mand stjæler. Moral er godt, dobbelmoral er dobbelt så godt. Etc., etc., etc.
« Seneste Redigering: 19 Apr 2009, 21:26 af Gosser » Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10114: 19 Apr 2009, 21:17 »

Selvfølgeligt kan han formulere sig bedre eller ændre et par ting, men synes overhovedet ikke, at hans indlæg lugter af hån eller lignende.
Men jeg vil stadig gerne høre om hvorvidt, jeg er velkommen i denne tråd? Opstemt Opstemt

Hehe. Kan altså ikke tage dig seriøst.. Well, jeg snakker med StormQ i stedet for, han er da mere fornuftig at høre på. Smiley

Det indlæg du lige svarede på, var til Gosser ... så hvis du ikke gider snakke med mig, forstå jeg ikke at du gør det alligevel, endda i en sammenæng hvori du ikk er indblandet
Logged

Thaurat al Shabab

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10115: 19 Apr 2009, 21:19 »

Det indlæg du lige svarede på, var til Gosser ... så hvis du ikke gider snakke med mig, forstå jeg ikke at du gør det alligevel, endda i en sammenæng hvori du ikk er indblandet

Gider ikke snakke med dig, når du skriver ting som "BRUG DOG HOVEDET MAN!"

Jeg er vel ligeså meget indblandet, som du er?
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10116: 19 Apr 2009, 21:20 »

Jeg undskylder for mit OT-indlæg men mfsjovhat.. du får snart endnu en ferie fra siden hvis du ikke holder lidt igen med dine kommentarer/indlæg...
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10117: 19 Apr 2009, 21:26 »

jeg undskylder gerne
undskyld, mine kære venner, Gosser og Absalonsen.
Nu hvor jeg har undskyldt, vil jeg bede jer om at svare på 1 enkelt lille bitte ting:
FCK har lige tabt en kamp, hvor de skulle have vundet med 3-4 stykker. Det har så resulteret i, at Bif og fck er a-points. Det får så Gosser til at skrive et indlæg, som alligvel rammer få af os (ved ikke om det var bevidst) og så har det udviklet sig.
Hvis vi nu vender den om og siger, at fck vandt kampen 6 - 1, så havde gosser aldrig nærmet sig tråden vel?
Så er mit spørgsmål bare - Hvad ville vores lille ven fra vestegnen opnå? At skabe kærlighed? (situationsfornemmel se) at trøste os? (naah det tror eg ikk lige) ... det der virker mest oplagt er jo at vores kammerat havde til formål at være flabet... det er sådan jeg tænker
« Seneste Redigering: 19 Apr 2009, 21:28 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10118: 19 Apr 2009, 21:28 »

Og hvis det nu var en DEBAT han havde tænkt sig at skabe hvorfor har du så lige fyret en masse CRAP(sorry Crew) af som du alligevel ingenting har at bunde det i? .. Huh
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10119: 19 Apr 2009, 21:28 »

jeg undskylder gerne
undskyld, mine kære venner, Gosser og Absalonsen.
Nu hvor jeg har undskyldt, vil jeg bede jer om at svare på 1 enkelt lille bitte ting:
FCK har lige tabt en kamp, hvor de skulle have vundet med 3-4 stykker. Det har så resulteret i, at Bif og fck er a-points. Det får så Gosser til at skrive et indlæg, som alligvel rammer få af os (ved ikke om det var bevidst) og så har det udviklet sig.
Hvis vi nu vender den om og siger, at fck vandt kampen 6 - 1, så havde gosser aldrig nærmet sig tråden vel?
Så er mit spørgsmål bare - Hvad ville vores lille ven fra vestegnen opnå? At skabe kærlighed? (situationsfornemmel se) at trøste os? (naah det tror eg ikk lige) ... det der virker mest oplagt er jo at vores kammerat havde til formål at skabe debat... det er sådan jeg tænker

Hvis Santin havde scoret hattrick, kunne flere folk (også BIF'ere) da godt finde på at skrive noget i retningen af, at det var nogle flotte mål og en god præstation?
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10120: 19 Apr 2009, 21:29 »

Og hvis det nu var en DEBAT han havde tænkt sig at skabe hvorfor har du så lige fyret en masse CRAP(sorry Crew) af som du alligevel ingenting har at bunde det i? .. Huh

formulerede mig forkert
Logged

Thaurat al Shabab

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10121: 19 Apr 2009, 21:30 »

Hvis i havde vundet 6-1, havde der ikke rigtig været nogen grund til at kommentere Santin. Havde han dog bombet, kunne jeg sagtens have nærmet mig tråden, for at rose ham. Det er jeg sgu ikke for fin til.

Hvis ikke jeg havde været Brøndby-fan, havde du vel ikke kunne se det mindste problem i mit indlæg. Jeg tror det er der, det der irriterer dig, ligger. Selvom vores hold er rivaler, kan vi godt snakke med hinanden på et højere niveau.
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10122: 19 Apr 2009, 21:30 »

Hvis Santin havde scoret hattrick, kunne flere folk (også BIF'ere) da godt finde på at skrive noget i retningen af, at det var nogle flotte mål og en god præstation?

troede ik du gad snakke med mig? :S
nu snakker vi gossers hensigt? hvad tror du den er?
Logged

Thaurat al Shabab

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10123: 19 Apr 2009, 21:31 »

formulerede mig forkert

Så tænk dig bedre om en anden gang mester..
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10124: 19 Apr 2009, 21:33 »

nu snakker vi gossers hensigt? hvad tror du den er?

Øh, det skulle jeg mene, at jeg allerede har fortalt dig, her i tråden? Jeg kan da godt citere det igen, hvis det skulle være.
Logged


Sider: 1 ... 673 674 [675] 676 677 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010