home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:08:06 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 765 Gæster Online.

Indlæg: 1132909 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 672 673 [674] 675 676 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548940 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10095: 19 Apr 2009, 20:06 »

Så må jeg være det. Vi er alle sammen forskellige. Jeg mener bare det er håneri. Men glem det nu bare. Altså?
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10096: 19 Apr 2009, 20:09 »

Gossers indlæg var ikke provokerende nej, men er du sindsyg hvor er det irriterende, når man er oppe i det røde felt efter et nederlag. Det kender alle jo, man ville ikke så gerne have de irriterende sandheder bekræftet for meget, at glade rivalholdsfans. Opstemt

Gider slet ikke kommentere kampen, det er jeg simpelthen for skuffet til. Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10097: 19 Apr 2009, 20:11 »

Enig med Gherte. Selvfølgelig kommer man op i det røde felt, når ens eget hold taber pinligt til et andet hold. Så er det da klart. Det kan være jeg udtrykkede det for meget der.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10098: 19 Apr 2009, 20:15 »

Ja AFC 'overreagerer' måske ved at kalde det at håne, men jeg undres egentlig ved bif-brugerne i FCK-tråden
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10099: 19 Apr 2009, 20:46 »

Jeg er ligesom jer andre totalt skuffet over kampen, og derfor orker jeg faktisk ikke at nævne alle de mange ting, der slet ikke fungerede i dagens kamp.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10100: 19 Apr 2009, 20:51 »

Ja AFC 'overreagerer' måske ved at kalde det at håne, men jeg undres egentlig ved bif-brugerne i FCK-tråden

Hvorfor? Hvis en person har noget relevant, han vil udtrykke, er han da velkommen i den tråd det passer ind i. Så er det jo lige meget om han holder med fck, BIF eller Nordvest.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10101: 19 Apr 2009, 21:01 »

Synes nu ellers at det var nævnt at Santin havde brændt rigeligt - op til flere gange sågar.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10102: 19 Apr 2009, 21:02 »

Synes nu ellers at det var nævnt at Santin havde brændt rigeligt - op til flere gange sågar.

Og derfor må han ikke være i fck-tråden, eller hvordan?  Huh
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10103: 19 Apr 2009, 21:04 »

Absa og Gosser... og jer andre... jeg giver AFC 100% ret.
Gosser skriver dette indlæg af en grund - håneri. Jeg ved ikk, om i kan huske det, men jeg skrev engang i arsenal-tråden efter et nederlag til fulham, noget i den her retning: "Spændende og intens kamp med gode chancer og en dejlig smuk kasse af Hangeland"
Det var hovedårsagen til 2 måneders ban...
Gosser havde aldrig i verden, nærmet sig fck-tråden hvis vi havde klasket agf med 6 - 0... Så det er jo den rene provokation for dem som virkelig brænder for fck.
og hvis du bliver ved med at påstå, at det ikke er håneri eller provokation burde du have en vis forståelse for SITUATIONSFORNEMMEL SE min ven .

Peace yo im out
Logged

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10104: 19 Apr 2009, 21:07 »

Hvorfor? Hvis en person har noget relevant, han vil udtrykke, er han da velkommen i den tråd det passer ind i. Så er det jo lige meget om han holder med fck, BIF eller Nordvest.

Det var ikke særligt relevant... Jeg smutter da heller ikke ind i BIF-tråden for at skrive, at Dunken er en god angriber (dog uden at mene det) også nævne hvor dårligt han afslutter vel - også lige efter et nederlag. BRUG DOG HOVEDET MAN!
Logged

Thaurat al Shabab

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10105: 19 Apr 2009, 21:08 »

Okay, vi har åbenbart meget forskelligt syn på det. Nu er Gosser ikke online, men han er jo den eneste, der kan svare på det. Kender jeg Gosser ret, var indlægget ikke ment som hån.
Fordi du tidligere har fået ban er jo ikke lig med, at Gossers indlæg er ment som hån?

Det var ikke særligt relevant... Jeg smutter da heller ikke ind i BIF-tråden for at skrive, at Dunken er en god angriber (dog uden at mene det) også nævne hvor dårligt han afslutter vel - også lige efter et nederlag. BRUG DOG HOVEDET MAN!

Uanset hvad Gosser har skrevet, er han jo stadig velkommen fck-tråden, også selvom han er BIF'er! Det er det, jeg skriver til StromQ.

OKAY, SKAL JEG NOK PRØVE EN ANDEN GANG!  Huh
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10106: 19 Apr 2009, 21:09 »

Og derfor må han ikke være i fck-tråden, eller hvordan?  Huh

FCKerne der nævner det, gør det af frustration. Da Gosser nævner det, så er det vel egentlig mere en stikpille - især hans avatar taget i betragtning.  Derfor ser jeg ingen grund til hans indlæg Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10107: 19 Apr 2009, 21:11 »


Uanset hvad Gosser har skrevet, er han jo stadig velkommen fck-tråden, også selvom han er BIF'er! Det er det, jeg skriver til StromQ.


Ja - han er velkommen, det er slet ikke det Wink Det undrer mig bare at han befinder sig herinde kort efter et nederlag, uden at bidrage til debatten, men nærmere fungere som stikpille.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10108: 19 Apr 2009, 21:11 »

Gosser: hvis du virkelig føler, at du har behov for at ytre en sådan påstand, findes der mange åbne debatfora på nettet. www.bold.dk, onside.dk osv...
Forstå ikke, hvad du ville opnå med den kommentar andet en splid og kaos.
Absalonsen: Cut it tak... Vi kan alle høre at du ikke forholder dig helt objektivt nu... smut hjem med dig
Logged

Thaurat al Shabab

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10109: 19 Apr 2009, 21:12 »

FCKerne der nævner det, gør det af frustration. Da Gosser nævner det, så er det vel egentlig mere en stikpille - især hans avatar taget i betragtning.  Derfor ser jeg ingen grund til hans indlæg Wink

Selvfølgeligt kan han formulere sig bedre eller ændre et par ting, men synes overhovedet ikke, at hans indlæg lugter af hån eller lignende.
Men jeg vil stadig gerne høre om hvorvidt, jeg er velkommen i denne tråd? Opstemt Opstemt

Gosser: hvis du virkelig føler, at du har behov for at ytre en sådan påstand, findes der mange åbne debatfora på nettet. www.bold.dk, onside.dk osv...
Forstå ikke, hvad du ville opnå med den kommentar andet en splid og kaos.
Absalonsen: Cut it tak... Vi kan alle høre at du ikke forholder dig helt objektivt nu... smut hjem med dig

Hehe. Kan altså ikke tage dig seriøst.. Well, jeg snakker med StormQ i stedet for, han er da mere fornuftig at høre på. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 672 673 [674] 675 676 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010