home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Indlæg: 1132908 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 671 672 [673] 674 675 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548860 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10080: 19 Apr 2009, 19:23 »

Hva så Santin... dine forældre må godt nok være stolte af dig... kæft en nar man os dig ståle
Logged

Thaurat al Shabab

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10081: 19 Apr 2009, 19:24 »

hvad fanden foregår der?

Vi presser GF i bund stort set hele kampen igennem og ALLIGEVEL skal DE kun bruge EN chance for at komme på 1-0... jeg ved ikke hvad I andre kalder det men JEG kalder det fandeme for INEFFEKTIVITET!!! Sur .. skuffende kamp, drenge.. MEGET SKUFFENDE KAMP!! ticked off
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10082: 19 Apr 2009, 19:30 »

Fuck mand i pressede jo GF fuldstændig i bund. Men ham Santin kunne da ikke ramme en ladeport på en halv meters afstand.
Spilmæssigt var sejren ikke særlig fortjent, men det giver jo kæmpe spænding i mesterskabskampen Wink
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10083: 19 Apr 2009, 19:31 »

Hva fanden laver i fc !?!?!?! Vi brænder den ene kæmpe chance, efter den anden og så kommer den lange abe budtz og sparker den ind, hvor at Ulrik Laursen igen, ligner en klovn ved målet.  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off   ticked off   ticked off  ticked off  ticked off  ticked off

Hvad fanden laver ståle, så tager han banes bedste Ailton ud og sætter Damen ind, som er så pisse tung i røven og smider sig hele tiden  ticked off

Det her mesterskab skal åbenbart afgøres i parken mod bundby, siden at vi dummer os så meget i dag.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10084: 19 Apr 2009, 19:36 »

Hva fanden laver i fc !?!?!?! Vi brænder den ene kæmpe chance, efter den anden og så kommer den lange abe budtz og sparker den ind, hvor at Ulrik Laursen igen, ligner en klovn ved målet.  ticked off  ticked off  ticked off  ticked off   ticked off   ticked off  ticked off  ticked off  ticked off

Hvad fanden laver ståle, så tager han banes bedste Ailton ud og sætter Damen ind, som er så pisse tung i røven og smider sig hele tiden  ticked off

Det her mesterskab skal åbenbart afgøres i parken mod bundby, siden at vi dummer os så meget i dag.

Der er ingen grund til at kalde ham en abe, når han ovenikøbet er hvid....... Det er ikke værdigt! Skuffet
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10085: 19 Apr 2009, 19:45 »

E L E N D I G T !

- holder ikke med fck, men havde sat penge på den kamp Skuffet
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10086: 19 Apr 2009, 19:50 »

Ringe. Kan ikke sige det bedre. Vi brænder 4-5 kæmpe store 100%s chancer som bare skal i kassen. Santin, du var ikke en SKID værd idag! FUCK hvor var det ringe du brænder sådan nogle chancer man. Du kan ikke engang prikke den ind fra 2 meters afstand. NØØJ Man!!

Og hvor var vores spil bare ringe! Vi kunne jo nærmest ikke engang ramme hinanden. DAMN jeg er sur at det skal gå ud over os, når vi kunne stikke af fra Brøndby og OB igen. FUCK man!!!

MEN VI LIGGER STADIG NUMMER 1!!! HAHAHA


Det er faktum  Hævet Øjenbryn
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10087: 19 Apr 2009, 19:50 »

For pokker der også noget ..... Synes ellers vi spiller en fin kamp, styrer kampen, skaber mange chancer men alligevel går det galt. Vi skal lukke kampen i 1.halvleg, hvor vi har masser af chancer for pokker da man jeg er skuffet, vi må bare op på hesten igen og udele tæsk til FCM på onsdag.

Skal man være lidt positiv, så spiller vi godt, skaber chancer og vi ligger stadig nummer 1.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10088: 19 Apr 2009, 19:51 »

Hold kæft det er ringe!
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10089: 19 Apr 2009, 19:57 »

Så ikke kampen i dag, men lyder til at Santin havde nogle stykker han bare skulle have scoret på. Jeg synes han generelt er en god angriber, men for fanden han brænder mange 100% chancer - glemmer ikke en, hvor han var i det lille felt, og skyder den over mål Opstemt
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10090: 19 Apr 2009, 19:59 »

Ja Gosser. Han brændte mange. Men lad være med at kom herind og fortæl om det når du er BIF fan og så skal håne den vej.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10091: 19 Apr 2009, 20:00 »

Ja Gosser. Han brændte mange. Men lad være med at kom herind og fortæl om det når du er BIF fan og så skal håne den vej.

Øhh. Kan du se noget hån i Gossers indlæg? Jeg ser intet. Rolig nu...
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10092: 19 Apr 2009, 20:02 »

At han skriver at han ikke glemmer en, hvor han var i det lille felt, og så skyder den over mål og laver en Opstemt smiley efter, betragter jeg da som håneri.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10093: 19 Apr 2009, 20:04 »

At han skriver at han ikke glemmer en, hvor han var i det lille felt, og så skyder den over mål og laver en Opstemt smiley efter, betragter jeg da som håneri.

Så skal der vidst ikke meget til før du føler dig hånet? Du er lidt nærtagende? Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10094: 19 Apr 2009, 20:04 »

Du er godt nok nærtagende, AFC. Det har da INTET med håneri at gøre. Han skriver, at han mener Santin er en god angriber, men at han brænder for mange - og nævner så en situation. At du kan få det til håneri, det fatter jeg ikke!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 671 672 [673] 674 675 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010