home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Indlæg: 1132908 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 669 670 [671] 672 673 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548831 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10050: 16 Apr 2009, 18:17 »

glæder mig enormt til at se Vingaard
Logged

Thaurat al Shabab

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10051: 16 Apr 2009, 18:18 »

En Brøndby-fan tror vi vinder ?!

Er det voodoo eller sådan noget, der får os til at tabe Wink

Ej. Jeg tror det er for optimistisk, Altid Brøndby. Jeg tror desværre det bliver en kamp med relativt få mål. 2-3 stykker i FCK-favør. Ikke mere. Men jeg håber da, at vi banker dem langt ud af banen Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10052: 16 Apr 2009, 19:14 »

skift TK, Sionko og Nordstrand ud i pausen Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10053: 16 Apr 2009, 19:31 »

En Brøndby-fan tror vi vinder ?!

Er det voodoo eller sådan noget, der får os til at tabe Wink

Ej. Jeg tror det er for optimistisk, Altid Brøndby. Jeg tror desværre det bliver en kamp med relativt få mål. 2-3 stykker i FCK-favør. Ikke mere. Men jeg håber da, at vi banker dem langt ud af banen Thumbs Up

Arh helt ærligt, hellere banke dem hjemme i Parken foran en del flere tilskuere, så Nordvest-spillerne rigtig kan få kærligheden at føle. Wink
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10054: 16 Apr 2009, 19:37 »

Så er danni sku i aktion Thumbs Up
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10055: 16 Apr 2009, 20:23 »

Vingaard var en fed oplevelse, virkelig et super køb vi har gjort os der... TK ud Vingaard ind
Logged

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10056: 16 Apr 2009, 20:42 »

Vingaard var en fed oplevelse, virkelig et super køb vi har gjort os der... TK ud Vingaard ind
De startede da begge inde i dag  Smiley
Men ja Vingaard gjorde det fint, med et par gode skud udfra dejligt at se. Ok kamp fra vores side i en kamp, hvor vi kun kunne skuffe. Vores 2 angriber Nordstrand og N'Doye, synes jeg ikke rigtigt gjorde det godt, selvfølgelig hjalp N'Doyes 2 mål på det, men ser stadig Ailton og Santin som 1.valg, og tror da også det er dem som spiller på søndag mod AGF.

Derudover dejligt med en 4-0 sejr, da jeg havde smidt 500 kr. på vi ville vinde med 4 mål til odds 2,6, så lige et ekstra jubel ved det sidste mål  Opstemt  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10057: 16 Apr 2009, 21:28 »

Jeg synes faktisk at Nordvest spillede en flot kamp, det må man give dem Smiley De kæmpede jo bravt.
Men til vores egen indsats er jeg skuffet over Larsson, selvom han selvfølgelig ikke har spillet meget. Han blev jo drevet rundt med af Nordvest spillerne til tider crazy

Men en 4-0 sejr er jo klasse. Vi står med næsten to ben i finalen i øjeblikket. Det må i hvert fald ikke gå galt.
Det var lækkert at se at Ståle havde valgt de spillerne, som han nu havde til startopstillingen. Wiland spillede også en god kamp og lækkert med hans strafferedning.. Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10058: 17 Apr 2009, 14:55 »

Jeg har ikke rigtig tid til at skrive et langt indlæg omkring min mening om kampen som jeg ellers plejer, men vil bare sige det kort. Jeg synes vi skal give Nordvest en hånd fordi de kæmpede sgu for det. De lagde et forholdsvis højt pres på os i starten af kampen, og vi havde svært ved at komme til. Dog synes jeg vi var dårlige til at tæmme en bold igår. Mange af vores spillere mistimede deres førstegangs berøringer og jeg synes stadigvæk N'Doye falder for let, men faktisk scorede 2 flotte mål igår. Lidt ærgeligt Nordstrand skal brænde straffesparket, så mon ikke det bliver en anden som skal sparke dem næste gang?

Også Wiland spillede en god kamp ved at redde straffesparket som var meget svagt sparket, og lidt ringe de ikke scorer på returen.

Men vi kan sådanset godt allerede fejre vi er i pokalfinalen. Jeg tror næppe Nordvest kan skabe en overraskelse imod os i PARKEN hvor vi er så frygtet og spiller det bedste spil.
« Seneste Redigering: 17 Apr 2009, 14:57 af AFC » Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10059: 17 Apr 2009, 15:32 »

Så kommer min sene reaktion på kampen i går. Man kan ikke rigtig bruge sådan en kamp til meget andet end træning. Nordvest skabte problemer for Larsson især i visse situationer. Vingaard og N'Doye gjorde det positivt indtryk, og det er nok de to, der er kommet tættest på startopstillingen af de spillere, der ikke startede mod Vejle.

Larsson var bestemt ikke imponerende, og han må efterhånden være faldet ned til fjerdevalg i midterforsvaret, men det er næsten heller ikke en skam, når der er tale om Laursen, Antonsson og Zanka foran Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10060: 18 Apr 2009, 10:03 »

Der var mange spillere der imponerede, b. la Zanka, N'Doye, Vingaard, Nichlas Jensen, men der er formentlig ingen af dem der vil fremgå i startopstillingen mod GF, søndag. Jeg tror vi stiller med disse elleve:

              Jesper
Pospa Anton Laursen Wendt

Sionko Hjalte Hutch Grønkjær

          Ailton Santin

De samme som mod Vejle, og helt forståeligt. "Never change a winning team" og når man vinder i så overbevisende stil, kan det slet ikke diskuteres. Ailton er manden i form pt. og Dame og Nord, må siges at være reserver pt. Hutch har gjort det fremragende efter han er blevet flyttet ind centralt, og ser ingen grund til at ændre det. Defensivt er der jo ingen overraskelser, og det overrasker mig faktisk meget, hvis Peter LArsson overhovedet er en del at truppen. Og på de to kanter, ja der er det Libor og J.G. ville ellers under normale omstændigheder sige, at Kvist ville spille kanten i Aarhus, men med skaderne in mente, tror jeg godt Ståle tør være lidt mere offensiv Smiley

mit bud
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10061: 18 Apr 2009, 13:31 »

Truppen mod AGF:

1. Jesper Christiansen
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N’Doye
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen

Pospech har lidt småproblemer i lysken, og sidder dermed over mod AGF, så det bliver nok Kvist som skal spille højre back i kampen.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10062: 18 Apr 2009, 20:54 »

Ja, for desværre er Danni Jensen ikke engang med. Han kunne ellers godt få chancen fra bænken, hvis vi på et tidspunkt er godt kørende, og har et måls forspring eller noget!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10063: 19 Apr 2009, 13:30 »

Selvom jeg er FCK-fan, så skal jeg til Fionia Park inden så længe kl 16, og se OB -FCN ang. fordi jeg har fået billetter. Så kan jeg sgu lige så godt tage derud og se noget bold. Dermed får jeg ikke set noget af kampen, men får da set lidt. Jeg tror sgu det bliver en svær kamp. AGF har godt nok tabt mange point/kampe på det seneste, men de spiller sgu flot fodbold. Det er bare ærgeligt det ikke fører til point.

Men tror da vi er klasser bedre og at vi vinder kampen 0-2. Santin og Nordstrand må blive skytterne!
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10064: 19 Apr 2009, 14:07 »

Vi skal vinde i dag ! Agf har fået en dårlig start på foråret og har rigtigt mange skader. Vi er derimod i rigtigt god form i øjeblikket og har kun Pospech skadet. Jeg tror at vi kommer til at vinde kampen i rimelig overbevisende stil.

Mit bud:

0-1 Ailton
0-2 Atilon
0-3 Ailton

Ja jeg har stor tiltro til Ailton i dag Peace
Logged

Sider: 1 ... 669 670 [671] 672 673 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010