home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Indlæg: 1132908 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 668 669 [670] 671 672 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548826 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10035: 13 Apr 2009, 23:10 »

Vi har aldrig haft en spiller, der er blevet topscorer vel ? For både Nordstrand og Santin bejler da kraftigt til det nu.
Kan heller ikke mindes vi har haft en, kan huske at Allbäck og Santos begge var tæt på i en sæson, mener de lavede 15 hver (ret mig bare hvis jeg tager fejl).
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10036: 13 Apr 2009, 23:12 »

Kan heller ikke mindes vi har haft en, kan huske at Allbäck og Santos begge var tæt på i en sæson, mener de lavede 15 hver (ret mig bare hvis jeg tager fejl).

Jeps, det var i 2005/06 sæsonen, hvor Steffen Højer lige sneg sig foran dem begge med sine 16 mål. Men vi blev mestre i den sæson jo. Opstemt
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10037: 13 Apr 2009, 23:15 »

Jeps, det var i 2005/06 sæsonen, hvor Steffen Højer lige sneg sig foran dem begge med sine 16 mål. Men vi blev mestre i den sæson jo. Opstemt
Mente nok det var ham, men var ikke sikker, men heller et mesterskab end en topscorer.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10038: 15 Apr 2009, 14:24 »

Truppen mod Nordvest FC imorgen:

1. Jesper Christiansen
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
12. Peter Larsson
14. Dame N’Doye
16. Thomas Kristensen
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
26. Thomas Delaney
29. Danni Jensen

Håber Wiland og Delaney kan få noget spilletid, men undrer mig over en Saban Ozdogan ikke er med. Han er ellers en spændende spiller, men jeg forventer en meget stor sejr. Vi er klasser bedre end Nordvest.
Logged

frederdes
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10039: 15 Apr 2009, 14:30 »

Ja, i er da bedre og Nordvest mangler også deres topscorer. FCK brude kunne banke Nordvest Smiley
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10040: 15 Apr 2009, 14:37 »

Willand og Danni ind fra start det ville jeg synes om Thumbs Up
Men jeg undre mig også over hvor Saban dog er henne? Ham ville jeg godt have haft set i kamp.

Jeg forventer dog en sejr på +3 mål
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10041: 15 Apr 2009, 18:02 »

Nu har Nordvest jo bevist at alt kan ske i fodbold, ellers var de ikke kommet så langt, men over 2 kampe forventer jeg vi sætter dem på plads. Til kampen i morgen, har Ståle sagt at Wiland for chancen, derudover tror jeg også Danni Jensen får chancen, og mon ikke Delaney også kommer på banen på et tidspunkt. Dejligt at se TK tilbage, men synes at Atiba og Hjalte har gjort det super på den centrale midtbane, så synes det ligner bænken for TK i sasligaen, for mon ikke også han spiller i morgen.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10042: 15 Apr 2009, 21:55 »

Jeg tror faktisk at Ståle tager kampen meget seriøst, hvad han også bør. Jeg tror desværre ikke, at Nordvest har vist deres sidste gode kamp i cuppen. Ikke at jeg tror vi taber (på ingen måde), men kampen bliver hård.

Jeg håber på at se Danni Jensen, faktisk helst som højre fløj, hvor jeg tror han er bedre end som højre back. Han har nogle rigtig fine offensive kvaliteter, og hans fysik er ikke god for en back. Han er hurtig og lille. Det ville så betyde at Sionko atter røg ud, hvad jeg dog helst ikke så. Han skal spille kampen.

Jeg så desuden gerne Niclas Jensen, så Wendt får en enkelt kampe ude. Niclas slår desuden nogle vanvittigt gode indlæg, der sagtens kunne bruges i kampen!

Derudover ville jeg utroligt gerne se Özdogan igen, men som det er nævnt eksperimenterer Ståle sjældent, og jeg tror han tager kampen seriøst.

Min drømme opstilling ville være:

Wiland (sikker)
Danni Jensen - Larsson - Zanka - Niclas Jensen
Sionko - Kvist - Özdogan - Vingaard
Nordstrand - Ailton


Ailton spiller generelt godt i cuppen, og Nordstrand skal have mulighed for at følge op på sin gode mål-statistik. Som I ser så jeg gerne, at Nørregaard fik en pause, ligesom Kvist gerne må få en kamp mere på den centrale midt. Jeg tror ikke på den ovenstående opstilling i den forstand, at Ståle næppe vælger den. Men den kunne være utroligt spændende at se, synes jeg! Forsvaret vil være meget dårligt sammenspillet, men jeg tror godt det ville kunne gå. Jeg tror kampen ender med en komfortabel sejr til os, men næppe en jordskredssejr.

EDIT:
Hvad SATAN? Jeg havde ikke set at Özdogan ikke engang var i truppen.. Øv... SÅ ville jeg nok give TK chancen.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10043: 16 Apr 2009, 16:14 »

Tæt på enig i din startopstilling plutonium, N’Doye har ikke fået meget spilletid på det sidste, så synes han skal have chancen, hvilket det også ser ud til at han får http://www.bold.dk/nyt/Staale-En-mulighed-for-andre. Tror også på TK sammen med Kvist på den centrale midtbanen, nu hvor Özdogan ikke er med, hvilket du også siger til sidst. En joker kunne være Thomas Delaney, som hvis jeg husker rigtigt, har fået meget ros af Ståle i fobindelse med træningskampene.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10044: 16 Apr 2009, 16:17 »

Jeps, Damen skal helt klart spille i dag, hvis det stod til mig. Så ham gerne sammen med Nordstrand i angrebet, forhåbentlig med et mål eller to fra de to til sammen. Thomas Delaney har været fantastisk i træningskampene af hvad jeg ved, og han skulle have et stort talent. Vil rigtig gerne se ham i aktion i dag, og jeg føler mig overbevist om, at han kommer ind i dag. Hvor længe vil så vise sig.

Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10045: 16 Apr 2009, 16:18 »

Så er der ikke særlig lang tid til at vi skal spille første af 2 semifinaler mod Nordvest FC. Vi har udebanen og derfor er det vigtigt vi scorer nogle mål, hvilket vi også SKAL gøre mod Nordvest. Vi ved godt Nordvest kan skabe overraskelser, da vi har set det før, men jeg tror vi simpelthen er for stærke for dem rent mentalt og fysisk. Så tror vi vinder 4-0.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10046: 16 Apr 2009, 16:23 »

Kunne godt tænke mig at se denne opstilling mod minputterne fra Nordvest!  Smiley

Wiland
Danni Jensen - Larsson - Zanka - Niclas Jensen
Delaney - Kvist - TK - Vingaard
Nordstrand - N'Doye


Jeg tror på en sikker sejr til os med minimum 3 mål. Så også gerne at nogle af den unge (Thomas Delaney og Danni Jensen) skinnede igennem og ellers håber jeg på Niclas Jensen fra start, for at se om han stadig har "det" i sig.

4-0
N'Doye, Assist Danni Jensen
Nord x2
Og så en indskifter.
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10047: 16 Apr 2009, 17:17 »

Jeg håber fck vinder med minimum 3 eller 4 mål. Håber ikke der bliver ballade, som man har set det til utallige udekampe i pokalen.

Mit bud på målscorerne.

Hattrick af N'Doye og et mål af Nord.
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10048: 16 Apr 2009, 18:02 »

Startopstillingen mod Nordvest:

                Wiland
Kvist - Larsson - Zanka - N Jensen
Sionko - Nørregaard - Kristensen - Vingaard
         Nordstrand - N'Doye
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10049: 16 Apr 2009, 18:04 »

Tror i vinder 0-6 over nordvest i dag.. Nordstrand x 2, Vingaard, Zanka, Sionko og n'doye
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 668 669 [670] 671 672 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010