home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:49:24 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  2 Brugere, 767 Gæster Online.

Indlæg: 1132908 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 666 667 [668] 669 670 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548746 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10005: 13 Apr 2009, 02:24 »

Jeg har lige et par spørgsmål til en inkarneret bif-fan som dig:

Hvem bebrejder du i første omgang, for jeres spillemæssige nedgang. Holdet eller Kent?
Tror du Kent har pillet for meget ved MKDs flagrende rolle, så han er bleven mere usynlig eller tror du det er mandens egen skyld?
Tror du Kent bliver i BIF i mere end 1 år?

Håber ikke det er alt for journalistisk Opstemt
Logged

Thaurat al Shabab

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10006: 13 Apr 2009, 02:26 »

Jeg har lige et par spørgsmål til en inkarneret bif-fan som dig:

Hvem bebrejder du i første omgang, for jeres spillemæssige nedgang. Holdet eller Kent?
Tror du Kent har pillet for meget ved MKDs flagrende rolle, så han er bleven mere usynlig eller tror du det er mandens egen skyld?
Tror du Kent bliver i BIF i mere end 1 år?

Håber ikke det er alt for journalistisk Opstemt

Diskutioner om BIF hører IKKE hjemme i en tråd om FCK.
Så venligst hold jer til emnet...
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10007: 13 Apr 2009, 02:28 »

det har vel en vis sammenhæng, da både FCK og BIF er bejlere til mesterskabet...
Så et brøndbynederlag, vægter vel ligeså højt som en fck-sejr Opstemt - Bare for at tråden os kan ramme lidt bredere
Logged

Thaurat al Shabab

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10008: 13 Apr 2009, 03:19 »

Jeg synes det ikke, det er fordi at vi har været specielt gode til at vinde kampene, hvor at det ikke fungerede i år lige udover i Sønderjyske. Hvor mange gange har vi gjort det, udover mod netop Sønderjyske ?
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10009: 13 Apr 2009, 16:08 »

Dejlig med en Horsens sejr over Brøndby i går, hvilket gør at vi med en sejr for skabt lidt afstand til dem.
Et bud på en startopstilling:

                 Christiansen
Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
Sionko - Hutchinson - Nørregaard - Vingaard
                 N'Doye- Santin

Synes ikke at Vejle så gode ud i hovedspillet i forsvaret mod FCM, så tror N'Doye kan give dem problemer der (hvis han altså starter inde). Grønkjær har spillet meget på det sidste, og med hans knæ tror jeg han for en tur på bænken, med mindre han er mere klar end man går og tror.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10010: 13 Apr 2009, 16:11 »

Skønt at se Horsens tvære Brøndby IF ud af deres stadion igår, og det gør jo bare at vi kan få lidt afstand til dem.

Jeg forventer en sejr, men ikke så stor endda. Vejle har vist fint spil på det seneste og jeg er enig med din opstilling Don AA, bortset fra jeg tror Nordstrand ryger ind ved siden af Santin. Et bud på resultatet er 3-1 til os.

1-0 Santin
1-1 Priske
2-1 Santin
3-1 N'Doye
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 16:36 af AFC » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10011: 13 Apr 2009, 16:11 »

Jeg vil nu mene at det mere et et udtryk for et totalt sammenbrud end manglende evne på hovedspillet..  

Syntes at de specielt med zivkovic er ganske gode i luftrummet normalt.. Det er ik den vej jeg ville satse på at nedbryde dem, det er med at spille hurtigt omkring deres bagkæde.. Lidt ala ved jeres første mål da i slog dem 3-0 i efteråret Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10012: 13 Apr 2009, 16:28 »

Jeg vil nu også mene, at vi skal prøve at splitte deres forsvar ad, som sidst da vi mødte dem. Ved hjælp af hurtige afleveringer og masser af bevægelse.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10013: 13 Apr 2009, 16:50 »

Startopstillingen:
                 Christiansen
Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
Sionko - Nørregaard - Hutchinson - Grønkjær
                  Ailton - Santin

Dejlig opstilling med 2 meget udfordrende kanter, og Vejle mangler deres normale backs så lad så håbe det giver bonus.

Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10014: 13 Apr 2009, 19:59 »

Dejlig sejr og overlegen endda. Det er dejligt vi endelig kan rykke fri af Brøndby If med et forspring på én sejr nu. Jeg synes vi spillede rigtig godt idag, bortset fra jeg synes at dommeren var ringe. Jeg så mindst 3 situationer hvor vi blev snydt for nogle ting.

Lad os starte med Grønkjærs straffe. Der er jo ingen tvivl om der er straffe der, men det blev ikke dømt, hvilket er meget skidt af dommeren/dommerne. Man kan tydeligt se JG bliver sparket direkte hårdt ind på sit støtteben og falder om kuld, hvor efter dommeren ingen ting dømmer. Lidt lav præstation af ham der.

En anden situation var der hvor JC går ud og vil gribe bolden, mens Collins kommer hoppende ind i JC og giver ham et forholdvis hårdt skub ind i siden på ham så JC ikke kan gribe bolden eller røre den og efter får Vejle fordel?!! Hvad sker der dommer?

Den 3. situation var da Nordstrand kommer løbende hvor Mads Pedersen så skubber ham ind i siden med en ret hård skulder og ingen ting får. Lidt ringe han ikke dømmer på den, da man tydeligt kan se at han nærmest blokerer vejen for ham ved at skubbe ham væk.

Men ellers synes jeg Grønkjær, Pospech, Sionko, Ailton og Santin var de bedste idag. Ikke i og med at JG, Ailton, Sionko og Santin scorede vores mål, men alle 4 gjorde det rigtig godt over hele banen. Grønkjær var rigtig god i angrebene idag, Pospech ryddede godt op idag og var mere sikker end han var i Haderslev og lagde op til mål idag, Ailton scorede et mål plus gjorde det rigtig godt og viste gode ting fra sine støvler med sin gode teknik, Sionko med et mål og sit gode fløjspil som virkelig må gøre ham til en fast mand på holdet og på den højre kant fremover og Santin som med både en assist, men også et mål gjorde det rigtig godt idag.
En Dame N'Doye kan også nævnes, men han fik kun ca. 15 minutter eller noget på banen, men han gjorde det fint da han kom ind med en flot afslutning ellers. Bare ærgerligt den ikke gik ind, hvilket flot mål det kunne have været.

Til sidst kan vi kun glæde os over at vi ligger alene i spidsen og forhåbentlig holder den til slut og at Brøndby bliver ved med at spille som de gjorde i Horsens igår  Grin

FORZA FCK - VI LIGGER NUMMER 1!!!
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10015: 13 Apr 2009, 21:48 »

Enig i det meste AFC... Synes dog, at Pospa var en anelse væk i defensiven idag. Det var b. la. i hans side hvor indlægget til målet kom fra.
Jeg synes dog også, at en Nordstrand kan nævnes, med sine fikse afleveringer og hans evne til at udfordre på rette tidspunkt.
Jeg synes også dommeren var umodeligt ringe idag (objektivt synsvinkel). Han havde ikke rigtigt styr på begivenhederne og virkede medget tøvende (selv da han fløjtede).
Hans linjemænd var heller ikke helt skarpe, da der var offside på Santins scoring (sagt af en FCK'er) Opstemt

Men ellers er jeg stærkt tilfreds, undtagen ved Vejles latterlige scoring...
Logged

Thaurat al Shabab

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10016: 13 Apr 2009, 21:50 »

Synes ikke, der var offside på Santins scoring.
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10017: 13 Apr 2009, 21:55 »

det var nu ikke en "smagsspørgsmål" for offside, det var der
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 21:57 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10018: 13 Apr 2009, 21:59 »

Der var IKKE offside.... crazy crazy

Men rigtig god kamp offensivt, mens vi defensivt stod noget svigtende. Dog glædeligt med denne sejr! 3 point ned til BIF og +10 i målforskel!
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 22:01 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #10019: 13 Apr 2009, 22:09 »

Jo der var vidst offside på Santins scoring, men det ødelægger jo ikke, at specielt de to brasilianere spillede en god kamp for FCK.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 666 667 [668] 669 670 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010