home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 792 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 663 664 [665] 666 667 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548602 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9960: 07 Apr 2009, 00:26 »

Rygterne om Wendt ryger væk fortsætter: http://onside.dk/node/30312

Og JC er ikke den eneste der syntes banen igår var dårlig: http://onside.dk/node/30314

Det er efterhånden blevet nogle større klubber, der jagter ham Wendt, og derfor skal vi altså snart have gang i de kontraktforhandlige r. Hans kontrakt udløber efter næste sæson, og hvis vi skal have penge for ham, så skal vi enten forlænge med ham nu eller sælge ham for et stort beløb til sommer, hvilket jeg ikke håber på sker.

Og Brøndbys bane er da også noget værre lort lige for tiden. De har kastet alt for meget sand på den, og så sker sådan noget der. Den er helt tør, og så kan man ikke spille fodbold. Den begynder at minde mig om den rumænske bane, hvor Danmark vandt med 5-2, mener jeg. Thomas Gravesen scorede vist fra midten i den kamp Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9961: 07 Apr 2009, 00:33 »

Det er efterhånden blevet nogle større klubber, der jagter ham Wendt, og derfor skal vi altså snart have gang i de kontraktforhandlige r. Hans kontrakt udløber efter næste sæson, og hvis vi skal have penge for ham, så skal vi enten forlænge med ham nu eller sælge ham for et stort beløb til sommer, hvilket jeg ikke håber på sker.

Og Brøndbys bane er da også noget værre lort lige for tiden. De har kastet alt for meget sand på den, og så sker sådan noget der. Den er helt tør, og så kan man ikke spille fodbold. Den begynder at minde mig om den rumænske bane, hvor Danmark vandt med 5-2, mener jeg. Thomas Gravesen scorede vist fra midten i den kamp Thumbs Up
Kan ikke være mere enig. Noget jeg også syntes er lidt dumt er at de vander banen kort før kampstart. Jeg har lagt mærke til i mange kampe at mange af spillerne ikke kan få ordentlig fodfæste netop pga. banen. Syntes det er noget dumt noget at gøre. Og det kan godt irritere mig lidt.

Ang. Wendt så er det nogle store klubber som jagter ham, men det er der jo heller intet ondt at sige om. Wendt er blevet meget bedre med tiden og i FCK da han ankom til klubben, så vi ham som et svensk backtalent fra IFK Göteborg og idag er han nu Sveriges bedste back vil jeg mene. Man kan så diskutere om han er SAS Ligaens bedste back, men der er Michael Jakobsen og Chris Sørensen lidt bedre. Nu udløber hans kontrakt efter næste sæson og hvis vi ikke snart får forlænget, ja så ryger han afsted er jeg bange for. Jeg er sikker på vi kan få over 25-40 mio for Oscar. Hvis vi så sælger Wendt, så har vi Niclas Jensen klar. Han er en fin backup, men det er han ikke i længden. Såsom kampe mod topholdene Brøndby, OB osv. så er han ikke hurtig nok til de gode udfordrerer på holdene. Holmén, Absalonsen osv. Så er det bedre vi bruger pengepungen og snapper ud efter en ny back ligeså god som Wendt.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9962: 07 Apr 2009, 00:50 »

Jeg er HELT uenig!

Wendt er den bedste offensive venstre back i ligaen. Thomas Rasmussen, Michael Jakobsen og så videre er dygtige. RIGTIG dygtige, men jeg synes afgjort at Wendt er den bedste. Så må folk være enige eller uenige, men han er så god til at trække med frem i overlappene at han i mine øjne er den bedste. Det defensive bliver han også bedre og bedre til. At sælge ham for over 25 mio virker dog lettere utopisk, da han kun har ét år tilbage af sin kontrakt. Jeg tror på 20-25, men mere tror jeg ikke vi får! Derimod skulle vi se at få forlænget, hvis han selv er villig til at lytte på et kontraktudspil. Jeg er frisk på at gøre ham til en af klubbens bedst betalte, forudsat at vi kan få en 5-årig kontrakt på plads!

Angående Brøndbys græstæppe, så er jeg enig. Den er virkelig ikke noget at skrive hjem om. Men før vi bliver for høje i hatten, så skal vi altså ikke glemme, at Parken ikke var meget bedre bare for et år siden. Der var det den mest omdiskuterede græsplæne i DK, på grund af den ringe kvalitet. Der var tale om, hvorvidt landsholdet skulle spille der, grundet det ujævne og jordede underlag. Hjalte Park har ikke et godt underlag (sagt med mildest tænkelige ord), men før vi begynder at tvære rundt i det, så må vi huske at FCK har været lige så dårlige en gang. (Heldigvis er det fortid, og vi har nu en lækker bane i mine øjne!)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9963: 07 Apr 2009, 17:09 »

Truppen mod Sønderjyske:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N'Doye
15. Mikael Antonsson
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen

Håber Ståle giver genvalg til Ailton. Sønderjyske har 11 mand ude mod os imorgen og blandt dem er Ken Ilsø og Sölvi Ottesen. Tror vi banker Sønderjyske og vinder 4-0.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9964: 07 Apr 2009, 17:23 »

I morgen er en kamp vi SKAL vinde. Jeg tror da også, at vi vinder rimeligt overlegent 4-0

1-0 Ailton
2-0 Hutch
3-0 N'doye
4-0 Nordstrand


Jeg skal desværre arbejde i morgen, så jeg for ikke set den hele Skuffet
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9965: 07 Apr 2009, 17:39 »

Nu ved jeg ikke om det med de mangler 11 mand passer, måske et lille trick som jeg få os til at undervurderer dem. Men når det så er sagt så skal der bare 3 point på kontoen i morgen, vi fik 1-1 i Sønderjyske sidst vi spillede der, efter vi ellers spiller en god 1.halvleg og en skidt 2.halvleg hvis jeg altså husker rigtigt. Sidst spillede vi dem ud af Parken med 4-0, det må da gerne gå på samme måde i morgen, og tror da også på en 3 eller 4-0 sejr.     
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9966: 07 Apr 2009, 23:00 »

Nu ved jeg ikke om det med de mangler 11 mand passer, måske et lille trick som jeg få os til at undervurderer dem. Men når det så er sagt så skal der bare 3 point på kontoen i morgen, vi fik 1-1 i Sønderjyske sidst vi spillede der, efter vi ellers spiller en god 1.halvleg og en skidt 2.halvleg hvis jeg altså husker rigtigt. Sidst spillede vi dem ud af Parken med 4-0, det må da gerne gå på samme måde i morgen, og tror da også på en 3 eller 4-0 sejr.     
Det står lige her: http://www.bold.dk/nyt/SoenderjyskE-mangler-11-mod-FCK
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9967: 07 Apr 2009, 23:57 »

Nu skal man ikke tror på alt man læse, ved bare de har 3 mænd i karantæne i form af John Jairo Mosquera, Ken Ilsø og Anders Egholm så er der nogle som er tvivlsomme, som kan nå at blive klar. Nu har jeg ikke set deres trup, men vil stadig sætte spørgsmålsteg ved, at de mangler 11 mand, men det er også ligemeget vi skal vinde alligevel.

Lige et indslag fra 442.dk fra dagens trænings, hvor de også kommer med et bud på hvordan vi stiller op i morgen http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=17205
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9968: 08 Apr 2009, 00:07 »

Jeg vil da godt nok ikke håbe, at det er startopstillingen! Ailton skal da ihvertfald ikke ud, om det så koster Morten Nordstrand en tur til på bænken, er jeg ligeglad med. Hans præstation mod FCN bør sikre ham en startplads til i morgen, og hvis Nordstrand absolut skal spille, så må han tage Santin ud, selvom han også har spillet udmærket med nogle mål oven i hatten. Sionko istedet for Kvist er udmærket for at give Sionko noget spilletid, mens han også er væsentlig bedre offensivt, og da SønderjyskE nok ikke kommer med meget offensivt, er det et klogt træk Thumbs Up
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9969: 08 Apr 2009, 00:16 »

Håber sku ikke Ailton ska ud og sidde da. Med den form han er i for tiden skal han sku ikke ud. I lørdags mod FCN gjorde han det rigtig godt med sine beviser på sin fremragende teknik hvor han driblede imellem 4-6 spillere og fik sendt et farligt skud af fra distancen. Håber han gør det samme imorgen, og tror stadig på det bliver Santin som ligger ved siden af ham. Og så håber jeg også Sionko får chancen fra start. Med hans farlighed mod Sønderjyskes forholdvise svage hold imorgen, burde og skal han kunne angribe dem hårdt og vise sine værdigheder. Kampen skal nok blive spændende.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9970: 08 Apr 2009, 00:17 »

Jeg vil da godt nok ikke håbe, at det er startopstillingen! Ailton skal da ihvertfald ikke ud, om det så koster Morten Nordstrand en tur til på bænken, er jeg ligeglad med. Hans præstation mod FCN bør sikre ham en startplads til i morgen, og hvis Nordstrand absolut skal spille, så må han tage Santin ud, selvom han også har spillet udmærket med nogle mål oven i hatten. Sionko istedet for Kvist er udmærket for at give Sionko noget spilletid, mens han også er væsentlig bedre offensivt, og da SønderjyskE nok ikke kommer med meget offensivt, er det et klogt træk Thumbs Up
Meget enig, men de fleste sagde sikkert også at Nord skulle starte inde mod FCN, efter hans scoring mod OB, men Ståle valgte Ailton, hvilket vi jo kan være meget glæde for. Håber også at Sionko starte inde, Niclas skal vel også have noget spilletid på et tidspunkt, så gerne ham i morgen men det tyder det jo ikke på. Derudover ser det da godt ud, hvis Grønkjær
kan spille fra start 2 gange inde for kort tid, her havde jeg regnet med Vingaard, men lad os nu se hvem Ståle starter med i morgen, det er jo ikke sikkert at 442.dk får ret.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9971: 08 Apr 2009, 00:29 »

Det kunne dog godt tyde på, at det er startopstillingen, da det er sidste træning, men det kan jo også være for bare at snyde og afprøve opstillingen. Jeg håber dog ikke, at Ailton bliver sat på bænken igen.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9972: 08 Apr 2009, 11:13 »

Ailton spiller i øjeblikket bedre end Santin, men til gengæld så var Santin's og Nordstrands sammenspil i efteråret super godt! De kunn finde hinanden i blinde, så måske det er værd at prøve. Men så kunne man evt. prøve at rykke Santin ud på venstre kant, der jo er hans foretrukne plads efter eget udsagn. Så kunne Grønkjær få en pause. Jeg ved godt at han kun har spillet et par kampe i træk her på det seneste, men kamp i weekenden og kamp nu kan være hårdt for hans ben, der jo kun lige er begyndt at spille kampe igen!

Han selv vil ikke overbelastes, og mod et svækket SønderjyskE kunne tre angribere og en Sionko i truppen give total spildominans. Så bliver der plads til Nordstrand, Ailton og Santin på samme tid. Santin har ikke luft til 90 minutter, så Grønkjær kunne jo komme ind i pausen, hvis det er!

Når SønderjyskE også mangler Ilsø, så er deres offensiv altså amputeret en del, så derfor skal vi bare have udnyttet det til egen fordel. Vi kan slippe tøjlerne en smule defensivt, og fokusere på offensiven.

Så kunne et bud være:

JC
Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
Sionko - Nørregaard - Hutchinson - Santin
Nordstrand - Ailton


Dog ved jeg da godt, at det er en mere eller mindre utopisk opstilling. Men i lige netop dagens kamp ville jeg faktisk sige det var værd at prøve! Opstillingen bliver nok:

JC
Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
Sionko - Nørregaard - Hutchinson - Grønkjær
Nordstrand - Santin


Det synes jeg bare er turbo synd for Ailton, der skal have mulighed for at spille flere kampe i træk og styrke sin selvtillid og skarphed!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9973: 08 Apr 2009, 11:18 »

Er enig i den sidste opstilling, men du kunne ikke tænke dig en Vingaard på banen? Ville mene at idag er oplagt for ham til at få nogle minutter i benene. Er endda helt bange for at Ille slet ikke spiller, men det bli'r N'Doye der kommer ind sent i kampen Skuffet
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9974: 08 Apr 2009, 11:33 »

Jeg ville ELSKE at se Vingaard inde i stedet for Hutchinson, men jeg tror bare ikke at Ståle gør det. Jeg så jo helst Hutch solgt for en stor portion penge, og så give spilletid til Grønkjær og Vingaard på fløjen, TK og Kvist centralt.

Men jeg synes det er synd, at Vingaard ikke har fået mere spilletid end han har!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 663 664 [665] 666 667 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010