home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:13 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 836 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 662 663 [664] 665 666 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548615 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9945: 05 Apr 2009, 02:05 »

Kan følge dig i mange af dine argumenter, men mange af disse argumenter kunne jeg have set løst med en af de hårde fightere, og lige præcis den fighter tror jeg virkelig på at vi kan have brug for, måske er det ikke så vigtigt lige for tiden når det kører godt (Ligesom at det heller ikke var ekstremt vigtigt at have Linderoth med i de kampe hvor det kørte godt) Men for alle hold vil der komme tider hvor det bare ikke køre og der ser jeg virkelig en indpisker som en vigtig del af holdet.  (vi bliver vist aldrig rigtig enige her)

Vi er delvist enige Wink

Ja, en indpisker er god, men kun hvis holdet har mange regelmæssige udfald med hensyn til disciplin i truppen og motivation i kampene. I FCK er der er en meget høj stemning i truppen, og motivationen er i top i 9/10 kampe. Vi har udfald der gør ondt, men de bliver færre til stadighed.

Så jo, en indpisker er skam rigtig god at have for mange klubber, men jeg mener ikke at lige nøjagtig FCK mangler en.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

jelle123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9946: 05 Apr 2009, 02:07 »

Fuldstændig enig med dig i at vi skal gøre alt for at beholde Wendt, han betyder simpelthen så meget både defensivt og offensivt for venstrekanten, han spiller altid bundsolidt på et meget hæjt niveau
Logged

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9947: 05 Apr 2009, 02:07 »

Så er vi tilbage til diskussionen omkring Wendt, og jeg er på din side. Han er en spiller, vi bare skal forlænge med. Jeg kan ikke rigtig komme i tanke om nogle erstatninger til hans plads udover Michael Jakobsen, men han ryger stensikkert til udlandet, og han vil ikke vælge FCK frem for Bundesligaen eller en anden liga. Giv Wendt en femårig kontrakt, han ikke kan afslå, og så må vi se, om der kommer nogle tilbud på omkring 40 mio. kr. for ham, hvilket nok ikke sker.

Santin for 40-50 mio. lyder utrolig godt, og nogle klubber kunne sikkert godt finde på at give det for ham. Søren Larsen er en god erstatning til ham, men jeg tror faktisk godt, at vi kan få ham for mindre end 20-30 mio. Han bliver aldrig brugt nede i Frankrig, så hvorfor skulle de kræve så meget for ham? De spiller med en angriber i Toulouse, og Larsen er tredjevalg lige pt. Vi skal nok nærmere ned til Nordstrand-prisen på omkring 15 mio., hvilket ville være en god handel for både FCK og Toulouse imo.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9948: 05 Apr 2009, 02:11 »

Mikkelas:

Du har helt ret!

Jeg synes Wendt skal gives en kontrakt der er så lukrativ, at det ikke kan svare sig for ham at skifte til udlandet. Han er stadig forholdsvis ung, og en 5-årig kontrakt vil gøre at han stadig kan komme til udlandet når den er opfyldt. Lad os for guds skyld beholde Danmarks bedste offensive backduo: Wendt og Pospech!

FCKs økonomi er nået til et punkt, hvor vi bør kunne tilbyde lige så gode kontrakter som middelgode Bundesliga-, Premier League- og Æresdivision-klubber. Det skal udnyttes når vi skal holde på vores bedste spillere!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9949: 05 Apr 2009, 02:14 »

Ja, vi skal ikke være bange for at bruge vores økonomi. Wendt skal der forlænges med. Du glemte lige en ting. Du skrev Danmarks bedste offensive backduo. Jeg vil lige tilføjge bedste defensive backduo på for dig Wink
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9950: 05 Apr 2009, 04:25 »

Nu har vi jo desværre set før at Fck, pludselig kan ramme en dårlig periode (den sorte April 2008), og der mente jeg da virkelig at vi savnede en type på midten der kunne gå forrest, for der var virkelig ingen på holdet der kunne påtage sig den rolle, end ikke Jesper i kassen.  Jeg savnede virkelig en Lideroth og en Allbäck der, jeg tror virkelig på at de kunne have hjulpet os ud af den krise med mindre resultatmæssige tab

Din pointe falder lidt til jorden, når du siger du savnede en spiller vi både havde og brugte i den periode  Huh
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9951: 05 Apr 2009, 11:58 »

Først vil jeg sige Plutonium at for satan du kan skrive massefyldte indlæg som både giver mening, og er nemme at forstå, plus de har en mening i det.
Nu når vi snakker om diverse priser for Wendt og Santin osv. ville jeg også mene at hvis vi kan få 40-50 mio for Santin, hvilket jeg også tror er realistisk, så syntes jeg vi skal takke ja.

Omvendt ved Wendt, kan vi vel kun komme op 25 mio, men det er også en sjat penge, så mon ikke han snart ryger?

Med hensyn til Hutchinson så tror jeg, men håber ikke han ryger væk, for han arbejder sku for det. Taber han bolden, jagter han den igen og giver ikke op før den er sluppet af modstanderen. Han er også utrolig sikker i sine driblinger, nogle gange, men syntes han holder det gang på gang, hvilket er godt.

Kvist vil sagtens kunne komme ind og blive manden som erstatter Hutchinson. Med TK ude nu i 3-4 uger, synes jeg også han skal have pladsen derinde fra start og ikke på kanten. Han er fremtidens mand vil jeg mene. Med den præstation igår, kan han sagtens blive endnu mere farligere og talentfuld.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9952: 05 Apr 2009, 12:05 »



Med TK ude nu i 3-4 uger, synes jeg også han skal have pladsen derinde fra start og ikke på kanten.

Hvem vil du så smide på bænken?
For vi er vel enige om at du heller ikke ser Hutch på kanten?
« Seneste Redigering: 05 Apr 2009, 12:07 af Yessir » Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9953: 05 Apr 2009, 12:06 »

Først vil jeg sige Plutonium at for satan du kan skrive massefyldte indlæg som både giver mening, og er nemme at forstå, plus de har en mening i det.

Jeg takker og bukker  Smiley


Angående Wendt, så ville jeg ikke sælge ham for 25 mio. Jeg tror han kan blive meget mere værd. Han er en spiller der kan indbringe klubben flere penge igennem europæisk deltagelse, end han kan indbringe på transfer. Derfor skal han blive. Santin kan indbringe lidt over en halv Champions League deltagelse, og så begynder det at se interessant ud!

Wendt skal bare forlænges! ('bare' Rullende Øjne )


Hutch har sin gode kampe, ja. Men eftersom han har en del kampe hvor han løber uden at få noget ud af det (og har boldtab under vejs) og han desuden er ikke-eu spiller, så skød jeg ham gerne afsted for 25-30 mio. Han vil også gerne videre har han udtalt.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9954: 05 Apr 2009, 13:07 »

Dejlig start på April som byder på masse af bold, vi mangler stadig 5 sasliga kampe og 2 pokalkampe, så mon ikke også der komme noget spilletid til Sionko, som ikke har fået for meget her i foråret.
Til kampen i går, super dejlig sejr hvor især Pospech, Kvist og Ailton gjorde det godt, sidste nævnte var kampen spiller, med 1 mål og assist. Vi spillede en godt gennem næste hele kampe, FCN gjorde det måske lidt for let for os, synes ikke de virket klar til kamp i går. Der var et par små situationer, hvor vores forsvar ikke er på plads og hvor FCN nemt kunne havde scoret, men det skete jo heldigvis ikke.

Til Søren Larsen debatten: Jeg har før sagt har det kunne været fedt at få ham til klubben, men lige pt. har vi angriber nok, 4 angriber er nok efter min mening, lige nu har vi 5 med Junior i FCN, men regner med at han bliver solgt til sommer. Synes vi skal give N'Doye chancen for at falde til her i Skandinavien, synes han har gjort det ok for os indtil videre, men så heller ikke mere.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9955: 05 Apr 2009, 19:48 »

Dejlig start på April som byder på masse af bold, vi mangler stadig 5 sasliga kampe og 2 pokalkampe, så mon ikke også der komme noget spilletid til Sionko, som ikke har fået for meget her i foråret.

Vi har mange kampe i denne måned, så Sionko vil helt sikkert få chancen. I pokalkampene mod Nordvest regner jeg også med, at Wiland vil få chancen mellem stængerne. Her skal N'Doye formentlig også vise, at han er værd at satse på. Vi kan dog ikke bruge de kampe til særlig meget, da vi simpelthen skal have to sikre sejre og dermed en finaleldeltagelse.

Jeg takker og bukker  Smiley


Angående Wendt, så ville jeg ikke sælge ham for 25 mio. Jeg tror han kan blive meget mere værd. Han er en spiller der kan indbringe klubben flere penge igennem europæisk deltagelse, end han kan indbringe på transfer. Derfor skal han blive. Santin kan indbringe lidt over en halv Champions League deltagelse, og så begynder det at se interessant ud!

Wendt skal bare forlænges! ('bare' Rullende Øjne )


Hutch har sin gode kampe, ja. Men eftersom han har en del kampe hvor han løber uden at få noget ud af det (og har boldtab under vejs) og han desuden er ikke-eu spiller, så skød jeg ham gerne afsted for 25-30 mio. Han vil også gerne videre har han udtalt.

Jeg er fuldstændig enig med dig ligesom i går aftes. Wendt skal der bare forlænges med, medmindre vi får et gigatilbud på ham. De skal dog være sikre på, at de kan få en venstre back med mindst lige så meget kvalitet, før de sender ham til udlandet.

Hutchinson har sagt, at han gerne vil prøve sit talent af i en større liga, og jeg synes også, at vi skal give ham chancen, inden han bliver utilfreds med tilværelsen i Danmark. Han har været en fantastisk spiller for os i hele hans periode, og han kan nærmest ikke opnå mere med os. Han har vundet mesterskaber, fået deltagelse i både UEFA Cuppen og i Champions League. 25-30 mio. er også et realistisk bud på ham, og flere klubber skulle være interesserede i sådan en spiller med så meget kvalitet både defensivt og offensivt.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9956: 05 Apr 2009, 19:58 »

Jeg syntes vi skal snakke om noget andet. Vores angriber Dame N'Doye må man sige ikke har fået den bedste start man kan skaffe sig. Godt nok har han scoret 1 mål for os, og har virket forholdsvis dygtig i fysikken, men nu lader det til at han må tilpasse sig på bænken. Syntes det er ærgerligt for jeg har ellers set ham som en dygtig spiller til tider og vil mene han er en tand bedre end vores 3 andre angribere Santin, Ailton og Nordstrand, men problemet ved N'Doye er at han smider sig for let, hvilket ikke er særlig godt.

Hvad syntes I om ham? Og hans status i klubben pt.?
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9957: 05 Apr 2009, 20:02 »

Vi kan ikke rigtig bedømme ham endnu. Han har været i klubben i tre-fire måneder, og han skal lige ind i truppen og landet. Han har lige været i Grækenland, som har en helt anden kultur. Det med at han falder for let, er rigtigt, men det gør Santin altså også, og det er der ikke nogen, der siger noget til. Det er deres spillestil, og selvom jeg ikke kan lide disse typer, så har de andre kvaliteter, der gør en blød i knæene. N'Doye har en fantastisk fysik, og han er helt sikkert vigtig i vores trup, da Santin, Nordstrand og Ailton ikke besidder den samme fysik. Han har et stort talent N'Doye, og det kan man ikke sige noget imod, for hvis han ikke har det, hvorfor har han så spillet i en af de bedste græske klubber?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9958: 05 Apr 2009, 20:26 »

Jeg synes ikke han har vist noget indtil videre af nævneværdig klasse.

Men som Mikkellas meget rigtigt siger, så kan vi ikke bedømme ham endnu. Det ville ikke være fair! Men han er ikke gået ind og har taget mig med storm. Men jeg er da ikke i tvivl om at han kan!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9959: 07 Apr 2009, 00:23 »

Rygterne om Wendt ryger væk fortsætter: http://onside.dk/node/30312

Og JC er ikke den eneste der syntes banen igår var dårlig: http://onside.dk/node/30314
Logged

Sider: 1 ... 662 663 [664] 665 666 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010