home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  2 Brugere, 774 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 654 655 [656] 657 658 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548424 gange)
Bdj85
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9825: 16 Mar 2009, 22:00 »

I mine øjne har Mtiliga ikke været god nok på landsholdet, og helt ærligt, så er landsholdets reserver ikke nødvendigvis gode nok til FCK! De bedste til landsholdet er self gode nok til FCK, de ville være creme! Men mange af reserverne er jo allerede i FCK Wink

bare en skam Ståle ikke kan udnytte dem bedre:

Fck - Efb 0-2
Logged

Brøndby til jeg dør....!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9826: 16 Mar 2009, 22:12 »

You are so very true, Bdj Skuffet

Danmarks (i mine øjne) suverænt stærkeste trup, spiller for spiller, og så spiller vi ikke op til det. Vi har mange landsholdsspillere, og endnu flere der er i periferien af landsholdet. Det er utroligt, at vi ikke spiller bedre end vi gør. Det er ligesom tendensen med at spille under niveau i Europa. Måske klubben skulle hyre en mental coach, der kunne give spillerne noget mere tro på egne evner?! Synes der er for mange udfald blandt spillerne, og det skal der rettes op på, hvis vi skal have det internationale gennembrud, som jeg mener vi har truppen til. Første gennembrud var at komme i europæisk gruppespil flere år i træk. Vores næste må være at spille stabilt mod bedre hold, end dem man typisk møder i kval-kampene og gruppespillene. Jeg synes som sagt at vi har det med at falde ud i vigtige kampe internationalt.

I den hjemlige liga er jeg som sådan tilfreds, bortset fra at vi slet ikke lever op til vores potentiale. Vi skaber de resultater der skal til (det med det tilfredse), men dårlige kampe som den mod Esbjerg skal gerne reduceres væsentligt. Desuden skal vi ikke have kollektive hjerneblødninger som den mod Aab i efteråret.

Med den trup vi har burde der ikke være nogen undskyldning for at spille som vi til tider gør.


Og lige til Batistuta:
Jo, lad os glæde os over at vi har de bedste backs, men lad os dog få skabt lidt debat Wink Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9827: 16 Mar 2009, 23:04 »

Jeg er meget enig med dig plutonium (vi kan ikke blive uenige og få en debat Wink). Vi har suverænt den bedste og bredeste trup i hele Danmark, og vi formår bare ikke at udnytte det optimalt. Vi har midlerne til at spille flot fodbold med mange pasninger, men som jeg tidligere har sagt, så er vi gået tilbage til det populære 'kick and rush'-bold, og det er frustrerende at se på, når vi har så mange spillere, hvor teknikken er styrken.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9828: 16 Mar 2009, 23:09 »

Du rammer det på sømmet! Vi udnytter ikke spillet nok langs jorden, hvor samtlige vores spillere er fabelagtige! Vi spiller med høje bolde, på trods af at vores spillere er teknikere, og ikke store stærke klipper som tidligere. Selvom vi er fysisk stærke, så er massefylden af vores spillere blevet lidt mindre i angrebet Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9829: 16 Mar 2009, 23:14 »

Vi har fået Dame N'Doye til angrebet primært pga. det, tror jeg. Han fylder nok mere end de andre til sammen næsten. Det er selvfølgelig godt at have et alternativ til det korte pasningsspil, hvis det ikke fungerer, men jeg synes ikke, at vi forsøger os nok. Vi skal turde at spille bolden til en mand med en mand i ryggen. Vi skal turde at spille nogle svære bolde langs jorden direkte op til angriberne, der skal være hurtige til at vende og spille den videre.
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9830: 16 Mar 2009, 23:24 »

Du rammer det på sømmet! Vi udnytter ikke spillet nok langs jorden, hvor samtlige vores spillere er fabelagtige! Vi spiller med høje bolde, på trods af at vores spillere er teknikere, og ikke store stærke klipper som tidligere. Selvom vi er fysisk stærke, så er massefylden af vores spillere blevet lidt mindre i angrebet Wink
kunne ikke være mere enig Opstemt
Men tror når N'Doye er spillet ind på holdet vil vi se mere direkte spil på ham!
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9831: 17 Mar 2009, 21:38 »

Ja der har været lidt for mange lange bolde her i starter af foråret, i forhold til det vi så i efteråret, men synes også der har været små glimt, hvor vi spiller den godt op ignnem banen. Der skal selvfølgelig også være plads til de lange bolde, som også kan have en hurtigt positiv virkning f.eks. målet til 2-0 i Randers. Forklaringen på de lange bolde her i starten, kan skyldes vi har fået en fysisk spiller i form af N'Doye, hvor vi måske til tider vælger den lette løsning, ved at sparke bolden op til ham. En anden forklaring kan skyldes dårlige baner, kampen i Brøndby blev næsten spillet på en sandkasse og kampen i Parken, ja det var til tider som Bambi på glatis.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9832: 18 Mar 2009, 12:23 »

Jeg kom lige til at tænke på FCK's spil Indersiden, og hvordan går det egentlig for jer andre, der spiller det? Jeg ligger lige nu på en 12. plads i sæsonstillingen, og det er jeg rimelig godt tilfreds med.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9833: 18 Mar 2009, 12:36 »

Jeg ligger på en 1000. plads crazy

Jeg satser desværre lidt lavt, men får egentlig mange rigtige.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9834: 18 Mar 2009, 19:04 »

Så har jeg et lille tip til dig. Sats 100 point på alle spørgsmål, så får du mest ud af det Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9835: 18 Mar 2009, 19:09 »

Jeg syntes vi skal se fremad mod OB kampen med lidt debat her omkring kampen.

Kampen på søndag tror jeg bliver en hæsblæsende kamp med højt tempo og gode chancer og endda mange af slagsen. OB har jo om sagt solgt Djiby Fall og det skader OB lidt i guldkampen syntes jeg hvor vi derimod stadig hænger på og skal også gøre det! Jeg tror vi går hele vejen. Nå, men som sagt Fall er væk og OB har ændret til en ny spillestil syntes jeg. Nu er det ikke lange bolde op til Fall som targetman som skal dække bolden af og prøve kræfter med situationer mod forsvaret og forsøge skud. Nu er det mere som om OB vil spille sig mere direkte igennem forsvaret, hvilket jeg så eksempler på imod FCM.

Nu er det måske tidligt at sige, men jeg gætter på en 2-1 sejr til os. Vi skal over vores kæmpe skuffelse imod Esbjerg og OB kommer med en sejr i hånden, så vi skal virkelig være på dupperne. Dog er dette ikke mit endelige resultat, da jeg lige vil se dagene lidt mere an, plus jeg skal til LAN d. 21-22 Smiley

Kom med jeres argumenter forud for kampen!
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9836: 18 Mar 2009, 19:14 »

Personligt tror jeg det bliver en meget defensivt orienteret kamp. Det er to af ligaens stærkeste forsvar der støder sammen. FCK har et nederlag fra weekenden der skal revancheres, men på den anden side skal de heller ikke skubbe for meget frem og få en snitter. OB har lige slået Midtjylland, men jeg synes de har virket lidt tvivlsomme her i begyndelsen, og Lars Olsen går vel ud fra en solid defensiv, som så ofte før.

Det kunne blive 0-0, 1-0 eller 2-0 til et af holdene. Den som tør angribe tror jeg vil ende som vinder. Spørgsmålet er så hvem det er - hvis nogen?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9837: 19 Mar 2009, 19:26 »

Jeg forventer en sejr, og det er ikke mindst pga. blamagen sidste uge mod Esbjerg. Jeg forventer desuden et forvandlet hold, som virkelig vil gå ind og styre kampen med hård hånd istedet for at lade OB få initiativet i kampen, for så bliver de svære at have med at gøre. Desuden regner jeg også med, at der bliver lavet lidt om på startopstillingen. Sionko kommer forhåbentlig ind på højrekanten, så man kan få rykket Atiba ind på midten sammen med Hjalte.

En sejr på 1-0 er mest realistisk at tro på, tror jeg Thumbs Up
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9838: 20 Mar 2009, 16:22 »

Jeg tror på en svær kamp.

Vi vinder, for det skal vi som ligaens bedste mandskab. Vil vi have guld, så skal vi have nogle point, så simpelt er det. Desuden plejer vi at have godt styr på de stærke hold i ligaen. Mange uafgjorte mod OB tæller lidt ned i denne statistik, men generelt vinder vi de store kampe. Som det siges så er det to stærke mandskaber rent defensivt, og jeg synes vores offensiv mangler lidt. Så tror på en smal men kontrolleret sejr til os. Dvs at vi kontrollerer kampen, men får svært ved at banke den ind.

Vi skal frem over stepperne med vores fløje, der ikke har spillet helt som vanligt. Desuden skal den centrale akse være bedre til at finde hinanden som i efteråret. Men jeg tror helt sikkert på at vi vinder.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9839: 20 Mar 2009, 22:36 »

Det bliver selvfølgelig en tæt kamp, men jeg er sikker på, at vores spillere er totalt opsatte på at vise, at sidste søndags nederlag var en enlig svale. For at være ærlig, så havde jeg ikke regnet med, at vi ville tabe nogle kampe i hele foråret i SAS Ligaen, men der tog jeg jo grueligt fejl, men vi må op på hesten, og forhåbentlig gør vi det mod OB, så vi kan distancere dem en lille smule, så vi 'kun' har Brøndby at koncentrere os om.

Så må vi bare vente og se, om Ståle vælger at gøre noget drastisk i startopstillingen, eller om han bare skifter karantæneramte Larsson ud med enten Zanka eller Antonsson, hvis han bliver klar Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 654 655 [656] 657 658 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010