home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  1 Bruger, 773 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 653 654 [655] 656 657 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548361 gange)
enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9810: 16 Mar 2009, 18:40 »

I er jo urealistiske i jeres tanke gang... man henter jo ikke spillere som Lumb og C. Poulsen ind som backups. Det er de alt for dyre til.
Mht Lumb, hvor meget tror du at en klub som AGF kan kræve for en spiller? Huh
Jeg må indrømme at jeg ikke ser C Poulsen som et emne, jeg synes bare ikke man skal købe spillere der er mere end 28-29 år gamle, medmindre der er tale om klassespillere vi snakker om.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9811: 16 Mar 2009, 18:42 »

Jeg er ikke sikker på, at C. Poulsen er urealistisk pris-mæssigt. Han er åbenbart et godt stykke fra førsteholdet, og har beklaget sig over manglende spilletid. Spørgsmålet er om han vil til klubben, hvor han med garanti vil ende på bænken, medmindre Wendt bliver solgt.

Lumb er nok dyr, ja. Men jeg synes stadig han kunne være fed at have i klubben crazy

Men tror også vi skal uden for DK hvis vi skal have erstatninger.

Btw, så må du undskylde at jeg afviste dit eksempel så blankt. Men synes virkelig Elanga er en parodi på Brøndbys mandskab. Han er bare ikke glad i den klub, og kan ikke levere ordentlige indsatser. Men det var ikke for at nedgøre dig, hvad jeg lidt føler, at du troede jeg gjorde. Så jeg håber ikke at jeg fornærmede dig, da det absolut ikke var min intention!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9812: 16 Mar 2009, 18:43 »

Med det vi så i søndags, så tror der bliver et par få udskiftninger til kampen mod OB. Larsson har jo karantæne, så her spiller enten Zanka eller Antonsson, tror det bliver Antonsson hvis han bliver klar ellers ingen ændringe i forsvaret. Sionko gjorde et super indhop, så tror der er gode muligheder, for at han spiller på søndag. TK virker ikke helt klar, så her kunne Atiba eller Vingaard spiller mens den anden spiller venstre midtbane. Havde gerne set Nordstrand mod Esbjerg, da jeg synes han passer godt til deres knap så fysiske hold. På søndag møde vi OB, som jeg ser som et meget fysisk hold, hvor jeg synes N'Doye passer godt til, så det bliver det nok Santin og N'Doye nok igen. Det jeg prøver på at siger er, mit bud på en startopstilling mod OB ser sådan ud:

                 Christiansen
Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
Sionko - Nørregaard - Hutchinson - Vingaard
              N'Doye - Santin
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9813: 16 Mar 2009, 18:44 »

Mht Lumb, hvor meget tror du at en klub som AGF kan kræve for en spiller? Huh
Jeg må indrømme at jeg ikke ser C Poulsen som et emne, jeg synes bare ikke man skal købe spillere der er mere end 28-29 år gamle, medmindre der er tale om klassespillere vi snakker om.

Det er jeg enig i, men Poulsen kunne erhverves billigt, tror jeg. Og han er ikke helt dårlig! Faktisk synes jeg han har mange gode kvaliteter.

Angående Lumb og AGF der sælger tror jeg straks bliver værre. AGF er ikke nogen fattig klub mere. Ikke rig, men de har penge nok til at afvise bud på deres nok bedste salgsobjekt i forsvaret. Så der er jeg enig med Bati. Lumb bliver en dyr men god spiller, hvis Wendt skulle blive solgt (hvad jeg ikke håber han gør, da han er ligaens bedste venstre back i mine øjne)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9814: 16 Mar 2009, 18:49 »

Jeg er ikke sikker på, at C. Poulsen er urealistisk pris-mæssigt. Han er åbenbart et godt stykke fra førsteholdet, og har beklaget sig over manglende spilletid. Spørgsmålet er om han vil til klubben, hvor han med garanti vil ende på bænken, medmindre Wendt bliver solgt.

Lumb er nok dyr, ja. Men jeg synes stadig han kunne være fed at have i klubben crazy

Men tror også vi skal uden for DK hvis vi skal have erstatninger.
C. Poulsen vil være ok som back up, ser ham ikke som mulig fast man i FCK, men han piver efter at havde siddet på bænke i 2 kampe, hvilket han sikkert også vil komme til i FCK, så ved ikke rigtigt med ham. Men som du siger, så skal vi nok uden for DK og finde en erstatning, hvis Wendt bliver solgt, og der kan jeg ikke lige pt. komme på en.  
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9815: 16 Mar 2009, 18:50 »

Nu vil jeg også lige være med i denne debat omkring vores backsituation.

Vores venstre back er rigtig godt stillet lige nu med Wendt og Niclas Jensen, men jeg er også helt sikker på, ligesom mange er jer andre, at hvis Wendt ryger, så skal vi ud og investere i en ny. Niclas er en kompetent reserve, men så er han heller ikke mere. Han har stadig fremragende indlæg og aflveringer, men hans hurtighed er ikke, hvad den har været. Michael Lumb eller Michael Jakobsen er gode bud til en fremtidig venstre back for os, hvis de altså ikke foretrækker udlandet frem for os, hvilket jeg tror, de gør.

På højre back-positionen har vi kun William Kvist og Danni Jensen, der kan erstatte Pospech, hvis han ryger ind i en skade. Her skal vi dække os bedre ind med en ung, talentfuld spiller, da Pospech jo ikke er helt ung mere. Han holder dog mange år endnu, det er jeg sikker på. Her har jeg ikke rigtig nogle bud på en spiller.


                  Christiansen
Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
 Sionko - Nørregaard - Hutchinson - Vingaard
               N'Doye - Santin


Den startopstilling er lige efter mit hoved, Don AA Thumbs Up
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9816: 16 Mar 2009, 18:52 »

AGF har jo varsler spillersalg til sommer http://politiken.dk/fodbold/article660053.ece så tror nu nok vi kan få Lumb for ca. 10 mio 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9817: 16 Mar 2009, 18:57 »

AGF har jo varsler spillersalg til sommer http://politiken.dk/fodbold/article660053.ece så tror nu nok vi kan få Lumb for ca. 10 mio 

Bare fordi en klub varsler salg, betyder det jo ikke at de sælger billigt! Og noget helt andet er, at Lumb med al sandsynlighed hellere vil til udlandet end FCK. Men kan vi få ham for bare 15 mio, så synes jeg vi skal slå til SÅ FREMT at Wendt bliver solgt. Ellers er 15 mio for en back-up lidt for meget  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9818: 16 Mar 2009, 19:00 »

Wendt bliver også stensikkert solgt. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Flere klubber er jo interesserede i ham, og det er klart, at man er interesseret i så stort et backtalent. Om Michael Lumb vil til FCK, er jeg mere i tvivl om, men flere og flere SAS Liga-spillere vælger jo at tage til FCK istedet for at tage til udlandet. Her tænker jeg primært på Rasmus Würtz og Martin Vingaard, der begge godt kunne have valgt udlandet, men begge tog til FCK for at se, hvordan det var at være i en stor klub med presset mm.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9819: 16 Mar 2009, 19:06 »

Jeg tror som sådan godt man kunne holde på Wendt. Han virker ikke som om han vil videre for alt i verden. Men skal han ikke sælges til sommer, så har vi et problem om et år. For hans kontrakt går kun til 2010! Vi skal enten forlænge og signalere at han er klubbens mand på venstre back mange år endnu, eller også skal man sælge mens man kan få 20 mio for ham (gerne mere, men der tror jeg desværre at vi presser prisen, selvom jeg faktisk vurderer ham til 25 mio)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9820: 16 Mar 2009, 19:07 »

Bare fordi en klub varsler salg, betyder det jo ikke at de sælger billigt! Og noget helt andet er, at Lumb med al sandsynlighed hellere vil til udlandet end FCK. Men kan vi få ham for bare 15 mio, så synes jeg vi skal slå til SÅ FREMT at Wendt bliver solgt. Ellers er 15 mio for en back-up lidt for meget  Wink
Synes også jeg med mit bud på de ca. 10, hentydede til at det ikke bliv billigt, men fair nok  Smiley, men tror også desværre at skulle han vælge mellem FCK og en udenlandsk klub, så vælge han nok ikke os  Skuffet synes så ikke vi skal købe Lumb, hvis Wendt bliver solgt, da mangler han lidt rutine. 15 mio. for en back-up, ja du siger noget, vi er jo ved at gå konkurs (ironi kan være anvendt  Smiley)
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9821: 16 Mar 2009, 19:10 »

Jeg tror godt, at vi kan få gode penge for Wendt. 25 mio. er ikke utænkeligt, og det er også en meget fair pris for en backspiller. Det er jo ikke de vilde priser, man ser på backs verden over, og med 25 mio. kan vi også få købt en god erstatning.

Har også mine tvivler omkring Michael Lumb, men han ville være et udmærket køb, men som i andre, så tror jeg også, at han vil vælge udlandet frem for os, desværre. Udover ham, så kan jeg faktisk kun se Patrick Mtiliga, der jo har sagt, at hvis han skal til SAS Ligaen, så var det FCK, der skulle være på banen, så måske kunne han være en mulighed?
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9822: 16 Mar 2009, 19:16 »

Jeg tror godt, at vi kan få gode penge for Wendt. 25 mio. er ikke utænkeligt, og det er også en meget fair pris for en backspiller. Det er jo ikke de vilde priser, man ser på backs verden over, og med 25 mio. kan vi også få købt en god erstatning.

Har også mine tvivler omkring Michael Lumb, men han ville være et udmærket køb, men som i andre, så tror jeg også, at han vil vælge udlandet frem for os, desværre. Udover ham, så kan jeg faktisk kun se Patrick Mtiliga, der jo har sagt, at hvis han skal til SAS Ligaen, så var det FCK, der skulle være på banen, så måske kunne han være en mulighed?
Ja Patrick Mtiliga kunne da være spændene, han har hvis også kontraktudløb til sommer.

Tror også vi kan få omkring de 20 mio. for Wendt til sommer, hvis vi vælger at sælge ham.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9823: 16 Mar 2009, 19:36 »

I mine øjne har Mtiliga ikke været god nok på landsholdet, og helt ærligt, så er landsholdets reserver ikke nødvendigvis gode nok til FCK! De bedste til landsholdet er self gode nok til FCK, de ville være creme! Men mange af reserverne er jo allerede i FCK Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9824: 16 Mar 2009, 21:55 »

Men skal vi ikke bare glæde os over at vi har SAS Ligaens bedste back og bedste back up lige pt, og så kan alt andet være lige meget lige nu :-)
Logged

Sider: 1 ... 653 654 [655] 656 657 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010