home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23434
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: beej199
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 648 649 [650] 651 652 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1548249 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9735: 14 Mar 2009, 13:37 »

Spiller Alvaro ikke i Sochaux mere?
Logged

chiika123
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9736: 14 Mar 2009, 13:50 »

nej han er kommet til örgryte her til vinters
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9737: 14 Mar 2009, 17:18 »

Lige en nyhed fra FCK.dk ang. det med 'School of exellence':

Efter sidste uges heftige debat om F.C. Københavns nye fodbolduddannelse, F.C. Copenhagen School of Excellence, har Dansk Boldspil Union lørdag drøftet projektet på et bestyrelsesmøde og fundet det ”kreativt, spændende og indenfor fodboldforbundets gældende love og regler”.

Det er med stor tilfredshed at vi i dag har modtaget DBU’s redegørelse i sagen om F.C. Copenhagen School of Excellence. Den mistænkeliggørelse vi har mødt omkring projektet, primært i forlængelse af sidste uges artikler i Berlingske, har naturligvis ikke været rar for hverken FCK, ledere på School of Excellence eller drengene og forældre på årgang 96. School of Excellence har fra fødslen haft fokus på netop ansvarlighed i enhver tænkelig sammenhæng, siger sportsdirektør Carsten V. Jensen.

Det nævnes i DBU’s redegørelse at projektet aldrig har været officielt godkendt af DBU og det skulle være påstået fra FCK’s side at det var tilfældet.

Mig bekendt findes der ikke en officiel godkendelsesprocedu re i forhold til klubbernes tilbud til deres spillere. Der findes alene regler og cirkulærer der skal overholdes, og det er alene den dialog med DBU vi har refereret til i vores kommunikation, slutter Carsten V. Jensen.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9738: 14 Mar 2009, 18:08 »

Ja så gælder det den første hjemmekamp, her i foråret i sasligaen. Esbjerg kommer på besøg, vi har vundet 2 svære udebane kampe, og denne her skal også vindes.

Truppen ser således ud:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
14. Dame N'Doye
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen

Bud på startopstillingen:

          Christiansen
Pospech-Laursen-Larsson-Wendt
Sionko-Nørregaard-Kristensen-Hutchinson
         Nordstrand-Santin
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9739: 14 Mar 2009, 18:23 »

Tror du ikke N'Doye eller Ailton starter inde istedet for Nordstrand? Det tror jeg.

Mit bud på startopstillingen:

            Christiansen
Pospech-Zanka-Larsson-Wendt
Sionko-Vingaard-Kristensen-Hutchinson
         N'Doye/Ailton-Santin
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9740: 14 Mar 2009, 18:27 »

Mon ikke Wiland kunne tænkes at få en kamp? Peace Jeg forstår egentlig ikke hvorfor han ikke har fået chancen på banen, jeg kunne godt tænke mig at se ham i kamp.
En opstilling jeg godt kunne tænke mig at se ville være
                 
                  Wiland
Pospech-Zanka-Larsson-Wendt
Sionko-Hjalte-Vingaard-Santin
      Nordstrand-N'Doye

Btw er der nogen der skal i Parken i morgen?  Peace
« Seneste Redigering: 14 Mar 2009, 18:30 af enged » Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9741: 14 Mar 2009, 20:57 »

Mon ikke Wiland kunne tænkes at få en kamp? Peace Jeg forstår egentlig ikke hvorfor han ikke har fået chancen på banen, jeg kunne godt tænke mig at se ham i kamp.
En opstilling jeg godt kunne tænke mig at se ville være
                 
                  Wiland
Pospech-Zanka-Larsson-Wendt
Sionko-Hjalte-Vingaard-Santin
      Nordstrand-N'Doye

Btw er der nogen der skal i Parken i morgen?  Peace

Tvivler meget på at Wiland starter inde. Det vil gøre Jesper C. utilfreds og det er en dum chance at tage. Men i fx pokalsemifinalen mener jeg at Wiland muligvis kunne få debut
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9742: 14 Mar 2009, 21:14 »

Angående Coe, så synes jeg det er et rigtig godt valg! Så ved vi også, om han skal blive i klubben når vi når sommer-vinduet. Ryger JC, så skal vi for alt i verden holde på Coe. Men bliver JC, så ser det uendeligt ringe ud med spilletid for vores talentfulde 3. målmand.

Men nu har vi snart handlet meget med Örgryte. Da de er en lille klub kunne det måske være interessant at starte et samarbejde med dem? Synes det kunne være kanon at have en klub i den bedste svenske række, hvor vi kunne sende talenter hen og få spilletid på højeste svenske plan! Det kan heller ikke være helt uinteressant for Örgryte!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9743: 14 Mar 2009, 21:20 »

Hvis jeg skulle give et bud på en startopstilling til i morgen, så vil den se nogenlunde sådan ud:

Christiansen
Pospech - Larsson - Laursen - Wendt
Hutchinson - Nørregaard - Kristensen - Vingaard
N'Doye - Santin
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9744: 14 Mar 2009, 21:25 »

Enig med dig Plutonium. Når han kommer tilbage skal vi være klar med en melding om vi beholder ham eller ej, for hvis JC ryger hvilket som han desværre sikkert gør, skal vi beholde Coe som 2. valg og så får Wiland spilletid.

Angående med kampen imorgen tror jeg ikke Wiland starter inde. Jeg tror han får sin rigtige debut i pokalsemifinalen. F.eks når vi skal møde Nordvest FC. Wiland er en spændende og god keeper, men jeg tror desværre ikke han får debuten imorgen. Jeg gad godt og se ham for alvor i trøjen, men tror ikke det sker lige imorgen. Med hensyn til imorgen er jeg ret optimistisk på en ren overhaling over Esbjerg. Vi har hjemmebanen hvor vi er uhyre farlige og effektive foran mål og Esbjerg har ikke haft en god sæson på trods af de nyindkøb de har lavet i Sabanovic f.eks. Et resultat jeg vil skyde på er 4-0 til os. Imorgen kommer jeg med min endelige mening, resultat osv.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9745: 14 Mar 2009, 21:28 »

Hvis jeg skulle give et bud på en startopstilling til i morgen, så vil den se nogenlunde sådan ud:

Christiansen
Pospech - Larsson - Laursen - Wendt
Hutchinson - Nørregaard - Kristensen - Vingaard
N'Doye - Santin

Det virker meget realistisk, eftersom det er den opstilling Ståle har brugt som skabelon i alle efterårets kampe.

Jeg tror du har HELT ret i, at det bliver opstillingen, men jeg håber personligt på at denne snart bliver en realitet:

Christiansen
Pospech - Larsson - Laursen - Wendt
Sionko - Nørregaard - Vingaard - Grønkjær
Santin - Ailton


Kunne vildt godt tænke mig at se den, da den giver en masse muligheder offensivt. Sionko og Grønkjær er super gennembrudsfarlige spillere, der kan skabe spillet på egen hånd. Vingaard har nogle giftige skud, og arbejder hårdt på midtbanen. Derfor vil han også kunne bruges defensivt til at stresse modstanderen. Nørregaard taler for sig selv med sine solide præstationer. Ailton synes jeg har været god her i opstarten, og derfor så jeg ham gerne sammen med vores ultimative es Santin. N'doye er god, men jeg synes at Ailton fortjener chancen for at følge op på sine gode præstationer.

Jeg synes rent bortset fra det, at Kristensen gør det fortrinligt, men han har manglet de rigtig farlige stikninger og offensive løb, som jeg føler Vingaard kan levere. Kristensen kunne godt tåle at komme under pres på sin plads, så han begynder at satse lidt mere.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9746: 14 Mar 2009, 21:34 »

Det virker meget realistisk, eftersom det er den opstilling Ståle har brugt som skabelon i alle efterårets kampe.

Jeg tror du har HELT ret i, at det bliver opstillingen, men jeg håber personligt på at denne snart bliver en realitet:

Christiansen
Pospech - Larsson - Laursen - Wendt
Sionko - Nørregaard - Vingaard - Grønkjær
Santin - Ailton


Kunne vildt godt tænke mig at se den, da den giver en masse muligheder offensivt. Sionko og Grønkjær er super gennembrudsfarlige spillere, der kan skabe spillet på egen hånd. Vingaard har nogle giftige skud, og arbejder hårdt på midtbanen. Derfor vil han også kunne bruges defensivt til at stresse modstanderen. Nørregaard taler for sig selv med sine solide præstationer. Ailton synes jeg har været god her i opstarten, og derfor så jeg ham gerne sammen med vores ultimative es Santin. N'doye er god, men jeg synes at Ailton fortjener chancen for at følge op på sine gode præstationer.

Jeg synes rent bortset fra det, at Kristensen gør det fortrinligt, men han har manglet de rigtig farlige stikninger og offensive løb, som jeg føler Vingaard kan levere. Kristensen kunne godt tåle at komme under pres på sin plads, så han begynder at satse lidt mere.
Enig Pluto. Kunne også snart godt tænke mig at se Ståle tager fat og indser at Hutchinson ikke fungere på kanten, men centralt og at Sionko skal spille fast ude på den kant der. Nu hvor Kvist har haft højre kanten i noget stykke tid nu, syntes jeg stadig Kvist er en mere central spiller istedet for kant. Han er en alsidig midtbanespiller med stort potentiale og skal derfor lægge centralt syntes jeg, da han er god til at rydde op.

Sionko skal lægge på den højre kant i stedet for Kvist. Sionko er en mere gennembrudsfarlig spiller som virkelig kan drille modstanderen på deres backer samt midterforsvaret. Har lagt mærke til at når han er kommet ind i kampene, ændrer han fuldstændig kampen rent tempomæssigt. Han er en rigtig dygtig boldspiller med masser af god sparketeknik og jeg syntes snart han fortjener den rolle/plads han havde på holdet i sidste sæson hvor han spillede rigtig godt. Indse det nu Ståle! Please!

Grønkjær tilhører også den venstre kant. Ingen tvivl. Nu er han vendt tilbage fra sin alvorlig skade og overraskende nok syntes jeg han har overgået alle mine forventninger. Nu har han spillet en 2-4 kampe og jeg syntes han begynder at ligne et materiale som kan indgå i startopstillingen igen og så smide Vingaard ind centralt istedet for Thomas Kristensen som du hentyder til i opstillingen, Pluto.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9747: 14 Mar 2009, 21:36 »

Jeg synes også, at Ailton skal have chancen, men N'Doye har gjort det godt i nogle kampe nu, og han fik også scoret i sidste kamp. Hans fysik kan blive vigtig på hjemmebane, så det ikke bliver for meget brasiliansk. Santin scorede to mål i sidste kamp, men alligevel synes jeg godt, at han kan få en lille pause, og han ville jo være en fantastisk joker på bænken.

Sionko så jeg selvfølgelig også gerne på banen, så han også kan føle, at han er med på holdet. Hutchinson har spillet utrolig mange kampe, og han har stort set aldrig fået en pause, så måske kunne han starte på bænken mod Esbjerg. Det samme kan siges om Kristensen, men jeg tror bare ikke på, at det sker, for ham og Hjalte fungerer fremragende inde centralt.

Grønkjær skal have lidt mere tid til at komme igang, men jeg mener, at han snart skal have en halvleg, så han kan få lidt mere kamptræning i benene. Man kunne evt. sende ham ind fra anden halvlegs start og spare Atiba, hvis vi er foran medmindre Atiba altså starter ude i forvejen Smiley

Jeg er meget enig med dig, plutonium. Thumbs Up
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9748: 15 Mar 2009, 00:34 »

Det lyder da dejligt, at folk er enige med mig crazy

Så må man jo håbe at Ståle vil lytte også! Ellers overtager jeg med glæde jobbet  Hævet Øjenbryn

Nå, men nu for at være seriøs. Jeg er meget enig med dig, AFC, i at Kvist hører til centralt. Ikke som kreatør, men som oprydder. Han og Nørregaard har mange af de samme kvaliteter, dog er Kvist mere synlig i spillet på godt og ondt. Han dukker oftere op offensivt og skaber ravage med sin fysik end Nørregaard, til gengæld har han også flere boldtab. Nørregaard er uhyggeligt stabil, og gør det fortrinligt. Jeg ser klart Kvist som den direkte afløser for Hjalte, men foreløbig er han ikke førstevalg. Dog håber jeg at han bliver i klubben, for jeg har virkelig et godt øje til ham. Elsker hans kompromisløse spillestil, og så er det faktum at han er en klubmand der er blevet til noget i FCK en fed ting! Han er én af de meget få der er slået igennem i FCK fra egne rækker. Flere af dem, tak!

Kvist er en vidunderlig spiller for en træner, da han er meget stabil, og har et højt bundniveau. Dog er hans topniveau begrænset. Han kan yde yderst kompetente indsatser på alle pladser på banen, pånær de allermest offensive. Hans fysik gør at han kan være med i Europa uden at falde igennem (i modsætning til Nordstrand, der desværre kun er rigtig god i den hjemlige liga), samtidig med at han har en uimponeret indstilling når han står overfor store spillere, som vi så det da han spillede højre back i Europa. Han er en meget komplet spiller, men hans topniveau er desværre for lavt til at han kan blive en af de rigtig store i Danmark. Det ændrer sig forhåbentlig inden for de næste par år, for jeg ser virkelig potentiale i ham.


Efter denne lange beskrivelse/lovprisning af Kvist, så vil jeg lige understrege, at jeg ikke synes han bør have en stamplads på holdet. Nørregaard gør det bedre stabilt, men jeg ser Kvist som en spiller der over et par år kan overtage for Nørregaard, og blive en defensiv styrmand for holdet, der kan føre os langt med sin attitude og status i klubben. En klubmand har ét eller andet specielt over sig, end en indkøbt stjerne, hvadenten man vil det eller ej. En der har været i samme klub hele karrieren er på en eller anden måde speciel, og en de unge ser op til. Lige hvad FCK mangler i mine øjne. Hvis han så begynder at piske sine medspillere frem i medgang og modgang, så har vi en spiller der kan løfte holdet ved sin blotte tilstedeværelse. Måske en naiv drøm fra min side. Det kan ikke udelukkes, men jeg tror faktisk på det. Uden at gøre ham til mere end han er, så tror jeg han bliver en bærende kraft på holdet en dag. Men der skal godt nok noget til at slå Nørregaard af pinden. En spiller der også er startet i klubben.

Så må folk være enige med mig, eller le. Det skal jeg ikke gøre mig til herre over.



(damn det var en lang tekst!  Shockeret)


PS.: God kamp imorgen/idag (klokken er pt. halv 1 om natten  crazy)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9749: 15 Mar 2009, 00:36 »

Er helt enig med dig Plutonium. Kvist han tilhører centralt som en mere oprydder en kreatør og om nogle år vil jeg også mene at han kan overtage fra Nørregaard.
Logged

Sider: 1 ... 648 649 [650] 651 652 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010