home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 723 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 620 621 [622] 623 624 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547484 gange)
FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9315: 20 Feb 2009, 15:06 »

Men jeg kunne jo ikke høre dem?! Og der hvor JEG stod var der ikke sang hele kampen igennem???
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9316: 20 Feb 2009, 15:11 »

Men jeg kunne jo ikke høre dem?! Og der hvor JEG stod var der ikke sang hele kampen igennem???
Nej det er jo derfor jeg skriver at bare fordi DU ikke kunne høre SEKTIONEN kunne I/DU jo STARTE jeres egne SANGE!!
Logged

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9317: 20 Feb 2009, 15:13 »

Nu er det sådan jeg ikke er i nogle fraktion, og er en 15 årige dreng. Og der ikke mange der synger med når jeg begynder og råbe... Jeg synger dog altid med når nogen starter en sang, men det er der dog sjældent
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9318: 20 Feb 2009, 15:13 »

Altså kære FTR jeg må nok erkende at jeg ikke køber den med at i ikke kunne høre sektionen XD... For i Brøndby kan vi altid høre når den anden tribune svare "IF" i Brøndby if råbet, og det er ikke alle som råber tilbage... Så den med at i ikke kan høre dem er simpelthen det mest underlige...

Hvis det virkelig stik mod al logik er sandt, hvorfor så ikke starte noget selv i stedet for at stå og krydrer røv... Stemningen bliver jo ikke bedre af at hver i sær står og siger " Øv alzå jeg kan sku ik høre dem, æv for fain " Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9319: 20 Feb 2009, 15:16 »

Nu er det sådan jeg ikke er i nogle fraktion, og er en 15 årige dreng. Og der ikke mange der synger med når jeg begynder og råbe... Jeg synger dog altid med når nogen starter en sang, men det er der dog sjældent
Men behøves skam ikke fraktion for at kunne synge. Jeg er også 15 og jeg synger da også Rullende Øjne
MEN, hvis du så godt vil støtte holdet med sang, hvorfor så ikke rykke over på S12?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9320: 20 Feb 2009, 15:18 »

Et andet og bedre eks, er da jeg i 06 var inde og se Fck-Brøndby nede ved vores afsnit i parken, kunne jeg SAGTENS høre sektionen, når i startede en sang, og selv jeg som ikke kender jeres sange 100 % ku høre havd det var for nogle der blev startet...

Stod godt nok også på nederste række, men jeg finder det bare yderst mærkværdigt at i på nedre c ikke kan... Hvis du vil høre min reele mening så tror jeg bare der står for mange nydere på den tribune Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9321: 20 Feb 2009, 15:23 »

Hvis du læste mit indlæg, er det svært at hive hele nedre C igang når man ikke er med i nogen fraktion. Jeg synger altid med på de sange der bliver sunget.? Nu er det sådan når jeg er til fodbold fokusere jeg på kampen, og ikke stemningstribunene. Når jeg ikke fokusere på stemningstribunen, hører jeg dem altså ikke.. Sorry to say, men det er den purre sandhed. Jeg hører dem til tider, men ikke under hele kampen..
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9322: 20 Feb 2009, 15:26 »

Hvis du læste mit indlæg, er det svært at hive hele nedre C igang når man ikke er med i nogen fraktion. Jeg synger altid med på de sange der bliver sunget.? Nu er det sådan når jeg er til fodbold fokusere jeg på kampen, og ikke stemningstribunene. Når jeg ikke fokusere på stemningstribunen, hører jeg dem altså ikke.. Sorry to say, men det er den purre sandhed. Jeg hører dem til tider, men ikke under hele kampen..
Men hvem har dog nogensinde sagt at du skal få hele Nedre C til at synge? Det ville jo være nok til at få dem lige i nærheden af dig til at synge, så kunne det jo evt. blive spredt ud. Jeg fokusere da også på kampen, men høre stadig nedre c når de endelig synger, det er da ikke til at undgå altså.. Man kan jo ikke høre spillerne råbe til hinanden Grin
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9323: 20 Feb 2009, 15:28 »

Hvis du læste mit indlæg, er det svært at hive hele nedre C igang når man ikke er med i nogen fraktion. Jeg synger altid med på de sange der bliver sunget.? Nu er det sådan når jeg er til fodbold fokusere jeg på kampen, og ikke stemningstribunene. Når jeg ikke fokusere på stemningstribunen, hører jeg dem altså ikke.. Sorry to say, men det er den purre sandhed. Jeg hører dem til tider, men ikke under hele kampen..

Nej men kunne det tænkes at stort set alle på nedre c tænker den tanke " Nå jeg kan jo ikke gøre noget selv, så jeg venter bare på sektionen (som jeg ikke kan høre) eller på at en anden starter en sang" og så sker det sjældnere og sjældnere...

Nej men når du alligevel ikke vælger at fokusere på det, og det heller ikke lader til at mange af dine medmennesker gør det, jamen så kan jeg ikke se hvordan du har indvendinger mod at der var dårlig stemning...

For du siger selv at i ikke sang særlig meget da i ikke selv kan vælte en tribune, og i kunne ikke høre sektionen... Syntes du modsiger dig selv Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9324: 20 Feb 2009, 15:29 »

Nu står vi jo også lidt flere på nedre C   Smiley
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9325: 20 Feb 2009, 15:30 »

Ja, men du siger jo selv i ikke synger, så hvordan kan man undgå at høre en halv endetribune der synger for fuld skrald, når alle omkring en ikke gør Rullende Øjne ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9326: 20 Feb 2009, 15:31 »

Jeg forstod bare ikke alle i starten svinede stemningen til?? Hvad forventede i, stemning kører jo ikke i forvejen??
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9327: 20 Feb 2009, 15:33 »

Jeg forstod bare ikke alle i starten svinede stemningen til?? Hvad forventede i, stemning kører jo ikke i forvejen??
Jo den køre på sektionen. Prøv nu at læs lidt hvad folk skriver. Jeg syntes ikke kun at NC skal komme igang, men også sektionen, for det er jo en stemningstribune.
Logged

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9328: 20 Feb 2009, 15:34 »

Ja, men du siger jo selv i ikke synger, så hvordan kan man undgå at høre en halv endetribune der synger for fuld skrald, når alle omkring en ikke gør Rullende Øjne ?

Du kan sige lige så meget du vil, jeg kunne ikke høre stemningstribunen under hele kampen. Men bare fordi vi ikke synger er der jo ikke helt stille?
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9329: 20 Feb 2009, 15:34 »

At den ene sang afløste den anden fordi folk tog sig sammen og sang med!.. det er sku ikke hvilken som helst kamp!

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 620 621 [622] 623 624 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010