home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 729 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 619 620 [621] 622 623 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547394 gange)
kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9300: 20 Feb 2009, 07:57 »

I min øre kunne den være MEGET bedre hvis folk bare i det mindste gad at synge.
Syns du virker lidt som en pessimist Cool
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9301: 20 Feb 2009, 08:17 »

Dejligt du er så ærlig andersfa Peace

Men altså jeg sammenligner bare gårsdagens fanpræstation med kampe jeg husker i mit hoved... B.la jeres kampe hjemme i CL, men SPECIELT kampen hjemme mod HSV, hvor i leverede en fremragende stemning kampen igennem, og den intensitet der var på lægterne der, savnede jeg i den tid jeg så i går Smiley...

Det kan være det skyldes at der ikke stod 10.000 HSV fans nede i den ene ende, men det kan ikke være en undskyldning for at der er så tam stemning fordi holdet kommer bagud... Jeg havde faktisk forventet at blive blæst baglæns ud over min sofa når jeg tændte for tv'et... Det skete ik rigtigt Grin...

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9302: 20 Feb 2009, 12:43 »

"skriver BBC, som roser FC Københavns fans for at skabe en flot atmosfære."
Logged


kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9303: 20 Feb 2009, 12:52 »

Det er fedt at høre at da Steven Ireland blev spurgt om der var en spiller som han virkelig syntes skilte sig ud, var hans svar, at han synes at ham nummer 7 gjorde det fantastisk, og han var meget imponeret over ham... Må også sige at Ailton virkede lovende, men dog var der stadig plads til forbedringer... men vi fik nogle glimt af hans færdigheder
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9304: 20 Feb 2009, 12:52 »

Ja men så længe i selv er tilfreds så er det da fint Smiley...

Syntes bare altid engelske aviser siger det når et engelsk hold har mødt et dansk, selv da chelsea var på besøg på VP til en opvisningskamp, hvor stemningen lod meget tilbage at ønske Grin.. eller ved ik lige om det var BBC Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9305: 20 Feb 2009, 13:10 »

Ja men så længe i selv er tilfreds så er det da fint Smiley...

Syntes bare altid engelske aviser siger det når et engelsk hold har mødt et dansk, selv da chelsea var på besøg på VP til en opvisningskamp, hvor stemningen lod meget tilbage at ønske Grin.. eller ved ik lige om det var BBC Smiley
Nu var det jo ikk lige stemningen jeg kommenterede, men en udtalelse fra en af citys spillere Thumbs Up
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9306: 20 Feb 2009, 13:19 »

Kig ovenover dit indlæg Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9307: 20 Feb 2009, 13:31 »

Jeg siger ikke jeg er tilfreds? Jeg synes bare i overvurderer for meget. I får det til at lyde som om, der ingen stemning var.
Logged


naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9308: 20 Feb 2009, 13:34 »

Synes folk på øvre og nedre C er blevet lidt sløve, hver gang der startes en sang fra stemingstribunen eller hvad den nu hedder dør den næsten med det samme igen, det kunne især mærkes igår da man næsten kun kunne hører jer fra stemingstribunen.. (sad selv på øvre c og der var næsten ingen der sang med på nær dem jeg var sammen med og nogle få andre grupper)

EDIT: der var stemning, men som andre siger kunne den havde været meget bedre. Husker bl.a. guldkampen i 2005 mod bif (tror jeg nok) der var der stemning, men det er måske også noget andet når det er bif vi spiller imod?
« Seneste Redigering: 20 Feb 2009, 13:35 af naitsirhc » Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9309: 20 Feb 2009, 14:43 »

Hvad overvurderer vi FTR?

Stemningen var ikke særlig god, og især ikke i forhold til nogle af de andre Europakampe FCK har spillet.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9310: 20 Feb 2009, 14:50 »

Synes folk på øvre og nedre C er blevet lidt sløve, hver gang der startes en sang fra stemingstribunen eller hvad den nu hedder dør den næsten med det samme igen, det kunne især mærkes igår da man næsten kun kunne hører jer fra stemingstribunen.. (sad selv på øvre c og der var næsten ingen der sang med på nær dem jeg var sammen med og nogle få andre grupper)

EDIT: der var stemning, men som andre siger kunne den havde været meget bedre. Husker bl.a. guldkampen i 2005 mod bif (tror jeg nok) der var der stemning, men det er måske også noget andet når det er bif vi spiller imod?

Nøjagtigt min pointe.. Der blev i ny og næ forsøgt at starte en sang, men det lød meget lavt, og den døde alt for hurtigt ud igen...

Sku underligt at en hel langside ikke kan tage sig selv i hoved og røv, og give holdet noget opbakning, i stedet for det mumleri..

Jeg kan ligeså godt sige med det samme, at havde Brøndby spillet den kamp på VP, og jeg havde oplevet en sådan stemning, havde jeg været flov Ubeslutsom
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9311: 20 Feb 2009, 14:57 »

Nu er det sådan at stemningen ikke helt har været det bedste her på det sidste i parken, så hvad forventer i?? Jeg står selv på C2, så det er svært at høre hvad de overhovedet synger derovre, og så er det jo svært at synge med. Der var ikke sange 24/7 igår, men når sangene endelig lød, var det sku godt.
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9312: 20 Feb 2009, 15:00 »

Nu er det sådan at stemningen ikke helt har været det bedste her på det sidste i parken, så hvad forventer i?? Jeg står selv på C2, så det er svært at høre hvad de overhovedet synger derovre, og så er det jo svært at synge med. Der var ikke sange 24/7 igår, men når sangene endelig lød, var det sku godt.
Nææh, men bare fordi i ikke kan høre hvad sektionen synger, så kan i vel godt selv starte sange?
Jo der var sange 24/7 igår, men kun fra Toricda og Juniors, de andre var åbenbart for sløve, og det er for dårligt!
Logged

FTR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9313: 20 Feb 2009, 15:02 »

Det hvor jeg stod var der ikke sange hele tiden...
Logged


andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9314: 20 Feb 2009, 15:05 »

Det hvor jeg stod var der ikke sange hele tiden...
Du skriver lige at du står på C2 og Torcida og Juniors står på sektionen Rullende Øjne
Logged

Sider: 1 ... 619 620 [621] 622 623 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010