home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 669 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 605 606 [607] 608 609 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1547000 gange)
andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9090: 02 Feb 2009, 21:38 »

Dejligt at vi fik ham væk lige pt. da han nok ikke ville få den store mængde af spilletid og vil nok få meget af det i FCN.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9091: 02 Feb 2009, 21:39 »

Underligt at FCN vil have ham???
begrund.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9092: 02 Feb 2009, 21:41 »

Godt for ham da han da han er "fucking miles away" fra en startplads, FCN har jo også solgt Nicklas Pedersen så de mangler vel en angriber (ved dog ikke om  de har købt en angriber i dette vindue).
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9093: 02 Feb 2009, 21:42 »

begrund.

Fordi de allerede har Santala, Fetai, Farran, Berburg og Bille.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9094: 02 Feb 2009, 21:42 »

Underligt at FCN vil have ham???

Men fornuftigt valg af FCK. Så er truppen trimmet, og Würtz har mulighed for at komme tilbage. Junior er overflødig i truppen, og derfor er det et godt valg, at give ham noget spilletid, især her i slutningen af hans karriere.

Det er vel egentlig ikke så underligt. FCN har ikke fundet erstatningen for Nicklas Pedersen - med en Junior i topform og med regelmæssig fodbold, skal han nok blive den målmaskine de har ledt efter. Det var eksempelvist senest set i OB.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9095: 02 Feb 2009, 21:45 »

Fordi de allerede har Santala, Fetai, Farran, Berburg og Bille.
ja, men i mine øjne, så er Bernburg den eneste med et stabilt højt niveau, og tror de vil bruge Fetai på kanten, som i deres første par træningskamp. og Santala har været skadet meget længe, og tvivlsomt om han når tidligere tiders niveau, som jeg egentlig syntes var ganske højt.

Men som KK siger, så vil Nordsjælland få en rigtig målmaskine, og det vil klart gavne dem.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9096: 02 Feb 2009, 21:45 »

Junior er bare ikke den type angriber jeg forbinder med FC Nordsjælland. Enten bruger de stærke fightere som Bernburg, eller også bruger de små hurtige angribere som Nordstrand i sin tid. Junior er en doven angriber med et godt spark. Han scorer mål, ja, men han er ikke prototypen på en FCN angriber.

Det er min begrundelse Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9097: 02 Feb 2009, 21:47 »

ja, men i mine øjne, så er Bernburg den eneste med et stabilt højt niveau, og tror de vil bruge Fetai på kanten, som i deres første par træningskamp. og Santala har været skadet meget længe, og tvivlsomt om han når tidligere tiders niveau, som jeg egentlig syntes var ganske højt.

Men som KK siger, så vil Nordsjælland få en rigtig målmaskine, og det vil klart gavne dem.

Fetai og Farran har nu også været rigtig god for dem, og så er jeg enig i plutoniums mening om den typiske FCN angriber.

Men nu skal det jo ikke handle om FCN Opstemt
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9098: 02 Feb 2009, 21:48 »

Præcis Ghert. Det her er FCK-tråden Wink Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9099: 02 Feb 2009, 21:49 »

Junior er bare ikke den type angriber jeg forbinder med FC Nordsjælland. Enten bruger de stærke fightere som Bernburg, eller også bruger de små hurtige angribere som Nordstrand i sin tid. Junior er en doven angriber med et godt spark. Han scorer mål, ja, men han er ikke prototypen på en FCN angriber.

Det er min begrundelse Wink
Man kan sige at fælles for FCN "prottotypen" er det alle teknisk stærke typer, og på det punkt passer junior perfekt ind. Og tror jeg faktisk at det er det, som de har manglet. Den stærke boksspiller, der tog slagsmålt i boksen, og laver de "lette" mål, og sådan en type er Jose Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9100: 02 Feb 2009, 21:50 »

Fetai og Farran har nu også været rigtig god for dem, og så er jeg enig i plutoniums mening om den typiske FCN angriber.

Men nu skal det jo ikke handle om FCN Opstemt
også teknisk gode spillere....
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9101: 02 Feb 2009, 21:52 »

Junior er bare ikke den type angriber jeg forbinder med FC Nordsjælland. Enten bruger de stærke fightere som Bernburg, eller også bruger de små hurtige angribere som Nordstrand i sin tid. Junior er en doven angriber med et godt spark. Han scorer mål, ja, men han er ikke prototypen på en FCN angriber.

Det er min begrundelse Wink
Ja det kan jeg godt give dig ret i, men måske nye tide i FCN det går jo ikke super godt  Smiley men det er jo deres sag.

Men alt i alt et rigtigt godt transfervindue fra vores side, efter min mening selvom det ikke helt er lukket endnu.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9102: 02 Feb 2009, 21:54 »

15 mål i 29 kampe nåede Junior hos os. Fremragende statistik, specielt når man ser på hvor mange gange manden er startet ude, og kun fået 15 min. Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9103: 02 Feb 2009, 22:02 »

De 3 var imod Cliftonville i UEFA Cup'en, hvor vi ikke fik modstand. Og så taler vi også cup-kampe mod mindre gode hold, hansen. Han er udemærket, men han har ikke været så fantastisk som statistikken siger. Som med al andet statistisk, så kan den være misvisende Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9104: 02 Feb 2009, 22:05 »

De 3 var imod Cliftonville i UEFA Cup'en, hvor vi ikke fik modstand. Og så taler vi også cup-kampe mod mindre gode hold, hansen. Han er udemærket, men han har ikke været så fantastisk som statistikken siger. Som med al andet statistisk, så kan den være misvisende Wink
Ja spillemæssigt, men at han har målnæse, er da tydeligt, også udfra denne statistik. i forhold til mængden af spilletid er dette da fremragende Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 605 606 [607] 608 609 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010